RedGL Δημοσ. 29 Μαΐου 2020 Δημοσ. 29 Μαΐου 2020 Καλησπέρα, αγόρασα ενα SYM HD 200 πριν 2 βδομάδες σε αρκετά καλή τιμη απο το car.gr. Τη πρώτη βδομάδα το βόλταρα έτσι απλα, δουλειά σπίτι δουλειά, όλα καλά άνετο ξεκούραστο κτλπ. Υπόψιν είμαι νέος οδηγός δεν είχα ποτέ μηχανή. Έχει δύο χρόνια που πήρα το δίπλωμα. Αρχές δεύτερης βδομάδας έκανα ενα γενικό service και εκεί μου φούσκωσαν τα λάστιχα σε 30 psi περιπου μπρος πισω. Απο τοτε το σκουτερ κοπανάει σαν διαολος. Ναί στρίβει τέλεια αλλα με εχει σακατέψει τη μέση και τα χέρια. Μου είπανε οτι πρίν ήταν πολυ ξεφούσκωτο, κάπου στα 20 psi. Όμως μια βδομάδα που το οδηγάω έτσι δεν το αντέχω. Έχω και θέμα με τη μέση. Γενικά στα 20 psi δεν μπορώ να στρίψω καλά και νιώθω λές και κάθομαι σε μπαλόνια. Άλλα είναι εξαιρετικά άνετο και εφόσον το πηγαίνω αργά δεν νιώθω να έχω ιδιαίτερο θεμα. Απο δευτέρα θα πάω στο συνεργείο παλι να δούμε τις αναρτήσεις. Πιστεύετε οτι είναι off απο αυτά που σας λεω? Είναι φυσιολογικό να κοπανάει τόσο πολυ ενα σκουτερ σε λακούβες σε 30 psi? Πόσο περίπου έχει μια ανακατασκευή στις μπροστινές και αλλαγή τις πισινες αν όντως φταίει αυτό? Ευχαριστώ.
VonLoutsos Δημοσ. 30 Μαΐου 2020 Δημοσ. 30 Μαΐου 2020 9 hours ago, RedGL said: Καλησπέρα, αγόρασα ενα SYM HD 200 πριν 2 βδομάδες σε αρκετά καλή τιμη απο το car.gr. Τη πρώτη βδομάδα το βόλταρα έτσι απλα, δουλειά σπίτι δουλειά, όλα καλά άνετο ξεκούραστο κτλπ. Υπόψιν είμαι νέος οδηγός δεν είχα ποτέ μηχανή. Έχει δύο χρόνια που πήρα το δίπλωμα. Αρχές δεύτερης βδομάδας έκανα ενα γενικό service και εκεί μου φούσκωσαν τα λάστιχα σε 30 psi περιπου μπρος πισω. Απο τοτε το σκουτερ κοπανάει σαν διαολος. Ναί στρίβει τέλεια αλλα με εχει σακατέψει τη μέση και τα χέρια. Μου είπανε οτι πρίν ήταν πολυ ξεφούσκωτο, κάπου στα 20 psi. Όμως μια βδομάδα που το οδηγάω έτσι δεν το αντέχω. Έχω και θέμα με τη μέση. Γενικά στα 20 psi δεν μπορώ να στρίψω καλά και νιώθω λές και κάθομαι σε μπαλόνια. Άλλα είναι εξαιρετικά άνετο και εφόσον το πηγαίνω αργά δεν νιώθω να έχω ιδιαίτερο θεμα. Απο δευτέρα θα πάω στο συνεργείο παλι να δούμε τις αναρτήσεις. Πιστεύετε οτι είναι off απο αυτά που σας λεω? Είναι φυσιολογικό να κοπανάει τόσο πολυ ενα σκουτερ σε λακούβες σε 30 psi? Πόσο περίπου έχει μια ανακατασκευή στις μπροστινές και αλλαγή τις πισινες αν όντως φταίει αυτό? Ευχαριστώ. Ψάξε online μήπως βρεις το manual που θα ανεφέρει πόση είναι η σωστή πίεση στα ελαστικά, γιατί μπορεί να έχεις περισσότερη και για αυτό να κοπανάει. Θεωρώ πως η ανακατασκευή σε αναρτησεις σε σκουτερ τέτοιας αξίας(νο οφφενς συμπαθω πολυ την SYM) δεν αξίζει και δεν θα βγει και σοβαρό αποτέλεσμα. Αν δεις οτι οντως προτεινουν 30 PSI μπορείς απλά να το κατεβάσεις 2-3 PSI για να ειναι πιο μαλακό και κυρίως να μην πεφτεις σε λακκουβες. Γενικά δεν φημιζονται τα σκουτερ για την ευγενή τους μεταχείριση ως προς την μέση. 1
Fronimitis Δημοσ. 30 Μαΐου 2020 Δημοσ. 30 Μαΐου 2020 Ολα τα σκούτερ με διπλες αναρτήσεις κοπανάνε.Οδηγαω καθημερινά ένα εταιρικό Sym Symphony St200i και το δικό μου Sym Cruisym 300. To Symphony λόγω 16αρηδων τροχών κοπανάει λιγότερο αλλά και πάλι είναι χάλια. Δεν μπορείς να κάνεις κάτι γιαυτό και φυσικά το να ξεφουσκώνεις τα λάστιχα και να μειώνεις την ασφάλεια του δεν είναι λύση.Απλα το συνηθίζεις. Κι αμορτισέρ να αλλάξεις με καλύτερα aftermarket ,πάλι χάλια είναι.Με τον καιρό θα το συνηθίσεις και δεν θα σου φαίνεται τόσο τραγικό. Α και μην σκεφτείς να το αλλάξεις με άλλο για αυτό τον λόγο.Το ιδιο χαλια θα είναι και το επόμενο. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα