Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα, θα μπω αμέσως στο ψητό.  Ποσό θα κοστολογούσατε ένα Toyota aygo του 2009, με 120.000 χιλιόμετρα, δίπορτο, απλή έκδοση (δεν έχει ούτε ηλεκτρικά παράθυρα) Με βλάβη  στην κορνα του;  Δεν επιθυμεί ο ιδιοκτήτης να την φτιάξει και αναφέρει ότι είναι στο μηχανικό το αυτοκίνητο και ότι από εκεί το δείχνει στους ενδιαφερόμενους αλλά δεν έχει ιδέα ποσό είναι το κόστος επισκευής της. Ποσό μπορεί να είναι το κόστος επισκευής και μπορεί να κρύβεται άλλη ζημιά πίσω από αυτό; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Zoerr είπε

Καλησπέρα, θα μπω αμέσως στο ψητό.  Ποσό θα κοστολογούσατε ένα Toyota aygo του 2009, με 120.000 χιλιόμετρα, δίπορτο, απλή έκδοση (δεν έχει ούτε ηλεκτρικά παράθυρα) Με βλάβη  στην κορνα του;  Δεν επιθυμεί ο ιδιοκτήτης να την φτιάξει και αναφέρει ότι είναι στο μηχανικό το αυτοκίνητο και ότι από εκεί το δείχνει στους ενδιαφερόμενους αλλά δεν έχει ιδέα ποσό είναι το κόστος επισκευής της. Ποσό μπορεί να είναι το κόστος επισκευής και μπορεί να κρύβεται άλλη ζημιά πίσω από αυτό; 

Εννοείται πηγαίνεις με δικό σου άτομο το βλέπεις που να γνωρίζει , να σάς αφήσει και τη ράμπα να το ανεβάσετε για έλεγχο

Στα μεταχειρισμένα την βρίσκεις απο 30-50€ . Το λιγότερο είναι ας είναι καθαρό απο τρακάρισμα 

Αναλόγως και τι άλλα μαζέματα θέλει διαμορφώνεις τα χρήματα που του δίνεις.

Επεξ/σία από meletis_m
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν είναι σε καλη κατασταση όχι πανω από 4.000 ευρω.

Πριν 2 χρονια πηρε η κορη μου Citroen C1 (ιδιο αμαξι) με "αυτοματο" κιβωτιο του 2011  5.000 ευρω.

Το αμαξι το θεωρω "ψοφιο".

Για κοιτα για Yaris 1300 κυβικα.

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Δημοσ.

Για αυτήν την έκδοση τα 3500 είναι μια νορμάλ τιμή, τα 3πορτά γενικά έχουν τις πιο χαμηλές τιμές. Τώρα για την κόρνα μην σκάς, πάς σε εναν ηλεκτρολόγο και σου την αλλάζει, πάνω απο 30-40€ δεν θα σου πάρει.

Δημοσ.

Κ το τριάρι πολύ του είναι. Χωρίς καν ηλεκτρικά παράθυρα κ δίπορτο. 
 

το 30-50-100 που λέγεται για την κόρνα μη το δένεις κόμπο μπορεί να έχει αρπάξει καμία σερπαντίνα αερόσακου που κουμπώνει πάνω και να φας 4-5 κατοστάρικα σε ανταλλακτικά-επισκευή. 
 

προσωπικα δε θα το έπαιρνα Καν θα προτιμούσα να δώσω 3-4 κατοστάρικα παραπάνω για κάποια βασικά έξτρα κ λίγο καλύτερη κατάσταση-αντιμετώπιση 

 

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, paylidis είπε

που λέγεται για την κόρνα μη το δένεις κόμπο μπορεί να έχει αρπάξει καμία σερπαντίνα αερόσακου που κουμπώνει πάνω και να φας 4-5 κατοστάρικα σε ανταλλακτικά-επισκευή. 

Καλημέρα, αυτός ανέφερε την λέξη αερόσακος και σκέφτηκα για να μην το έχει φτιάξει ή μιλάμε για μεγάλο ποσό ή για πολύ μικρό. Αποκλείεται να μην ξέρει τι φταιει. 3,600 το δίνει. Αλλά σκέφτομαι την ζημιά. 

8 ώρες πριν, meletis_m είπε

Στα μεταχειρισμένα την βρίσκεις απο 30-50€ . Το λιγότερο είναι ας είναι καθαρό απο τρακάρισμα 

Αυτό σκέφτηκα, ότι μπορεί να προέρχεται από τρακάρισμα η ζημιά. Ίσως επειδή άνοιξε ο αερόσακος;;; Δεν έχω ιδέα 

1 ώρα πριν, paylidis είπε

προσωπικα δε θα το έπαιρνα Καν θα προτιμούσα να δώσω 3-4 κατοστάρικα παραπάνω για κάποια βασικά έξτρα κ λίγο καλύτερη κατάσταση-αντιμετώπιση 

Το πρώτο μου αμάξι θα είναι 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Zoerr είπε

Αυτό σκέφτηκα, ότι μπορεί να προέρχεται από τρακάρισμα η ζημιά. Ίσως επειδή άνοιξε ο αερόσακος;;; Δεν έχω ιδέα

Στο Golf μου η κόρνα κάηκε σε ένα γάμο.... οπότε μπορεί απλά να κάηκε απο την χρήση

Αναφορά σε κείμενο

Δες κάτι άλλο!!! Μη μπλέξεις με το ρημάδι. Ούτε ηλεκτρικά παράθυρα δεν έχει που είμαστε στο 80;


Ένταξη υπάρχει ζωή και χωρίς ηλεκτρικά παράθυρα. Η βασική έκδοση έχει AC/ABS/Υδραυλικό τιμόνι, τα παράθυρα είναι μια τσιπιά της toyota που μπορεί εύκολα αν θέλει να τα περάσει αργότερα.

Δημοσ.
10 ώρες πριν, lary7 είπε

Στο Golf μου η κόρνα κάηκε σε ένα γάμο.... οπότε μπορεί απλά να κάηκε απο την χρήση

Ένταξη υπάρχει ζωή και χωρίς ηλεκτρικά παράθυρα. Η βασική έκδοση έχει AC/ABS/Υδραυλικό τιμόνι, τα παράθυρα είναι μια τσιπιά της toyota που μπορεί εύκολα αν θέλει να τα περάσει αργότερα.

3600 με προβλήμα κ γυμνό; Ε όχι δα. Αν ήταν 1800-2000 πάει κ έρχεται 

Δημοσ.
Αναφορά σε κείμενο

 Όσοι πιστεύουν ότι θα βρουν Aygo καλό με 3000 τους εύχομαι καλή τύχη, αλλά.... Τωρα το συγκεκριμένο με μηδενικό εξοπλισμό ας προσέξει ο φίλος μην είναι από νοικιάριμο γιατί τα "γυμνά" τα προτιμούσαν οι εταιρίες ενοικίασης. Η κόρνα προφανώς είναι η κορυφή του παγόβουνου. Εννοείται ότι επιβάλλεται ο πλήρης μηχανολογικός και ηλεκτρολογικός έλεγχος. Κοστολόγηση εξ αποστάσεως με γνώμες από το insomnia, συγγνώμην, αλλά δεν συνιστάται.

 

Δημοσ.
21 ώρες πριν, kalmik είπε
Αναφορά σε κείμενο

 Όσοι πιστεύουν ότι θα βρουν Aygo καλό με 3000 τους εύχομαι καλή τύχη, αλλά.... Τωρα το συγκεκριμένο με μηδενικό εξοπλισμό ας προσέξει ο φίλος μην είναι από νοικιάριμο γιατί τα "γυμνά" τα προτιμούσαν οι εταιρίες ενοικίασης. Η κόρνα προφανώς είναι η κορυφή του παγόβουνου. Εννοείται ότι επιβάλλεται ο πλήρης μηχανολογικός και ηλεκτρολογικός έλεγχος. Κοστολόγηση εξ αποστάσεως με γνώμες από το insomnia, συγγνώμην, αλλά δεν συνιστάται.

Οι πληροφορίες που αναφέρω είναι και αυτές που έχω προς το παρόν. Αναρωτιέμαι αν πρέπει να μπω στον κόπο να το δω και αν η ζημιά που αναφέρει ο ιδιοκτήτης που δεν έχει ιδέα για κόστος, τι και πως αν είναι κάτι άλλο. Πως γίνεται να αναφέρει ότι το αμάξι είναι ατρακάριστο αλλά να λέει ότι μπορεί να φταίει ο αερόσακος που δεν δουλεύει η κόρνα; 

Δημοσ.

 

Απλό είναι να βρεις αν φταίει η κόρνα ή ο διακόπτης.Συνδέεις μια άλλη κόρνα ή έστω ένα λαμπάκι .Η προσπαθείς να ακουσεις τον ρελέ όταν πατάς τον διακοπτη.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Zoerr είπε

Οι πληροφορίες που αναφέρω είναι και αυτές που έχω προς το παρόν. Αναρωτιέμαι αν πρέπει να μπω στον κόπο να το δω και αν η ζημιά που αναφέρει ο ιδιοκτήτης που δεν έχει ιδέα για κόστος, τι και πως αν είναι κάτι άλλο. Πως γίνεται να αναφέρει ότι το αμάξι είναι ατρακάριστο αλλά να λέει ότι μπορεί να φταίει ο αερόσακος που δεν δουλεύει η κόρνα; 

Πιθανότατα Φταίει η σερπατινα του τιμονιού (σε πολλά αμαξια πάει πακέτο με τον αερόσακο ή την κολώνα διακοπτών) για αυτό αναφέρει τον αερόσακο. Και φυσικά και ξέρει τι πρόβλημα έχει κ ποσό κοστίζει απλά στα μασάει για ευνόητους λόγους....! κακώς ασχολείσαι ακόμη...

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 31/12/2019 στις 1:24 ΠΜ, Zoerr είπε

Ποσό θα κοστολογούσατε ένα Toyota aygo του 2009, με 120.000 χιλιόμετρα, δίπορτο, απλή έκδοση

Αν το πουλήσει κάνα 500αρικο,τυχερός θα είναι.

Με 3.600 αγοράζεις αυτοκίνητο.Πιο παλιό μοντέλο,αλλά αυτοκίνητο,Polo,Yaris,Corsa κλπ.

Μην μπλέκεις με τόσο  μικρά κουβαδακια.

Προσωπική άποψη.

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, jmmys είπε

Αν το πουλήσει κάνα 500αρικο,τυχερός θα είναι.

Με 3.600 αγοράζεις αυτοκίνητο.Πιο παλιό μοντέλο,αλλά αυτοκίνητο,Polo,Yaris,Corsa κλπ.

Μην μπλέκεις με τόσο  μικρά κουβαδακια.

Προσωπική άποψη.

Το aygo-c1-107 είναι εργαλείο  πόλης, για όποιον χρειάζεται κάτι τέτοιο είναι μονόδρομος. Αυτός ο λόγος που κρατάνε το 1/3 της αξίας τους στα 12-13 χρόνια, όταν αντίστοιχα το Ροlo είναι στο 1/4 της αξίας του. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...