Προς το περιεχόμενο

Μικρές απορίες για νεό αναβάτη μεγάλου κυβισμού!


JLEE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Την αλυσίδα εκτός των άλλων που είπαν τα παιδιά, λάδωνε τη και κάθε 500 χλμ.

Τα κάγκελα είναι απαραίτητα για τα πόδια σου, συν ότι γλυτώνεις κάποιες μικρογρατζουνιές από στατικές πτώσεις.

Ταχύτητες θα κατεβάζεις 1-1 όπως είπε ο @>>Morpheus>>. Στην αρχή θα είναι λίγο δύσκολο αλλά μετά συνηθίζεις.

 

Επίσης, συνήθισε να έχεις πάντα 1 ή 2 δάχτυλα στη μανέτα του μπροστινού φρένου. Αυτα τα 1-2 sec που θα χρειαστείς σε έκτακτο φρενάρισμα μπορεί να σε σώσουν. "Στην αρχή θα είναι λίγο δύσκολο αλλά μετά συνηθίζεις."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, panostom είπε

το ιδιο ισχυει και στο αυτοκινητο; Για ποιο λογο στο φρεναρισμα, οταν εχεις μεγαλη σχεση στο κιβωτιο, να μην εισαι με πατημενο το συμπλεκτη και ταυτοχρονα να κατεβαζεις; Γιατι πρεπει να τον αφηνεις σε καθε κατεβασμα;

 

Και στο αυτοκιητο αν πατας συμπλεκτη φρεναρεις μονο με τα φρενα, ενω αν εχεις στροφες στον κινητηρα φρεναρεις και με τον κινητηρα

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, imr είπε

Και στο αυτοκιητο αν πατας συμπλεκτη φρεναρεις μονο με τα φρενα, ενω αν εχεις στροφες στον κινητηρα φρεναρεις και με τον κινητηρα

αυτο ενταξει το νιωθω. Απλως στα φρεναρισματα στην πολη που πας ας πουμε με 50 και 3η και βλεπεις το κοκκινο, συνηθως βαζεις νεκρα και φρεναρεις (ή οπως κανω εγω ως νεος οδηγος παταω μεσα συμπλεκτη και φρενο). Γιατι αν αρχισω τα κατεβασματα θα χρειαστει rev matching για να γινουν ομαλα, οποτε ποιο το νοημα για ξερογκαζα αφου σε μερικα μετρα θα σταματησω εντελως;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, panostom είπε

αυτο ενταξει το νιωθω. Απλως στα φρεναρισματα στην πολη που πας ας πουμε με 50 και 3η και βλεπεις το κοκκινο, συνηθως βαζεις νεκρα και φρεναρεις (ή οπως κανω εγω ως νεος οδηγος παταω μεσα συμπλεκτη και φρενο). Γιατι αν αρχισω τα κατεβασματα θα χρειαστει rev matching για να γινουν ομαλα, οποτε ποιο το νοημα για ξερογκαζα αφου σε μερικα μετρα θα σταματησω εντελως;

Στο αυτοκίνητο δεν είναι σειριακό το κιβώτιο ταχυτήτων. Στο αυτοκίνητο απλά το βάζεις στην νεκρά και καθάρισες. Μπορείς να βάλεις από 3η σε 2α με πατημένο το συμπλέκτη όταν η ταχύτητα του αυτοκινήτου πιάσει πχ 20 χλμ/ώρα χωρίς ξερογκαζιά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

  

6 ώρες πριν, panostom είπε

το ιδιο ισχυει και στο αυτοκινητο; Για ποιο λογο στο φρεναρισμα, οταν εχεις μεγαλη σχεση στο κιβωτιο, να μην εισαι με πατημενο το συμπλεκτη και ταυτοχρονα να κατεβαζεις; Γιατι πρεπει να τον αφηνεις σε καθε κατεβασμα;

Στο αυτοκινητο ισχυει και το ιδιο με τη μοναδικη διαφορα, πως το κιβώτιο δεν ειναι σειριακο οπως αυτο της μοτοσυκλετας, επομενως συγχωρει το να επιλεξεις νεκρα εν κινησει, ή να αλλαξεις ταχυτητα απο 5η σε 3η καθως φρεναρες για αποφυγη συγκρουσης, ή απο 3η στον κοφτη σε 5η καθως βγηκες πατημενος σε αυτοκινητοδρομο και επιασες τις rpm με τις οποιες απλα θα ταξιδευες με 5η παραδειγματος χάρη.

 

Ακομα και ετσι ομως, οδηγωντας με ενα χειροκινητο κιβωτιο αυτοκινητου:

1) Φρεναρεις ΠΑΝΤΑ με σχεση επιλεγμενη καθως ο κινητηρας δεν καιει καυσιμο για να διατηρησει το ρελαντι του.

Η ορμη του οχηματος και η επιλεγμενη σχεση, περιστρεφουν τον κινητηρα, ενω δεν πατας γκαζι και ο ηλεκτρονικος ψεκασμος, διακοπτει την τροφοδοσια και την αναφλεξη.

2) Φρεναρεις λοιπον με επιλεγμενη την καταλληλη σχεση, κατεβαζοντας μια-μια παντα καθως επιβραδυνεις, διοτι ο κινητηρας, παρεχει επιπλεον πεδη.

Δεν καταπονεις τοσο τα φρενα σου, ενω ο ιδιος, περιστρεφομενος χωρις να καιει καυσιμο "κρυωνει" τους θαλαμους καυσης των κυλινδρων.

3) Φρεναρεις οπως ειπαμε με ταχυτητα επιλεγμενη, καθως οταν αναψει πρασινο ή χρειαστει να επιταχυνεις, δεν θα μαντεψεις ποια ταχυτητα να βαλεις εαν εισαι απειρος οδηγος, ΟΥΤΕ εαν μαντεψες σωστα θα ταλαιπωρησεις συγχρονιζε.

4) Εαν φρεναρεις απο τα 80χλμ/ω και ξερεις πως σιγουρα θα σταματησεις βαζοντας σημαδι τη διασταυρωση τοτε, σκεψου τη χαμενη υδραυλικη υποβοηθηση στο τιμονι, εαν ο κινητηρας σβησει στο ρελαντι. Σκεψου την χαμενη υποβοηθηση στο πλεον "ΠΕΤΡΑ" σφιχτο πεταλ φρενου το οποιο λειτουργει απο την υποπιεση της εισαγωγης. Ποια υποπιεση; Αυτη που δημιουργειται οταν η πεταλουδα γκαζιου ειναι κλειστη και ο κινητηρας προσπαθει να "ρουφηξει" αερα. Μαντεψε, στο ρελαντι η υποπιεση με κλειστο γκαζι ειναι χαμηλοτερη απ'οτι με καποιες στροφες του μοτερ! :)

 

 

Σε καποια αυτοκινητα, το ABS δεν λειτουργει εαν ο κινητηρας σβησει.

Κανε εικονα στο μυαλο σου: Χανεις τον κινητηρα επειδη εσβησε στο ρελαντι,  κατηφοριζεις με 80 σε διασταυρωση με ελαφρια καμπη, το πεταλ φρενου ειναι κουτσουρο, το πατας και μπλοκαρεις φρενα, αφηνεις φρενα και το αμαξι χανει την ευσταθεια του, πανω στον πανικο σου με τιμονι χωρις υπβοηθηση, για πρωτη φορα στη ζωη σου (ξερεις πολλους που προλαβαν τα μηχανικα τιμονια?) να προσπαθεις να το μαζεψεις!

 

Y.Γ. Το revmatching δεν ειναι απαραιτητο. Εαν φρεναρεις δυνατα, κατεβασε μαζι με το 1ο πατημα του πεταλ ταχυτητα και απλα, ασε απαλα το συμπλεκτη! Εαν νοιωθεις οτι το φρεναρισμα του κινητηρα ειναι too much, απλα αφησε τον ακομα πιο απαλα.

Με την εξοικειωση και την εμπειρια, θα το πετυχεις. Στα φρενα πανικου δεν χρειαζεται να σκας ιδιαιτερα για τετοια κολπα. Τερμα το φρενο και εαν γλιτωσες τα ευτραπελα, τσιμπα και ενα συμπλεκτη για να μη σου σβησει. Διαλεγεις νεκρα και η ζωη συνεχιζεται!

Αρκετα οφφ-τοπικ, oh well :D

Στις 2/6/2020 στις 11:38 ΜΜ, >>Morpheus>> είπε

Kαλο ειναι καθε κατεβασμα σχεσης να γινεται ολοκληρωμενα.

Δηλαδη: 4η, συμπλεκταρισμα κουμπωμα 3ης, συμπλεκταρισμα κουμπωμα 2ας, συμπλεκταρισμα, 1ης. Στοπ. Νεκρα.

Εαν για καποιο λογο πρεπει να γινει δυνατο φρεναρισμα, κατεβασε οσες προλαβεις με τον ιδιο τροπο χωρις revmatch. Εαν προκειται να σταματησεις τελειως, κατεβασε και τις υπολοιπες 2 που εμειναν γιατι εμπειρικα, με μια 2α θα 'χεις καταληξει :)

ΔΕΝ ειναι καλο να κρατας συμπλεκτη με 5η παραδειγματος χαρη και να φρεναρεις, ριχνοντας μια-μια τις ταχυτητες μεχρι και 1η χωρις να τον εχεις αφησει καθολου κουμπωνοντας ολες τις ενδιαμεσες.

Και ενα βιντεακι για να ολοκληρωθει το ποστ μου:

Το νου σας :D

 

Επεξ/σία από >>Morpheus>>
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...