Προς το περιεχόμενο

Xbox - Συνδρομές: Ultimate / Game Pass / Gold / Core


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από sphinxgr,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Update

Μίλησα μαζί τους και μου είπαν ότι έχω GR subscription και πρέπει πρώτα να τελειώσει και μετά να περάσω code για ινδία.

Αυτό μέχρι πριν 6 μήνες δεν συνέβαινε. Εσείς που φορτώνεται λογαριασμούς με ήδη  active subscription ταιριάζει η συνδρομή που ήδη έχετε με τους μήνες core που περνάτε;

  • Απαντ. 7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
5 ώρες πριν, The__Blade είπε

Update

Μίλησα μαζί τους και μου είπαν ότι έχω GR subscription και πρέπει πρώτα να τελειώσει και μετά να περάσω code για ινδία.

Αυτό μέχρι πριν 6 μήνες δεν συνέβαινε. Εσείς που φορτώνεται λογαριασμούς με ήδη  active subscription ταιριάζει η συνδρομή που ήδη έχετε με τους μήνες core που περνάτε;

Όλο το μπέρδεμα, φαίνεται να έγινε, επειδή άλλαξες χώρα στο λογαριασμό σου. Στον οδηγό αναφέρει ξεκάθαρα ότι χρησιμοποιούμε τον ελληνικό λογαριασμό μας με τα πραγματικά στοιχεία. Στο μοναδικό σημείο που χρειάζεται το vpn είναι όταν πάμε να κάνουμε redeem την κάρτα. Αν βγάλει σφάλμα ξαναδοκιμαζουμε κάποια άλλη στιγμή ή δοκιμάζουμε άλλο vpn. 

Δημοσ.

Έχουν αρχίσει τις τελευταίες μέρες πολλά τετοια κρούσματα με κάρτες Ινδίας που δεν περνάνε. Δεν έχω βρει κάποια απάντηση σε όλα αυτά που έχω διαβάσει μέχρι στιγμής. Άλλοι λένε να κάνεις καινούριο account με VPN ινδίας και περνάνε κανονικά και τον προσθέτεις στο xbox, κάτι που προσωπικά δεν μου αρέσει και δεν θα το έκανα αυτή τη στιγμή. Κάτι έχει αλλάξει η MS σίγουρα αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι και σε ποιούς, γιατί ορισμένοι περνάνε κανονικά κάρτες. 

  • Thanks 1
Δημοσ.

Μπα τα περισσότερα κολλήματα πιστεύω έχουν να κάνουν με τις ρυθμίσεις στα προφιλ των χρηστών τους σερβερς της MS  και τα vpn που χρησιμοποιεί ο καθένας. Πολλοί παράμετροι που κάτι μπορεί να πάει στραβά δηλαδή.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι από 30 Σεπτεμβρίου του 2024 με τα καινούργια terms & conditions όσοι αγοράζαμε gift cards Βραζιλίας και Τουρκίας δεν μπορούμε πλέον να τις κάνουμε εξαργύρωση απλά με VPN και έχοντας δηλωμένη ανάλογη διεύθυνση στο λογαριασμό μας, γιατί το σύστημα απ ότι διάβασα κοιτάει την αρχική χώρα που είχες δηλώσει όταν έφτιαξες τον λογαριασμό. Άρα όσοι έχουμε πχ Ελληνικό λογαριασμό και περνούσαμε στην ζούλα Βραζιλιάνικες και Τούρκικες Gift cards και τις εξαργυρώναμε στα ανάλογα stores πήραμε τα @@ μας.  Έχω 115BRL στον λογαριασμό μου που δεν μπορώ να εξαργυρώσω και δεν πιάνει με αλλαγή χώρας στο profile ούτε με τίποτα. 

 

 

 

Δημοσ.
13 hours ago, The__Blade said:

Update

Μίλησα μαζί τους και μου είπαν ότι έχω GR subscription και πρέπει πρώτα να τελειώσει και μετά να περάσω code για ινδία.

Αυτό μέχρι πριν 6 μήνες δεν συνέβαινε. Εσείς που φορτώνεται λογαριασμούς με ήδη  active subscription ταιριάζει η συνδρομή που ήδη έχετε με τους μήνες core που περνάτε;

Δε χρειαζόταν να αλλάξεις χώρα στο λογαριασμό, γιαυτό κόλλησε μάλλον.

Δημοσ.

Εγω παντως παιδια εκανα απειρες προσπαθειες και τη διαφορα την εκανε οταν αλλαξα Χωρα στον λογαριασμο Microsoft σε Ινδια.

Μετα με vpn  proton σε Ινδια παλι περασαν ολα.

  • Like 1
Δημοσ.
17 hours ago, liak80 said:

Εγω παντως παιδια εκανα απειρες προσπαθειες και τη διαφορα την εκανε οταν αλλαξα Χωρα στον λογαριασμο Microsoft σε Ινδια.

Μετα με vpn  proton σε Ινδια παλι περασαν ολα.

Έχω περάσει πάμπολλες φορές κάρτες Ινδίας τώρα και Βραζιλίας παλιότερα, χωρίς ποτέ να έχω αλλάξει χώρα στο λογαριασμό μου.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δοκιμάζω απο χθες Ινδικές χωρίς επιτυχία. Σε όλες τις περιπτώσεις αναγνωρίζει ότι υπάρχει ενεργή συνδρομή απο άλλη χώρα και δεν με αφήνει να προχωρήσω. Στις πρώτες μου προσπάθειες μου έβγαζε ότι είμαι σε άλλο region και μου έδινε και όδηγίες για το πως να το αλλάξω! Οταν άλλαξα μου εγραψε για υπάρχουσα ενεργή.

Μου προτείνει να επικοινωνήσω με το support

Επεξ/σία από Thatsall
  • Moderators
Δημοσ.
28 minutes ago, Thatsall said:

Δοκιμάζω απο χθες Ινδικές χωρίς επιτυχία. Σε όλες τις περιπτώσεις αναγνωρίζει ότι υπάρχει ενεργή συνδρομή απο άλλη χώρα και δεν με αφήνει να προχωρήσω. Στις πρώτες μου προσπάθειες μου έβγαζε ότι είμαι σε άλλο region και μου έδινε και όδηγίες για το πως να το αλλάξω! Οταν άλλαξα μου εγραψε για υπάρχουσα ενεργή.

Μου προτείνει να επικοινωνήσω με το support

Για πολλοστή φορά:

Δεν αλλάζουμε ποτέ και για κανέναν λόγο region στο MS account μας. Δυσχαιρένετε τον εαυτό σας άνευ λόγου και αιτίας. Περιπλέκετε τα πράγματα και το support δεν βρίσκει πάντα λύσεις.

On 25/02/2025 at 19:42, liak80 said:

Εγω παντως παιδια εκανα απειρες προσπαθειες και τη διαφορα την εκανε οταν αλλαξα Χωρα στον λογαριασμο Microsoft σε Ινδια.

Μετα με vpn  proton σε Ινδια παλι περασαν ολα.

Την διαφορά την έκανε το VPN, όχι η αλλαγή χώρας. Η αλλαγή χώρας θα σε δυσκολεύσει μελλοντικά.

Δημοσ.

Δεν καταλαβαίνω... Απ την στιγμή που δεν εχει προβλημα το VPN μου και δεδομένου του οτι ξεκάθαρα μου ζητάει να αλλάξω region και στον λογαριασμό και στο pc γιατί να μην το δοκιμάσω? Τι άλλη εναλλακτική εχω όταν εδώ μέσα δεν υπάρχει τίποτα σχετικό?

  • Moderators
Δημοσ.
2 hours ago, Thatsall said:

Δεν καταλαβαίνω... Απ την στιγμή που δεν εχει προβλημα το VPN μου και δεδομένου του οτι ξεκάθαρα μου ζητάει να αλλάξω region και στον λογαριασμό και στο pc γιατί να μην το δοκιμάσω? Τι άλλη εναλλακτική εχω όταν εδώ μέσα δεν υπάρχει τίποτα σχετικό?

Σου έγραψε ότι έχεις συνδρομή από άλλη χώρα, γιατί κάποια στιγμή στο παρελθόν είχες αλλάξει και πάλι χώρα και έβαλες συνδρομή σε εκείνη την χώρα. Ή απλά έφαγε κόλλημα το σάιτ ή το VPN, με reboots διορθώνεται το πρόβλημα στο 99% των περιπτώσεων.

Η αλλαγή της χώρας έχει ως αποτέλεσμα να περιπλέκονται τα πράγματα, τρώει κόμπλα το σύστημα όταν βάζεις συνδρομή ενώ παράλληλα αλλάζεις χώρες και στο τέλος σου λέει να επικοινωνήσεις με το support, το οποίο σε πολλές περιπτώσεις δεν μπορεί να σε βοηθήσει και απλά μένεις στο χέρι με κλειδιά που δεν μπορείς να κάνεις redeem.

Δεν αλλάζουμε region. Τελεία.

 

Εδώ το μέλος είχε παρόμοιο θέμα ένα χρόνο πριν:

 

  • Like 2
Δημοσ.
18 hours ago, Malthador said:

Σου έγραψε ότι έχεις συνδρομή από άλλη χώρα, γιατί κάποια στιγμή στο παρελθόν είχες αλλάξει και πάλι χώρα και έβαλες συνδρομή σε εκείνη την χώρα. Ή απλά έφαγε κόλλημα το σάιτ ή το VPN, με reboots διορθώνεται το πρόβλημα στο 99% των περιπτώσεων.

Η αλλαγή της χώρας έχει ως αποτέλεσμα να περιπλέκονται τα πράγματα, τρώει κόμπλα το σύστημα όταν βάζεις συνδρομή ενώ παράλληλα αλλάζεις χώρες και στο τέλος σου λέει να επικοινωνήσεις με το support, το οποίο σε πολλές περιπτώσεις δεν μπορεί να σε βοηθήσει και απλά μένεις στο χέρι με κλειδιά που δεν μπορείς να κάνεις redeem.

Δεν αλλάζουμε region. Τελεία.

 

Εδώ το μέλος είχε παρόμοιο θέμα ένα χρόνο πριν:

 

Όταν αλλαξα πάλι σε ελλάδα προχωράω μέχρι το τελευταίο βήμα και μετά μου λέει για incorrect region. έφτασα όμως πολύ πιο μακριά από κάθε άλλη φορά.

Κάποια ζημιά έκανα με την αλλαγή του account location, μην το κάνετε αφήστε το ελλάδα.

Αν κάνουμε νέο account με χώρα ελλάδα μπορούμε να βάλουμε κάρτες ινδίας;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...