Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μιλησα με το ξενοδοχείο και συμφωνησαμε στην αλλαγή ημερομηνίας αλλά πρέπει να το κάνω μέσω booking. Τα σταθερά τους δουλεύουν ώρες γραφειου. Καλή Τριτη δηλαδη..Έστειλα και μήνυμα στο booking αλλά δεν υπάρχει άμεση απάντηση.  Εντωμεταξυ εχω βρει φτηνό εισιτήριο με ryanair για τέλη Μάρτη και θέλω άμεση απάντηση από τη booking. Που δε βλέπω να την έχω. Γενικά δε ξέρω τι να κάνω. 

Επεξ/σία από μπιπ μπιπ
Δημοσ.
13 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Γιατι η μη lo-co δε θα ακύρωνε πτήσεις τελευταία στιγμή. Το πρόγραμμα τηρείται και οχι ανάλογα με τα κέφια τους ή την αρπαχτή που μπορούν να κάνουν κάπου αλλού. 

Προφανώς και μπορεί. Δε μπορεί να σου δώσει τα λεφτά σου πίσω αλλά μεσολαβεί στο κατάλυμα υπέρ σου. Επειδή έχουμε κατάλυμα στο booking, σε ακυρώσεις πάντα είναι υπέρ του πελάτη κι αντίστοιχα μας έχουν βοηθήσει να γλιτώσουμε ακυρωτικά όταν έπρεπε να ακυρώσουμε εμείς, ως επισκέπτες αυτή τη φορά, κράτηση με μη-επιστρέψιμη τιμή. Καλύτερα να πάρει η booking το κατάλυμα απο τα τοπικά γραφεία της στην Αυστρία παρά να στέλνει μέιλ στα αγγλικά περιμένοντας "χάρη" απο το ξενοδοχείο

Επιμένω ότι δεν μπορεί. Και εγώ έχω κατάλυμα. Θα με ρωτήσει απλά αν επιθυμώ να επιστρέψω λεφτά. Αν όχι δεν θα κάνει κάτι.

  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ.

Δεν ήξερα αν καταλληλότερο τοπικ ήταν αυτό ή αυτό των διακοπών.

 

Έχω κάνει μια κράτηση μέσω booking , για εντός Ελλάδος για τον Μάρτιο του 2021, εδώ και 1 μήνα. Έχει δωρεάν ακύρωση και πληρωμή το αργότερο μια εβδομάδα πριν την κράτηση. 

Σήμερα μου έστειλε email το booking ότι έχει γίνει λάθος στη τιμή (1 μήνα μετά την κράτηση), και η νέα τιμή είναι 60% παραπάνω το βράδυ 🤯. Aν θέλω λέει μπορώ να ακυρώσω δωρεάν (λες και μου κάνουν χάρη και δεν είναι μέσα στη τιμή που θα πληρώσω, ως ασφάλεια)

Μπορεί να το κάνει αυτό; Ψάχνω τους όρους αλλά δεν βρίσκω κάτι. Από που να ξεκινήσω το βρίσιμο; Στο ξενοδοχείο ή στη Booking ;

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Mystis88 είπε

Δεν ήξερα αν καταλληλότερο τοπικ ήταν αυτό ή αυτό των διακοπών.

Έχω κάνει μια κράτηση μέσω booking , για εντός Ελλάδος για τον Μάρτιο του 2021, εδώ και 1 μήνα. Έχει δωρεάν ακύρωση και πληρωμή το αργότερο μια εβδομάδα πριν την κράτηση. 

Σήμερα μου έστειλε email το booking ότι έχει γίνει λάθος στη τιμή (1 μήνα μετά την κράτηση), και η νέα τιμή είναι 60% παραπάνω το βράδυ 🤯. Aν θέλω λέει μπορώ να ακυρώσω δωρεάν (λες και μου κάνουν χάρη και δεν είναι μέσα στη τιμή που θα πληρώσω, ως ασφάλεια)

Μπορεί να το κάνει αυτό; Ψάχνω τους όρους αλλά δεν βρίσκω κάτι. Από που να ξεκινήσω το βρίσιμο; Στο ξενοδοχείο ή στη Booking ;

Σου έστειλε το ίδιο το booking ή το κατάλυμα μέσω booking;

Δημοσ.

To booking!

Τους απάντησα σε αρκετά έντονο ύφος, να μου δείξουν που υπάρχει στους όρους το δικαίωμα να αλλάξουν τη τιμή για αρχή και βλέπουμε.

Δηλαδή αν είχα πληρώσει ήδη, θα μου ζήταγαν επιπλέον λεφτά τώρα;

  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ.

Ξεθαβω λιγο το τοπικ , αν εχεις κανει κρατηση με χρεωστική , μπορει να σε χρεώσει παραπανω απο οσο εχει μεσα η καρτα  δηλ ο λογαριασμος? Πχ να εχεις 50 μεσα να σου χρεωσει 60 και να φανει ως -10 ξερω γω? Το ξενοδοχειο λογικα αφου το booking ειναι μεσαζοντας? 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, panosno1com είπε

Ξεθαβω λιγο το τοπικ , αν εχεις κανει κρατηση με χρεωστική , μπορει να σε χρεώσει παραπανω απο οσο εχει μεσα η καρτα  δηλ ο λογαριασμος? Πχ να εχεις 50 μεσα να σου χρεωσει 60 και να φανει ως -10 ξερω γω? Το ξενοδοχειο λογικα αφου το booking ειναι μεσαζοντας? 

Δεν νομίζω ότι μπορεί κάποιος έμπορος να το κάνει αυτό. Αν δεν υπάρχει υπόλοιπο απλά απορρίπτεται η συναλλαγή. 

Επίσης συνήθως σε πιο μικρά ξενοδοχεία την πληρωμή τη διαχειρίζεται τελείως η booking, τα τραβάει από εσένα και τα αποδίδει στο κατάλυμα περίπου 10 μέρες μετά το check in ή check out ανάλογα 

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, panosno1com είπε

Ξεθαβω λιγο το τοπικ , αν εχεις κανει κρατηση με χρεωστική , μπορει να σε χρεώσει παραπανω απο οσο εχει μεσα η καρτα  δηλ ο λογαριασμος? Πχ να εχεις 50 μεσα να σου χρεωσει 60 και να φανει ως -10 ξερω γω? Το ξενοδοχειο λογικα αφου το booking ειναι μεσαζοντας? 

 

6 ώρες πριν, george1807 είπε

Δεν νομίζω ότι μπορεί κάποιος έμπορος να το κάνει αυτό. Αν δεν υπάρχει υπόλοιπο απλά απορρίπτεται η συναλλαγή. 

Επίσης συνήθως σε πιο μικρά ξενοδοχεία την πληρωμή τη διαχειρίζεται τελείως η booking, τα τραβάει από εσένα και τα αποδίδει στο κατάλυμα περίπου 10 μέρες μετά το check in ή check out ανάλογα 

φυσικά κ γίνεται αν έχεις συμφωνήσει όριο υπεραναληψης με την τράπεζα.

 

Επεξ/σία από bilya
  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 18/8/2020 στις 2:44 ΠΜ, bilya είπε

φυσικά κ γίνεται αν έχεις συμφωνήσει όριο υπεραναληψης με την τράπεζα.

Ευχαριστώ για την απαντηση,  θα το ξερω γενικα. Ο συγκεκριμενος δεν εχει οριο υπεραναληψης !

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...