μπιπ μπιπ Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2020 Έκλεισα ταξίδι για μέσα Μαρτίου στο εξωτερικό και μου έστειλε σήμερα η αεροπορική η wizz ότι η πτήση πάει μια μέρα πριν και μια μέρα μετά. Δηλαδή αντί για 3 διανυκτερεύσεις να κάνω 5. Φυσικά δεν το δέχτηκα και ζήτησα refund. 1. Ξέρετε αν θα τα πάρω όλα πίσω; 2. Με το δωμάτιο που έκλεισα τι να κάνω; Μπορώ να το ακυρωσω και να πάρω τα λεφτά μου πίσω; Πέρα από την αλλαγή πτήσης λόγω των γεγονότων με τον ιό έχω ξενερώσει και δε θέλω να πάω στην Ευρώπη. Υπάρχει περίπτωση λόγω του κορωνοιού να δέχονται ακυρώσεις με full refund στο booking;
Επισκέπτης Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2020 Πάρε τηλέφωνο στο booking. Είναι στη διακριτική ευχέρεια του ξενοδοχείου.
george1807 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, μπιπ μπιπ είπε Έκλεισα ταξίδι για μέσα Μαρτίου στο εξωτερικό και μου έστειλε σήμερα η αεροπορική η wizz ότι η πτήση πάει μια μέρα πριν και μια μέρα μετά. Δηλαδή αντί για 3 διανυκτερεύσεις να κάνω 5. Φυσικά δεν το δέχτηκα και ζήτησα refund. 1. Ξέρετε αν θα τα πάρω όλα πίσω; 2. Με το δωμάτιο που έκλεισα τι να κάνω; Μπορώ να το ακυρωσω και να πάρω τα λεφτά μου πίσω; Πέρα από την αλλαγή πτήσης λόγω των γεγονότων με τον ιό έχω ξενερώσει και δε θέλω να πάω στην Ευρώπη. Υπάρχει περίπτωση λόγω του κορωνοιού να δέχονται ακυρώσεις με full refund στο booking; Όχι εκτός και αν είχες σχεδιάσει ταξίδι σε πληττώμενη περιοχή. πχ χωριά στη Βόρεια Ιταλία που έχουν αποκλειστεί. Επεξ/σία 27 Φεβρουαρίου 2020 από george1807
overpower Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2020 Σίγουρα δεν είναι δικό σου πρόβλημα το ότι η wiz αποφάσισε να αλλάξει το δρομολόγιο. Ακόμα και να μην κάνει full refund το ξενοδοχείο, διεκδίκησέ τα από την wiz.
μπιπ μπιπ Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2020 Οπότε δε στέλνω στη booking ,αλλά στο ίδιο το hostel; Αυστρία ,στην οποία εμφανίστηκαν κι εκεί κρούσματα. Πώς θα τα διεκδικήσω από τη wizzair;
mclein² Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2020 8 λεπτά πριν, μπιπ μπιπ είπε Οπότε δε στέλνω στη booking ,αλλά στο ίδιο το hostel; Αυστρία ,στην οποία εμφανίστηκαν κι εκεί κρούσματα. Πώς θα τα διεκδικήσω από τη wizzair; κι εγω εκλεισα εκει αλλα δε μου ηρθε κανενα μηνυμα. τι ημερομηνιες εκλεισες ; εγω 20 με 25 αν θυμαμαι καλα.
overpower Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2020 17 λεπτά πριν, μπιπ μπιπ είπε Οπότε δε στέλνω στη booking ,αλλά στο ίδιο το hostel; Αυστρία ,στην οποία εμφανίστηκαν κι εκεί κρούσματα. Πώς θα τα διεκδικήσω από τη wizzair; Με το booking μιλάς πρώτα 1
μπιπ μπιπ Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2020 14 με 17 Μαρτίου και μου το έκαναν 13 με 18 Μάρτη. Το booking έχει σταθερά τηλέφωνα στην επικοινωνία. Μέιλ δεν έχει; Η έχουν γραφεία στην Ελλάδα; Αυτό δίνει σαν επικοινωνία.
george1807 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2020 1 ώρα πριν, overpower είπε Με το booking μιλάς πρώτα Δεν υπάρχει λόγος. Το booking θα προωθήσει το αίτημα στο κατάλυμα. Το booking δεν έχει κανένα δικαώμα να επιστρέψει λεφτά. 41 λεπτά πριν, μπιπ μπιπ είπε 14 με 17 Μαρτίου και μου το έκαναν 13 με 18 Μάρτη. Το booking έχει σταθερά τηλέφωνα στην επικοινωνία. Μέιλ δεν έχει; Η έχουν γραφεία στην Ελλάδα; Αυτό δίνει σαν επικοινωνία. Μην αχοληθείς με τη booking. Κατευθείαν τηλέφωνο ή email στο κατάλυμα.
overpower Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2020 2 ώρες πριν, george1807 είπε Δεν υπάρχει λόγος. Το booking θα προωθήσει το αίτημα στο κατάλυμα. Το booking δεν έχει κανένα δικαώμα να επιστρέψει λεφτά. Μην αχοληθείς με τη booking. Κατευθείαν τηλέφωνο ή email στο κατάλυμα. Ίσως να μην έχουν τραβήξει καν χρήματα ακόμα. 2 εβδομάδες πριν δεν το κάνουν?
μπιπ μπιπ Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2020 Έστειλα στο κατάλυμα. Δε νομίζω όμως να το ακυρώσουν. Χαζοί είναι να χάσουν λεφτά;
Επισκέπτης Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2020 Εμένα μου έκαναν full refund παρόλο που είναι non-refundable η κράτηση..
george1807 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2020 59 λεπτά πριν, overpower είπε Ίσως να μην έχουν τραβήξει καν χρήματα ακόμα. 2 εβδομάδες πριν δεν το κάνουν? Το κάνουν τη μέρα που αρχίζει η non refund περίοδος συνήθως.
bromiaris Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2020 1 ώρα πριν, μπιπ μπιπ είπε Έστειλα στο κατάλυμα. Δε νομίζω όμως να το ακυρώσουν. Χαζοί είναι να χάσουν λεφτά; 1 ώρα πριν, yiannis1991 είπε Εμένα μου έκαναν full refund παρόλο που είναι non-refundable η κράτηση.. Σας έχει πάει τρεις και μία από τον ιό και τρέχετε για ακυρώσεις…
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα