Προς το περιεχόμενο

Banggood μου ζήτησε να κλεισω dispute από paypal προκειμένου να προχωρήσουν σε refund


Vele21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Την 11/11/19 παρήγγειλα ένα αναδιπλώμενο διάδρομο γυμναστικής από Bangood. Την 24 Δεκ 19 τον παρέλαβα. Διαπίστωσα ότι απο τη περιγραφή ενώ αναφερόταν ρητά ότι  περιλαμβάνεται armrest για να κρατιέσαι αυτός δεν βρισκόταν στη συσκευασία. Επικοινώνησα μαζί τους, αποδέχθηκαν το λάθος τους και μου πρότειναν επιστροφή 30 ευρώ. Εγώ φυσικά αρνήθηκα καθώς ο λόγος για τον οποίο έκανα την αγορά του συγκεκριμένου προϊόντος ήταν ότι περιλαμβανόταν το armrest. Μετά μου πρότειναν 30 ευρώ και κάτι πόντους, οπότε άνοιξα dispute στο PayPal. To Paypal προτεινε να τα βρούμε και τελικά μου πρότειναν την επιστροφή του 50% της αξίας. Όταν ωστόσο τους έστειλα mail για το λόγο που αργεί το refund, μου είπαν ότι ο λόγος ήταν ότι, στο σύστημα τους βλέπαν ότι υπάρχει ακόμα ανοιχτό το dispute και ότι έπρεπε να τους εμπιστευτώ και να κλείσω το dispute. Αμέσως μετά θα προχωρούσαν σε refund. Εγώ έκλεισα το dispute και έχουν περάσει 4 ημέρες και ακόμα τίποτα. Τους έστειλα mail και μου απάντησαν

We truly understand how frustrated you are when you don’t receive the refund in the estimated time as we said. For this situation, please accept our sincere apology.

After checking, we find that the delay is caused by negligence of our staffs. We have pushed them to do the refund already. Please kindly wait for another few times.

Thank you for your kind understanding, and if you have any other questions, please feel free to contact us.

Να ανησυχώ? Αν τελικά μου παίξουν π@στιά, τι μπορώ να κάνω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα σου κάνουν refund, και εμένα σε dispute που έκανα στο paypal μου ζήτησαν να το κλείσω και να μου δώσουν τα χρήματα...Πίεσε του με mail αν δείς οτι δεν το τρέχουν!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα συμφωνήσω με τον φίλο που γνωρίζει περισσότερα από μένα

Μάλλον την πάτησες και δεν θα σου επιστρέψουν (refund) τίποτα μπορεί να κάνω και λάθος

όταν κάνουμε dispute στο paypal και απαιτούμε refund πρέπει να ολοκληρωθεί αυτό για να κλείσουμε το case στο paypal

εγώ πάντως απαιτούσα πρώτα το refund (σε υποθέσεις gearbest-banggood) για να κλείσω το dispute στο paypal αλλιώς δεν το έκανα.

 

Επεξ/σία από ikorolis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τους πιέζω με mail αλλά μου κάνουν copy το μήνυμα παραπάνω. Υπάρχει περίπτωση να ζητήσω πληρωμή από Banggood μέσω Paypal και να επισυνάψω την αλληλογραφία μας?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εφοσον ανοιξες dispute στο ππ, με το ππ θα μιλάς μονο, πες τους τι συμβαινει και αστο να κρίνουν αυτοι

Αν το κλείσεις δεν ξανά ανοίγει 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ δε καταλαβαίνω με ποια λογική ζητάνε πρώτα να κλείσεις το dispute για να σου επιστρέψουν τα χρήματα.

Αφού λοιπόν έχουν αποδεχθεί το λάθος τους τι τους εμποδίζει να σου κάνουν refund ;

Θέλουν να σε κοροϊδέψουν ώστε να μη πάρεις τίποτα και να μη μπορείς να ανοίξεις ξανά dispute? υπάρχει κάποιος άλλος λόγος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά παιδιά οι Κινέζοι αποδείχτηκαν αξιόπιστοι και κατέθεσαν τα λεφτά και μιλάμε για ποσό 180 ευρώ. Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας και νομίζω ότι η σωστή ενέργεια είναι πρώτα να πληρώσουν και μετά να κλείσουμε το dispute στο PayPal. 

Όλα καλά! Με ρίσκο βέβαια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...