Προς το περιεχόμενο

106 RALLYE


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, Billythomas1312 είπε

Βασικά ναι θέμα χρημάτων είναι . Επίσης μου αρέσει σε αυτά τα χρήματα σε σχέση με τα αλλά .μεχρι 2500 να έχει το γκάζι του 

Παμε μετα απο ψαξιμο 2 λεπτων μπορεις να παρεις  Alfa 147  η Ibiza FR (το 20vt) σε αυτα τα λεφτα

 

 

  • Thanks 1
  • Απαντ. 76
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
32 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

μεχρι 2500 και να εχει το γκαζι του...Θα το χρειαστεις μονο για να τρεξεις σε κανα νοσοκομειο... 

Λυπαμαι αλλα δεν μπορω να προτεινω κατι με αυτα τα κριτηρια 

Ευχαριστώ.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Billythomas1312 είπε

Ευχαριστώ.

Μια χαρα λυσεις εχεις και ολες 100 φορες καλυτερες απο ραλυ

Σου ειπαμε μερικες απο πανω.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 13/2/2020 στις 10:23 ΜΜ, Billythomas1312 είπε

Γενικά έχω βρει στα 2.500 χιλιάρικα με 150 άλογα 130 χιλιάδες χιλιόμετρα καξ μου είπε ότι μπορώ να το ελέγχω όσο θέλω σε δικό μου μάστορα κανονικά .. τώρα ένα τέτοιο ποσό καίει περίπου ξέρουμε ; 

Το XSi 1400/95hp του 1994 που είχα (αυτοκινητάρα btw, οπως και το rallye), με φουλ οικονομία χαλούσε τουλάχιστον 10λτ/100 χλμ συνηθως αν μεράκλωνες έφτανε  και 15+. Ξεχνας ταξίδια εθνικη λόγο θορύβου και κατανάλωσης, εκτός αν πηγαίνεις με 90-100 χλμ όποτε οκ. 

Αλλα το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετώπισα ήταν ότι δεν είχε a/c με αποτέλεσμα τα καλοκαίρια να λιώνω. Επίσης μυρωδιές βενζίνης κλπ, ήταν στην ημερήσια διάταξη.
 

Μολις ομως έβγαινα σε καμία επαρχιακή οδό, η οδική συμπεριφορά, ο τροπος που «έσφιγγε» το αμάξι γύρω σου σε κάθε στροφή, η αμεσότητα που σου πρόσφερε, το γεγονος ότι γινόταν προέκταση του εαυτού σου και σε προειδοποιούσε για οτιδήποτε συμβαίνει και δεν σε πρόδιδε ποτε (οκ, μαζί με εκεινο το ζουμερό «κωλαρακι» που πετούσε όποτε άφηνες απότομα το γκάζι με τριτη που συνοδευόταν απο γλυκύτατο και ενστικτωδες μάζεμα με ανάποδο τιμόνι) καθώς και άλλοι λόγοι που βρίσκονταν σε συνάρτηση με την οδηγική απόλαυση, με έκαναν να το κρατήσω 23 χρόνια. 

Μεχρι που το βρηκα τρακαρισμένο (ενώ ήταν σταματημένο και σωστά παρκαρισμένο), απο bmw 7  αυτοκίνητο το οποίο έπεσε πάνω του επειδή παραβίασε στοπ και το χτύπησε άλλο αμάξι απο το πλάι... Κανείς δεν χτυπησε (πέρα απο το πεζω), btw το ζευγάρι που οδηγούσε το αυτοκίνητο που παραβίασε το στοπ είχε πάει σε ένα γαμο μια εβδομάδα πριν την πραγματική ημερομηνία του μυστηρίου και έφυγαν εκνευρισμένοι όταν κατάλαβαν το λαθος τους με αποτέλεσμα να μην δει το στοπ ο τυπάς αμεσως μετά την αναχώρηση τους απο την εκκλησία 😆

Άδοξο τέλος για ένα όχημα που παρα τις νεανικές τρελες και τις επιπολαιότητες της ηλικίας, συγχώρεσε κάθε λαθος και έμεινε ατρακάριστο για 200k+ χλμ. Δεν άξιζε να φτιαχτεί (διαλυμένο μπροστά το μουτράκι του  μέχρι σχεδόν το παμπριζ) Το έδωσα για απόσυρση, παρασύρθηκα απο ένα μηχανικό που μου έλεγε ότι δεν θα ήταν το ίδιο αν το έφτιαχνα τελικα.. και βέβαια το μετάνιωσα γιατί θα το έφτιαχνα τσάμπα με την ασφάλεια του άλλου τυπα και θα είχε πολύ μεγαλύτερη αξία  (συναισθηματική και πρακτική) απο ότι το ποσο που πηρα (2600€). 
 

Απο βλάβες θυμάμαι αντλία/τρόμπα (;) βενζίνης και πολλαπλασιαστής με είχαν ταλαιπωρήσει ενώ ήταν και μαμίσιο, όλο. Άλλαξα αναρτήσεις στα 120.000 χλμ και ξαναέβαλα τις μαμισιες γιατί μου άρεσε τόσο πολύ που δεν ήθελα να πειραχτεί τίποτα...

821F1C94-6FAE-4D53-8311-19B935B32419.jpeg.b7fe616b941dbd83f56acb57a898ce2d.jpeg
Προφανως ξερεις τι ζητάς, το έχεις δοκιμάσει όποτε ξερεις γιατί το παιρνεις, προσωπικά ότι οδήγησα μετά απο αυτό δεν πλησίασε καν στην αίσθηση ζεν απο άποψη οδικής συμπεριφοράς (οκ το 6ταχυτο type-r με το λεβιέ ψηλα στο ταμπλό ήταν απολαυστικοτατο και ...τρενο αλλά όχι τόσο διασκεδαστικό συγκριτικά... απλά το R ήταν ξερό όπλο ενώ το 106 ήταν καρτ σε δρόμο). 
Αυτα...

Επεξ/σία από TheGrisGrisMan
  • Like 6
  • Thanks 1
Δημοσ.

Παιδιά τσάμπα προτείνετε άλλες λύσεις. Ο ts έχει καταλήξει εκεί γιατί αυτό πληρεί τα κριτήρια του. Ένα fun to drive φθηνό αυτοκίνητο με ανταλλακτικά που πλέον βρίσκεις και στο περίπτερο. Προφανώς και το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θέλει προσοχή λόγω ανύπαρκτης παθητικής ασφάλειας αλλά από την άλλη δεν έχει και καμία σχέση σε αίσθηση, οδήγηση κλπ με ibiza, corolla και άλλα τέτοια που προτάθηκαν. Ο συνειδητοποιημένος "ραλλακιας" θα εκτιμήσει τις αρετές αυτού του αυτοκινήτου, δεν θα το καγκουρεψει, θα φροντίσει να βελτιώσει τις αδυναμίες του και θα το αφήσει σε μαμά κατάσταση. Εγώ το 106 μου το πήρα στα 27 μου ως πρώτο δικό μου αυτοκίνητο. Μαμά με μία σκούπα μόνο για να ακούγεται ίσα ίσα όταν πατάω. Μπήκε μία σωστή ανάρτηση, μαζεύτηκαν κάτι μικρό προβλήματα που είχε λόγο ηλικίας και ήταν ένα πολύ ευχάριστο καθημερινό, οικονομικό και διασκεδαστικό αυτοκίνητο. Απολάμβανα τις διαδρομές μου και είχα πάντα στο πίσω μέρος του κεφαλιού μου ότι αν το παρακάνω και γίνει στραβή δεν θα μπορέσει το σασί να με προστατέψει σχεδόν καθόλου.

Φίλε μου, μακάρι να είναι καλό το αυτοκίνητο να το χαρείς όπως αξίζει σε ένα ραλλυ (στροφές) και καλά μυαλά!

  • Like 2
Δημοσ.

Ισχύουν όσα έχουν γράψει οι παραπάνω. Διασκεδαστικό, στριφτερο με ότι αυτό συνεπάγεται. Υπερστροφή που δαγκώνει και σήκωμα εσωτερική πίσω ρόδα σε στροφές με καλή άσφαλτο. 
 

Από παθητική ασφαλεια όση ένα παπάκι. Κυριολεκτικά αν τρακάρεις με παλιό smart θα σκοτωθείς εσυ με το 106.
 

Κατανάλωση 12λ/100 σε μένα (όχι σε σκίσιμο)

 

Για 800-1000€το παιρνα για σκ να κάνω βόλτα αν είχα άλλο αμάξι. 

  • Like 1
Δημοσ.
19 ώρες πριν, Billythomas1312 είπε

Καλησπερα σας θα ηθελα μια αποψη για το 106 rallye και τι προβληματα σας εχει βγαλει μεχρι στιγμη.Κοιταω για καποιο μεχρι 2500 μαξιμουμ και μεχρι 130χιλ χιλιομετρα.τι αποψεις εχετε? 

Τι τετοιες καταστασεις θελεις..!!!!

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, TheGrisGrisMan είπε

Το XSi 1400/95hp του 1994 που είχα (αυτοκινητάρα btw, οπως και το rallye), με φουλ οικονομία χαλούσε τουλάχιστον 10λτ/100 χλμ συνηθως αν μεράκλωνες έφτανε  και 15+. Ξεχνας ταξίδια εθνικη λόγο θορύβου και κατανάλωσης, εκτός αν πηγαίνεις με 90-100 χλμ όποτε οκ. 

Αλλα το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετώπισα ήταν ότι δεν είχε a/c με αποτέλεσμα τα καλοκαίρια να λιώνω. Επίσης μυρωδιές βενζίνης κλπ, ήταν στην ημερήσια διάταξη.
 

Μολις ομως έβγαινα σε καμία επαρχιακή οδό, η οδική συμπεριφορά, ο τροπος που «έσφιγγε» το αμάξι γύρω σου σε κάθε στροφή, η αμεσότητα που σου πρόσφερε, το γεγονος ότι γινόταν προέκταση του εαυτού σου και σε προειδοποιούσε για οτιδήποτε συμβαίνει και δεν σε πρόδιδε ποτε (οκ, μαζί με εκεινο το ζουμερό «κωλαρακι» που πετούσε όποτε άφηνες απότομα το γκάζι με τριτη που συνοδευόταν απο γλυκύτατο και ενστικτωδες μάζεμα με ανάποδο τιμόνι) καθώς και άλλοι λόγοι που βρίσκονταν σε συνάρτηση με την οδηγική απόλαυση, με έκαναν να το κρατήσω 23 χρόνια. 

Μεχρι που το βρηκα τρακαρισμένο (ενώ ήταν σταματημένο και σωστά παρκαρισμένο), απο bmw 7  αυτοκίνητο το οποίο έπεσε πάνω του επειδή παραβίασε στοπ και το χτύπησε άλλο αμάξι απο το πλάι... Κανείς δεν χτυπησε (πέρα απο το πεζω), btw το ζευγάρι που οδηγούσε το αυτοκίνητο που παραβίασε το στοπ είχε πάει σε ένα γαμο μια εβδομάδα πριν την πραγματική ημερομηνία του μυστηρίου και έφυγαν εκνευρισμένοι όταν κατάλαβαν το λαθος τους με αποτέλεσμα να μην δει το στοπ ο τυπάς αμεσως μετά την αναχώρηση τους απο την εκκλησία 😆

Άδοξο τέλος για ένα όχημα που παρα τις νεανικές τρελες και τις επιπολαιότητες της ηλικίας, συγχώρεσε κάθε λαθος και έμεινε ατρακάριστο για 200+ χλμ. Δεν άξιζε να φτιαχτεί (διαλυμένο μπροστά το μουτράκι του  μέχρι σχεδόν το παμπριζ) Το έδωσα για απόσυρση, παρασύρθηκα απο ένα μηχανικό που μου έλεγε ότι δεν θα ήταν το ίδιο αν το έφτιαχνα τελικα.. και βέβαια το μετάνιωσα γιατί θα το έφτιαχνα τσάμπα με την ασφάλεια του άλλου τυπα και θα είχε πολύ μεγαλύτερη αξία  (συναισθηματική και πρακτική) απο ότι το ποσο που πηρα (2600€). 
 

Απο βλάβες θυμάμαι αντλία/τρόμπα (;) βενζίνης και πολλαπλασιαστής με είχαν ταλαιπωρήσει ενώ ήταν και μαμίσιο, όλο. Άλλαξα αναρτήσεις στα 120.000 χλμ και ξαναέβαλα τις μαμισιες γιατί μου άρεσε τόσο πολύ που δεν ήθελα να πειραχτεί τίποτα...

821F1C94-6FAE-4D53-8311-19B935B32419.jpeg.b7fe616b941dbd83f56acb57a898ce2d.jpeg
Προφανως ξερεις τι ζητάς, το έχεις δοκιμάσει όποτε ξερεις γιατί το παιρνεις, προσωπικά ότι οδήγησα μετά απο αυτό δεν πλησίασε καν στην αίσθηση ζεν απο άποψη οδικής συμπεριφοράς (οκ το 6ταχυτο type-r ήταν απολαυστικοτατο και ...τρενο αλλά όχι τόσο διασκεδαστικό συγκριτικά... απλά το R ήταν ξερό όπλο ενώ το 106 ήταν καρτ σε δρόμο). 
Αυτα...

     Έτσι , πολύ σωστά , πολύ κοντινό σε αίσθηση καρτ κι' άντε να βρούμε XSi σήμερα .

Επεξ/σία από babisskg
  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, n4sleep είπε

Ισχύουν όσα έχουν γράψει οι παραπάνω. Διασκεδαστικό, στριφτερο με ότι αυτό συνεπάγεται. Υπερστροφή που δαγκώνει και σήκωμα εσωτερική πίσω ρόδα σε στροφές με καλή άσφαλτο. 
 

Από παθητική ασφαλεια όση ένα παπάκι. Κυριολεκτικά αν τρακάρεις με παλιό smart θα σκοτωθείς εσυ με το 106.
 

Κατανάλωση 12λ/100 σε μένα (όχι σε σκίσιμο)

Για 800-1000€το παιρνα για σκ να κάνω βόλτα αν είχα άλλο αμάξι. 

12/100 είναι υπερβολικά πολλά. Το δικό μου με μαμά σασμάν έπαιζε στα ~10 εντός πόλης και ~7 εκτός. Δεν μιλάμε για σκίσιμο, αλλά για καθημερινές μετακινήσεις ή ταξίδια στα 120. Ένα πρόγραμμα βοηθάει την οικονομία πάντως σε αυτά αν είναι σωστό.

  • Like 1
Δημοσ.
23 ώρες πριν, Billythomas1312 είπε

Καλησπερα σας θα ηθελα μια αποψη για το 106 rallye και τι προβληματα σας εχει βγαλει μεχρι στιγμη.Κοιταω για καποιο μεχρι 2500 μαξιμουμ και μεχρι 130χιλ χιλιομετρα.τι αποψεις εχετε? 

    Για τις σημειώσεις περί έλλειψης αερόσακων και γενικά για ζητήματα ενεργητικής ασφάλειας , το Peugeot 106 έβγαινε σε αρκετές εκδόσεις , με αερόσακους κλπ . Η έκδοση του σε Rallye ήταν αυτή την οποία θα αγόραζαν στη Γαλλία , προκειμένου να τρέξουν σε αγώνες στην μικρή κατηγορία .

  Η έκδοση αυτή , το Rallye δλδ , έπρεπε να είναι όσο πιο προσιτό οικονομικά , αφού θα το αγόραζαν άτομα νεαρής ηλικίας , που δεν είχαν την οικονομική δυνατότητα για κάτι περισσότερο . Η συνέχεια ήταν , να πετάξουν το σαλόνι , να βάλουν ένα μπακετ , ένα roll cage και ότι άλλο τυχόν σήκωνε το πορτοφόλι τους και να πάνε να τρέξουν . Το αμάξι ζύγιζε και κάτω από 800 κιλά , είχε μεγάλο μηχανάκι και με λίγη προσπάθεια μπορούσε να πάει γρήγορα μέσα σε πίστα . 

   Η τοποθέτηση λοιπόν , παραπανισιων αξεσουάρ από το εργοστάσιο , δεν είχε κανένα απολύτως νόημα , αφού αυτά θα ξηλωνοντουσαν αμέσως μετά , η δε τιμή πώλησης θα ανέβαινε αρκετά . Ότι πιο βασικό , μια τετράδα σιδερένιες ζάντες , ένα δυνατό μηχανάκι , τυπικά φρένα και μέχρις εκεί . 

   Τώρα , το ότι αγοράστηκε και εδώ , όχι για να τρέξει επίσημα , αλλά ανεπίσημα , δεν έχει να κάνει τίποτα με τον σκοπό για τον οποίο φτιάχτηκε το αυτοκίνητο .

   

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παντως μην ξεχνάμε ότι το αμαξάκι αν και απο παθητική ασφάλεια ήταν άσχημο (λογικό για τόσο μικρό, υπηρχαν και χειρότερα βέβαια), απο ενεργητική ασφάλεια ήταν κορυφαίο...

Τωρα αυτό που λέει ο φιλος παραπάνω περί της μη ακαμψίας του σασί (με τις πόρτες που δεν κλείνουν στα πεζοδρομια κλπ), δεν νομίζω να ισχύει για τις δυνατές εκδόσεις, η τεσπα δεν το πρόσεξα ποτε μου... Αντιθετως μου άρεσε που αν είχα παρκάρει και στην μια μεριά η πίσω ρόδα ήταν ψηλα, η ρόδα στην απέναντι μεριά δεν ακουμπάγε καθόλου στο έδαφος, πολύ ψαρωτικο 😄

Επεξ/σία από TheGrisGrisMan
Δημοσ.

Φιλε TS ποσο χρονων είσαι? Οδηγείς καιρό η εισαι νέος οδηγός?

Το αμαξι αυτο είναι σκοτωστρα. Δεν θα ξεχασω ποτε οταν δουλευα ως ιατρικος επισκεπτης φεραν (σε μεγαλο νοσοκομειο της Αττικης) παιδια κομματιασμενα μπροστα μου, επαιζαν λεει κρυφτοκυνηγητο με τα αυτοκινητα, που στην θεωρια ακουγεται γαματο, στην πραξη δεν λεει και τοσο. Ενα απο τα αμαξια ηταν σαξοραλο που ειχε σκασει πανω σε μια σιδερενια πορτα μαντρας.

Κανε στον εαυτο σου μια χαρη και δωσε τα λεφτα σου σε κατι καλυτερο, λιγο περισσοτερο αμαξι, για συγκινησεις υπαρχουν καλυτερες επιλογες.

 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μιας και τα ειπαν οι περισσότεροι.. δεν θα πω πολλα 

μετα απο 2 rallye, και 11 χρονια κατοχής θα σου έλεγα μακριά, κουμπαράς σκετος απο καθε άποψη, με οδηγική συμπεριφορά που δεν συγχωρεί βλακειες και σφαλματα. 

Επεξ/σία από bc00l
Δημοσ.
14 ώρες πριν, bc00l είπε

μιας και τα ειπαν οι περισσότεροι.. δεν θα πω πολλα 

μετα απο 2 rallye, και 11 χρονια κατοχής θα σου έλεγα μακριά, κουμπαράς σκετος απο καθε άποψη, με οδηγική συμπεριφορά που δεν συγχωρεί βλακειες και σφαλματα. 

Κουμπαρας σκέτος ? Δηλαδή ρίχνεις φράγκα και μένουν μέσα ? 😋

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...