mike15 Δημοσ. Τετάρτη στις 08:24 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 08:24 μμ Στις 18/4/2020 στις 11:51 ΠΜ, papoys1 είπε Για το δικό μου opel vectra πωλούνται 60 με 70 ευρώ αν εμφανιστεί κάποια αλλά την έχουν προλάβει κάποιοι άλλοι.😊 αν εχεις ακομα το Β πολυ ομορφο
papoys1 Δημοσ. χθες στις 07:38 πμ Δημοσ. χθες στις 07:38 πμ 11 ώρες πριν, mike15 είπε αν εχεις ακομα το Β πολυ ομορφο Οντως καλό και το Β Μάικ αλλά το c εχω του 2005.Λίγο μαούνα αλλά με βολεύει γιατί θέλω χώρους και πορτ μπαγκαζ. Εχει το απλό 16βάβιδο μοτερ xe 100 ιππους που μάλλον φοράει και το Β που είναι από τα πιο φιλικά για υγραέριο. Αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες έχω πιάσει ήδη τα 275.000 χιλιόμετρα με υγραέριο (δεν έχω ανοίξει μοτερ) χωρίς ψεκασμούς βενζίνας και κάποιοι μου λένε να το αλλάξω. Τι να πάρω να μου δίνει όσα μου δίνει το opel;; 1
tutuyo Δημοσ. χθες στις 10:18 πμ Δημοσ. χθες στις 10:18 πμ Και εγω καποτε την θεωρουσα υπεραπαραιτητη, (κι εχω και κανονικη στο πορτ μπαγκαζ) ωσπου ενας φιλος επαθε λαστιχο εκει που ειχαμε παρκαρει διπλα διπλα - μεγαλο SUV ογκωδες Βγαζει το κομπρεσσερακι των 20 ευρω, κουμπωνει στον αναπτηρα, σε ενα τεταρτο φουσκωσε στα 30-32, πηγε στο κοντινοτερο βουλκανιζατερ, τερμα Σε σχεση με την ταλαιπωρια του βαλε/βγαλε ρεζερβα μεσα σε ζεστη 40 βαθμους η ακομη χειροτερα βροχη, η μερα με την νυχτα 1
villasg Δημοσ. χθες στις 10:28 πμ Δημοσ. χθες στις 10:28 πμ Κομπρεσερακι απο τον κινεζο με 20€ και ενα υγρο και εισαι οκ Εμενα το hyundai i30 2010 ειχε ρεζερβα κανονικο λαστιχο με ζαντα αλουμινιου παρακαλω , την εβγαλα οταν εβαλα το αεριο γιατι μπηκε στην θεση της η δεξαμενη αεριου . Απο τοτε αυτα τα 2 εχω μαζι μου 1
Ukforthemoment Δημοσ. χθες στις 03:10 μμ Δημοσ. χθες στις 03:10 μμ 4 ώρες πριν, tutuyo είπε Και εγω καποτε την θεωρουσα υπεραπαραιτητη, (κι εχω και κανονικη στο πορτ μπαγκαζ) ωσπου ενας φιλος επαθε λαστιχο εκει που ειχαμε παρκαρει διπλα διπλα - μεγαλο SUV ογκωδες Βγαζει το κομπρεσσερακι των 20 ευρω, κουμπωνει στον αναπτηρα, σε ενα τεταρτο φουσκωσε στα 30-32, πηγε στο κοντινοτερο βουλκανιζατερ, τερμα Σε σχεση με την ταλαιπωρια του βαλε/βγαλε ρεζερβα μεσα σε ζεστη 40 βαθμους η ακομη χειροτερα βροχη, η μερα με την νυχτα 4 ώρες πριν, villasg είπε Κομπρεσερακι απο τον κινεζο με 20€ και ενα υγρο και εισαι οκ Εμενα το hyundai i30 2010 ειχε ρεζερβα κανονικο λαστιχο με ζαντα αλουμινιου παρακαλω , την εβγαλα οταν εβαλα το αεριο γιατι μπηκε στην θεση της η δεξαμενη αεριου . Απο τοτε αυτα τα 2 εχω μαζι μου Σε καρφί/βίδα καλό ειναι.Αν έχει σκιστεί το λάστιχο όμως δεν........... 2
Timour21 Δημοσ. χθες στις 05:36 μμ Δημοσ. χθες στις 05:36 μμ 2 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε Σε καρφί/βίδα καλό ειναι.Αν έχει σκιστεί το λάστιχο όμως δεν........... Και σε λακούβα να πέσεις, και να χάνεις αέρα λόγω του ότι στράβωσε η ζάντα, πάλι δεν θα κάνει δουλειά, αλλά το σύνηθες είναι το καρφί/βίδα που λές. Αρκετά μοντέλα δεν έχουν καν την ρεζέρβα ασφαλείας (γιατί κάπως έπρεπε να "πέσουν" οι ρύποι που παράγουν - με αποτέλεσμα κάποια καινούρια μοντέλα που βγαίνουν να είναι ελαφρύτερα από αυτά που αντικαθιστούν), οπότε μια οδική βοήθεια - που αν την κάνεις μαζί με την ασφάλειά σου θα κοστίσει περίπου όσο 10 καφέδες- την μία φορά που θα την χρειαστείς, θα την κάνεις απόσβεση. Όσον αφορά την μικρή ρεζέρβα , είχα κάποτε αυτοκίνητο που είχε, αλλά ήταν πραγματικά για ώρα μεγάλης ανάγκης και δεν ήταν πρακτική. Πέραν του περιορισμού των 80km (ή 60? δεν θυμάμαι) έπρεπε να μπεί υποχρεωτικά στον πίσω άξονα. Οπότε αν πάθαινες λάστιχο στον εμπρός άξονα, έπρεπε να πάρεις την ρόδα του πίσω άξονα, να την βάλεις μπροστά και να βάλεις την βοηθητική πίσω (άρα περισσότερη δουλειά). Δεν την χρησιμοποίησα ποτέ για να είμαι ειλικρινής, μιά φορά που χρειάστηκε πήρα οδική, με πήγε στο πλησιέστερο βουλκανιζατέρ της Αθηνών-Κορίνθου, πλήρωσα λάστιχο παρμένο από ψαρότρατα για καινούριο - γούσταρα - και έφυγα... 1
Ukforthemoment Δημοσ. χθες στις 06:52 μμ Δημοσ. χθες στις 06:52 μμ 53 λεπτά πριν, Timour21 είπε Και σε λακούβα να πέσεις, και να χάνεις αέρα λόγω του ότι στράβωσε η ζάντα, πάλι δεν θα κάνει δουλειά, αλλά το σύνηθες είναι το καρφί/βίδα που λές. ............... Όσον αφορά την μικρή ρεζέρβα , είχα κάποτε αυτοκίνητο που είχε, αλλά ήταν πραγματικά για ώρα μεγάλης ανάγκης και δεν ήταν πρακτική. Πέραν του περιορισμού των 80km (ή 60? δεν θυμάμαι) έπρεπε να μπεί υποχρεωτικά στον πίσω άξονα. Οπότε αν πάθαινες λάστιχο στον εμπρός άξονα, έπρεπε να πάρεις την ρόδα του πίσω άξονα, να την βάλεις μπροστά και να βάλεις την βοηθητική πίσω (άρα περισσότερη δουλειά). Δεν την χρησιμοποίησα ποτέ για να είμαι ειλικρινής, μιά φορά που χρειάστηκε πήρα οδική, με πήγε στο πλησιέστερο βουλκανιζατέρ της Αθηνών-Κορίνθου, πλήρωσα λάστιχο παρμένο από ψαρότρατα για καινούριο - γούσταρα - και έφυγα... Σωστό και αυτό. Τι αμάξι ήταν αυτό που ζήταγε τέτοια διαδικασία;Είχε τίποτα τεράστιες δαγκάνες μπροστά;
mike15 Δημοσ. χθες στις 06:56 μμ Δημοσ. χθες στις 06:56 μμ 11 ώρες πριν, papoys1 είπε Οντως καλό και το Β Μάικ αλλά το c εχω του 2005.Λίγο μαούνα αλλά με βολεύει γιατί θέλω χώρους και πορτ μπαγκαζ. Εχει το απλό 16βάβιδο μοτερ xe 100 ιππους που μάλλον φοράει και το Β που είναι από τα πιο φιλικά για υγραέριο. Αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες έχω πιάσει ήδη τα 275.000 χιλιόμετρα με υγραέριο (δεν έχω ανοίξει μοτερ) χωρίς ψεκασμούς βενζίνας και κάποιοι μου λένε να το αλλάξω. Τι να πάρω να μου δίνει όσα μου δίνει το opel;; αφου εχεις κλεισει 20 χρονια ,παλιατζουρα ειναι ! 😂.οπως και το δικο μου...αντε να παρουμε κανα καινουριο που δεν χαλαει και ειναι ομορφοτερα,NOT. τιποτα κρατα το οσο ειναι γερο και δεν βγαζει,να το χαιρεσαι. 1
villasg Δημοσ. χθες στις 08:37 μμ Δημοσ. χθες στις 08:37 μμ 5 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε Σε καρφί/βίδα καλό ειναι.Αν έχει σκιστεί το λάστιχο όμως δεν........... γιαυτο πληρωνω οδικη 35 χρονια και δεν τη εχω χρησιμοποιήσει ποτε 2
dimviii Δημοσ. χθες στις 09:48 μμ Δημοσ. χθες στις 09:48 μμ 2 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε Σωστό και αυτό. Τι αμάξι ήταν αυτό που ζήταγε τέτοια διαδικασία;Είχε τίποτα τεράστιες δαγκάνες μπροστά; και στο εβο ετσι εκανες εαν σε επιανε λαστιχο εμπρος. Το σηκωνες μονοπαντα απο το πλαι,εβαζες τον πισω τροχο εμπρος.και την ρεζερβα αναγκης πισω, Μπροστα δεν χωραγε η αναγκης λογω των μεγαλων δισκων, και 4πιστονων δαγκανων. 2
vamvakoolas Δημοσ. πριν από 12 ώρες Δημοσ. πριν από 12 ώρες 23 hours ago, villasg said: Κομπρεσερακι απο τον κινεζο με 20€ και ενα υγρο και εισαι οκ Εμενα το hyundai i30 2010 ειχε ρεζερβα κανονικο λαστιχο με ζαντα αλουμινιου παρακαλω , την εβγαλα οταν εβαλα το αεριο γιατι μπηκε στην θεση της η δεξαμενη αεριου . Απο τοτε αυτα τα 2 εχω μαζι μου Και αν σκιστει το λαστιχο;
villasg Δημοσ. πριν από 12 ώρες Δημοσ. πριν από 12 ώρες 9 λεπτά πριν, vamvakoolas είπε Και αν σκιστει το λαστιχο; 13 ώρες πριν, villasg είπε γιαυτο πληρωνω οδικη 35 χρονια και δεν τη εχω χρησιμοποιήσει ποτε 2
papoys1 Δημοσ. πριν από 8 ώρες Δημοσ. πριν από 8 ώρες 16 ώρες πριν, villasg είπε γιαυτο πληρωνω οδικη 35 χρονια και δεν τη εχω χρησιμοποιήσει ποτε Και γω την έχω την οδική μάλιστα την έχω χρησιμοποιήσει 5 φορές νομίζω τα τελευταία 4-5 χρόνια μεγάλη σωτηρία αλλά σαν πατροπαράδοτος papoys δεν μπορώ να αποχωριστώ και τη ρεζέρβα (όπως με πιάνει μελαγχολία αν περάσω έξω από τράπεζα) 🤣 αν και όσες φορές έμεινα από λάστιχο βίδα ήταν και αυτό το υγρό θα έκανε τη δουλειά του. Εχω ακούσει όμως πως αν το χρησιμοποιήσεις μια φορά και δεν ξέρω αν ισχύει , πάει το λάστιχο άχρηστο και είσαι για καινούργιο και επειδή δεν μπορείς να αλλάξεις μόνο ένα πας ζευγάρι (170 έβαλα 2 πριν 5 μέρες)😜
Timour21 Δημοσ. πριν από 7 ώρες Δημοσ. πριν από 7 ώρες 19 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε Σωστό και αυτό. Τι αμάξι ήταν αυτό που ζήταγε τέτοια διαδικασία;Είχε τίποτα τεράστιες δαγκάνες μπροστά; Δεν ήταν τόσο θέμα δαγκάνας (που δεν είμαι σίγουρος αν θα χώραγε η ζάντα της ρεζέρβας) όσο ασφάλειας, επειδή η κίνηση πήγαινε στους μπροστινούς τροχούς, ο κατασκευαστής πρότεινε να πηγαίνει πάντα η ρεζέρβα πίσω, και θυμάμαι ότι είχε και περιορισμό ανώτατης ταχύτητας (80 ή 60 δεν θυμάμαι καλά) αλλά και περιορισμό χλμ που μπορούσες να κάνεις με αυτή τη ρεζέρβα. Εννοώ ότι δεν μπορούσες πχ, να την βάλεις στα οινόφυτα και να φτάσεις Θεσ/νίκη με αυτή, αλλά μέχρι το πλησιέστερο βουλκανιζατέρ.
Ukforthemoment Δημοσ. πριν από 7 ώρες Δημοσ. πριν από 7 ώρες Μόλις τώρα, Timour21 είπε Δεν ήταν τόσο θέμα δαγκάνας (που δεν είμαι σίγουρος αν θα χώραγε η ζάντα της ρεζέρβας) όσο ασφάλειας, επειδή η κίνηση πήγαινε στους μπροστινούς τροχούς, ο κατασκευαστής πρότεινε να πηγαίνει πάντα η ρεζέρβα πίσω, και θυμάμαι ότι είχε και περιορισμό ανώτατης ταχύτητας (80 ή 60 δεν θυμάμαι καλά) αλλά και περιορισμό χλμ που μπορούσες να κάνεις με αυτή τη ρεζέρβα. Εννοώ ότι δεν μπορούσες πχ, να την βάλεις στα οινόφυτα και να φτάσεις Θεσ/νίκη με αυτή, αλλά μέχρι το πλησιέστερο βουλκανιζατέρ. ρεζέρβα ανάγκης,δεν κάνεις τον γύρο της Ελλάδας .Πας μέχρι 80χλμ/ωρα.Να μην μπορείς να την βάλεις μπροστά όμως δεν το έχω ξανακούσει. Τι αμάξι ήταν;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα