Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω αποχωρήσει εδώ και αρκετούς μήνες από ένα ακίνητο που μίσθωνα. Ο εργολάβος του ΔΕΔΔΗΕ επί σειρά ετών ερχόταν κάθε μήνα και έπαιρνε μέτρηση και ο πάροχος κάθε μήνα μου έβγαζε εκκαθαριστικό λογαριασμό. Από τότε που έφυγα ο πάροχος εκδίδει έναντι μηνιαίους λογαριασμούς (με κιλοβατώρες που δεν έχουν γίνει, μιας και το κτίριο είναι ξενοίκιαστο από τότε) και υποστηρίζει ότι ο ΔΕΔΔΗΕ δεν του δίνει μέτρηση για να βγει εκκαθαριστικός. Έχω πάρει πάνω από 50 τηλέφωνα και τον πάροχο και τον ΔΕΔΔΗΕ να πάνε να πάρουν μέτρηση και να βγει πραγματικός εκκαθαριστικός ώστε να τους εξοφλήσω και να κάνω διακοπή (γιατί χωρίς εξόφληση δεν κάνουν διακοπή) και αυτοί με γράφουν στα @@ τους, με αποτέλεσμα να συνεχίζω να χρεώνομαι με κιλοβατώρες που δεν καίω και με πάγια τέλη.

Έχει συμβεί σε κάποιον κάτι ανάλογο;

Επεξ/σία από Malthador
  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και γιατί δεν δίνεις εσύ τηλεφωνικά ένδειξη στον ΔΕΔΔΗΕ ώστε να εκδοθεί σωστός εκκαθαριστικός λογαριασμός, να τον εξοφλήσεις, και μετά να πας να ζητήσεις διακοπή?

Πάντως αφού καταφέρεις και ζητήσεις διακοπή θα πάει άμεσα κάποιος για καταμέτρηση, και μετά θα εκδοθεί τελικός λογαριασμός.

Κατά τα άλλα ναι, είναι συχνό φαινόμενο τα τελευταία χρόνια να μην κάνει κανείς καταμέτρηση και να χρεώνουν kwh κατά προσέγγιση.

Επεξ/σία από Joshua21
  • Like 2
  • Moderators
Δημοσ.
2 minutes ago, Joshua21 said:

Και γιατί δεν δίνεις εσύ τηλεφωνικά ένδειξη στον ΔΕΔΔΗΕ ώστε να εκδοθεί σωστός εκκαθαριστικός λογαριασμός, να τον εξοφλήσεις, και μετά να πας να ζητήσεις διακοπή?

Δεν μπορώ να δώσω μέτρηση εγώ γιατί ήταν επαγγελματική παροχή και δεν με αφήνει στο σάιτ να δώσω ένδειξη.

Δεν μου κάνουν διακοπή χωρίς εξόφληση (ή διακανονισμό) και δεν θέλω να πληρώσω για χρεώσεις που δεν μου αναλογούν, επειδή αυτοί δεν έχουν πάρει μέτρηση.

Δημοσ.
33 λεπτά πριν, Malthador είπε

Έχω αποχωρήσει εδώ και αρκετούς μήνες από ένα ακίνητο που μίσθωνα. Ο εργολάβος του ΔΕΔΔΗΕ επί σειρά ετών ερχόταν κάθε μήνα και έπαιρνε μέτρηση και ο πάροχος κάθε μήνα μου έβγαζε εκκαθαριστικό λογαριασμό. Από τότε που έφυγα ο πάροχος εκδίδει έναντι μηνιαίους λογαριασμούς (με κιλοβατώρες που δεν έχουν γίνει, μιας και το κτίριο είναι ξενοίκιαστο από τότε) και υποστηρίζει ότι ο ΔΕΔΔΗΕ δεν του δίνει μέτρηση για να βγει εκκαθαριστικός. Έχω πάρει πάνω από 50 τηλέφωνα και τον πάροχο και τον ΔΕΔΔΗΕ να πάνε να πάρουν μέτρηση και να βγει πραγματικός εκκαθαριστικός ώστε να τους εξοφλήσω και να κάνω διακοπή (γιατί χωρίς εξόφληση δεν κάνουν διακοπή) και αυτοί με γράφουν στα @@ τους, με αποτέλεσμα να συνεχίζω να χρεώνομαι με κιλοβατώρες που δεν καίω και με πάγια τέλη.

Έχει συμβεί σε κάποιον κάτι ανάλογο;

ΠΡΟΦΑΝΩΣ, δεν έχουν πρόσβαση στο μετρητή η όχι ?

  • Moderators
Δημοσ.
Just now, GREGORYMO said:

ΠΡΟΦΑΝΩΣ, δεν έχουν πρόσβαση στο μετρητή η όχι ?

Έχουν πρόσβαση, ο μετρητής είναι έξω από το κτίριο. 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Malthador είπε

Δεν μπορώ να δώσω μέτρηση εγώ γιατί ήταν επαγγελματική παροχή και δεν με αφήνει στο σάιτ να δώσω ένδειξη.

Δεν σου είπα να μπεις στο σάιτ να δωσεις ένδειξη, σου είπα να δώσεις τηλεφωνικά!

Εξυπηρέτηση ΔΕΔΔΗΕ

Πληροφορίες/Βλάβες/Καταμέτρηση:

11500 ή 2111900500

4 λεπτά πριν, Malthador είπε

 

Δεν μου κάνουν διακοπή χωρίς εξόφληση (ή διακανονισμό) και δεν θέλω να πληρώσω για χρεώσεις που δεν μου αναλογούν, επειδή αυτοί δεν έχουν πάρει μέτρηση.

Έτσι ξέρω και γω πως γίνεται, πως δεν έχεις δικαίωμα διακοπής ενώ υπάρχει ληξιπρόθεσμο χρέος. Με τον τρόπο που σου είπα λύνεται το πρόβλημα.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Malthador είπε

Έχουν πρόσβαση, ο μετρητής είναι έξω από το κτίριο. 

Η λύση είναι η εξής:

Πας στο δεδδηε, τους εξηγείς την κατάσταση και τους δίνεις ΕΣΥ την ένδειξη.

ΥΓ. Το έχω κάνει (σε σπίτι).

  • Thanks 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Malthador είπε

Δεν μπορώ να δώσω μέτρηση εγώ γιατί ήταν επαγγελματική παροχή και δεν με αφήνει στο σάιτ να δώσω ένδειξη.

Δεν μου κάνουν διακοπή χωρίς εξόφληση (ή διακανονισμό) και δεν θέλω να πληρώσω για χρεώσεις που δεν μου αναλογούν, επειδή αυτοί δεν έχουν πάρει μέτρηση.

Το ίδιο μου έχουν κάνει και εμένα.Σε επαγγελματική παροχή δεν με αφήνει να δώσω online τιμές.Σε οικιακή παροχή με αφήνει κανονικά.Δεν ξέρω γιατί το κάνουν αυτό.Πριν κάτι μήνες μια χαρά μπορούσα να δίνω τις τιμές.

Δημοσ.

Ειχα και εγώ παρόμοιο πρόβλημα πριν 2 χρόνια. Δεν περνούσε κανεις να μετρήσει. Τo site για να δεχτεί μέτρηση πρέπει να έχει δηλωθεί η εκκαθαριστικη αλλιώς δεν δέχεται δική σου μέτρηση στον έναντι. Το σταθερό τηλέφωνο που έγραφε ο λογαριασμός της ΔΕΗ για τις μετρήσεις δεν το σήκωνε κανένας, καλώντας εκατοντάδες φορές και περιμένοντας αρκετο χρόνο μέχρι να πέσει η γραμμή. Τελικά μέτρησαν μετα από 1 έτος και μας ήρθε λογαριασμός 950 ευρώ. Ψαχνοντας στην σελίδα του ΔΕΔΔΗΕ βρήκα κάτι αλλα τηλέφωνα για να δίνεις την μέτρηση στην περιφέρεια Αττικής τα οποία λειτουργούσαν. 

Δημοσ.
52 λεπτά πριν, tarantules είπε

Το ίδιο μου έχουν κάνει και εμένα.Σε επαγγελματική παροχή δεν με αφήνει να δώσω online τιμές.Σε οικιακή παροχή με αφήνει κανονικά.Δεν ξέρω γιατί το κάνουν αυτό.Πριν κάτι μήνες μια χαρά μπορούσα να δίνω τις τιμές.

Ούτως ή άλλως η καταχώρηση ένδειξης μέσω τηλεφώνου βολεύει περισσότερο στην περίπτωση του ts. H online καταχώρηση ένδειξης είναι εφικτή μόνο για μικρό περιθώριο (1 εβδομάδα αν θυμάμαι καλά) ανά δίμηνο και η ένδειξη που δίνει θα ληφθεί υπόψιν στον επόμενο λογαριασμό, ενώ αν δώσει ένδειξη από το τηλέφωνο ζητώντας διόρθωση θα εκδοθεί άμεσα εκκαθαριστικός.

1 λεπτό πριν, Βασίλης_29 είπε

Το σταθερό τηλέφωνο που έγραφε ο λογαριασμός της ΔΕΗ για τις μετρήσεις δεν το σήκωνε κανένας, καλώντας εκατοντάδες φορές και περιμένοντας αρκετο χρόνο μέχρι να πέσει η γραμμή.

Εγώ πάλι 2 φορές πρόσφατα που χρειάστηκε να καλέσω σε αυτό το σταθερό (το έχω ποστάρει παραπάνω) το σήκωσαν σχεδόν άμεσα, λες απλά να ήμουν τυχερός?

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Ούτως ή άλλως η καταχώρηση ένδειξης μέσω τηλεφώνου βολεύει περισσότερο στην περίπτωση του ts. H online καταχώρηση ένδειξης είναι εφικτή μόνο για μικρό περιθώριο (1 εβδομάδα αν θυμάμαι καλά) ανά δίμηνο και η ένδειξη που δίνει θα ληφθεί υπόψιν στον επόμενο λογαριασμό, ενώ αν δώσει ένδειξη από το τηλέφωνο ζητώντας διόρθωση θα εκδοθεί άμεσα εκκαθαριστικός.

 

Απόσο ξέρω η μέτρηση για τον εκκαθαριστικό δίνεται από το τηλέφωνο μόνο και η ένδειξη 2μήνου (έναντι) γίνεται μόνο online.Τουλάχιστον επαρχία που είμαι έτσι γίνεται.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Ούτως ή άλλως η καταχώρηση ένδειξης μέσω τηλεφώνου βολεύει περισσότερο στην περίπτωση του ts. H online καταχώρηση ένδειξης είναι εφικτή μόνο για μικρό περιθώριο (1 εβδομάδα αν θυμάμαι καλά) ανά δίμηνο και η ένδειξη που δίνει θα ληφθεί υπόψιν στον επόμενο λογαριασμό, ενώ αν δώσει ένδειξη από το τηλέφωνο ζητώντας διόρθωση θα εκδοθεί άμεσα εκκαθαριστικός.

Εγώ πάλι 2 φορές πρόσφατα που χρειάστηκε να καλέσω σε αυτό το σταθερό (το έχω ποστάρει παραπάνω) το σήκωσαν σχεδόν άμεσα, λες απλά να ήμουν τυχερός?

Μάλλον διόρθωσαν τον αριθμό η έχουν βάλει άνθρωπο να εξυπηρετεί. Η γραμμή ειναι διαφορετική ανά περιφέρεια και νόμο. Πριν 2-3 χρόνια δεν το σήκωνε κανένας για κέντρο Αθήνας. 

Επεξ/σία από Βασίλης_29
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, tarantules είπε

Απόσο ξέρω η μέτρηση για τον εκκαθαριστικό δίνεται από το τηλέφωνο μόνο και η ένδειξη 2μήνου (έναντι) γίνεται μόνο online.Τουλάχιστον επαρχία που είμαι έτσι γίνεται.

Όχι ακριβώς, αν δώσεις μέσω τηλεφώνου μέσα στο χρονικό περιθώριο που έχει προγραμματιστεί η καταμέτρηση τότε θα βγει ο εκκαθαριστικός κανονικά την ημερομηνία που έπρεπε να βγει, αν την δώσεις οποιαδήποτε άλλη στιγμή τότε θα βγει έκτακτος(δεν είμαι σίγουρος αν λέγεται έτσι) εκκαθαριστικός.

 

18 λεπτά πριν, Βασίλης_29 είπε

Μάλλον διόρθωσαν τον αριθμό η έχουν βάλει άνθρωπο. Η γραμμή ειναι διαφορετική ανά περιφέρεια και νόμο. Πριν 2-3 χρόνια δεν το σήκωνε κανένας για κέντρο Αθήνας. 

Δεν νομίζω, μέχρι πριν μερικούς μήνες είχαν μόνο πενταψήφιο, από τότε και έως τώρα - στον δικό μου λογαριασμό τουλάχιστον που είμαι επαρχία - έχουν προσθέσει και τον 2111900500 , ε την ίδια στιγμή τον ίδιο ακριβώς αριθμό πρόσθεσαν και στο site τους:

1500_a.png

"Ο αριθμός 11500 είναι πανελλαδικής εμβέλειας, συνεπώς υποδέχεται κλήσεις από όλη την επικράτεια.

Για κλήσεις από το εξωτερικό μπορείτε να καλείτε στον αριθμό +30 2111900500."

edit

Τώρα είδα ότι μιλάς για πολύ παλιά, πχ το 2016 (μόλις κοίταξα έναν) όντως οι λογαριασμοί έγραφαν ένα τοπικό σταθερό για καταμέτρηση, πλέον πάνε αυτά, ενδείξεις δέχεται μόνο ο ΔΕΔΔΗΕ.

Επεξ/σία από Joshua21
  • Like 1
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Όχι ακριβώς, αν δώσεις μέσω τηλεφώνου μέσα στο χρονικό περιθώριο που έχει προγραμματιστεί η καταμέτρηση τότε θα βγει ο εκκαθαριστικός κανονικά την ημερομηνία που έπρεπε να βγει, αν την δώσεις οποιαδήποτε άλλη στιγμή τότε θα βγει έκτακτος(δεν είμαι σίγουρος αν λέγεται έτσι) εκκαθαριστικός.

 

Δεν ισχύει.Μου το είπαν κατηγορηματικά οτι μέσω τηλεφώνου μόνο μέτρηση εκκαθαριστικού.Όχι διμήνου.Στην επαρχία μάλον είναι αλλιώς τα πράγματα απότι Αθήνα.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Malthador είπε

Δεν μπορώ να δώσω μέτρηση εγώ γιατί ήταν επαγγελματική παροχή και δεν με αφήνει στο σάιτ να δώσω ένδειξη.

Δεν μου κάνουν διακοπή χωρίς εξόφληση (ή διακανονισμό) και δεν θέλω να πληρώσω για χρεώσεις που δεν μου αναλογούν, επειδή αυτοί δεν έχουν πάρει μέτρηση.

Βρες δανεικα για 2-3 μερες κανε εξοφληση και διακοπη..

Λογικα θα σου βγει τελικος λογαριασμος με επιστροφη..

Πρεπει να ερθουν να κανουν καταμετρηση και διακοπη υποχρεωτικα.

Θα παρεις πισω τα λεφτα που εδωσες + 130€ που ειναι η εγγυηση...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...