Προς το περιεχόμενο

Φακός φωτογραφικών μηχανών.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα! Είμαι ερασιτέχνης στον κόσμο της φωτογραφίας έχω την nikon d3500 είμαι στην εποχή που θέλω να ανανεώσω τον εξοπλισμό μου με καινούργιο φακό σε γενικές γραμμές γνωρίζω κάποια πράγματα αλλά δεν ξέρω να υπολογίσω την πραγματική εστιακή απόσταση που έχει ένας φακός σε σχέση με την αναγραφομενη. Θα ήθελα να με βοηθήσετε στο κομμάτι αυτό με link σελίδων που θα μπορώ να ενημερωθώ ή να μου γράψετε τον τρόπο που θα μπορούσα να το υπολογίσω και μόνος μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Jim skou είπε

Καλησπέρα! Είμαι ερασιτέχνης στον κόσμο της φωτογραφίας έχω την nikon d3500 είμαι στην εποχή που θέλω να ανανεώσω τον εξοπλισμό μου με καινούργιο φακό σε γενικές γραμμές γνωρίζω κάποια πράγματα αλλά δεν ξέρω να υπολογίσω την πραγματική εστιακή απόσταση που έχει ένας φακός σε σχέση με την αναγραφομενη. Θα ήθελα να με βοηθήσετε στο κομμάτι αυτό με link σελίδων που θα μπορώ να ενημερωθώ ή να μου γράψετε τον τρόπο που θα μπορούσα να το υπολογίσω και μόνος μου.

  18 επί το crop του αισθητήρα όπου για την Nikon D3500 είναι 1.5 ίσον ....... οπότε το κατώτερο άκρο ενός 18 - 55 κιτ φακού δλδ το 18 είναι 27 . Ξεκινάει λοιπόν σαν 27αρης και καταλήγει στο ανώτερο άκρο δλδ το 55 ....... 55 επί 1.5 ίσον ......... τάδε .

  Το όμοιο ισχύει για όποιον φακό τοποθετηθεί επάνω , ο οποίος αρχικά έχει ξεκάθαρα την πραγματική του εστιακή απόσταση , αυτή που αναγράφεται στο μπροστινό μέρος , περιφερειακά του lens thread πχ 50 , όμως το μέγεθος του αισθητήρα είναι τέτοιο δλδ δεν είναι πλήρους καρέ ( full frame ) οπότε η μετατροπή τον προσομοιάζει με έναν 75αρη ας πούμε , αφού θα γίνει ο πολλαπλασιασμός 50 επί 1.5 .