Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αγόρασα από το ebay ένα προϊόν, δεν ήρθε στην ημερομηνία που όφειλε και το ανέφερα "I didn't receive the item" (and "I want the item").

Seller's message:
"we will check it and any news we will contact you at the first time"

Ebay's message:
If you're satisfied with this solution, you can let the seller know by sending a message in the Resolution Center. If you don't want to accept this offer, we encourage you to send the seller a message with solution that you'd be happy with.

Να δεχθώ ή όχι την πρόταση του πωλητή; (Στην ουσία μου λέει περίμενε)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο ebay δε θα απαντάγα οτι εκλεισε το θέμα.

Στον πωλητή θα ελεγα (εαν δεν καιγομαι - συνηθως ετσι ειναι ) ενα θα περιμένω.

Μετα απο μια εβδομαδα το πολύ θα ζητάγα refund .

Θα στο κάνει λογικά τοτε.

Επίσης λογικά θα έρθει και το προϊόν.

Αργούν πολύ ρε γαμώτο.

Παντως μην απαντησεις θετικά στο ebay στο ξανα λεω , θα κλείσει η υπόθεση .

Επεξ/σία από georgerapp
Δημοσ.
2 ώρες πριν, nikos3000 είπε

Αγόρασα από το ebay ένα προϊόν, δεν ήρθε στην ημερομηνία που όφειλε και το ανέφερα "I didn't receive the item" (and "I want the item").

Seller's message:
"we will check it and any news we will contact you at the first time"

Ebay's message:
If you're satisfied with this solution, you can let the seller know by sending a message in the Resolution Center. If you don't want to accept this offer, we encourage you to send the seller a message with solution that you'd be happy with.

Να δεχθώ ή όχι την πρόταση του πωλητή; (Στην ουσία μου λέει περίμενε)

Υπάρχει εκτιμώμενη ημερομηνία και όχι ημερομηνία που οφείλει να είναι στα χέρια σου! Ειδικά αν αγόρασες από Κίνα (το πιθανότερο από τα αγγλικά του πωλητή) θα πρέπει να περιμένεις πολύ ακόμα.

Υπόψη πως αν αποζημιωθείς και παραλάβεις έστω και αργοπορημένα αυτό που αγόρασες θα έχεις εσύ θέμα μετά.

Επίσης, αν αφήσεις αρνητικό σχόλιο πως άργησε πολύ να φτάσει, ο πωλητής μπορεί να επικαλεσθεί προβλήματα του ταχυδρομείου και ή να ζητήσει από το ebay να αφαιρέσει το σχόλιο (που θα το κάνει) ή και να σου αφήσει ένα όμορφο σχόλιο και για σένα.

Έτσι είναι οι αγορές από Κίνα.

Btw, το έχει αποστείλει, ή σ' έχει ακόμη στην αναμονή;

Δημοσ.

28 Νοεμβρίου παραγγελία και μόλις χθες παρέλαβα. Δυστυχώς όπως σου είπαν αργούν πολύ. Εγώ δεν ενόχλησα καθόλου τον πωλητή.

Βασικά αν είναι μικρό το ποσό δε στέλνω καν μήνυμα, παίρνω το ρίσκο και περιμένω.

Δεν είχα πρόβλημα, έστω και μετά από πολλές μέρες είχα το πακέτο μου.

Αν βιάζομαι δε παίρνω από eBay.

Δε φταίνε οι πωλητές παιδιά. Δηλαδή πως θα μπορούσε να φταίει ο πωλητής από τη στιγμή που το στέλνει.

 

Δημοσ.

Ετσι ειναι , οπως είπα λογικά θα έρθει .

Περίμενε λιγο ακόμα.

Τα 4/5 πράγματα τελευταία απο εμενα και φίλους περνάνε την ημερομηνία.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, spectaculator είπε

..............

Υπόψη πως αν αποζημιωθείς και παραλάβεις έστω και αργοπορημένα αυτό που αγόρασες θα έχεις εσύ θέμα μετά.

................

Είναι δυνατόν με απλό ταχυδρομείο να ξέρει αν εγώ το παρέλαβα το δέμα ή όχι; (ναι, το απέστειλε, είπα του πωλητή θα περιμένω και δεν δήλωσα στο ebay ότι κλείνω το θέμα).

Έχω κάνει περισσότερες από 30 παραγγελίες, συνήθως με απλό ταχυδρομείο, πάντοτε παραλάμβανα εντός της προθεσμίας που όριζε ο πωλητής και μία μόνο φορά δεν ήρθε το δέμα αλλά αποζημιώθηκα από τον πωλητή, λέγοντάς μου όμως πως αν παραλάβω θα πρέπει να επιστρέψω την αποζημίωση, αλλά δεν παρέλαβα ποτέ το δέμα.

  • Like 1
Δημοσ.

Αν το δέμα είναι συστημένο ναι ξέρουν μετά από λίγες μέρες ότι το παρέλαβες επειδή βάζεις υπογραφή και μετά φαίνεται σε αυτούς ότι το έχεις παραλάβει.  

Δημοσ.
1 ώρα πριν, nikos3000 είπε

Είναι δυνατόν με απλό ταχυδρομείο να ξέρει αν εγώ το παρέλαβα το δέμα ή όχι; (ναι, το απέστειλε, είπα του πωλητή θα περιμένω και δεν δήλωσα στο ebay ότι κλείνω το θέμα).

Έχω κάνει περισσότερες από 30 παραγγελίες, συνήθως με απλό ταχυδρομείο, πάντοτε παραλάμβανα εντός της προθεσμίας που όριζε ο πωλητής και μία μόνο φορά δεν ήρθε το δέμα αλλά αποζημιώθηκα από τον πωλητή, λέγοντάς μου όμως πως αν παραλάβω θα πρέπει να επιστρέψω την αποζημίωση, αλλά δεν παρέλαβα ποτέ το δέμα.

Και βέβαια είναι δυνατό να το ξέρει και μάλιστα από τη στιγμή που θα σαρώσουν το barcode της παράδοσης. Πλέον όλα έχουν tracking number (barcode). Υπόψη πως καθυστερήσεις λόγω προβλημάτων στα ταχυδρομεία ή καιρού δεν είναι ευθύνη του πωλητή.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...