Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σας ευχαριστω που απαντησατε τοσο γρηγορα.Με βοηθησατε αρκετα γιατι οταν ρωτας αλλα λεει ο ενας και αλλα λεει ο αλλος(αναφερομαι στους μηχανικους)

Επεξ/σία από chrisv12
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, nick#18 είπε

Δεν καιει λαδι σε αυτο το ιξώδες οπως λες οποτε δε χρειαζεται να αλλαξεις σε πιο χοντρο.. συμφωνα με τα oil guides της liqui moly και της mobil1 που εριξα μια ματια στα γρηγορα ο κινητηρας σου παιρνει 5w30-->10w30-->10w40-->15w40. Οπως επισης και για το κλιμα μας το 10w40 ειναι μια χαρα.. 

το θεμα με το κλιμα ειναι μυθος

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, tsipakis είπε

το θεμα με το κλιμα ειναι μυθος

Στα βιβλια των αυτοκινήτων έχει μια κλίμακα ανάλογα τις θερμοκρασίες που έχει εκεί που είσαι να έχεις και το ανάλογο λάδι.. Σε όποιο βιβλιαράκι αυτοκινήτου έχω δει μέσα να λέει 10w40 σε παλαιότερα μοντέλα κυρίως, το ιξώδες αυτό ανταποκρινόταν πλήρως στα δεδομένα της Ελλάδας.. λογικό δεν είναι αν πχ έχεις πολλούς βαθμούς μειων να θες και λεπτότερο λάδι για να μην πήζει? Σύμφωνα με τον κατασκευαστή πάντα.. 

 

17 λεπτά πριν, chrisv12 είπε

δηλαδη?προτινεις αλλο ιξωδες?

Μην αλλάξεις κατι...

 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, nick#18 είπε

Στα βιβλια των αυτοκινήτων έχει μια κλίμακα ανάλογα τις θερμοκρασίες που έχει εκεί που είσαι να έχεις και το ανάλογο λάδι.. Σε όποιο βιβλιαράκι αυτοκινήτου έχω δει μέσα να λέει 10w40 σε παλαιότερα μοντέλα κυρίως, το ιξώδες αυτό ανταποκρινόταν πλήρως στα δεδομένα της Ελλάδας.. λογικό δεν είναι αν πχ έχεις πολλούς βαθμούς μειων να θες και λεπτότερο λάδι για να μην πήζει? Σύμφωνα με τον κατασκευαστή πάντα.. 

Μην αλλάξεις κατι...

και σου λεω και παλι ειναι μυθος ελληνικος αυτο με το κλιμα

το δικο μου μοτερ εχει 0ω20 

το ιδιο αυτοκινητο στη νοτια αφρικη και στη νορβηγια 0ω20 εχει 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

τοτε ενταξει θα συνεχισω με το ιδιο

2 λεπτά πριν, tsipakis είπε

και σου λεω και παλι ειναι μυθος ελληνικος αυτο με το κλιμα

το δικο μου μοτερ εχει 0ω20 

το ιδιο αυτοκινητο στη νοτια αφρικη και στη νορβηγια 0ω20 εχει 

στο δικο μου βιβλιαρακι αναφερει το 5w30 απο 30 βαθμους κελισιου και κατω το 10w40 απο -20 και πανω.στο δικο σου εκτος απο 0w20 δεν δινει αλλη επιλογη??

Επεξ/σία από chrisv12
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, tsipakis είπε

το θεμα με το κλιμα ειναι μυθος

Μην το λες.Δηλαδή ίδιες καταπονήσεις δέχεται ο κινητήρας το πρωί στο ξεκίνημα στην Ελλάδα που έχει 10 βαθμούς Κελσίου με τη Σουηδία π.χ. που έχει -20;;;;

  • Like 2
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Μην το λες.Δηλαδή ίδιες καταπονήσεις δέχεται ο κινητήρας το πρωί στο ξεκίνημα στην Ελλάδα που έχει 10 βαθμούς Κελσίου με τη Σουηδία π.χ. που έχει -20;;;;

ναι με το σωστο λαδι που λεει το βιβλιο 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το θεμα με το ιξωδες και το κλιμα, ειναι οντως μυθος οπως σωστα λεει ο tsipakis. Το πρωτο νουμερο στο λαδι ειναι το ιξωδες του μετρημενο σε -17 βαθμους και το 2ο νουμερο ειναι το ιξωδες του μετρημενο στους 98 βαθμους. Το ιξωδες του λαδιου του κινητηρα ειναι υψηλο οταν ειναι κρυο το μοτερ και το λαδι, ενω ειναι μικροτερο οταν πλεον ολα τα μερη ζεσταθουν. Τα μεταλλα του μοτερ οταν ζεστενονται διαστελλονται, οποτε και το λαδι πρεπει να ειναι πιο λεπτορευστο για να συνεχισει να λιπαινει σωστα τον κινητηρα. Σε αντιθεση με το κρυο μοτερ οπου πρεπει να ειναι πιο παχυρευστο, για να παρεχει σωστη λιπανση την ωρα της εκκινησης. Απο εκει και περα και αυτο που σου ειπε ο μηχανικος σου ειναι εν μερη σωστο, οτι με τον καιρο, ειναι συνηθης πρακτικη να αλλαζουμε ελαφρως ιξωδες οσο συμπληρωνει χιλιομετρα το αυτοκινητο και παιρνουν κενα τα μεταλλα. Ομως για να το κανουμε αυτο, θα πρεπει να εχει εμφανισει ο κινητηρας σημαδια καταπονησης, να καει λιγο λαδακι. Αν δεν καιει λαδι, δεν εχεις λογο να το κανεις, οποτε και μενεις στις προδιαγραφες του κατασκευαστη. Οι οποιες ναι, στην Σουηδια και στην Ελλαδα, ειναι ιδιες. Δεν βαζουν αλλο λαδι οι Γερμανοι και αλλο οι Ιταλοι, επειδη μενουν σε πιο ζεστη χωρα.

Επεξ/σία από N3M3SiS
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, N3M3SiS είπε

Το θεμα με το ιξωδες και το κλιμα, ειναι οντως μυθος οπως σωστα λεει ο tsipakis. Το πρωτο νουμερο στο λαδι ειναι το ιξωδες του μετρημενο σε -37 βαθμους και το 2ο νουμερο ειναι το ιξωδες του μετρημενο στους 98 βαθμους. Το ιξωδες του λαδιου του κινητηρα ειναι υψηλο οταν ειναι κρυο το μοτερ και το λαδι, ενω ειναι μικροτερο οταν πλεον ολα τα μερη ζεσταθουν. Τα μεταλλα του μοτερ οταν ζεστενονται διαστελλονται, οποτε και το λαδι πρεπει να ειναι πιο λεπτορευστο για να συνεχισει να λιπαινει σωστα τον κινητηρα. Σε αντιθεση με το κρυο μοτερ οπου πρεπει να ειναι πιο παχυρευστο, για να παρεχει σωστη λιπανση την ωρα της εκκινησης. Απο εκει και περα και αυτο που σου ειπε ο μηχανικος σου ειναι εν μερη σωστο, οτι με τον καιρο, ειναι συνηθης πρακτικη να αλλαζουμε ελαφρως ιξωδες οσο συμπληρωνει χιλιομετρα το αυτοκινητο και παιρνουν κενα τα μεταλλα. Ομως για να το κανουμε αυτο, θα πρεπει να εχει εμφανισει ο κινητηρας σημαδια καταπονησης, να καει λιγο λαδακι. Αν δεν καιει λαδι, δεν εχεις λογο να το κανεις, οποτε και μενεις στις προδιαγραφες του κατασκευαστη. Οι οποιες ναι, στην Σουηδια και στην Ελλαδα, ειναι ιδιες. Δεν βαζουν αλλο λαδι οι Γερμανοι και αλλο οι Ιταλοι, επειδη μενουν σε πιο ζεστη χωρα.

δηλαδη το 10w40 σημαινει (α)ιξωδες 40 στην κρυα εκκινηση και(β) 10 σημαινει ιξωδες σε θερμοκρασια λειτουργιας? (εχω ακουσει οτι το 10w αναφερεται στην κρυα εκκινηση)

Επεξ/σία από chrisv12
  • Sad 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, chrisv12 είπε

δηλαδη το 10w40 σημαινει (α)ιξωδες 40 στην κρυα εκκινηση και(β) 10 σημαινει ιξωδες σε θερμοκρασια λειτουργιας? (εχω ακουσει οτι το 10w αναφερεται στην κρυα εκκινηση)

το W είναι για το WINTER οπότε τα έχεις ανάποδα γράψει.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Ukforthemoment είπε

το W είναι για το WINTER οπότε τα έχεις ανάποδα γράψει.

ετσι το ηξερα και εγω δηλαδη 10w σε κρυα εκκινηση και 40 θερμοκρασια λειτουργιας κινητηρα

Δημοσ.

Το 5, το 10 και 40 κ.ο.κ δεν ειναι ακριβως το ιξωδες του λαδιου, ειναι ο αριθμος που αντιπροσωπευει το ιξωδες, και οι βαθμοι που το λαδι διατηρει τις λιπαντικες του ιδιοτητες. Δεικτης ας πουμε. Το 0w40 πχ σημαινει οτι το λαδι διατηρει τις ιδιοτητες του στους -35, το 5w-40 οτι το λαδι διατηρει τις ιδιοτητες του στους -30 κ.ο.κ.

Δημοσ.

Πάντως σε πολλα μερη της Γερμανίας έχει μέσο όρο πιο ήπιο χειμώνα και πιο ζεστό καλοκαίρι από ότι στη Φλώρινα ή στα Γρεβενά.Οι διαφορές είναι σε ακραία κλίματα,π.χ. βόρεια Σκανδιναβία σε σχέση με υποσαχαρια Αφρική.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...