Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2020


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

50 λεπτά πριν, GoMaR είπε

Εγώ δε στεναχωριέμαι τόσο για την φεραρι (σς προσεχαν: αλλά για τον λεκλερ που ήταν το όνειρο του να μπει σε αυτή την ομάδα και αυτή τον χαντακωνει.

Ανεξαρτήτως οδηγού, τίτλο θα διεκδικήσει αυτός που θα φοράει στολή της μερσεντες. Παρά πολύ μπροστά το μονοθέσιο τους και οι υπόλοιποι ούτε καν το πλησιάζουν. 

Γιατί πρώτη φορά χαντακώνει καλό οδηγό? (βλέπε Αλόνσο)

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 3,1k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Μποττας κερδισμένος της ημέρας..μείωσε κατά 3 βαθμούς τη διαφορά από τον Χαμ. Κατ' εμέ αδικείται που δεν είναι driver of the day.

Α ρε Φερραρι. Απο το κακο στο χειροτερο

Δημοσιευμένες Εικόνες

οχι βεβαια...αλλα το εκλερακι ειναι νεο αστερι που κριμα ειναι μια εταιρια με τετοιο ονομα, να μη τον "αφηνει" να ανεβει.
 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, papoys1 είπε

Αναρωτιέμαι όμως ρε παιδιά τόσο χάλια είναι αυτή η πάλαι ποτέ κραταιά ομάδα;;;; Δηλαδή αν πέρισυ δεν έκανε αυτή την παγαποντιά με τον κινητήρα θα ήταν τελείως εξαφανισμένη όπως είναι και φέτος και παλεύει στις κατακτήριες να μπει στη 10άδα;;;; Τελικά ένα όνομα της έχει μείνει σαν τη φανέλλα σε μας τους Παναθηναϊκούς στο ποδόσφαιρο;;

Στον αγωνιστικό χώρο της έχουν πάρει και τα σώβρακα που λέμε;;Σημειώνω ότι ανέκαθεν ήμουν από τους φαν αλλά βλέποντας και το περσινό άρχισα να απομακρύνομαι.

Εγώ νομίζω ότι πέφτει λίγο παρεξήγηση όταν μιλάμε για την Ferrari. Όλοι να λένε ότι είναι χάλια, είναι εξαφανισμένη και διάφορα. Δεν είναι ακριβώς έτσι. Το λένε όλοι αυτό επειδή έχει χρόνια να πάρει πρωτάθλημα. Μην ξεχνάμε ότι αυτή η Mercedes είναι σαν να έχει κατέβει από άλλο πλανήτη. Η αλήθεια είναι ότι δεν μπορεί να την κοντράρει κανένας. Φαντάζουν για μισώ λεπτό να μην υπήρχε. Τι θα λέγανε όλοι για την Ferrari??? Ωστόσο μην ξεχνάμε ότι η Ferrari είναι η μόνη που τόλμησε να την κοντράρει. Πήγε πολύ κοντά στο πρωτάθλημα το 2017-2018 (κατά εμέ με άλλο οδηγό θα το έπαιρνε). Ακόμα και φέτος.. Σκέψου τι πρωτάθλημα θα βλέπαμε αν απουσίαζε η μαύρη Mercedes. Όλοι ενδιάμεσα στα 0,5 sec. Τα πράγματα όμως παραμένουν πολύ δύσκολα και αν δεν αλλάζει δραστικά ο κανονισμός και πάλι αυτή η Mercedes θα είναι κορυφή. Την διαφορά αυτήν δεν την καλύπτεις εύκολα. Πρέπει οι ομάδες να κάνουν ανεξάρτητα test και να επενδύσουν απεριόριστα χρήματα. Μόνο έτσι η Ferrari η άλλη ομάδα, μπορεί να διεκδικεί πρωτάθλημα και να κοντράρει την Mercedes. 

Επεξ/σία από eri77
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο πρωταθλητής αλλάζει μόνο όταν τον αλλάζει η FIA αλλάζοντας τους κανονισμούς. Ποτέ άλλοτε. Πάει και ξεκαρφώνει τον πρώτο γιατί ποτέ ο δεύτερος δεν θα τον φτάσει. 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα είναι ότι η Ferrari έχει άπλετο χρήμα όπως και η Μερκ, άρα είναι ανικανότητα που δεν μπορεί να την φτάσει τόσα χρόνια..

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Το θέμα είναι ότι η Ferrari έχει άπλετο χρήμα όπως και η Μερκ, άρα είναι ανικανότητα που δεν μπορεί να την φτάσει τόσα χρόνια..

Αν σε περιορίζουν οι κανονισμοί τι να το κάνεις το χρήμα?? Θα σού πω ένα παράδειγμα. Σού λέει η FIA ότι για όλο σεζόν έχεις 3 PU. Το ξέρεις ότι παλιότερα το Σάββατο βάζαν μία PU και την Κυριακή πρωί την άλλαζαν?? Για θέμα οικονομίας αυτό το απαγόρευσαν... Όπως και τα test. Το άλλο σουρεαλισμό είναι τα λάστιχα. Περιορίζουν τής ομάδες στην τακτική τούς 

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με απλά λόγια η μόνη ελπίδα να δούμε ανταγωνισμό είναι να αποφασίσει η Μερσέντες να κάνει πίσω κάτι που ποτέ δεν πρόκειται να δούμε από τους Γερμανούς.

Από την άλλη εγώ πιστεύω πως το παιχνίδι είναι χοντρό.Παλαιότερα η Φεράρι είχε τις άκρες της στη FIA και μπορούσε να κάνει οτιδήποτε θεμιτό ή αθέμιτο(να μαμάει και να δέρνει που λέμε)  ώστε να είναι διαρκώς στη  πρώτη γραμμή όποιος και αν ήταν απέναντι π.χ. Μακλάρεν , Μερσεντές , Ρενό , Ρεντμπουλ, κ.λ.π.. Αυτό που γίνεται τα τελευταία χρόνια και ειδικά φέτος να παλεύει για τη 2η θέση μετά το ξεγύμνωμα για την περσινή παρανομία δεν έχει ξαναγίνει. Άραγε έχει χάσει κάθε στήριγμα στη FIA και όλοι είναι απέναντι ;;;;

Ενδεχομένως ήρθε η ώρα να αποδομηθεί πλήρως , αλλά κάτι τέτοιο θα απαξίωνε παντελώς και τη Φόρμουλα 1 διότι ως γνωστόν η Φεράρι έχει τους περισσότερους φαν ανά τον κόσμο.

Ας περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει στα επόμενα γκραν πρι γιατί αυτοί οι καρεκλοκένταυροι της FIA μπορεί να μας εκπλήξουν.

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, eri77 είπε

Αν σε περιορίζουν οι κανονισμοί τι να το κάνεις το χρήμα?? Θα σού πω ένα παράδειγμα. Σού λέει η FIA ότι για όλο σεζόν έχεις 3 PU. Το ξέρεις ότι παλιότερα το Σάββατο βάζαν μία PU και την Κυριακή πρωί την άλλαζαν?? Για θέμα οικονομίας αυτό το απαγόρευσαν... Όπως και τα test. Το άλλο σουρεαλισμό είναι τα λάστιχα. Περιορίζουν τής ομάδες στην τακτική τούς 

Και για την Μερκ δεν ισχύουν αυτά; Ότι και να κάνουν η Μερκ θα προσαρμοστεί στους νέους κανονισμούς. Είναι υπερομάδα παντού, από τους μηχανικούς και τη διοίκηση μέχρι τους οδηγούς. Η Ferrari νομίζει ότι με τα "Forza Ferrari!" και "Essere ragazzi!" θα πάρει πρωταθλήματα. Οι Γερμανοί δουλεύουν σαν σκυλιά, με ακρίβεια και μεθοδικότητα. Η Ferrari πέρυσι έκανε κάτι λάθη στρατηγικής ότι να 'ναι τελείως..

1 λεπτό πριν, papoys1 είπε

Με απλά λόγια η μόνη ελπίδα να δούμε ανταγωνισμό είναι να αποφασίσει η Μερσέντες να κάνει πίσω κάτι που ποτέ δεν πρόκειται να δούμε από τους Γερμανούς.

Από την άλλη εγώ πιστεύω πως το παιχνίδι είναι χοντρό.Παλαιότερα η Φεράρι είχε τις άκρες της στη FIA και μπορούσε να κάνει οτιδήποτε θεμιτό ή αθέμιτο(να μαμάει και να δέρνει που λέμε)  ώστε να είναι διαρκώς στη  πρώτη γραμμή όποιος και αν ήταν απέναντι π.χ. Μακλάρεν , Μερσεντές , Ρενό , Ρεντμπουλ, κ.λ.π.. Αυτό που γίνεται τα τελευταία χρόνια και ειδικά φέτος να παλεύει για τη 2η θέση μετά το ξεγύμνωμα για την περσινή παρανομία δεν έχει ξαναγίνει. Άραγε έχει χάσει κάθε στήριγμα στη FIA και όλοι είναι απέναντι ;;;;

Ενδεχομένως ήρθε η ώρα να αποδομηθεί πλήρως , αλλά κάτι τέτοιο θα απαξίωνε παντελώς και τη Φόρμουλα 1 διότι ως γνωστόν η Φεράρι έχει τους περισσότερους φαν ανά τον κόσμο.

Ας περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει στα επόμενα γκραν πρι γιατί αυτοί οι καρεκλοκένταυροι της FIA μπορεί να μας εκπλήξουν.

Καλά αν φύγει η Ferrari μόνο οι fans του Χάμιλτον στο Silverstone θα απομείνουν. Όλες οι ομάδες μαζί δεν παίζει να έχουν ούτε το 5% του κόσμου της Ferrari..

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, elteo είπε

Kαλά χαλάρωσε κι εσύ. Δεν ήταν πάντα η υπερομάδα. Στα πρώτα χρόνια δεν έκανε τίποτα.

Τι μας νοιάζει για τα πρώτα χρόνια; Είναι υπερομάδα είπα, τώρα αυτήν την στιγμή που έχει σημασία. Και η Williams ήταν ομαδάρα παλιά, τι σχέση έχει με το σήμερα;

Επεξ/σία από yiannis1991
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, yiannis1991 είπε

Τι μας νοιάζει για τα πρώτα χρόνια. Είναι υπερομάδα είπα, τώρα αυτήν την στιγμή που έχει σημασία. Και η Williams ήταν ομαδάρα παλιά, τι σχέση έχει με το σήμερα;

Την McLaren, Renault κτλ ξέχασες. Σε όλες τις ομάδες υπάρχει η ακμή, η παρακμή και ξανά η ακμή κτλ. Δεν μπορεί οι "εργατικοί" γερμανοί που μόνο γερμανούς δεν έχει η ομάδα που λέει ο λόγος (εδώ γελάμε) να είναι οι έξυπνοι και οι άλλοι χαζοί. Είναι αυτό που λένε παραπάνω. Ο πρωταθλητής αλλάζει με ευρεία αλλαγή κανονισμών. Οποιος προσαρμοστεί σηκώνει την κούπα. Αν μείνεις πίσω ή δεν εφαρμόσεις σωστά μέσα στην χρονιά ή μέχρι να αλλάξουν ξανά, οι περιορισμοί που τίθονται δεν σε αφήνουν να πλησιάσεις καν.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, elteo είπε

Την McLaren, Renault κτλ ξέχασες. Σε όλες τις ομάδες υπάρχει η ακμή, η παρακμή και ξανά η ακμή κτλ. Δεν μπορεί οι "εργατικοί" γερμανοί που μόνο γερμανούς δεν έχει η ομάδα που λέει ο λόγος (εδώ γελάμε) να είναι οι έξυπνοι και οι άλλοι χαζοί. Είναι αυτό που λένε παραπάνω. Ο πρωταθλητής αλλάζει με ευρεία αλλαγή κανονισμών. Οποιος προσαρμοστεί σηκώνει την κούπα. Αν μείνεις πίσω ή δεν εφαρμόσεις σωστά μέσα στην χρονιά ή μέχρι να αλλάξουν ξανά, οι περιορισμοί που τίθονται δεν σε αφήνουν να πλησιάσεις καν.

Δεν ξέρω. Εγώ πλέον και να αλλάξουν οι κανονισμοί, αφενός δεν πιστεύω ότι θα ανέβει η Ferrari, και αφετέρου δεν πιστεύω ότι δεν θα προσαρμοστεί η Μερκ. Και δεν μιλάμε για 0.2-0.3s διαφορά αλλά για 1+, και τους γλεντάει και με το περσινό μονοθέσιο που το οδηγάνε μάλιστα αρκετά κατώτεροι οδηγοί από τους Χαμ-Μπότττας. Εντάξει και Γερμανούς να μην έχει δεν είναι αυτό το θέμα, για την Γερμανική νοοτροπία μιλάω. H διοίκηση πάντως είναι όλοι Γερμανοί και Αυστριακοί και σίγουρα θα υπάρχουν και αρκετοί Γερμανοί ανάμεσα στους μηχανικούς..

Επεξ/σία από yiannis1991
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
53 λεπτά πριν, eri77 είπε

Αν σε περιορίζουν οι κανονισμοί τι να το κάνεις το χρήμα?? Θα σού πω ένα παράδειγμα. Σού λέει η FIA ότι για όλο σεζόν έχεις 3 PU. Το ξέρεις ότι παλιότερα το Σάββατο βάζαν μία PU και την Κυριακή πρωί την άλλαζαν?? Για θέμα οικονομίας αυτό το απαγόρευσαν... Όπως και τα test. Το άλλο σουρεαλισμό είναι τα λάστιχα. Περιορίζουν τής ομάδες στην τακτική τούς 

Αγορινα διαφωνω. Οι κανονισμοι υποτιθεται οτι ειναι για ολους (βεβαια στην πραξη εχουμε δει το αντιθετο), οπότε, οταν :

1) το τελευταιο σου πρωταθλημα ειναι το 2007 με Κιμι (και αυτο με τα 1000 ζόρια),

2) δεν εχεις περιορισμους στους πορους σου, 

τότε μια λεξη περιγραφει αυτα τα 13 χρονια:

ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ.

 

  

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
56 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

 Όλες οι ομάδες μαζί δεν παίζει να έχουν ούτε το 5% του κόσμου της Ferrari..

Το πέθανες!!

Όταν λέμε ότι έχει τους περισσότερους οπαδούς δεν εννοούμε ότι τους έχει όλους!   :D

Έρευνα του 2017 κατέληξε σε αυτά:

https://www.autosport.com/f1/news/120142/full-f1-fan-survey-results-revealed

Spoiler

617398266_F1fanspreferances.png.4d85b7d550f1bd4b2df8d372955eb177.png

 

Εικάζω ότι θα έχει ανέβει αρκετά η Merc από τότε.

Η δημοτικότητα του Ham υπερδιπλασιάστηκε από το 2015 στο 2017!

 

Spoiler

1148463261_F1fansdriverpreferances.png.4a19d102c879cbb087be7108ec9c954f.png

 

 

Επεξ/σία από Diinekis21
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Το πέθανες!!

Όταν λέμε ότι έχει τους περισσότερους οπαδούς δεν εννοούμε ότι τους έχει όλους!   :D

Έρευνα του 2017 κατέληξε σε αυτά:

https://www.autosport.com/f1/news/120142/full-f1-fan-survey-results-revealed

  Απόκρυψη περιεχομένων

617398266_F1fanspreferances.png.4d85b7d550f1bd4b2df8d372955eb177.png

Εικάζω ότι θα έχει ανέβει αρκετά η Merc από τότε.

Η δημοτικότητα του Ham υπερδιπλασιάστηκε από το 2015 στο 2017!

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

1148463261_F1fansdriverpreferances.png.4a19d102c879cbb087be7108ec9c954f.png

Εγώ λέω τον κόσμο που πηγαίνει στα GP. Αυτοί έχουν σημασία για την F1. Χωρίς κόσμο στα GP πάει το κλείσανε..

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Thresh κλειδώθηκε και ξεκλειδώθηκε this θέμα

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.