Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.
1 ώρα πριν, joker2342 είπε

Εχει κανει καποιος το πειραμα να χρησιμοποιησει μονο το ρολοι για μια ολοκληρη μερα για να μας πει την εμπειρια του;  

Δε νομίζω πως θα αντέξει να βγάλει μια ολόκληρη μέρα λειτουργώντας αυτόνομα… Περίπου μέχρι κάνα 12ωρο το πολύ το κόβω! 

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, djuan1988 είπε

Το ότι πχ δε δουλεύουν τα ακουστικά σωστά είναι θέμα της Cosmote και όχι της Apple δηλαδή; Μάλιστα

Από πού ακριβώς προκύπτει ότι αντιμετωπίζω το πρόβλημα που αναφέρω κατά τη χρήση ακουστικών.?  Διαβάστε τί γράφει ο συνομιλητής σας πριν να απαντήσετε & πριν βγάλετε συμπεράσματα. 

Στις 13/6/2025 στις 1:51 ΠΜ, ramarg είπε

Παίδες ερώτηση.. Όταν φεύγετε από το σπίτι χωρίς κινητό, και επιχειρείτε να κάνετε κλήση με το ρολόι, σε εσάς ακούγεται ο χαρακτηριστικός τόνος που επιβεβαιώνει ότι χτυπάει το τηλέφωνο στην άλλη γραμμή.? Εγώ ακούω το απόλυτο κενό, και δεν μπορώ να ξέρω πότε προωθείται η κλήση στον τηλεφωνητή για κλείσω ή για να αφήσω μήνυμα... Ή που θα απαντήσει δηλαδή το άτομο που καλώ, ή απλά δεν ξέρω αν πρέπει να κλείσω.. 

Το αν θα ακουστεί ο ήχος που επιβεβαιώνει ότι η κλήση σου πράγματι φτάνει στην συσκευή του δέκτη της κλήσης, είναι ζήτημα του παρόχου καθαρά, και εν προκειμένω της υπηρεσίας MultiSIM που πρέπει να δρομολογεί σωστά την χρήση που κάνεις & να σου δίνει σωστή εμπειρία χρήσης στο ρολόι (όμοια με αυτή που έχεις στην MasterSIM). Εφόσον το speaker είναι λειτουργικό στην κλήση δεν υπάρχει πρόβλημα από πλευράς hardware ή software που να αφορά την Apple. Τόσο ο χτύπος όσο και τα μηνύματα που ακούς ή ΔΕΝ ακούς στο ακουστικό (και αφορούν την κλήση όπως πχ ότι κλήση προωθείται στον τηλεφωνητή ή ότι ο συνδρομητής δεν είναι διαθέσιμος) είναι καθαρά θέμα του παρόχου και είναι ενδεικτικά δυσλειτουργίας στο δίκτυο. 

Επεξ/σία από ramarg
Δημοσ.

Εγω μολις απενεργοποιησα την multisim . Πολυ ενεργοβορα υπηρεσια !ρουφαει την μπαταρια σαν νερακι !

Κριμα γιατι πιστευα οτι θα επαιζα ανετα εστω 2 μερες με χρηση του !

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 13/6/2025 στις 1:34 ΜΜ, naeg15 είπε

Εμένα ακούγεται κανονικά ( χτυπάει κανονικά ) AirPods 4 ANC με Ultra 2 

Δεν κάνουμε εκπτώσεις στα αυτιά μας με κατώτερης ποιότητας ακουστικά. Από προ και πάνω.

Με ένα ρεστορ που έκανα κρατώντας την σιμ στο ρολόι δούλευε πλέον κανονικά χωρίς κανένα πρόβλημα με τα προ ακουστικά. Ας το έχετε στα υπόψιν. Το δοκίμασα καμιά βδομάδα περίπου μηδέν αποσυνδέσεις και κλήσεις κανονικά. Αυτό ισχύει για μένα.

Από σήμερα πλέον μετά από τρίμηνη σχεδόν δοκιμή απενεργοποίησα την υπηρεσία μουλτισιμ. Για μένα προσωπικά δεν κάνει. Καλή σας μέρα.

Επεξ/σία από bigballon
  • Like 1
Δημοσ.
Στις 15/6/2025 στις 3:09 ΜΜ, joker2342 είπε

Εχει κανει καποιος το πειραμα να χρησιμοποιησει μονο το ρολοι για μια ολοκληρη μερα για να μας πει την εμπειρια του;  

 

  • Like 1
Δημοσ.

Εγω αντιμετωπιζω το εξης προβλημα. Αγορασα ενα Apple Watch Ultra 2 απο ενα παλικαρι που το ειχε αγορασει με αποδιεξη αγορας. Οχι τιμολογιο. Και μου βγαζει το παρακατω οταν κανω login απο το Watch app στη Cosmote για να περασω την multisim. Πηγα Γερμανο. Δεν ειχαν ιδεα. Πηρα στο 13888. Δεν ειχαν ιδεα. Το νουμερο μου δεν ειναι εταιρικο. Το ρολοι το πηρα πριν αρχισει η Cosmote να προσφερει την Multisim.

https://ibb.co/F4nc9m2D

Δημοσ.
Στις 18/6/2025 στις 2:20 ΜΜ, tsoukalasKaminia είπε

 

Ουτε μια μερα με ενεργοποιημενο το LTE? Φανταζομαι τι θα γινεται στα απλα μοντελα.

  • Super Moderators
Δημοσ.
40 λεπτά πριν, joker2342 είπε

Ουτε μια μερα με ενεργοποιημενο το LTE? Φανταζομαι τι θα γινεται στα απλα μοντελα.

Αν μια μπαταρία σε αυτό το μέγεθος μπορούσε να κρατήσει όλη τη μέρα ένα (σχεδον) κινητό τηλέφωνο, θα είχαμε λύσει πολλά προβλήματα στην αυτονομία γενικότερα για όλες τις συσκευές... :) 

Δημοσ.
Στις 18/6/2025 στις 10:09 ΜΜ, benZiDirK είπε

Εγω αντιμετωπιζω το εξης προβλημα. Αγορασα ενα Apple Watch Ultra 2 απο ενα παλικαρι που το ειχε αγορασει με αποδιεξη αγορας. Οχι τιμολογιο. Και μου βγαζει το παρακατω οταν κανω login απο το Watch app στη Cosmote για να περασω την multisim. Πηγα Γερμανο. Δεν ειχαν ιδεα. Πηρα στο 13888. Δεν ειχαν ιδεα. Το νουμερο μου δεν ειναι εταιρικο. Το ρολοι το πηρα πριν αρχισει η Cosmote να προσφερει την Multisim.

https://ibb.co/F4nc9m2D

Και εγώ έχω το ίδιο πρόβλημα, αλλά ειναι επείδη έχω Cosmote Neo. Εσύ είσαι σε συμβόλαιο η σε WhatsUp / Cosmokarta / Neo?

Δημοσ.
Στις 20/6/2025 στις 12:37 ΜΜ, kapsala είπε

Και εγώ έχω το ίδιο πρόβλημα, αλλά ειναι επείδη έχω Cosmote Neo. Εσύ είσαι σε συμβόλαιο η σε WhatsUp / Cosmokarta / Neo?

COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED εχω. Μιλησα και με το παλικαρι που ειχε αγορασει το ρολοι και μου ειπε οτι και με αποδειξη το αγορασε και δεν το συνδεσε ποτε σε κανενα προγραμμα κινητης. Λογικα ειναι θεμα της Cosmote. 

Δημοσ.
23 ώρες πριν, benZiDirK είπε

COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED εχω. Μιλησα και με το παλικαρι που ειχε αγορασει το ρολοι και μου ειπε οτι και με αποδειξη το αγορασε και δεν το συνδεσε ποτε σε κανενα προγραμμα κινητης. Λογικα ειναι θεμα της Cosmote. 

Ναι μάλλον έχει ένα θέμα. Και εγώ έκανα το Neo σε unlimited και ακόμα μου βγάζει ότι το εταιρικό δεν υποστηρίζεται. Μίλησα με το 13888 και μ είπαν ότι επίσημα υποστηρίζουν 18.4 και 11.4. Εγώ έχω αναβαθμίσει κινητό και ρολόι σε 18.5 και 11.5. 
Η απάντηση ήταν να δοκιμάσω αύριο ξανά επειδή μόλις εχτές άλλαξα το Neo σε unlimited και αν δε δουλέψει να πάρω ξανά να το αναθέσουν στο τεχνικό τους τμήμα. 

Δημοσ.
37 λεπτά πριν, billdanos είπε

Δεν θέλω να ξέρω τι θα συμβεί όταν θα τα αναβαθμίσουμε όλα στην έκδοση 26...

Λογικά αυτοί που έβαλαν beta τους δουλεύει…

Δημοσ.

Δε ξέρω αν έπρεπε να περάσουν δύο μέρες από τη μετατροπή του συμβολαίου ή έκαναν κάτι μετά τη κλήση μου στο support, αλλά από εχτές ενεργοποιήθηκε κανονικά. Το καλό είναι ότι μόλις ολοκλήρωσα τη διαδικασία, σε ένα λεπτό έλαβα και το μήνυμα που ενεργοποίησης και η υπηρεσία ενεργοποιήθηκε χωρίς το παραμικρό θέμα. 

Ανακεφαλαιώνοντας, το δικό μου πρόβλημα ήταν ότι όταν έκανα login με το Cosmote id, μου έβγαζε μήνυμα ότι η σύνδεση μου είναι εταιρική και δεν υποστηρίζεται. Όταν αυτό το πρόβλημα λύθηκε, η υπόλοιπη διαδικασία έγινε χωρίς κανένα πρόβλημα 
 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...