MerNion Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 Εχω το εξής πρόβλημα. Από μέσα Μαίου έχει λήξει το 24μηνο συμβόλαιο που είχα για cosmote double play και από τέλος Μαίου το 12μηνο συμβόλαιο που είχα για cosmote TV. Θέλω να ανανέωσω και τα δυο και προσπαθώ από μέσα Μαίου να επικοινωνήσω με την cosmote και με όσους και αν έχω μιλήσει (13888, chat, email) μου λένε οτι καταχωρούν ένα αίτημα και θα με καλέσουν από το αρμόδιο τμήμα (γιατί δεν μπορούν να με συνδέσουν με αυτό τηλεφωνικά). Το αποτέλεσμα να χρεώνομαι τώρα τιμές τιμοκαταλόγου και να χρυσοπληρώνω τις υπηρεσίες ενώ τους παρακαλάω να ανανεώσω τα συμβόλαια!! Που φτάσαμε!! Επειδή λοιπόν δεν βγάζω άκρη, σκέφτηκα να παω σε κάποιον άλλο πάροχο και να κάνω αίτηση για double play από εκεί με σκοπό να πάρει χαμπάρι η Cosmote οτι θα φύγω, μπας και με καλέσει κανείς πίσω. Μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο ή πλεον δεν νοιάζονται για αντιπροσφορές κλπ και αν κάνω την αίτηση θα καταλήξω αμέσως στον άλλο πάροχο; Αν έχετε καμια άλλη ιδέα να τους "αναγκάσω" να με καλέσουν, ευπρόσδεκτη! Ευχαριστώ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
RcManiac Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 Εγώ κοντά στην ανανέωση τους είπα να σταματήσουν την σύνδεση και σε μια βδομάδα με κάλεσαν να ρωτήσουν γιατί θέλω να σταματήσω και μου έδιναν καλύτερα πακέτα. Δεν χρειάστηκε να καλέσω άλλον πάροχο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
malias4 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 Αν θελεις κανε αιτηση σε αλλο παροχο αλλα για να σε παρουν πισω πρεπει να ζητησεις ακο τον καινουριο παροχο να σου ξεκινησει κατευθειαν την αιτηση κ οχι μετα απο 14 μερες. Γιατι απο περσι αλλαξαν τα πραγματα κ οταν κανεις αιτηση φορητοτητας σε αλλο παροχο κρατανε την αιτηση στο συρταρι για 14 μερες για να μην καταφερει ο παλιος παροχος να σου κανει αντιπροταση ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MerNion Δημοσ. 4 Ιουνίου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 4 Ιουνίου 2020 17 ώρες πριν, RcManiac είπε Εγώ κοντά στην ανανέωση τους είπα να σταματήσουν την σύνδεση και σε μια βδομάδα με κάλεσαν να ρωτήσουν γιατί θέλω να σταματήσω και μου έδιναν καλύτερα πακέτα. Δεν χρειάστηκε να καλέσω άλλον πάροχο. Οταν λες να σταματήσουν την συνδεση, εννοεις να διακόψεις το συμβόλαιο ή να καταργήσεις το νούμερο; Γιατί τους ειπα και εγώ οτι θέλω να καταγγείλω τη σύμβαση και να την διακόψω καθώς εχουν περάσει οι 24 μήνες που είχα δέσμευση και με ρώτησε "θέλετε δηλαδή να καταργήσετε το νούμερο τελείως;". Με ψάρωσε λίγο γιατι δεν ξέρω αν τις έλεγα ναι αν θα πήγαινε κάπου το αίτημά μου για εξέταση και αν θα με καλούσε κάποιος ή ξαφνικά θα έμενα χωρίς νούμερο και τηλέφωνο... Τι έπρεπε να της πω; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
afm Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 2106295102 Κέντρο Προσφορών Ο.Τ.Ε. Πάρε τηλέφωνο, δώσε τη συγκατάθεση σου για τα Προσωπικά Δεδομένα και ζήτα να σε πάρουν για ανανέωση. Θα σε πάρουν από το 13888 αφού είναι το ίδιο τηλεφωνικό κέντρο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MerNion Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 Ευχαριστώ, θα το δοκιμάσω! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα