Προς το περιεχόμενο

Beat: Ετήσια άνοδος 35% σε διαδρομές στην ελληνική αγορά το 2019


insomnia.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Members

Σημαντική ετήσια άνοδο 35% κατέγραψε η Beat το 2019 στις διαδρομές που ολοκληρώθηκαν μέσω της πλατφόρμας κλήσης ταξί στην ελληνική αγορά, ενώ συνολικά η ζήτηση για διαδρομές μέσω της εφαρμογής αυξήθηκε πάνω από 40% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Η Αθήνα βρίσκεται πλέον στις 5 κορυφαίες θέσεις σε αριθμό διαδρομών μεταξύ των 100 και άνω ευρωπαϊκών πόλεων στις οποίες δραστηριοποιείται το FREE NOW group, στο οποίο ανήκει η εταιρία, ενώ ο μέσος χρόνος εξυπηρέτησης συμβαδίζει με αυτόν της υπόλοιπης Ευρώπης και είναι σήμερα λιγότερο από 4 λεπτά της ώρας.

Το 2019 εγγράφηκαν στην υπηρεσία 700.000 επιβάτες, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με το συνολικό αριθμό των εγγεγραμμένων επιβατών να ξεπερνά τα 1.6 εκατομμύρια στο κλείσιμο του έτους.

Αύξηση σημειώθηκε και στο κομμάτι του συνεργαζόμενου στόλου, ο οποίος μεγάλωσε κατά 10%. Περισσότεροι οδηγοί ταξί από ποτέ συνεργάζονται σήμερα με την εφαρμογή, ενώ στις άμεσες προτεραιότητες της εταιρίας είναι η περαιτέρω διεύρυνση του στόλου, προκειμένου να καλυφθεί η διαρκώς αυξανόμενη ζήτηση. Οι συνεργαζόμενοι οδηγοί εξασφάλισαν το 2019 αύξηση 10% των διαδρομών τους μέσω του Beat, ενώ απολαμβάνουν επιπλέον προνόμια, μέσα από προγράμματα bonus, ανταποδοτικά προγράμματα, δωρεάν καύσιμα και άλλα δώρα. Οι κύριοι λόγοι που οι οδηγοί επιλέγουν την συνεργασία τους με το Beat είναι τα αυξημένα έσοδα και η ασφάλεια που τους προσφέρει, με το 73% των οδηγών δηλώνει πολύ έως και πάρα πολύ ικανοποιημένο από τη συνεργασία τους με την εφαρμογή.

Ο Γενικός Διευθυντής της Beat στην Ελλάδα, κ. Βασίλης Ντάνιας, σχολιάζει: “Η Beat είναι ένας στρατηγικός συνεργάτης των οδηγών ταξί και ενισχύει το εισόδημά τους και την ασφάλεια τους, μέσα από την τεχνολογία. Ο ρυθμός αύξησης της ζήτησης για διαδρομές ταξί μέσω της εφαρμογής είναι εντυπωσιακός, ενώ παράλληλα αποτελεί και μεγάλη πρόκληση για εμάς καθώς η προσφορά ήταν και παραμένει ανελαστική. Παρά τις προκλήσεις το 2019, καταφέραμε να ισορροπήσουμε την προσφορά με τη ζήτηση, να πετύχουμε τους στόχους μας και να μεγαλώσουμε σημαντικά την εταιρεία.”

ntanias_beat.jpg.b308699745f1525205015ad8acba9847.jpg

Οι πιο δημοφιλείς προορισμοί των Αθηναίων για την χρονιά που πέρασε είναι το Αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος, ο Σταθμός ΚΤΕΛ Κηφισού, οι σταθμοί μετρό, η Πλατεία Συντάγματος, καθώς και το Λιμάνι του Πειραιά. Οι χρήστες της εφαρμογής χρησιμοποιούν σε μεγάλο βαθμό την υπηρεσία όταν ταξιδεύουν, για να μεταβούν στον πλησιέστερο σταθμό μετρό αλλά και για τη βραδινή τους έξοδο. Σε σχέση με τη χρήση μεταφορικών μέσων, φαίνεται ότι οι χρήστες του Beat χρησιμοποιούν πολύ και τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και συνδυάζουν διάφορα μέσα για τη μετακίνησή τους.

Σε σχέση με τους τρόπους πληρωμής, ένας στους τρεις επιβάτες του Beat στην Ελλάδα πληρώνει πλέον το ταξί του ηλεκτρονικά, μέσω του app.

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Το 2019 η Beat ξεκίνησε τη λειτουργία της στη συμπρωτεύουσα και έχει ήδη γίνει ένας από τους βασικούς τρόπους μετακίνησης στην πόλη, αλλάζοντας τον τρόπο που οι Θεσσαλονικείς καλούν ταξί. Λίγο πριν το κλείσιμο της χρονιάς, η εταιρία εγκαινίασε το γραφείο της στη Λ. Κων/νου Καραμανλή 48, ένα υπερσύγχρονο Κέντρο Εξυπηρέτησης Οδηγών, το οποίο έχει δημιουργήσει ήδη 4 νέες θέσεις εργασίας. “Η δημιουργία του τοπικού γραφείου έρχεται να επιβεβαιώσει την αρχική δέσμευση για την επένδυση και ανάπτυξη του Beat στη Θεσσαλονίκη”, σχολιάζει ο κ. Ντάνιας.

ΒΕΑΤ HOTELS

Κατά το 2019 η Beat επένδυσε στην αναβάθμιση της B2B πλατφόρμας για τον ξενοδοχειακό κλάδο, και κατέγραψε ανάπτυξη 100% έχοντας σήμερα συνεργασία με περισσότερα από 30 ξενοδοχεία στην Αθήνα, από μεγάλες μονάδες 5 αστέρων όπως τα Divani Caravel, Μεγάλη Βρετανία, Grand Hyatt έως πιο νέα, boutique ξενοδοχεία, όπως τα Ergon House και Cocomat.

ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ

Η τοπική ομάδα, υπεύθυνη για την εμπορική δραστηριότητα της εταιρείας στην ελληνική αγορά, τριπλασιάστηκε μέσα στο 2019 και απαρτίζεται σήμερα από 48 εργαζομένους. Παράλληλα, η Beat έχει συνολικά 800 εργαζομένους σε όλες τις χώρες που λειτουργεί, με περίπου τους μισούς να βρίσκονται στα κεντρικά γραφεία της εταιρίας στην Αθήνα, ενώ προσφέρει διαρκώς νέες θέσεις εργασίας.

Μπορείτε να δείτε όλες τις θέσεις εργασίας στη Beat εδώ: https://thebeat.co/gr/careers

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πως γινεται να εχει ανοδο 35% και ταυτοχρονα παρα πολλοι οδηγοι να μην κανουν χρηση της πλατφορμας οπως παλαιοτερα γιατι εχει αυξηθει το ποσοστο που καταβαλουν στην Beat; 

Δεν βρισκω αυτοκινητο πλεον σαν παλια ακομα και σε κεντρικοτατα σημεια οσο και να το προσπαθησω. Αιτια ειναι αυτο που προανεφερα. Μου το εχουν πει και οδηγοι που εχω ρωτησει. Σπανια αναβουν την εφαρμογη λεει. Οτι ψαρεψουν στο δρομο και μονον αν εχει νεκρα θα αναψουν την εφαρμογη. Τωρα ο αλλος σου λεει 35% ανοδο...... ok.....

Μια χαρα λειτουργικη ηταν. Δεν με ενδιαφερει τι και πως, αυτο που με ενδιαφερει ειναι οτι εξυπηραιτουμουν και τωρα δεν μπορω να κανω τη δουλεια μου σαν παλαιοτερα.

Επεξ/σία από vastegial_74
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 17/2/2020 στις 12:25 ΠΜ, kostello είπε

γνωστη μου δουλευει εκει και παιρνει 580 οπως και πολλοι αλλοι εκει. τα συμπερασματα δικα σας.

Το θέμα είναι πόσο κοστίζει στην επιχείρηση.

Μπορεί για παράδειγμα να είναι η πιο ακριβή εργαζόμενη στον πλανήτη (για αυτά που κάνει).

Επεξ/σία από skiabox
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, skiabox είπε

Το θέμα είναι πόσο κοστίζει στην επιχείρηση.

Μπορεί για παράδειγμα να είναι η πιο ακριβή εργαζόμενη στον πλανήτη (για αυτά που κάνει).

δεν θελω να αποκαλυψω ειδικοτητα. εχει να κανει με τεχνολογια παντως.
Οταν ο καθαρος μισθος ειναι 580 ο μικτος θα ειναι κατω απο 1000. να μου ελεγες παιρνεις 580 για να βγαζεις φωτοτυπιες θα σου ελεγα οκ...
Σχεδον ολες οι εταιριες δεν πληρωνουν, το ξερουμε. ειδικα αυτες που παρουσιαζονται σαν φρου φρου και αρωματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, kostello είπε

δεν θελω να αποκαλυψω ειδικοτητα. εχει να κανει με τεχνολογια παντως.
Οταν ο καθαρος μισθος ειναι 580 ο μικτος θα ειναι κατω απο 1000. να μου ελεγες παιρνεις 580 για να βγαζεις φωτοτυπιες θα σου ελεγα οκ...
Σχεδον ολες οι εταιριες δεν πληρωνουν, το ξερουμε. ειδικα αυτες που παρουσιαζονται σαν φρου φρου και αρωματα.

Σου βρήκα εγώ ένα πινακάκι με το κόστος για την επιχείρηση :

http://www.kerdos.gr/επιχειρήσεις/298369-πόσο-πραγματικά-κοστίζει-σε-μια-επιχείρηση-ένας-εργαζόμενος-ιλιγγος-από-τα-ποσά

Επίσης μιλάμε για πανίσχυρους εργαζόμενους που ακόμα και ένας αν γουστάρει μπορεί να φαλιρίσει ολόκληρη επιχείρηση.

Ρώτα απλά έναν λογιστή να δεις.

Οπότε πρέπει να είναι τουλάχιστον από ήρωας μέχρι τρελός όποιος πάει να ανοίξει επιχείρηση στην Ελλάδα.

Επεξ/σία από skiabox
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, skiabox είπε

Σου βρήκα εγώ ένα πινακάκι με το κόστος για την επιχείρηση :

http://www.kerdos.gr/επιχειρήσεις/298369-πόσο-πραγματικά-κοστίζει-σε-μια-επιχείρηση-ένας-εργαζόμενος-ιλιγγος-από-τα-ποσά

Επίσης μιλάμε για πανίσχυρους εργαζόμενους που ακόμα και ένας αν γουστάρει μπορεί να φαλιρίσει ολόκληρη επιχείρηση.

Ρώτα απλά έναν λογιστή να δεις.

Οπότε πρέπει να είναι τουλάχιστον από ήρωας μέχρι τρελός όποιος πάει να ανοίξει επιχείρηση στην Ελλάδα.

αδερφε ξερω πολυ καλα ποσο κοστιζει ενας εργαζομενος σε μια επιχειρηση. Ειμαι στην αγορα και στις εταιριες 13 χρονια.
Ποιους λες πανισχυρους εργαζομενους? δεν το καταλαβαινω. ο μονος που μπορει να φαληρίσει ή να κλεψει μια εταιρια ειναι ο λογιστης και ο ιδιοκτητης.
και στην τελικη τι πας να μου δικαιολογησεις? τις επιχειρησεις, οτι πρεπει να αμοιβουν με λιγα τους εργαζομενους επειδη τους κοστιζουν πολλα?
δουλευεις στην συγκεκριμενη εταιρια ή εχεις καμια μετοχη?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, kostello είπε

αδερφε ξερω πολυ καλα ποσο κοστιζει ενας εργαζομενος σε μια επιχειρηση. Ειμαι στην αγορα και στις εταιριες 13 χρονια.
Ποιους λες πανισχυρους εργαζομενους? δεν το καταλαβαινω. ο μονος που μπορει να φαληρίσει ή να κλεψει μια εταιρια ειναι ο λογιστης και ο ιδιοκτητης.
και στην τελικη τι πας να μου δικαιολογησεις? τις επιχειρησεις, οτι πρεπει να αμοιβουν με λιγα τους εργαζομενους επειδη τους κοστιζουν πολλα?
δουλευεις στην συγκεκριμενη εταιρια ή εχεις καμια μετοχη?

Οι προτάσεις στην ελληνική γλώσσα αρχίζουν με κεφαλαίο γράμμα.

Επίσης το ελληνικό ερωτηματικό είναι διαφορετικό από το αγγλικό.

Και τρίτον δεν μπορεί να γίνει κανενός είδους διάλογος αν δεν συμφωνήσουν τα 2 μέρη σε κάποιες βασικές αρχές, όπως το ότι δεν υπάρχουν λεφτόδεντρα των οποίων τα φύλλα κρατάει για πάρτη του ο σατανικός ιδιοκτήτης επιχείρησης.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, skiabox είπε

Οι προτάσεις στην ελληνική γλώσσα αρχίζουν με κεφαλαίο γράμμα.

Επίσης το ελληνικό ερωτηματικό είναι διαφορετικό από το αγγλικό.

Και τρίτον δεν μπορεί να γίνει κανενός είδους διάλογος αν δεν συμφωνήσουν τα 2 μέρη σε κάποιες βασικές αρχές, όπως το ότι δεν υπάρχουν λεφτόδεντρα των οποίων τα φύλλα κρατάει για πάρτη του ο σατανικός ιδιοκτήτης επιχείρησης.

Τετάρτον, η λέξη λεφτόδεντρα δεν υπάρχει στην Ελληνική γλώσσα.
Πέμπτον οι λέξεις Ελληνική και Ελληνικό γράφονται με κεφαλαίο Ε και το Αγγλικό με κεφαλαίο Α.
Μου κάνεις και παρατήρηση τρομάρα σου.

Πήγαινε στην γωνία να δείς αν έρχομαι.
Μάλλον έχεις κάποια επιχείρηση και θίχτηκες...
Εμένα βρήκες; Δεν θα μπλέξω άλλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο σημερινό μάθημα, μάθαμε ότι για να καταλαβαίνεις ότι υποστηρίζοντας το επιχειρείν ανεβαίνει το βιοτικό επίπεδο των κατοίκων μιας χώρας (τα παραδείγματα αναπτυγμένων χωρών άπειρα) πρέπει να είσαι οπωσδήποτε επιχειρηματίας και ο ίδιος αλλιώς αυτό είναι αδιανόητο να το καταλάβεις απλά παρατηρώντας πως φέρονται στις επιχειρήσεις στις αναπτυγμένες χώρες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...