Προς το περιεχόμενο

HONDA SUPRA GTR 150


Pantelis_BIG_5

Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλησπερα σε ολους!

πρωτο ποστ και θα ηθελα να μοιραστω μαζι σας πληροφοριες σχετικα με το καινουριο μου μηχανακι αλλα και να συζητησουμε γενικα για οτι αφορα το συγκεκριμενο υπερπαπι.

επισης οσοι ειναι κατοχοι φυσικα και ειναι καλοδεχουμενοι να δωσουμε απαντησεις και vα λυσουμε αποριες για τους ενδιαφερομενους αγοραστες. 

ας αρχισουμε λοιπον λεγοντας οτι σημερα ειναι η πρωτη μου μερα με το μηχανακι και πιστευω οτι αξιζε η αναμονη γιατι πλεον εχω ενα μεσο μετακινησης αλλα περα απο αυτο εκπληρωσα και την επιθυμια να εχω στην κατοχη μου ενα χοντα γνωριζοντας αρκετα πραγματα για αυτο αφου ειχα στην κυριολεξια ψαξει ολα τα reviews και ειχα δει ολα τα σχετικα βιντεακια στο youtube. θα σας πω λοιπον την γνωμη μου απο την στιγμη που το παρελαβα.. επελεξα το κοκκινο γυαλιστερο χρωμα διοτι σκεφτηκα οτι το μαυρο ματ θα σκονιζεται πιο ευκολα και θα ειναι πιο ευαλωτο σε γρατσουνιες. λοιπον γενικα επειδη ειμαι ευσωμος και το Gtr ειναι ενα compact για τα δεδομενα του μηχανακι (τουλαχιστον ειναι πιο μαζεμενο απο το vf185) ενιωσα οτι ειναι πολυ μικρο για μενα , ενω εχω οδηγησει αρκετα παπακια και ειχα πριν απο αυτο παλι παπακι , μου φανηκε οτι εχει μικρο τιμονι και λιγο πιο περιεργη θεση οδηγησης. ολα αυτα φυσικα ειναι και θεμα συνηθειας αλλα δεν μπορω να πω οτι δεν με βολεψε, ισα ισα που μου αρεσε αυτο το διαφορετικο και πιστευω με τον καιρο θα βολευτω. η σελα του εινα λιγο σκληρη αλλα δεν με πονεσε , σε πολυωρη οδηγηση ισως υπαρχει ενα θεμα αλλα και παλι μπορει καποιος να το φτιαξει με μικρο κοστος. οι αναρτησεις του πολυ καλες παρολο που ειμαι αρκετα κιλα δεν χτυπουσαν καθολου, το μπροστινο ηταν πολυ σταθερο και στις λακουβες δεν ενιωσα κατι ασχημο που να με ενοχλησει διοτι σε αυτο επαιξαν τον ρολο τους τα φαρδια λαστιχα που εκτος απο τα κρατηματα που μπορουν να προσφερουν ειχαν και πολυ καλη αποροφηση (τα εργοστασιακα λαστιχα ειναι irc τα οποια δεν τα εχω σε εκτιμηση και θα αλλαχτουν μετα το καλοκαιρι). τα φρενα του πολυ καλα αν και δεν ετρεχα διοτι ειμαι στο στρωσιμο , η μανετα φανηκε να εχει αρκετη δυναμη να δωσεις και το abs το οποιο δοκιμασα συνεργαζεται καλα. τα φωτα led εντυπωσιακα το βραδυ και οι 2 σκαλες. τα υπολοιπα φωτα ειναι λαμπτηρες απλοι και καποια στιγμη θα αντικατασταθουν με led αν και νομιζω οτι επρεπε να ηταν ηδη απο το εργοστασιο. ο συμπλεκτης πουπουλο και οι ταχυτητες κουμπωναν πολυ ομαλα παρολο που το μηχανακι ειναι σφιχτο και το σασμαν αδουλευτο . το μονο που θα ηθελα το πεταλακι το μπροστινο να ηταν λιγο πιο εξω για να βολευει στα ανεβασματα  (ισως αλλαχτει καποια στιγμη). ο κινητηρας μου φανηκε σπιρτοζικος και τραβαει καλα για 150 , ειδικα σε ανηφορα και με λιγες στροφες ειχα 4η και πηγαινα ομαλα. φυσικα δεν μπορεσα να το ανοιξω απλα εβαλα 6η και πηγα μεχρι 60 . ανυπομονω να το στρωσω! η κλειδαρια του ειναι αντικλεπτικη και καθε φορα που κλειδωνεις το τιμονι κλεινει αυτοματα το πορτακι του και πρεπει εσυ καθε φορα να γυριζεις το κλειδι αναποδα να το ανοιγεις και μετα να βαλεις το κλειδι να το βαλεις μπροστα.. δεν λεω ειναι καλή προστασια αλλα ειναι και λιγο ταλαιπωρια.. επισης η κλειδαρια της σελας ειναι στα πλαγια και χαμηλα οπου και εκει ζοριζεσαι να την ανοιξεις.. μονο για το βενζιναδικο βεβαια γιατι δεν υπαρχει χωρος απο κατω ωστε να την χρησιμοποιεις συχνα.

σε γενικες γραμμες φενεται καλο και ποιοτικο μηχανακι με συγχρονη τεχνολογια και πιστευω θα αντεξει στα χρονια , ο κινητηρας του ειναι δοκιμασμενος αλλα βεβαια εξαρταται και την χρηση που του κανεις οπως και την συντηρηση . οποιαδηποτε αλλαγη παρουσιαστει θα την αναφερω για να εχουμε μια πιο ολοκληρωμενη εικονα και στο μελλον ισως  προσθεσω και εγω καποιες πινελιες και να μου λετε και εσεις την γνωμη σας! οποιαδηποτε ερωτηση η απορια ευχαριστως να συζητηθει. συντομα θα ανεβασω και εικονες. σας ευχαριστω και περιμενω τα σχολια σας!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλους δρόμους και παντα προσοχή και σύνεση.

Ενα kazer εχω ακομα απο το 2000 , 150000 χιλιόμετρα εχει ο παππούς.

Ωραιο μηχανακι πήρες , ότι πρέπει , και παπί " ο ελβετικος σουγιάς της καθημερινότητας" και εχει αυτο το παραπάνω για να γινει πιο άνετη η κίνηση .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σε ευχαριστω φιλε μου ειχα στην κατοχη μου και μηχανες και παρολο που ειχαν πολυ γκαζι παντα προσεχα που ανοιγω και ποσο. το μηχανακι σαφως το πηρα για να κανω την δουλεια μου.

το καζερ το δουλεψα 3-4 χρονια ηταν σκυλι και αρκετα στιβαρο ελπιζω και το χοντα να αντεξει στον χρονο απροβληματιστα..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καποιες παρατηρησεις για τα πρωτα λιγα χιλιομετρα.. στην εκκινηση σε τραβαει ο συμπλεκτης με το γκαζι λιγο αποτομα αλλα ειναι μεχρι να το συνηθησεις , επισης εχει και αποτομο φρενο κινητηρα δηλαδη στο κλεισε - ανοιξε γκαζι καταλαβαινεις ενα αποτομο τραβηγμα αλλα και κοψιμο (ισως να ειναι πιο αισθητο σε σχεση με τα παλια παπακια). οι ταχυτητες κουμπωνουν γρηγορα δηλαδη εχει επιταχυνση το μηχανακι με κλειστες σχεσεις που ακομα και στην ανηφορα μπορεις να εχεις και 4η χαλαρα με λιγο γκαζι αλλα και στην ευθεια με 6η με λιγα χιλιομετρα παλι νιωθεις την ροπη στο ανοιγμα του γκαζιου σε σχεση παντα με τα προηγουμενα παπια οποτε θεωρω οτι εχει καλη ροπη για 150αρι . το μηχανακι δεν σκορτσαρει στα χαμηλα ακομη και με μεγαλη σχεση και λιγες στροφες γενικα βλεπω οτι εχουν κανει καλη διαχειρηση στο απλωμα των ταχυτητων αλλα απο την αλλη πρεπει και να συνηθησεις να κατεβαζεις ταχυτητες οταν κοβεις αρκετα γιατι πλεον εχεις 6 και οχι 4 οποτε μην σου τυχει να ξεκινησεις με 2α η 3η και να σβησει , πρεπει να εχεις το νου σου στο καντραν η να το κανεις εμπειρικα. στο ανοιγμα του διακοπτη αναβοσβηνει η λυχνια του abs και σταματει μονο μεχρι να το βαλεις μπροστα και να ξεκινησεις (το manual γραφει μεχρι τα 6 km/h δεν λειτουργει , μετα απο εκει μπαινει σε λειτουργεια) το οποιο θα προτιμουσα απλα να ηταν αναμενο για λιγο στην αρχη η ακομη καλυτερα μονο στο γυρισμα του διακοπτη. σιγα σιγα οσο κανω χιλιομετρα και παρατηρω και αλλα μικροπραγματα η καποιες σημαντικες διαφορες θα τα γραφω εδω για οποιον τον ενδιαφερει..

Επεξ/σία από pantelis_gangster
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

η ενδειξη της βενζινης αναβοσβηνε για μερικα χιλιομετρα και ετσι πηγα για να το φουλαρω και να δω ποσα χιλιομετρα θα μου βγαλει ... εβαλα 3.2 λιτρα οποτε ειχε μεσα 1με 1.5 λιτρο ακομη στην ρεζερβα (το αναφερει στο manbual περιπου 1,42 λιτρα) το ντεποζιτο ειναι 4,5 λιτρα αρα μιλαμε για το 1/3 βενζινης ακομη και επειδη εχει πολυ χαμηλη καταναλωση δεν χρειαζεται να ανησυχουμε οτι θα μας μεινει, θα μας βγαλει αρκετα χιλιομετρα μεχρι το βενζιναδικο, το μονο που μενει ειναι να δω ποσα χιλιομετρα θα μου βγαλει μεχρει να αδειασει και παλι...

Επεξ/σία από pantelis_gangster
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

το στρωσιμο προχωραει ομαλα με χαμηλες στροφες και μαξ εως 60 χλμ με μικροανοιγματα στις 5000 με 6000 στροφες. απο θεμα αυτονομιας καταφερα να βγαλω 180 χλμ με την ενδειξη της βενζινης να αναβοσβηνει για 30 χλμ ..πηγαινοντας ομως στο βενζιναδικο να το φουλαρω διαπιστωσα οτι πηρε 3,8 λιτρα οποτε ειχε περιπου μισο λιτρο ακομη στην ρεζερβα οπου θα μου εδινε πιστευω 190+ συνολικα . δεν ηθελα ομως να με αφησει απο βενζινη και ετσι δεν το ρισκαρα. συμπερασμα πολυ οικονομικο μηχανακι με μεση καταναλωση στα 2,5 και λιγοτερο με  την ρεζερβα να εχει αρκετο περιθωριο χωρις να χρειαζεται να ανησυχεις για ανεφοδιασμο.. αν υπαρξει καποια διαφορα με την δευτερη δοκιμη θα το αναφερω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...