micknor Δημοσ. 4 Απριλίου 2020 Δημοσ. 4 Απριλίου 2020 Καλησπέρα! Πρόσφατα αγόρασα αυτό το ups και αντιμετοπίζω ένα πρόβλημα σχετικά με το software. Την πρώτη μέρα έκανα τη σύνδεση ups-pc μέσω του usb και εμφανίστηκε κανονικά εικονίδιο "φορτιζόμενης μπαταρίας" κάτω δεξιά στην οθόνη των Win10. Στη συνέχεια έκανα εγκατάσταση αυτού του λογισμικού για να έχω περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το ups, κατέβασα το πρώτο αν θυμάμαι καλα της λίστας του λινκ και δούλευε οκ. Την επόμενη ημέρα όμως έδειχνε ότι στο pc δεν υπάρχει σύνδεση με το ups. Δοκίμασα αν είναι οκ το καλώδιο, το άλλαξα με ένα άλλο και πάλι τίποτα. δοκίμασα να κατεβάσω και το 4ο σε σειρά λογισμικό(64bit) του λινκ αλλά πάλι τύποτα, no connection. ( ίσως να μην έχει σχέση, αλλά το βράδυ πριν κοινηθώ έκλεισα το ups απο τον κεντρικό διακόπτη πατώντας παρατεταμένα το πράσινο button) Γνωρίζει κανείς τι μπορεί να φταίει ; Ευχαριστώ
accipio Δημοσ. 4 Απριλίου 2020 Δημοσ. 4 Απριλίου 2020 Δεν έπρεπε να κλείσεις από το κουμπί λειτουργίας το ups, μια και αυτό προορίζεται να λειτουργεί συνεχώς. Η σωστή τακτική είναι να το κλείνουμε μόνο όταν πρόκειται να απουσιάσουμε για μεγάλο χρονικό διάστημα από το σπίτι. Τώρα, ίσως αυτό δεν ευθύνεται για το πρόβλημα που αναφέρεις - αλλά ίσως και να έχει κάποια σχἐση. Αν δεν έκανες στο ενδιάμεσο διάστημα επανεκκίνηση του υπολογιστή, κάνε και δες ξανά. Επειδή, ωστόσο, δεν μπορώ να ξέρω πού οφείλεται η αδυναμία αναγνώρισής του από το πρόγραμμα, ίσως θα ήταν καλύτερα να ρωτήσεις την εδώ αντιπροσωπεία είτε με email είτε με τηλεφώνημα.
vdanasto Δημοσ. 5 Απριλίου 2020 Δημοσ. 5 Απριλίου 2020 Έλεγξε αρχικά εάν εμφανίζεται στο Device Manager. Το σωστό software για το UPS σου πάντως είναι το Personal Edition.
micknor Δημοσ. 5 Απριλίου 2020 Μέλος Δημοσ. 5 Απριλίου 2020 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις! Το πρόβλημα λυθηκε! Ανοιγοντας ξανα το ups απο το κεντικό button και τον υπολογιστή η αναγνώριση έγινε κανονικά τώρα. Δεν μπορώ όμως να καταλάβω το λόγω που τώρα όλα είναι οκ. Υποψιάζομαι τον χρόνο που πατας το button του ups καθώς τώρα που δούλεψε το κράτησα λιγότερο (~2sec). @vdanasto πλεον εμφανίζεται κανονικά στις συσκευές, πριν όταν υπήρχε το πρόβλημα όχι (Το Personal χρησιμοποιώ ναι). @accipio πλεον δεν το κλείνω με τίποτα, μόνο όπως γράφεις όταν απουσιάσουμε για μεγάλο χρονικό διάστημα από το σπίτι (το οποίο θα αργήσει να σύμβει ) 1
vdanasto Δημοσ. 5 Απριλίου 2020 Δημοσ. 5 Απριλίου 2020 Δεν υπάρχει λόγος να το κλείνεις σε καθημερινή βάση πάντως, εγώ δεν το κλείνω ούτε όταν φεύγω για διακοπές (λόγω αμέλειας αυτό, δεν αποτελεί πρόταση 😀).
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα