Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, nik0laus είπε

Ποιο ABS σου μπλοκάρει το τιμόνι ;

Μήπως το δικό σου ASTRA  2008 MY  έχει κάποιο θέμα ;

Αν πατήσεις καρφί και πιάσει το abs κουμπώνει και το τιμόνι, αν παίξεις με το φρένο είναι κομπλέ και πιάνει και ποιο ομαλά.. 

  • Confused 2
  • Sad 1
  • Απαντ. 143
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, NT1G είπε

Κάθε μέρα μετά την αφαίρεση στον κόφτη θα είσαι

Ποτέ δεν είμαι στο κόφτη ,πάντα στο ρελαντί πάω ακόμα και με το 400 ίππων V8 το οποίο πληρώνει βάσει ρύπων 900 ευρώ σήμα άσχετα αν οι πραγματικοι ρύποι που εκπέμπει (στο ρελαντί που το δουλεύω μιας και δεν περισσεύουν λεφτά για βενζίνα αφού τα δίνω όλα για τέλη, ασφάλειες κλπ :P )  είναι λιγότεροι απο suzuki alto  που "δε πληρώνει μία" βάσει προδιαγραφών ρύπων ...

:D :D

Kαλή χρονιά να έχουμε

Επεξ/σία από nik0laus
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, LIGHT1NG είπε

Πως αλλάζουν πορεία ρε παιδιά τα δικά σας abs αυτοκίνητα ενώ το ίδιο σας μπλοκάρει το τιμόνι... Γιατί θα ενεργοποιηθεί μόνο όταν το κοκαλοσεις το φρένο όχι να ανεβοκατεβαίνει το πετάλι.. 

Το abs κάτι σπαστά φρεναρισματα ίσως στα ποιο καινούργια να κάναν κάτι διαφορετικό πάντως στο οπελ αστρα 2008 έτσι είναι.. 

0:57 με το που τον βλέπω να φρενάρει με συμπλέκτη πατημένο κάπως με έκανε να το κλείσω το βίντεο.... 

 

Η πορεία που είναι πιθανό να ακολουθήσει ένα όχημα στη περίπτωση που
μπλοκάρουν οι τροχοί διαφέρει ανάλογα με την ύπαρξη ή όχι του συστήματος
ABS. Το αυτοκίνητο χωρίς σύστημα ABS θα στρίψει με κατεύθυνση τη
στροφή αλλά και ταυτόχρονα θα ακολουθήσει περιστροφή του αυτοκινήτου
γύρω από τον άξονα του, με αποτέλεσμα να εκτραπεί από την πορεία του.
Αντίθετα με την ύπαρξη του συστήματος ABS το αυτοκίνητο θα ακολουθήσει
μια πιο ελέγξιμη τροχιά παραμένοντας στη διεύθυνση κίνησης επάνω στη
στροφή.

abs.png.cbdf36eda5d38a9cfed7d0933d27d954.png

Πηγή > http://digilib.teiemt.gr/jspui/bitstream/123456789/1498/5/012009116.pdf


AΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑT.T.
ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Μελέτη αξιολόγησης συστημάτων με ABS
Πατέλης Ζαχαρίας
Πριμηκύριος Ελευθέριος

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, LIGHT1NG είπε

Το κακό που έχει το abs είναι ότι δεν γίνετε να αλλάξεις πορεία έστω και λίγο, αλλά φρενάρει καλύτερα ακόμα και με φθαρμενα λάστιχα, τακάκια με λιγότερη θερμοκρασία /φθορά στην δισκοπλακα τα οποία είναι υπέρ και κατά στο κάθε ένα. 

 

1 ώρα πριν, LIGHT1NG είπε

Πως αλλάζουν πορεία ρε παιδιά τα δικά σας abs αυτοκίνητα ενώ το ίδιο σας μπλοκάρει το τιμόνι... Γιατί θα ενεργοποιηθεί μόνο όταν το κοκαλοσεις το φρένο όχι να ανεβοκατεβαίνει το πετάλι.. 

Το abs κάτι σπαστά φρεναρισματα ίσως στα ποιο καινούργια να κάναν κάτι διαφορετικό πάντως στο οπελ αστρα 2008 έτσι είναι.. 

0:57 με το που τον βλέπω να φρενάρει με συμπλέκτη πατημένο κάπως με έκανε να το κλείσω το βίντεο.... 

Σοβαρά τώρα;; Πριν από αυτά τα μαργαριτάρια μου πουλούσες πνεύμα με τα παρακάτω;

2 ώρες πριν, LIGHT1NG είπε

Ανάθεμα αν ξέρεις τι κάνει το abs πριν το googlaris φυσικά.. 

 

2 ώρες πριν, LIGHT1NG είπε

 

Ήδη φαίνεται ότι δεν γνωρίζεις γιατί αλλιώς αν ήξερες θα έγραφες με μια σειρά τι κάνει και τι είναι το abs... 

Και ευτυχώς που δεν κάθισα να ασχοληθώ. Τώρα έμαθες με το χειρότερο τρόπο ότι απλά ήσουν ανίδεος στο πως δουλεύει μια τεχνολογία που έφτασε να είναι στάνταρ στα αυτοκίνητα από τα 90s. Άκους εκεί δε μπορείς να στρίψεις και μπλοκάρει το τιμόνι.... Ξεκίνα το διάβασμα περί αερόσακων και ESP μην πετάξεις πάλι καμιά κοτσάνα ότι ο αερόσακος σου σπάει το λαιμό και το ESP σβουρίζει το αυτοκίνητο...

  • Like 4
Δημοσ.
1 ώρα πριν, nik0laus είπε

Αυτό σε ενόχλησε ;

Οκ πάω πάσο

Κυκλοφορεί εκεί που απαγορεύεται βάσει εκπομπών ρύπων ....

Χώρια που εκπέμπει περισσότερο CO2 / 100 Κm γιατί αυξάνει η ιπποδύναμη όπως διαφημίζουν οπότε ...

Και τα παλιά, κακοσυντηρημένα ή προβληματικά που βγάζουν παραπάνω ρύπους θα πληρώνουν με βάση το τι μετράει το ΚΤΕΟ;

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, 1988panos2171 είπε

Σοβαρά τώρα;; Πριν από αυτά τα μαργαριτάρια μου πουλούσες πνεύμα με τα παρακάτω;

Και ευτυχώς που δεν κάθισα να ασχοληθώ. Τώρα έμαθες με το χειρότερο τρόπο ότι απλά ήσουν ανίδεος στο πως δουλεύει μια τεχνολογία που έφτασε να είναι στάνταρ στα αυτοκίνητα από τα 90s. Άκους εκεί δε μπορείς να στρίψεις και μπλοκάρει το τιμόνι.... Ξεκίνα το διάβασμα περί αερόσακων και ESP μην πετάξεις πάλι καμιά κοτσάνα ότι ο αερόσακος σου σπάει το λαιμό και το ESP σβουρίζει το αυτοκίνητο...

 

51 λεπτά πριν, htaccess είπε

Η πορεία που είναι πιθανό να ακολουθήσει ένα όχημα στη περίπτωση που
μπλοκάρουν οι τροχοί διαφέρει ανάλογα με την ύπαρξη ή όχι του συστήματος
ABS. Το αυτοκίνητο χωρίς σύστημα ABS θα στρίψει με κατεύθυνση τη
στροφή αλλά και ταυτόχρονα θα ακολουθήσει περιστροφή του αυτοκινήτου
γύρω από τον άξονα του, με αποτέλεσμα να εκτραπεί από την πορεία του.
Αντίθετα με την ύπαρξη του συστήματος ABS το αυτοκίνητο θα ακολουθήσει
μια πιο ελέγξιμη τροχιά παραμένοντας στη διεύθυνση κίνησης επάνω στη
στροφή.

abs.png.cbdf36eda5d38a9cfed7d0933d27d954.png

Πηγή > http://digilib.teiemt.gr/jspui/bitstream/123456789/1498/5/012009116.pdf


AΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑT.T.
ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Μελέτη αξιολόγησης συστημάτων με ABS
Πατέλης Ζαχαρίας
Πριμηκύριος Ελευθέριος

Με το ABS μπορώ να φρενάρω άφοβα ακόμα και μέσα σε μία γρήγορη στροφή. Πραγματικότητα: Δε σας το συνιστούμε. Η απώλεια ελέγχου λόγω απότομης μεταφοράς φορτίου από φρενάρισμα σε στροφή, καμία σχέση δεν έχει με το μπλοκάρισμα ή μη των τροχών. Το ABS βοηθάει στη διατήρηση του ελέγχου του αυτοκινήτου, όταν οδηγούμε συνετά, με σεβασμό στους νόμους της φύσης

Με άλλα λόγια χωρίς αυτοκίνητο με esp δεν θα δουλέψει ποτέ σωστά το abs σε στροφές και φυσικά σε αφήνει να κάνεις μια κίνηση στο τιμόνι και αυτό παίρνει μια μικρή κλίση δεν πάει abs + αριστερά δεξιά τέλος πάντων το παραπάνω κείμενο είναι από το pdf που ανέβασες σε μοντέλα 2019 που έχουν όλα τα συστήματα πλέον προφανώς και θα δουλεύει καλύτερα 

10 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Και τα παλιά, κακοσυντηρημένα ή προβληματικά που βγάζουν παραπάνω ρύπους θα πληρώνουν με βάση το τι μετράει το ΚΤΕΟ;

Σε ιδιωτικό κτεο παίρνανε και κομμένα αυτοκίνητα αν έχεις γνωστό, εμένα μου είχε κάνει μια φορά ο άλλος μπορεί να κοπεί από το κτεο το μηχανάκι γιατί τα φλας δεν δουλεύουν σωστά έμεναν στάσιμα (με τόσα χρόνια ακινησία που είχε) και ποιο πριν είχε περάσει ένα αγροτικό του 1900 με μια καρότσα τρακαρισμένη σε βαθμό που λες έχει πάρει σασί από πίσω και του κάνω αυτό εκεί που πέρασε τα είχε όλα κομπλέ?.. 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, LIGHT1NG είπε

Με το ABS μπορώ να φρενάρω άφοβα ακόμα και μέσα σε μία γρήγορη στροφή. Πραγματικότητα: Δε σας το συνιστούμε. Η απώλεια ελέγχου λόγω απότομης μεταφοράς φορτίου από φρενάρισμα σε στροφή, καμία σχέση δεν έχει με το μπλοκάρισμα ή μη των τροχών. Το ABS βοηθάει στη διατήρηση του ελέγχου του αυτοκινήτου, όταν οδηγούμε συνετά, με σεβασμό στους νόμους της φύσης

Με άλλα λόγια χωρίς αυτοκίνητο με esp δεν θα δουλέψει ποτέ σωστά το abs σε στροφές και φυσικά σε αφήνει να κάνεις μια κίνηση στο τιμόνι και αυτό παίρνει μια μικρή κλίση δεν πάει abs + αριστερά δεξιά τέλος πάντων το παραπάνω κείμενο είναι από το pdf που ανέβασες σε μοντέλα 2019 που έχουν όλα τα συστήματα πλέον προφανώς και θα δουλεύει καλύτερα 

Πραγματικότητα: Δε σας το συνιστούμε.

Όταν παραστεί ανάγκη όμως να φρενάρεις, θα μπορείς να το ελέγξεις καλύτερα απ` ότι χωρίς abs.  :)

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, htaccess είπε

Πραγματικότητα: Δε σας το συνιστούμε.

Όταν παραστεί ανάγκη όμως να φρενάρεις, θα μπορείς να το ελέγξεις καλύτερα απ` ότι χωρίς abs.  :)

Εγώ πάντως αναρωτιέμαι τα τεστ που κάνουν για τα χωρίς abs που γυρνάει το τιμόνι 2μιση στροφές, μήπως είναι χωρίς ο οδηγός να ασκεί πίεση στο τιμόνι? Γιατί και παλιό αυτοκίνητο που έχω πάρει σε φρενάρισμα απότομο το τιμόνι δεν έχει φύγει έτσι....

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, LIGHT1NG είπε

Εγώ πάντως αναρωτιέμαι τα τεστ που κάνουν για τα χωρίς abs που γυρνάει το τιμόνι 2μιση στροφές, μήπως είναι χωρίς ο οδηγός να ασκεί πίεση στο τιμόνι? Γιατί και παλιό αυτοκίνητο που έχω πάρει σε φρενάρισμα απότομο το τιμόνι δεν έχει φύγει έτσι....

Μπορείς να μου δώσεις ένα παράδειγμα, ένα βίντεο για να καταλάβω?

Σε ιδανικές συνθήκες, ίσιος/επίπεδος δρόμος, σωστά φρένα/λάστιχα/ευθυγράμιση, όταν φρενάρεις απότομα "στο δάπεδο το φρένο" είτε έχεις abs, είτε όχι, το αυτοκίνητο πηγαίνει ευθεία όταν δεν κρατάμε το τιμόνι. (Δε σας το συνιστούμε.)

Όταν κάτι από τα παραπάνω αλλάζει (δρόμος (κλίση/καιρικές συνθήκες/βρωμιές/λακούβες) /φρένα (μη σωστή κατανομή) /λάστιχα (ανομοιόμορφα φθαρμένα)/ ευθυγράμιση(σύγκλιση απόκλιση) τότε έχουμε το φαινόμενο που αναφέρεις.

 

Επεξ/σία από htaccess
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, agnostos13 είπε

Και τα παλιά, κακοσυντηρημένα ή προβληματικά που βγάζουν παραπάνω ρύπους θα πληρώνουν με βάση το τι μετράει το ΚΤΕΟ;

Για τα παλιά αυτοκίνητα υπάρχει νομοθεσία που προβλέπει τι πρέπει να πληρώνουν

Για τα κακοσυντηρημένα αυτοκίνητα υπάρχει νομοθεσία που διέπει πως πρέπει να ελέγχονται (ΚΤΕΟ) και αν επιτρέπεται η όχι να κυκλοφορούν. Το ότι δεν λειτουργεί σωστά το σύστημα ΚΤΕΟ στη χώρα μας ουδεμία σχέση έχει με τον νομοθέτη αλλά με την εκτελεστική εξουσία.

Το ότι μπορεις να αφαιρέσεις το DPF και να κυκλοφορεις δεν καθίσταται νόμιμο επειδή κυκλοφορούν και παλαιά ασυντήρητα αυτοκίνητα.

Παίρνω το euro6 ντιζελάκι πληρώνοντας μειωμένα τέλη κυκλοφορίας αλλά και μειωμένους φόρους κατά την εισαγωγή του και το κυκλοφορώ μετά έχοντας το μετατρέψει σε Εuro"μαστρομήτσος"  εκεί που δεν επιτρέπεται κιόλας , σπέρνοντας θάνατο. 

Και το παίζω και μάγκας από πάνω ..... Ελλαδάρα ολέ

Αυτή η χώρα ρε μάγκα δε σώζεται με τίποτις άμα λάχει να 'ουμ

 

 

 

Επεξ/σία από nik0laus
Δημοσ.
12 ώρες πριν, nik0laus είπε

Το ότι μπορεις να αφαιρέσεις το DPF και να κυκλοφορεις δεν καθίσταται νόμιμο επειδή κυκλοφορούν και παλαιά ασυντήρητα αυτοκίνητα.

Δεν καθίσταται νόμιμο αλλά είναι αντίστοιχο πρόβλημα με ένα διαλυμένο καταλύτη, μια τρύπια ή κομμένη εξάτμιση κλπ...

Η ουσία είναι οτι ρυπαίνει παραπάνω από το κανονικό...

Το οικονομικό είναι δευτερεύουσας σημασίας...

Δημοσ.
Στις 31/12/2019 στις 4:14 ΜΜ, greekfragma είπε

ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!

Αύριο κιόλας απαγόρευση!

Σαν Ελλάδα έχουμε 8εκατομύρια οχήματα στους δρόμους. 5εκ είναι αυτοκίνητα 1εκ δίκυκλα και τα υπόλοιπα φορτηγά λεωφορεία κλπ.

ΑΥΡΙΟ ΡΕ! 

1 εκατομύριο που οδηγούμε δίτροχο θα κατέβουμε με αμάξι στους δρόμους. και θα πηγαίνουμε και κατά στίχους όχι σε διήθηση όπως σε κάθε ανεπτυγμένη χώρα που το επιτρέπει.

ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΥΝΗΣΕΙΣ ΡΟΔΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΠΟΥ ΛΕΓΑΝΕ ΚΑΙ ΤΑ ΗΜΙΣΚΟΥΜΠΡΙΑ!

ρε τι γέλιο βγάζει ο καθένας που πετάει τη μπούρδα του.

συνεχίστε να νομίζετε οτι το πρόβλημα στους ελληνικούς δρόμους είναι όσοι φοράνε εξάτμιση και βάζουν φιμέ τζάμια.

ΧΑΧΑΧΑ

Όσο για εκείνους που λένε οτι για κάποιον που κάνει 30χιλιόμετρα την ημέρα με μηχανή στην Αθήνα 1 ατύχημα κάθε 2μιση χρόνια είναι πολύ να σας ενημερώσω οτι ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ είναι 1 ατύχημα ανά 2 έτη.

ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ είναι κάψιμο κόκκινου και παραβίαση στοπ και ομιλία σε κινητό!

ΜΕΤΑ έρχονται τα υπόλοιπα.

αει σιχτιρ να πούμε. όπου και να μπεις να γράψεις ο ελληναράς που έχει άποψη για όλα. Άκου λέει να απαγορευτούν οι μηχανές. Σου απαγορεύω και γω να ζεις και να αναπνέεις ρε μεγάλε! Μηδενιστή άσχετε!

Δεν είχα την παραμικρή αμφιβολία με τι άνθρωπο συνομιλώ. Ενώ παρανομείς, με θράσος κάνεις και κήρυγμα στα "παππουδέλια" με "μηδέν αντανακλαστικά" και τις "μανταμίτσες". Η αντικοινωνική σου συμπεριφορά ξεχειλίζει από όλες τις αναρτήσεις σου στο παρόν νήμα.

  • Thanks 3
Δημοσ.
3 ώρες πριν, agnostos13 είπε

Δεν καθίσταται νόμιμο αλλά είναι αντίστοιχο πρόβλημα με ένα διαλυμένο καταλύτη, μια τρύπια ή κομμένη εξάτμιση κλπ...

Η ουσία είναι οτι ρυπαίνει παραπάνω από το κανονικό...

Το οικονομικό είναι δευτερεύουσας σημασίας...

Δε νομίζω να προσπαθείς να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα .

Μηχανικό μέχρι τώρα δεν έχω δει να προτείνει/διαφημίζει  φόρα παρτίδα να σπάσουμε (ή να αφήσουμε σπασμένο) τον καταλύτη ή να τρυπήσουμε-κόψουμε την εξάτμιση ενώ σχετικά με αφαίρεση DPF μέχρι και διαφήμιση έχουμε δει....

Κι εγώ δεύτερο λόγο το έγραψα το οικονομικό , πρώτο έβαλα την εκούσια ρύπανση που προκαλείται με την αυθαίρετη και παράνομη αλλαγή των προδιαγραφών αλλά και κυκλοφορία σε περιοχές που δεν επιτρέπεται να κυκλοφορούν αυτοκίνητα που δεν πληρούν τις σωστές προδιαγραφές.

Τελικά το οικονομικό, όσο δευτερευούσης σημασίας κι αν δείχνει,  είναι το μόνο που  ενδιαφέρει τελικά , μιας και καθώς φαίνεται η υγεία μας δε μας ενδιαφέρει και πολύ.

 

Δημοσ.

Διαβασα την πρωτη σελιδα αρχισα να βαζω και κανα λαικ αλλα παραιτουμαι.

Τωρα ποιος την εχει πιο μακρυα

την σχεση στο κιβωτιο, σορρυ αλλα χεστηκα.

Τεπσα μερες που ειναι ας γελασουμε λιγακι.

Αναφορά σε κείμενο

"τα λεγόμενα «ντεσιμπελόμετρα»"

Ωρε γλεντια στο συγκοινωνιων αμα ανακαλυψουν οτι βγηκαν και ηλεκτρονικοι εγκεφαλοι στ ααυτοκινητα! Θα ζητανε επιδομα ηκελτρονικου υπολογιστη!

χαχαεχαχαχα....

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...