Προς το περιεχόμενο

overclocking G-Skill-Aegis-8GB-DDR4-3000MHz


LoXaR

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα!!

Επειδή είμαι άσχετος , θα ήθελα να ρωτησω , αν μπορω να κάνω overclock τις συγκεκριμένες RAM https://www.skroutz.gr/s/9470608/G-Skill-Aegis-8GB-DDR4-3000MHz-F4-3000C16S-8GISB.html

 

Χωρίς να αυξησω voltage timmings κτλπ.

Να την πάω στα 3200 mhz με xmp profile set it.

Εδώ είναι και το build μου

Ryzen 7 1700 3.7 ghz overclocked 1,2 volt ( 4 ωρες occt) stable.

Gaming v3 b350 gigabyte MoBo

GPU gtx 1660 super.

 

Υπάρχει περιπτωση να καταστραφούν οι ΡΑΜ αν το δοκιμασω ?

 

Επεξ/σία από LoXaR
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...

πανε 3200 σταθερα  αμα ειναι κ ζευγαρι και αντεχουν καταρχας για εξοικονομησης σta bios me overclock cpu και γενικα απενεργοποιηση stable c-state  spread spectrum αυτα ειναι εξοινομησης απενεργοποιηση θα δεις διαφορα γενικα στο συστημα η απενεργοποιηση και το core perfomance boost otan kaneis overclock thn cpu παραδειγμα οτα λενε 3.6 φτανει 4.2 ειναι αυτη η αιτεια  και δευτερον οταν δεν ανεβασεις ταση voltage ths ram βλεπεις της ραμ να ζεσταινονται αμα της αυξησης τα voltage 3.9 4.v 4.2.4.4 volt λενε παει μεχρι καπου εκει χωρις προβλημα το λενε η κατασκευαστριες τα λιγα βολτ ειναι εξοικονομησης δοκιμασε καταρχας το εκανα και ειδα δε ζεσταινονται κατι τρομερο καλο και σταθερο 3000 3200 4v 4.2v 4.4v δεν ειδα κατι κακο πιστεψεμε γιατι νομιζεις οτι δεν πρεπει και οντως θα δεις μεγαλη διαφορα χωρις προβλημα

δοκιμαζοντας χωρις υπερβολες σιγουρα balistix ειναι  οτι πρεπει αλλα γιατι αυτες της ραμ της εχω κ εγω g skill aegis 3000 

  • Confused 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, dimockal92 είπε