gkat2829 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 20 λεπτά πριν, liofagos είπε Γίνεται και σε what’s up νούμερο η multisim? Οι MULTISIM κάρτες (μέχρι 4) είναι μόνο για προγράμματα συμβολαίου Οικιακά και Εταιρικά. 3 ώρες πριν, papadakn είπε Όντως?? Το satellite είχα υποθέσει ότι ειναι carrier agnostic (έχω vodafone). Δεν υποστηρίζεται στην Ελλάδα?? Με βλέπω να ακυρώνω την προπαραγγελία Προσοχή ή Satellite υπηρεσία δεν δουλεύει στην Ελλάδα ακόμη. Επίσης η VODAFONE από όσο γνωρίζω και ρώτησα δεν έχει στα σκαριά να ενεργοποιήσει μέχρι και το τέλος του 2025 ακόμη τα ρολόγια με ESIM.
naeg15 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) Αύριο καλώς έρχονταν των πραγμάτων παραλαμβάνω νέα συσκευή iPhone .Η ενεργοποίηση στο ρολόι είχε γίνει μέσω φυσικής sim στο κινητό ,θα βγάλω τη φυσική sim και θα την βάλω στην νέα συσκευή θα επηρεαστεί το ρολόι ; Επεξ/σία 18 Σεπτεμβρίου από naeg15
Angeldust Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 41 λεπτά πριν, naeg15 είπε Αύριο καλώς έρχονταν των πραγμάτων παραλαμβάνω νέα συσκευή iPhone .Η ενεργοποίηση στο ρολόι είχε γίνει μέσω φυσικής sim στο κινητό ,θα βγάλω τη φυσική sim και θα την βάλω στην νέα συσκευή θα επηρεαστεί το ρολόι ; Οχι, δεν θα έχεις κάποιο θέμα. 1
naeg15 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 27 minutes ago, Angeldust said: Οχι, δεν θα έχεις κάποιο θέμα. Ευχαριστώ αγορινα
arxontas2323 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου Έστησα το καιμουριορολοι,με ρωτάει να βαλω esim...προχωράω βημα με ρωταειαν ειναι για καινούρια χρήση ή αντικατάσταση...πατάω αντικατάσταση και στο τέλος δεν ολοκληρώνει...σκέφτομαι να σβήσω το πλάνο απο το παλιό και να ξανα δοκιμάσω
arxontas2323 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου Μεταφορά δεν γινόταν της esim στο καινούριο ρολόι...έσβησα την esim απο το παλιο ρολόι και εκανα αιτημα στ καινούριο ρολόι... Ειχε κολλήσει στ waiting κ εχθές το βράδυ μου έβγαλε να ξανα κάνω αίτημα για esim αλλα η κοσμοτε μου βγάζει μηνυνα οτι υπάρχει ηδη παραγγελία σε αναμονή... Και τώρα είμαι στην διαδικασία αν θα το φτιάξει η κοσμοτε...απίστευτο οτι 6 μήνες μετά δεν το έχουν λύσει...
ramarg Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) Στις 18/9/2025 στις 10:47 ΠΜ, panos- είπε Η λογική λέει ότι αφού η υπηρεσία θέλει απενεργοποίηση, μετά πας με τα 27,5€ και όχι με την προνομιακή τιμή. Στις 18/9/2025 στις 11:17 ΠΜ, panos- είπε Επειδή χρησιμοποιώ το CRM τους, όταν θες να το μεταφέρεις σε άλλη συσκευή η υπηρεσία πρέπει να απενεργοποιηθεί. Όταν το ενεργοποιείς ξανα η έκπτωση δε θα περάσει, εκτός αν είχε γίνει ανανέωση συμβολαίου στο διάστημα που είχες την προνομιακή έκπτωση (5,5€ τον μήνα πάγιο). Τρομάζω στην ιδέα ότι σε ενδεχόμενη αλλαγή του ρολογιού η υπηρεσία θα κοστίζει 27,50€... Ευτυχώς το AWU2 με καλύπτει σίγουρα για τα επόμενα 2-3 χρόνια (και ήδη έχει 2 χρόνια στη πλάτη του)... Στις 18/9/2025 στις 1:17 ΜΜ, billdanos είπε Update: πηγα σε κατάστημα και άλλαξα την esim από το iphone σε κανονική sim. Το ρολόι δεν επηρεάστηκε σε τίποτα και όλα λειτουργούν όπως και πριν. Οπότε πλεον αν χρειαστεί να αλλάξω τηλέφωνο απλά θα μεταφέρω τη sim στο νέο. Επίσης οι νέες sim έρχονται πλέον σε αυτή τη συσκευασία: Και εγώ την έκανα φυσική Bill και ηρέμησα εδώ και δύο χρόνια... Παρόλο που είμαι υπέρ της εξέλιξης και του οράματος της Apple για μεταφορά eSIM, εδώ δε πρόκειται να τα δούμε αυτά σύντομα. Για την ιστορία πάντως αυτά τα καρτελάκια τα ξεκίνησαν από τον Απρίλιο (τότε έκανα μια αντικατάσταση και μου έδωσαν το πρώτο οικολογικό SIM Package). Χαριτωμένη και ταυτόχρονα αστεία η τσιγκουνιά τους 😂 Στις 18/9/2025 στις 7:06 ΜΜ, gkat2829 είπε Οι MULTISIM κάρτες (μέχρι 4) είναι μόνο για προγράμματα συμβολαίου Οικιακά και Εταιρικά. Προσοχή ή Satellite υπηρεσία δεν δουλεύει στην Ελλάδα ακόμη. Επίσης η VODAFONE από όσο γνωρίζω και ρώτησα δεν έχει στα σκαριά να ενεργοποιήσει μέχρι και το τέλος του 2025 ακόμη τα ρολόγια με ESIM. Δεν μας εκπλήσσει... Επεξ/σία 21 Σεπτεμβρίου από ramarg 2
Super Moderators billdanos Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου Super Moderators Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου @ramarg Και ‘γώ την είχα κάνει φυσική πριν κάνα χρόνο και την ξανάκανα eSIM όταν προσπαθούσαμε για έναν μήνα να βρούμε τι φταίει που δεν ενεργοποιούνταν η multi sim στο ultra 2… Και τελικά τώρα την ξανάκανα κανονική sim γιατί στην Ελλάδα η Cosmote δεν υποστηρίζει τη δωρεάν και άμεση μεταφορά της eSIM από μια συσκευή σε μια άλλη… 😛 1
axidousgr Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου Δεν υποστηριζει ο Cosmote μεταφορα esim αλλα θελει να πουλαει το iphone air που εχει μονο esim !! Τι να πω ! ειναι τραγικο ! 1 2
panosk111178 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, axidousgr είπε Δεν υποστηριζει ο Cosmote μεταφορα esim αλλα θελει να πουλαει το iphone air που εχει μονο esim !! Τι να πω ! ειναι τραγικο ! Κάτι δεν έχεις καταλάβει καλά υποστηρίζει μια χαρά esim η cosmote εδώ και χρόνια. Η διαφορά είναι ότι κάθε φορά πρέπει να πληρώνεις για την έκδοση σε σχέση με την Vodafone που σου δίνει κάρτα και την βάζεις σε οποο τηλέφωνο θέλεις. Επεξ/σία 22 Σεπτεμβρίου από panosk111178
Super Moderators billdanos Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου Super Moderators Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 14 λεπτά πριν, panosk111178 είπε Κάτι δεν έχεις καταλάβει καλά υποστηρίζει μια χαρά esim η cosmote εδώ και χρόνια. Η διαφορά είναι ότι κάθε φορά πρέπει να πληρώνεις για την έκδοση σε σχέση με την Vodafone που σου δίνει κάρτα και την βάζεις σε οποο τηλέφωνο θέλεις. Δεν πρόσεξες τι έγραψε ούτε εσύ! 😛 Αναφέρει πως η Cosmote δεν υποστηρίζει την επιλογή που υπάρχει στο ίδιο το iphone για να μεταφέρεις την esim που ήδη έχεις στο iphone στο νέο όταν αλλάξεις συσκευή. Κανονικά το iOS σε αφήνει να το κάνεις αυτό αυτόματα αρκεί να φέρεις τις 2 συσκευές κοντά, αλλά η Cosmote (και άλλα δίκτυα στον κόσμο) δεν σου επιτρέπουν να ολοκληρώσεις αυτή τη διαδικασία και απαιτούν να ζητήσεις επανέκδοση esim είτε στελνοντάς σου το QR μέσω κούριερ, είτε πηγαίνοντας σε κάποιο κατάστημα. Όταν τους ρώτησα γιατί γίνεται αυτό μου απάντησαν πως επειδή πλεον χρησιμοποιούμε τους αριθμούς των κινητών μας και για πιο προσωπικές συναλλαγές (egov, επιβεβαιώσεις sms σε apps τραπεζών, κλπ), έχουν απενεργοποιήσει αυτές τις αυτόματες διαδικασίες επανέκδοσης ή μεταφοράς sim/esim για λόγους ασφαλείας ώστε να επιβεβαιώνεται η ταυτότητα του χρήστη με φυσική παρουσία... 1
iYannis Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) Ερώτηση: Έχω esim στο iPhone μου (15 Pro Max) και ενεργοποιημενη την multisim στο Apple Watch μου. Περιμενω το 17 Pro Max και οπως εκανα και με το 15 που πήγα σε καταστημα Cosmote για αμεση ενεργοποιηση της esim στο αλλο τηλέφωνο (τοτε δεν υπηρχε Apple Watch Cell) θα κανω και τωρα. Η ερώτηση είναι θα χρειαστεί και αλλαγή στην multisim του ρολογιου? Λογικά πιστεύω πως όχι γιατί δεν αλλάζει το νούμερο. Αλλά λόγω Cosmote ποτέ δεν ξέρεις. Γνωρίζει κάποιος ? Επεξ/σία 22 Σεπτεμβρίου από iYannis
Super Moderators billdanos Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου Super Moderators Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 16 λεπτά πριν, iYannis είπε Ερώτηση: Έχω esim στο iPhone μου (15 Pro Max) και ενεργοποιημενη την multisim στο Apple Watch μου. Περιμενω το 17 Pro Max και οπως εκανα και με το 15 που πήγα σε καταστημα Cosmote για αμεση ενεργοποιηση της esim στο αλλο τηλέφωνο (τοτε δεν υπηρχε Apple Watch Cell) θα κανω και τωρα. Η ερώτηση είναι θα χρειαστεί και αλλαγή στην multisim του ρολογιου? Λογικά πιστεύω πως όχι γιατί δεν αλλάζει το νούμερο. Αλλά λόγω Cosmote ποτέ δεν ξέρεις. Γνωρίζει κάποιος ? Όχι, στο ρολόι δεν θα χρειαστεί να αλλάξεις τίποτα απολύτως και θα το συνδέσεις κανονικά με το νέο τηλέφωνο κατά την αυτόματη μεταφορά περιεχομένου από το παλιό. Η multiSim στο ρολόι δεν θα επηρεαστεί όσες φορές κι αν χρειαστεί να αλλάξεις την esim ή τη φυσική σου sim στο τηλέφωνο. 2
djuan1988 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 8 hours ago, billdanos said: Όταν τους ρώτησα γιατί γίνεται αυτό μου απάντησαν πως επειδή πλεον χρησιμοποιούμε τους αριθμούς των κινητών μας και για πιο προσωπικές συναλλαγές (egov, επιβεβαιώσεις sms σε apps τραπεζών, κλπ), έχουν απενεργοποιήσει αυτές τις αυτόματες διαδικασίες επανέκδοσης ή μεταφοράς sim/esim για λόγους ασφαλείας ώστε να επιβεβαιώνεται η ταυτότητα του χρήστη με φυσική παρουσία... Το θέμα είναι ότι χρεώνουν την κάθε "αλλαγή".
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα