Προς το περιεχόμενο

Τι είδους κεραία είναι αυτή;


jim1981

Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλησπέρα σας,

Κάνω αυτή την ανάρτηση σε αυτό το φόρουμ γιατί έχω δει παρόμοιες ερωτήσεις στο παρελθόν και επειδή είμαι και άσχετος με τα συγκεκριμένα θέματα. Είδα πρόσφατα ότι ο γείτονας έχει βάλει αυτή την κεραία στην οροφή του. Μπορεί να μου πει κάποιος τι είδους κεραία είναι (αυτή με το ψηλό "κοντάρι") και σε τι χρησιμεύει; 

Ευχαριστώ!

IMG_20200217_162203.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κεραία κινητής μαλλον Cosmote απλα μου κανει εντυπωση το μέγεθος πρεπει να είναι πολυ δυνατή

 

Πλάκα κάνω κεραία για VHF είναι λογικά 😛

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

4 λεπτά πριν, Ledis είπε

VHF 

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Είχα την εντύπωση ότι είναι διαφορετικές οι κεραίες κινητής. Αν είναι τόσο δυνατή όσο λες τότε μάλλον έχουμε θέμα. VHF δηλαδή μπορεί και να εκπέμπει; Δεν πρέπει να έχουν άδεια;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχουν η άδεια κοστίζει 5€ η κεραία 500 είναι λίγο χαζό να μην έχεις. Μην τρελαίνεστε με τις κεραίες που βλέπετε οι κεραίες που δεν βλέπετε είναι το θέμα, αφήστε ήσυχο τον άνθρωπο να κάνει το hobby του

Επεξ/σία από Geocheats2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Geocheats2 είπε

Έχουν η άδεια κοστίζει 5€ η κεραία 500 είναι λίγο χαζό να μην έχεις. Μην τρελαίνεστε με τις κεραίες που βλέπετε οι κεραίες που δεν βλέπετε είναι το θέμα, αφήστε ήσυχο τον άνθρωπο να κάνει το hobby του

Άλλο να κάνει το χόμπυ του και άλλο να είναι της cosmote (που μόνο από χόμπυ δεν την έβαλε) και μεγάλη όπως έγραψες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, jim1981 είπε

Άλλο να κάνει το χόμπυ του και άλλο να είναι της cosmote (που μόνο από χόμπυ δεν την έβαλε) και μεγάλη όπως έγραψες...

Διαβασε τι εγραψα απο κατω με λευκα γραμματα διπλα στο χαμογελο ....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε