JLEE Δημοσ. 26 Μαΐου 2020 Δημοσ. 26 Μαΐου 2020 Λίγο πριν την καραντίνα αγόρασα την πρώτη μου μηχανή μεγάλου κυβισμού και έχω μικρές απορίες που φαντάζομαι μπορεί να είναι χαζές! Επίσης δεν έχω κάποιο φίλο μηχανόβιο για να τον ρωτήσω! Όταν κατεβάζετε ταχύτητα πατάτε λίγο το γκάζι? Θυμάμαι στο παπάκι σε κάθε κατέβασμα πατούσα λίγο το γκάζι και μου φαινόταν ότι έπαιρνε "καλύτερα" την ταχύτητα!. Το θέμα είναι ότι μου έχει μείνει και το κάνω μηχανικά. Την αλυσίδα κάθε πότε την καθαρίζετε/λαδώνετε? Επειδή είναι on off μπορεί να χρειαστεί να την βάλω σε εύκολο χωματόδρομο για να προσεγγίσω κάποια παραλία. Θα πρέπει αμέσως μετά να την καθαρίσω και να την λαδώσω? Βλέπω ότι υπάρχουν μπάρες προστασίας. Αυτές είναι σχετικά ελαφριές? Επηρεάζουν την οδηγική συμπεριφορά της μηχανής? (δεν θέλω να ρωτήσω κάποιο έμπορο γιατί λογικά θα μου πει τα καλύτερα για να μου πουλήσει τις μπάρες.) Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης έκανε λίγα χιλιόμετρα ανά έτος και όλα τα SERVICE στην αντιπροσωπεία. Όμως στην περιοχή μου το επίσημο SERVICE της BMW δεν έχει το καλύτερο όνομα σχετικά με την αξιοπιστία του (δεν το έχω δοκιμάσει ακόμη). Και υπάρχει ένα συνεργείο που μου το προτείνουν πολλά και διαφορετικά άτομα και κάνουν SERVICE σχεδόν όλες οι μηχανές BMW. Θα πηγαίνατε την μηχανή σας για SERVICE εκτός αντιπροσωπείας? Συγνώμη για τις πολλές ερωτήσεις! Έχω περισσότερες αλλά θα τις κάνω σε επόμενο post. Ορίστε και μια πατάτα: 1
slk200gr Δημοσ. 26 Μαΐου 2020 Δημοσ. 26 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) 1) oxi ασε που ταλαιπωρεις και τον συμπλεκτη 2)καλο ειναι μετα απο χωματοδρομο αλλα οχι και υποχρεωτικο ,εγω μια φορα τον μηνα την κοιταω και αναλογα πραττω 3)μια χαρα ειναι οι μπαρες ,δεν σου αλαζει κατι ,τουλαχιστον που να ειναι αντιληπτο 4)το εχω κανει να το παω αλλου και το εχω μετανοιωσει,βλεπει τα επισημα συνεργεια ξερουν τα χουγια απο τις μηχανες τους,τωρα αμα ειναι παλιο και ψηλοσαραβαλο οκ παντου οπου θελεις η πατατα που κολλαει? Επεξ/σία 26 Μαΐου 2020 από slk200gr
JLEE Δημοσ. 26 Μαΐου 2020 Μέλος Δημοσ. 26 Μαΐου 2020 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις! Η πατάτα είναι απο το 9gag!. 1. Αυτό φανταζόμουν και εγώ. 2. Κάθε μήνα την καθαρίζεις και την λαδώνεις? 4. Σίγουρα σαν πρώτο SERVICE δικό μου θα την πάω στην αντιπροσωπεία.
thanasisxask Δημοσ. 26 Μαΐου 2020 Δημοσ. 26 Μαΐου 2020 Όταν λες μεγάλου κυβισμού τι εννοείς; πριν από αυτήν είχες παπί;
JLEE Δημοσ. 27 Μαΐου 2020 Μέλος Δημοσ. 27 Μαΐου 2020 Η μηχανή μου είναι η F650 gs το επόμενο μοντέλο στα 800cc. Μικρός είχα παπί (αθάνατο ζει ακόμη και ας έχουν περάσει 17 χρόνια) και μετά αυτόματο.
Bubs Δημοσ. 27 Μαΐου 2020 Δημοσ. 27 Μαΐου 2020 Για το 1 αυτο λεγεται throttle blip και οποιος λεει οτι δεν το κανεις για να μην φθειρεις τον συμπλεχτη η ειναι ασχετος η οδηγαει καμια απο τις πολυ καινουργιες μηχανες με συστημα για να το κανει μονη της - δηλαδη για ασχετους. Και για να εξηγησω γιατι κανεις throttle blip, στην ουσια ειναι μια κινηση να «φερεις» τις στροφες του μοτερ σε εκεινο το σημειο που να κανεις match τις στροφες του σασμαν με την χαμηλότερη ταχυτητα. το μοτερ, χωρις να δινουμε γκαζι, εχει την ταση να φρεναρει την πορεια λογω της συμπιεσης. Σε μια κανονικη οδηγηση, αν πατησεις τον συμπλεχτη, οι στροφες του μοτερ πεφτουν σχεδον αμεσως. Αν δεν κανεις throttle blip α) θα νιωθεις κλώτσημα απο το μοτερ που θα αναγκαστει να ανεβασει στροφες λογω της αλλαγης, β) θα προκαλεσεις φθορα στο κιβωτιο ταχυτητων που θα παραλαβει αυτη την αποτομη αυξηση φορτιου, γ) σε μεγαλη ταχυτητα που θα αναγκαστεις να κοψεις αποτομα, μπορει να προκαλεσει προβλημα ασταθειας. Ο συμπλεχτης ειναι ενα αναλωσιμο μερος της μηχανης, που εκ σχεδιασμου φθειρεται και αλλαζει. Για περισσοτερες πληροφοριες δες κανενα βιντεο με τον ορο throttle blip 8 1
telis Δημοσ. 27 Μαΐου 2020 Δημοσ. 27 Μαΐου 2020 Εγώ πάντως για κάγκελα προστασίας ή μανιτάρια έχω διαφορετική γνώμη. Δες που στηρίζονται: στον σκελετό. Ε, αν πέσεις και ο διάολος θελήσει να ακουμπήσει η μηχανή πέφτοντας, πρώτα στο σημείο που δένει το κάγκελο-μανιτάρι στο σκελετό, υπάρχει μεγάλο και απότομο φορτίο σημειακά. Σαν να χτυπάς ένα καρφί στον τοίχο. Και όλη η πίεση θα πάει στον σκελετό. Χίλιες φορές καλύτερα να βάφεις πλαστικά, παρά να πάθει ζημιά το πλαίσιο. Και ναι, μπορεί να πάθει. Αλλά και και να μην γίνει, θα έχεις μετά στραβά κάγκελα
JLEE Δημοσ. 1 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 1 Ιουνίου 2020 Για κάποιο λόγο δεν είχα ενεργοποιήσει τις ειδοποιήσεις και νόμιζα οτι δεν είχα απαντήσεις! @Bubs Για αυτό το λόγω πατάω λίγο το γκάζι κατά το κατέβασμα των ταχυτήτων. Να κάνω το ερώτημα πιο συγκεκριμένο: Πάω με τρίτη στο ρελαντί και βλέπω κόκκινο. Εκεί πατάω συμπλέκτη και σταματάω με τα φρένα. Κατά το κατέβασμα απο τρίτη προς πρώτη πατάμε γκάζι? ή επειδή οι στροφές είναι χαμηλές δεν χρειάζεται? @telis Έχω διαβάσει (δεν έχω ψάξει / ρωτήσει) για μανιτάρια υψηλής ποιότητας που "σπάνε" όταν λάβουν υψηλά φορτία. Νομίζω οτι οι μπάρες είναι σε καλύτερη μοίρα!
kostaskalamatas Δημοσ. 1 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2020 3 ώρες πριν, JLEE είπε Για κάποιο λόγο δεν είχα ενεργοποιήσει τις ειδοποιήσεις και νόμιζα οτι δεν είχα απαντήσεις! @Bubs Για αυτό το λόγω πατάω λίγο το γκάζι κατά το κατέβασμα των ταχυτήτων. Να κάνω το ερώτημα πιο συγκεκριμένο: Πάω με τρίτη στο ρελαντί και βλέπω κόκκινο. Εκεί πατάω συμπλέκτη και σταματάω με τα φρένα. Κατά το κατέβασμα απο τρίτη προς πρώτη πατάμε γκάζι? ή επειδή οι στροφές είναι χαμηλές δεν χρειάζεται? @telis Έχω διαβάσει (δεν έχω ψάξει / ρωτήσει) για μανιτάρια υψηλής ποιότητας που "σπάνε" όταν λάβουν υψηλά φορτία. Νομίζω οτι οι μπάρες είναι σε καλύτερη μοίρα! δεν υπαρχει αντικειμενικη απαντηση στο πρωτο ερωτημα σου, μιας και το σεναριο που αναφερεις,ειναι εξαρχης λαθος. ειδικα αν οδηγεις καποιο τετρακυλινδρο σε σειρα. Εχεις μεγαλη επιλογη ταχυτητας σε σχεση με τις στροφες του κινητηρα ηδη. μια γενικοτερη απαντηση στο ερωτημα σου, ειναι, οταν ρολαρεις στο φαναρι με τριτη, απο τη στιγμη που χρειαστει να πιασεις συμπλεκτη, ταυτοχρονα κατεβαζεις δευτερα. αν θελεις, ανεφερε το μοντελο που οδηγεις. τωρα, οσον αφορα τα μανηταρια/καγκελα, τα σημεια εδρασης τους δεν ειναι τυχαια και οπου βολευει. σιγουρα απο πισω απο το μανηταρι θα ειναι και η βαση εδρασης του κινητηρα στο πλαισιο και ετσι καποιες κρουσεις μοιραζονται σε ολη τη μηχανη. Γενικοτερα τετοιου ειδους προστασιες, ειναι για πτωσεις με μηδενικη ταχυτητα ή εστω ελαχιστη. σε περιπτωση ατυχηματος τετοιου, που μπορει να σου "σκορπισει" η μηχανη, ειτε εχεις προστασιες, ειτε οχι, το ιδιο αποτελεσμα θα εχεις.
Bubs Δημοσ. 1 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2020 7 hours ago, JLEE said: Για κάποιο λόγο δεν είχα ενεργοποιήσει τις ειδοποιήσεις και νόμιζα οτι δεν είχα απαντήσεις! @Bubs Για αυτό το λόγω πατάω λίγο το γκάζι κατά το κατέβασμα των ταχυτήτων. Να κάνω το ερώτημα πιο συγκεκριμένο: Πάω με τρίτη στο ρελαντί και βλέπω κόκκινο. Εκεί πατάω συμπλέκτη και σταματάω με τα φρένα. Κατά το κατέβασμα απο τρίτη προς πρώτη πατάμε γκάζι? ή επειδή οι στροφές είναι χαμηλές δεν χρειάζεται? @telis Έχω διαβάσει (δεν έχω ψάξει / ρωτήσει) για μανιτάρια υψηλής ποιότητας που "σπάνε" όταν λάβουν υψηλά φορτία. Νομίζω οτι οι μπάρες είναι σε καλύτερη μοίρα! Σε αυτο το σεναριο ναι δεν υπαρχει προβλημα, μπορεις να κατεβασεις μεχρι νεκρα (προσοχη οχι 1η, μεχρι νεκρα) χωρις να συμπλεξεις, αλλα προτιμησε να μην εισαι στο ρελαντι με μεγαλη σχεση στο κιβωτιο, δεν ειναι σωστο και γιατι στο ρελαντι δεν εχει την ιδια ροπη/δυναμη το μοτερ να δωσει κινηση (δλδ ζοριζεται), και γιατι γενικα θες να χρησιμοποιεις το φρεναρισμα του μοτερ για να μειωνεις την ταχυτητα σου - αρα θες να εχει στροφες να κατεβασει.
JLEE Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Η μηχανή μου είναι η bmw F650gs 800cc 2010 μοντέλο. Όταν έλεγα παραπάνω για ρελαντί είχα στο νου μου το παράδειγμα με το φανάρι. Δλδ είσαι με κανονικές στροφές στην τρίτη και πρέπει να σταματήσεις (όχι τόσο απότομα που θα χρειαστείς την βοήθεια του κινητήρα). Εγώ πατάω συμπλέκτη και κατεβάζω σιγα σιγά σε νεκρά. Εκεί εφόσον δεν θέλω να ματσαρω τις στροφές δεν πατάω λίγο το γκάζι. Απλά κατεβάζω. Και κάτι τελευταίο. Δεν ξέρω αν την συνηθίσω αλλά η σελα μου φαίνεται πολύ άβολη! Έχω δει στο car διαφορά μαγαζιά που στέλνεις την σελα και στην κάνουν αναπαυτικη. Έχει χρησιμοποιήσει κανένας τέτοια υπηρεσία να μας πει μια γνώμη!
>>Morpheus>> Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Kαλο ειναι καθε κατεβασμα σχεσης να γινεται ολοκληρωμενα. Δηλαδη: 4η, συμπλεκταρισμα κουμπωμα 3ης, συμπλεκταρισμα κουμπωμα 2ας, συμπλεκταρισμα, 1ης. Στοπ. Νεκρα. Εαν για καποιο λογο πρεπει να γινει δυνατο φρεναρισμα, κατεβασε οσες προλαβεις με τον ιδιο τροπο χωρις revmatch. Εαν προκειται να σταματησεις τελειως, κατεβασε και τις υπολοιπες 2 που εμειναν γιατι εμπειρικα, με μια 2α θα 'χεις καταληξει ΔΕΝ ειναι καλο να κρατας συμπλεκτη με 5η παραδειγματος χαρη και να φρεναρεις, ριχνοντας μια-μια τις ταχυτητες μεχρι και 1η χωρις να τον εχεις αφησει καθολου κουμπωνοντας ολες τις ενδιαμεσες. 1 1
Dev1l Δημοσ. 4 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2020 Στις 26/5/2020 στις 1:53 ΜΜ, JLEE είπε Λίγο πριν την καραντίνα αγόρασα την πρώτη μου μηχανή μεγάλου κυβισμού και έχω μικρές απορίες που φαντάζομαι μπορεί να είναι χαζές! Επίσης δεν έχω κάποιο φίλο μηχανόβιο για να τον ρωτήσω! Όταν κατεβάζετε ταχύτητα πατάτε λίγο το γκάζι? Θυμάμαι στο παπάκι σε κάθε κατέβασμα πατούσα λίγο το γκάζι και μου φαινόταν ότι έπαιρνε "καλύτερα" την ταχύτητα!. Το θέμα είναι ότι μου έχει μείνει και το κάνω μηχανικά. Την αλυσίδα κάθε πότε την καθαρίζετε/λαδώνετε? Επειδή είναι on off μπορεί να χρειαστεί να την βάλω σε εύκολο χωματόδρομο για να προσεγγίσω κάποια παραλία. Θα πρέπει αμέσως μετά να την καθαρίσω και να την λαδώσω? Βλέπω ότι υπάρχουν μπάρες προστασίας. Αυτές είναι σχετικά ελαφριές? Επηρεάζουν την οδηγική συμπεριφορά της μηχανής? (δεν θέλω να ρωτήσω κάποιο έμπορο γιατί λογικά θα μου πει τα καλύτερα για να μου πουλήσει τις μπάρες.) Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης έκανε λίγα χιλιόμετρα ανά έτος και όλα τα SERVICE στην αντιπροσωπεία. Όμως στην περιοχή μου το επίσημο SERVICE της BMW δεν έχει το καλύτερο όνομα σχετικά με την αξιοπιστία του (δεν το έχω δοκιμάσει ακόμη). Και υπάρχει ένα συνεργείο που μου το προτείνουν πολλά και διαφορετικά άτομα και κάνουν SERVICE σχεδόν όλες οι μηχανές BMW. Θα πηγαίνατε την μηχανή σας για SERVICE εκτός αντιπροσωπείας? Συγνώμη για τις πολλές ερωτήσεις! Έχω περισσότερες αλλά θα τις κάνω σε επόμενο post. Ορίστε και μια πατάτα: 1. Αυτή η διαδικασία λέγεται revmatching όπως λένε και στο χωριό μου, καλό είναι να γίνεται όπως είπε και ο @Bubs , τώρα αν για κάποιον λόγο σταμάτησες στο φανάρι και έχεις 3η μέσα τότε απλά κατεβάζεις ταχύτητες χωρίς γκάζι. Καλό είναι στο φανάρι να είσαι με νεκρά για να μην ζορίζεις και τα δισκάκια του συμπλέκτη. 2. Την αλυσίδα πρέπει να την καθαρίζεις τακτικά, τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα, όταν μπαίνεις σε χώμα τότε μόλις γυρίσεις από την βόλτα σου την καθαρίζεις εκείνη την ώρα. Κλασικά πάρε ένα σετακι από eBay που έχει και ειδική βούρτσα, αλλιώς από Ελλάδα. 3. Οι μπάρες προστασίας είναι κάτι το οποίο όχι μόνο θα γλυτώσεις με μικρό πέσιμο τις φθορές της μηχανής (πλαστικά κ.α.) αλλά θα γλυτώσεις και το πόδι σου, η χαζομάρα από την άλλη είναι ότι μπορεί να στραβώσει και πλαίσιο αν φύγεις με μεγάλη ταχύτητα η σε ανώμαλο έδαφος, δίκοπο μαχαίρι. Αν μου επιτρέπεις την προσωπική μου άποψη, θα έβαζα, γιατί καλύτερα να πάθει ζημιά η μηχανή και να την πετάξω παρά να πάθω εγώ ζημιά, απλά λιτά και όμορφα. Απλά θα έχεις μερικά τριξηματακια. 4. καλό είναι όταν αγοράζεις μια μηχανή μεταχειρισμένη και αφού την έχεις τσεκάρει με τον μηχανικό σου η στην αντιπροσωπία να κανείς και ένα προληπτικό service για παν ενδεχόμενο. Εγώ θα επέλεγα εφόσον η μηχανή μου είναι εκτός εγγύησης το service που σου έχουν πει, αλλιώς μονόδρομος η αντιπροσωπία (στην τελική κάνε και ένα ταξιδάκι και πάνε σε άλλη). Ωραια πατάτα!!! Βιολογική ; 😂😂😂😂
mourgolukos Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 με μονοκυλινδρο ποτέ μην πας με μεγάλη σχέση κοντά στο ρελαντί με χαμηλή ταχύτητα. καλύτερα να έχεις 2-3χ στροφές. μου έχει τύχει σε στροφή που ήμουν με τρίτη κοντά ρελαντί να μου βαρεσεί ανάποδη και να μου σβήσει. Και το έχω πάθει και στο βαραντερο με Δευτέρα. Απλά κλαμα. Το ξερογκαζο είναι φυσιολογικό, όπως είπε κ ένας προλαλλισαντας βοηθάει στο να κουμπωσουν πιο ομαλά οι ταχύτητες δίχως να κοπανανε. Λάδωμα αλυσίδας μετά από κάθε μπανιαρισμα. εκούσιο η ακούσιο οι μπάρες προστασίας δεν σώζουν μόνο τα πλαστικά, αλλά και εσένα σε ενδεχόμενη πτώση. Αυξάνουν το φάρδος της μοτό σε σημεία που βρίσκονται πόδια με αποτέλεσμα σε πτώση να μην σε πλακώσει (παθών με το βαραντερο με πτώση σταματημένος)
panostom Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) Στις 2/6/2020 στις 11:38 ΜΜ, >>Morpheus>> είπε Kαλο ειναι καθε κατεβασμα σχεσης να γινεται ολοκληρωμενα. Δηλαδη: 4η, συμπλεκταρισμα κουμπωμα 3ης, συμπλεκταρισμα κουμπωμα 2ας, συμπλεκταρισμα, 1ης. Στοπ. Νεκρα. Εαν για καποιο λογο πρεπει να γινει δυνατο φρεναρισμα, κατεβασε οσες προλαβεις με τον ιδιο τροπο χωρις revmatch. Εαν προκειται να σταματησεις τελειως, κατεβασε και τις υπολοιπες 2 που εμειναν γιατι εμπειρικα, με μια 2α θα 'χεις καταληξει ΔΕΝ ειναι καλο να κρατας συμπλεκτη με 5η παραδειγματος χαρη και να φρεναρεις, ριχνοντας μια-μια τις ταχυτητες μεχρι και 1η χωρις να τον εχεις αφησει καθολου κουμπωνοντας ολες τις ενδιαμεσες. το ιδιο ισχυει και στο αυτοκινητο; Για ποιο λογο στο φρεναρισμα, οταν εχεις μεγαλη σχεση στο κιβωτιο, να μην εισαι με πατημενο το συμπλεκτη και ταυτοχρονα να κατεβαζεις; Γιατι πρεπει να τον αφηνεις σε καθε κατεβασμα; Επεξ/σία 21 Ιουλίου 2020 από panostom
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα