Προς το περιεχόμενο

Wotofo Sapor RTA 9,80 @vapormania


fotisdra

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

https://vapormania.gr/atmopoihtes-hlektronikwn-tsigarwn-ego-510/episkeuasimoi-atmopoihtes/Tank/wotofo-sapor-rta?sort=p.price&order=ASC

Δεν ξέρω αν θεωρείται προσφορά ,αν όχι να σβηστεί, καθώς στο εξωτερικό εκεί κοντά είναι η τιμή του και είναι σχετικά παλιός.Πάντως από όσο το έψαξα στην Ελλάδα δεν έχει ξαναπαίξει σε αυτή την τιμή και είναι καλός επισκευάσιμος. Σε ss δεν υπάρχει μαύρα υπάρχουν μερικά κομμάτια

Επεξ/σία από fotisdra
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, mourgolukos είπε

να υποθέσω δεν κάνει καπνικός έ;

Θα σε γελάσω είμαι και άσχετος απλά έψαχνα έναν rta γιατί δεν είχα στην κατοχή μου .σχετικά σφιχτός είναι από μερικά reviews που είδα και με μικρή κατανάλωση παρόλο τις δύο αντιστάσεις. Δεν τον έχω στήσει ακόμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, mourgolukos είπε

να υποθέσω δεν κάνει καπνικός έ;

Νομίζω πως θα μπορούσε να δουλέψει και σαν καπνικός αρκεί βέβαια να του βάλεις σύρμα ώστε να είσαι κοντά στο 0,5ohm με αρκετά κλειστό των αέρα και με άλλο drip tip ώστε να σου έρχεται πιο τσιγαρίσια τζούρα ... 

Γενικά πολλά πράγματα όμως ... πάρε ένα Nautilus να τελειώνεις .. ( off topic ) βέβαια απλά είπα να βοηθήσω με κάποιες γνώσεις που έχω επι του θέματος ..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ψάχνω βασικά για επισκευάσιμο καπνικό δίχως διαρροές

2 που έχω χάνουν και οι 2 λάδια πιο πολύ και από VW πειραγμένο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, mourgolukos είπε

ψάχνω βασικά για επισκευάσιμο καπνικό δίχως διαρροές

2 που έχω χάνουν και οι 2 λάδια πιο πολύ και από VW πειραγμένο

Χαχαχαχα κάτι κάνεις λάθος πιθανότατα, 2 στα 2 ; ποιους έχεις;

43 λεπτά πριν, panos19900 είπε