Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 50
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, ikorolis είπε

σε παρακαλώ κάνε ένα κόπο και διάβασε το θέμα με την REVOLUT γιατί θα μάθεις ότι ούτε και τις νέες ελληνικές ταυτότητες με λατινικούς χαρακτήρες (τυπωμένους) δεν αναγνωρίζει στην πιστοποίηση και ζητάει διαβατήριο

Με ταλαιπωρησε και μενα η διαδικασια  με ελληνικη ταυτοτητα με λατινικους χαρακτηρες, αλλα υστερα απο αρκετο πρηξιμο το δεχτηκαν.

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

45 μερες τα χρηματα σου στον αερα τοκους (ασχετα με το ποσοι ειναι, εστω 0,001 Ε) θα παρουν ή η τραπεζα τα κραταει σαν δωρεα σου προς αυτην για τις δυσκολες στιγμες που περασε στην κριση?

 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Επισκέπτης
Δημοσ.
1 ώρα πριν, gousgounakos είπε

Έχουν 20 ημερες περιθωριο να απαντήσουν αλλιώς καταγγελία και καμπάνα

συμφωνώ με τον φίλο πηγαίνεις όμορφα στο κατάστημα της τράπεζας και τους δείχνεις όλα τα στοιχεία και τους λες το παραπάνω ότι έχουν περιθώριο 20 ημερών να σου απαντήσουν και να σου βάλουν τα χρήματα στον λογαριασμό σου σε διαφορετική περίπτωση θα φάνε καταγγελία στις αρμόδιες αρχές

1 ώρα πριν, Loinen είπε

Με ταλαιπωρησε και μενα η διαδικασια  με ελληνικη ταυτοτητα με λατινικους χαρακτηρες, αλλα υστερα απο αρκετο πρηξιμο το δεχτηκαν.

μην χαλάμε το θέμα του φίλου μας παρακαλώ πολύ

το δικό μου το έχω τακτοποιήσει

Επισκέπτης
Δημοσ.

Σε καμία περίπτωση τα λεφτά δεν χάθηκαν από εσένα.

Απλώς είναι μια μεγάλη γραφειοκρατική διαδικασία και οι μέρες που σου λένε είναι επειδή εξυπηρετούν ποσές εκατομμύρια παραπομπές για λάθη την εβδομάδα οπότε μέχρι να φτάσουν σε σένα θα περάσει καιρός.

Μην ανησυχείς.

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, JohnGTA είπε

Σε καμία περίπτωση τα λεφτά δεν χάθηκαν από εσένα.

Απλώς είναι μια μεγάλη γραφειοκρατική διαδικασία και οι μέρες που σου λένε είναι επειδή εξυπηρετούν ποσές εκατομμύρια παραπομπές για λάθη την εβδομάδα οπότε μέχρι να φτάσουν σε σένα θα περάσει καιρός.

Μην ανησυχείς.

ως παθών

διαφωνώ φίλε μου με την λογική αυτή

όπως επίσης θα έλεγα μην είσαι και τόσο σίγουρος για αυτό που λες? το υπογράφεις ότι δεν έχασε τα χρήματα του ο φίλος γιατί κόλλησε το σύστημα της τράπεζας ή έγινε καμία "λαλακία" υπαλλήλου της τράπεζας και δεν ξέρουν που έχουν καταλήξει τα χρήματα του φίλου μας.

στο να σου τα παίρνει άμεσα η οποιαδήποτε τράπεζα μαζί με τις ανάλογες προμήθειες γίνεται

στο να σου τα επιστρέψει άμεσα η οποιαδήποτε τράπεζα μαζί με τις ανάλογες προμήθειες λόγω δικού της λάθους δεν γίνεται πρέπει να περάσουν μέρες-εβδομάδες-μήνες (με διάφορες δικαιολογίες)

σε εμένα τα 200 ευρώ τα πήραν αμέσως

τα 100 ευρώ όμως που πήραν από λάθος έκαναν 25 ημέρες εργάσιμες (αφήνω να υπολογίσετε πόσες συνολικά ημέρες έκαναν) για να τα επιστρέψουν

χωρίς να υπολογίζουν αν εγώ έχω χρήματα να περάσω μέχρι να πληρωθώ...

εγώ πάντως το πάθημα μου έγινε μάθημα είτε γίνει κάτι είτε όχι από μένα η τράπεζα έφαγε καταγγελία στις αρμόδιες αρχές από τις οποίες ελέγχεται.

Επεξ/σία από ikorolis
Επισκέπτης
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, ikorolis είπε

ως παθών

διαφωνώ φίλε μου με την λογική αυτή

όπως επίσης θα έλεγα μην είσαι και τόσο σίγουρος για αυτό που λες? το υπογράφεις ότι δεν έχασε τα χρήματα του ο φίλος γιατί κόλλησε το σύστημα της τράπεζας ή έγινε καμία "λαλακία" υπαλλήλου της τράπεζας και δεν ξέρουν που έχουν καταλήξει τα χρήματα του φίλου μας.

στο να σου τα παίρνει άμεσα η οποιαδήποτε τράπεζα μαζί με τις ανάλογες προμήθειες γίνεται

στο να σου τα επιστρέψει άμεσα η οποιαδήποτε τράπεζα μαζί με τις ανάλογες προμήθειες λόγω δικού της λάθους δεν γίνεται πρέπει να περάσουν μέρες-εβδομάδες-μήνες (με διάφορες δικαιολογίες)

σε εμένα τα 200 ευρώ τα πήραν αμέσως

τα 100 ευρώ όμως που πήραν από λάθος έκαναν 25 ημέρες εργάσιμες (αφήνω να υπολογίσετε πόσες συνολικά ημέρες έκαναν) για να τα επιστρέψουν

χωρίς να υπολογίζουν αν εγώ έχω χρήματα να περάσω μέχρι να πληρωθώ...

εγώ πάντως το πάθημα μου έγινε μάθημα είτε γίνει κάτι είτε όχι από μένα η τράπεζα έφαγε καταγγελία στις αρμόδιες αρχές από τις οποίες ελέγχεται.

Δεν τολμώ να σου αναφέρω ότι το 99.99% των συναλλαγών των τραπεζών γίνεται από υπολογιστικά συστήματα που δεν γίνεται να ελέγχονται από υπαλλήλους, τουλάχιστον άμεσα.

Επισκέπτης
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, JohnGTA είπε

Δεν τολμώ να σου αναφέρω ότι το 99.99% των συναλλαγών των τραπεζών γίνεται από υπολογιστικά συστήματα που δεν γίνεται να ελέγχονται από υπαλλήλους, τουλάχιστον άμεσα.

δεν υπάρχει ππρόβλημα

το γνωρίζω πολύ καλά ότι όλες οι συναλλαγές γίνονται αυτοματοποιημένα

αλλά το ίδιο πρέπει να γίνεται και με τα λάθη των τραπεζών

όπως είπα άμεσα πήραν 200 ευρώ από μένα τα 100 ευρώ πήγαν στον προορισμό τους συγκεκριμένα για συνδρομή στο ORIGIN PREMIER ACCESS (EA) και τα υπόλοιπα 100 ευρώ του λάθους απλά καθόντουσαν δεσμευμένα για 25 εργάσιμες ημέρες μέχρι να ακυρωθεί η δέσμευση και να επιστρέψουν και ξέρεις το πιο όμορφο/ωραίο της υπόθεσης η ίδια ORIGIN (EA) την ίδια στιγμή με διαβεβαίωνε ότι δεν έχουν πάρει δύο φορές τα χρήματα και αν συνέβηκε αυτό από λάθος σε 7-10 ημέρες θα τα έχω πίσω και μου έστειλαν στοιχεία συναλλαγής από την δική τους τράπεζα για να μου δείξουν ότι αυτοί δεν έκαναν λάθος στην χρέωση αλλά η δική μου τράπεζα η οποία επέμενε (υπάρχει δική της ηχογραφημένη συνομιλία) την οποία ηχογράφησα και εγώ φυσικά που έλεγε όχι κύριε εμείς βλέπουμε δύο φορές χρέωση από την ORIGIN (EA)

Επισκέπτης
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, ikorolis είπε

δεν υπάρχει ππρόβλημα

το γνωρίζω πολύ καλά ότι όλες οι συναλλαγές γίνονται αυτοματοποιημένα

αλλά το ίδιο πρέπει να γίνεται και με τα λάθη των τραπεζών

όπως είπα άμεσα πήραν 200 ευρώ από μένα τα 100 ευρώ πήγαν στον προορισμό τους συγκεκριμένα για συνδρομή στο ORIGIN PREMIER ACCESS (EA) και τα υπόλοιπα 100 ευρώ του λάθους απλά καθόντουσαν δεσμευμένα για 25 εργάσιμες ημέρες μέχρι να ακυρωθεί η δέσμευση και να επιστρέψουν και ξέρεις το πιο όμορφο/ωραίο της υπόθεσης η ίδια ORIGIN (EA) την ίδια στιγμή με διαβεβαίωνε ότι δεν έχουν πάρει δύο φορές τα χρήματα και αν συνέβηκε αυτό από λάθος σε 7-10 ημέρες θα τα έχω πίσω και μου έστειλαν στοιχεία συναλλαγής από την δική τους τράπεζα για να μου δείξουν ότι αυτοί δεν έκαναν λάθος στην χρέωση αλλά η δική μου τράπεζα η οποία επέμενε (υπάρχει δική της ηχογραφημένη συνομιλία) την οποία ηχογράφησα και εγώ φυσικά που έλεγε όχι κύριε εμείς βλέπουμε δύο φορές χρέωση από την ORIGIN (EA)

Ντάξει φαίνεσαι λίγο conspiracy theorist με αυτά που λες αλλά γουατεβα.

Ο κανόνας είναι ένας: με αυτόν που έχει τα λεφτά σου δεν παίζεις και δεν τραμπουκίζεις.

Δημοσ.

γνώμη μου μη πας σε κανένα κατάστημα γιατί δεν μπορούν να σε βοηθήσουν με τη προπληρωμένη....στο μόνο που θα σε βοηθήσουν να σου δώσουν ένα extrait του λογαρισμου σου οπου φαινονται ολες οι αναληψεις που εκανες για τη μεταφορα στη προπληρωμενη....

πες να σου δώσουν το τηλέφωνο της κάρτας γιατι είναι ξεχωριστό κομμάτι της τραπεζας να μιλήσεις και να δεις τι θα σου πουν

δεν υπάρχει περίπτωση να χάσεις τα χρήματα....συνήθως σε 2-3 εργάσιμες έχουν εντοπίσει τι παπαρια εγινε αλλά είναι και λίγο αργά τα ζα....αν δεν τους ζορίσεις

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, JohnGTA είπε

Ντάξει φαίνεσαι λίγο conspiracy theorist με αυτά που λες αλλά γουατεβα.

Ο κανόνας είναι ένας: με αυτόν που έχει τα λεφτά σου δεν παίζεις και δεν τραμπουκίζεις.

εγώ το έκανα φίλε μου όμως

έκανα καταγγελία στις αρμόδιες αρχές που ελέγχουν την συγκεκριμένη τράπεζα και όλες τις υπόλοιπες έχω προσκομίσει τα στοιχεία που σου αναφέρω και ζητώ εξηγήσεις το τι έγινε και γιατί τα δικά μου χρήματα έμειναν δεσμευμένα χωρίς αίτια για τόσες ημέρες.

ζητάω καθαρές κουβέντες και να μην μου λένε "λαλακίες" αυτό ζητάω

ούτε ζητάω να απολυθεί κάποιος/ια που μπορεί να μην έκανε την δουλειά της σωστά

γιατί στην συγκεκριμένη συναλλαγή έχω και το OTP που λέει καθαρά αριθμό συναλλαγής , ποσό , ποιος τα στέλνει , που πάνε

και μάντεψε τι λέει ... 100 ευρώ στην ORIGIN (EA) δεν λέει πουθενά 200 ευρώ προς ORIGIN (EA)

άρα τι παίχτηκε εκεί...και επιμένει η δική μου τράπεζα ότι έγιναν δύο προσπάθειες ενώ η ORIGIN (EA) και η δική τους τράπεζα λένε ότι έκαναν μια προσπάθεια επιτυχημένη και ανανεώθηκε άμεσα η συνδρομή μου και δεν έχουν καμία σχέση γιατί προσπάθησαν και οι ίδιοι από την ORIGIN (EA) να με βοηθήσουν και αν ήταν δικό τους λάθος να δώσουν την εντολή για άμεση επιστροφή των χρημάτων που είχαν πάρει από λάθος.

Επεξ/σία από ikorolis
Δημοσ.

Αυτό με την διπλή χρέωση κλπ μου έχει τύχει αρκετές φορές και έχω ρίξει άπειρα μπινελίκια, εκκρεμούν καταγγελίες κλπ. Έχω μισθοδοσία αλλιώς θα τα είχα κλείσει όλα από εθνική.

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, gousgounakos είπε

Αυτό με την διπλή χρέωση κλπ μου έχει τύχει αρκετές φορές και έχω ρίξει άπειρα μπινελίκια, εκκρεμούν καταγγελίες κλπ. Έχω μισθοδοσία αλλιώς θα τα είχα κλείσει όλα από εθνική.

Με την Εθνική Τράπεζα δεν μου έχει συμβεί ακόμα

το περιστατικό που αναφέρω έχει γίνει με την ALPHA BANK και είναι η πρώτη φορά που έγινε...

και επίσης διπλή χρέωση (ανανέωση χρόνου στα κινητά μου τηλέφωνα) με την ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ αλλά εκεί τα επέστρεψαν άμεσα

Επεξ/σία από ikorolis
Δημοσ.

Δυστυχώς και άσχετα από ότι πιστεύει ο καθένας πολιτικά, οι τράπεζες κάνουν κουμάντο στην αγορά και η πολιτική τους είναι αν σας αρέσει αλλιώς δεν έχει.

Εμένα μου έτυχε το εξής πριν από λίγο καιρό, καθώς έκανα κατάθεση σε ΑΤΜ κόλλησε το μηχάνημα την ώρα που πήρε τα λεφτά χωρίς να ολοκληρώσει την συναλλαγή και φυσικά χωρίς

να πιστωθούν στον λογαριασμό μου. Από την εξυπηρέτηση πελατών μου είπαν να μην ανησυχώ να πάω την άλλη μέρα στο υποκατάστημα να κάνω αίτημα και μόλις ... ανοίξουν το ΑΤΜ θα πιστωθούν τα λεφτά, ήτανε Πέμπτη και τα λεφτά φάνηκαν Δευτέρα, 4 μερούλες η Εθνική τα γλεντούσε αλλά για μένα ήταν στον "αέρα".! 

Δηλαδή και χάσιμο χρόνου για μένα για φταίξιμο της τράπεζας και 4 μέρες τα λεφτά μου ...χαμένα!

Μιλώντας με κάποιον γνωστό που είναι τεχνικός ΑΤΜ μου είπε ότι έχει συμβεί μπροστά του το ίδιο θέμα , ο πελάτης κάλεσε την αστυνομία και οι αστυνομικοί δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα!

Το πιο αστείο, και στον φίλο μου έτυχε το ίδιο όταν δοκιμάζοντας να κάνει μια συναλλαγή σε ΑΤΜ για να δοκιμάσει το νέο μηχάνημα αυτό κόλλησε και πήρε πίσω τα λεφτά του μετά από 15 μέρες!

Απλά οι τράπεζες έχουν ορίσει ένα πλαίσιο που είναι καλυμμένες νομικά από παντού και σε κάθε περίπτωση, και έχει γίνει αποδεκτό από το κράτος (πολύ κακώς) το πλαίσιο αυτό να είναι εντελώς υπέρ των τραπεζών ακόμη και σε προβλήματα από τελείως δική τους ευθύνη και εμείς να ευχόμαστε να μην μας τύχει.

 

Υ.Γ. Η Revolut μου στέλνει εδώ και περίπου 1 χρόνο μηνύματα ζητώντας νέο αποδεικτό για την ταυτοποίηση , απλά δεν κάνω κάτι και παίζει κανονικά. 

 Υ.Γ2. Curve σαν ψηφιακό πορτοφόλι   , αλλά και Payoneer που την έχω 4 χρόνια και με είναι πολύ χρηστική παντού.

 

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, Hannibal_Lector είπε

Δυστυχώς και άσχετα από ότι πιστεύει ο καθένας πολιτικά, οι τράπεζες κάνουν κουμάντο στην αγορά και η πολιτική τους είναι αν σας αρέσει αλλιώς δεν έχει.

Εμένα μου έτυχε το εξής πριν από λίγο καιρό, καθώς έκανα κατάθεση σε ΑΤΜ κόλλησε το μηχάνημα την ώρα που πήρε τα λεφτά χωρίς να ολοκληρώσει την συναλλαγή και φυσικά χωρίς

να πιστωθούν στον λογαριασμό μου. Από την εξυπηρέτηση πελατών μου είπαν να μην ανησυχώ να πάω την άλλη μέρα στο υποκατάστημα να κάνω αίτημα και μόλις ... ανοίξουν το ΑΤΜ θα πιστωθούν τα λεφτά, ήτανε Πέμπτη και τα λεφτά φάνηκαν Δευτέρα, 4 μερούλες η Εθνική τα γλεντούσε αλλά για μένα ήταν στον "αέρα".! 

Δηλαδή και χάσιμο χρόνου για μένα για φταίξιμο της τράπεζας και 4 μέρες τα λεφτά μου ...χαμένα!

Μιλώντας με κάποιον γνωστό που είναι τεχνικός ΑΤΜ μου είπε ότι έχει συμβεί μπροστά του το ίδιο θέμα , ο πελάτης κάλεσε την αστυνομία και οι αστυνομικοί δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα!

Το πιο αστείο, και στον φίλο μου έτυχε το ίδιο όταν δοκιμάζοντας να κάνει μια συναλλαγή σε ΑΤΜ για να δοκιμάσει το νέο μηχάνημα αυτό κόλλησε και πήρε πίσω τα λεφτά του μετά από 15 μέρες!

Απλά οι τράπεζες έχουν ορίσει ένα πλαίσιο που είναι καλυμμένες νομικά από παντού και σε κάθε περίπτωση, και έχει γίνει αποδεκτό από το κράτος (πολύ κακώς) το πλαίσιο αυτό να είναι εντελώς υπέρ των τραπεζών ακόμη και σε προβλήματα από τελείως δική τους ευθύνη και εμείς να ευχόμαστε να μην μας τύχει.

Υ.Γ. Η Revolut μου στέλνει εδώ και περίπου 1 χρόνο μηνύματα ζητώντας νέο αποδεικτό για την ταυτοποίηση , απλά δεν κάνω κάτι και παίζει κανονικά. 

 Υ.Γ2. Curve σαν ψηφιακό πορτοφόλι   , αλλά και Payoneer που την έχω 4 χρόνια και με είναι πολύ χρηστική παντού.

Σωστός στα λεγόμενα σου

για να είμαι ειλικρινής δεν περιμένω να γίνει κάτι με την καταγγελία μου στις αρμόδιες αρχές (απλά επειδή με όλες τις τράπεζες υπάρχει και η "επαγγελματική σχέση λόγω της εταιρείας που εργάζομαι" θέλω να πιστεύω ότι θα πάρω μια πιο πειστική απάντηση/δικαιολογία/συγνώμη γιατί η συγκεκριμένη τράπεζα (όπως και όλες οι άλλες) γνωρίζει πολύ καλά ποιος είμαι και τι θέση έχω στην εταιρεία που δουλεύω και φυσικά ποια είναι η επιρροή μου σε αυτή και τι κόστος/ζημιά θα έχει αν εγώ γίνω δυσαρεστημένος πελάτης)

ότι αφορά την REVOLUT όταν σταματήσουν τα μηνύματα ή σου αλλάξουν την κάρτα αγαπητέ μου φίλε θα απαιτήσουν εκ νέου την πιστοποίηση τότε αν δεν την κάνεις θα παγώσει η κάρτα και ο λογαριασμός και δεν θα μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις αν δεν προχωρήσεις στην πιστοποίηση.

Επεξ/σία από ikorolis

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...