user2163 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Nezoski7 είπε φτασαμε στο μηνα λοιπον κ ακομα περιμενω μια απαντηση εστω αλλα τιποτα. απευθύνθηκα και σ ολεσ τις αρμοδιες υπηρεσιες γιατι καπου μ επιασαν τα νευρα μου εν τελη και συμφωνα με την νομοθεσια ακομα ειναι εντως πλαισιου να μου απαντησουν. αυτο το πλαισιο ειναι 90 μερες οποτε αναμονη Αν περάσουν 45 ημέρες από την υποβολή στον Τομέα Διακυβέρνησης Θεμάτων Πελατείας και δεν σε ενημερώσουν ότι χρειάζονται παραπάνω ημέρες για την εξέταση του αιτήματος σου θα σου πρότεινα να απευθυνθείς εδώ:hobis.gr Επεξ/σία 13 Ιουλίου 2020 από user2163
kostasbm Δημοσ. 13 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2020 μου αρεσει που αντιμετωπιζετε ενα προβλημα και περιμενετε με μειλ η τηλεφωνο να βρειτε ακρη....γιατι δεν πηγαινετε στο καταστημα ??? απο το τηλεφωνο δεν υπαρχει περιπτωση να παρεις τις πληροφοριες που θελεις απο το καταστημα....γιατι ετσι ειναι και το ποιο σωστο...σιγα μην κατσει νακανει ταυτοποιηση το καταστημα για να σου δωσει τς πληροφοριες πας στο καταστημα μιλας με καποιους και θα βρεις την ακρη.....τουλαχιστον στη πρωτη επαφη θα ξερεις τι εχει γινει... σε οσες υπηρεσιες και να γινουν παραπονα αυτες θα στειλουν ενα μειλ στη τραπεζα για να εξεταστει το γεγονος και η τραπεζα θα απαντησει οτι εξεταζεται και η υπηρεσια θα κρινει την απαντηση επαρκη.Εκτος αν νομιζετε οτι θα κλεισουν τη τραπεζα επειδη δεν εκανε γρηγορα τη δουλεια της.....
Nezoski7 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2020 Μέλος Δημοσ. 13 Ιουλίου 2020 7 ώρες πριν, kostasbm είπε μου αρεσει που αντιμετωπιζετε ενα προβλημα και περιμενετε με μειλ η τηλεφωνο να βρειτε ακρη....γιατι δεν πηγαινετε στο καταστημα ??? απο το τηλεφωνο δεν υπαρχει περιπτωση να παρεις τις πληροφοριες που θελεις απο το καταστημα....γιατι ετσι ειναι και το ποιο σωστο...σιγα μην κατσει νακανει ταυτοποιηση το καταστημα για να σου δωσει τς πληροφοριες πας στο καταστημα μιλας με καποιους και θα βρεις την ακρη.....τουλαχιστον στη πρωτη επαφη θα ξερεις τι εχει γινει... σε οσες υπηρεσιες και να γινουν παραπονα αυτες θα στειλουν ενα μειλ στη τραπεζα για να εξεταστει το γεγονος και η τραπεζα θα απαντησει οτι εξεταζεται και η υπηρεσια θα κρινει την απαντηση επαρκη.Εκτος αν νομιζετε οτι θα κλεισουν τη τραπεζα επειδη δεν εκανε γρηγορα τη δουλεια της..... εννοειτε πως ρωτησα σε καταστημα και στα κεντρικα πηγα στην αιολου. η απαντηση ειναι να καταχωρησω ενα αιτημα προσ το "αρμοδιο" τμημα που ακομα δεν μου το εχει κατονομασει καποιος, οπως και εχω κανει και να περιμενω απαντηση. δεν μπορει να μου λυσει κατι το καταστημα εφοσον δεν ηταν συναλλαγη που συνεβη στο Χ καταστημα. μακαρι να ηταν τοσο ευκολο το να βγαλω ακρη . 9 ώρες πριν, user2163 είπε Αν περάσουν 45 ημέρες από την υποβολή στον Τομέα Διακυβέρνησης Θεμάτων Πελατείας και δεν σε ενημερώσουν ότι χρειάζονται παραπάνω ημέρες για την εξέταση του αιτήματος σου θα σου πρότεινα να απευθυνθείς εδώ:hobis.gr επικοινωνησα και με τον μεσολαβητη και αυτο που μου παν ειναι οτι πρακτικα αυτοι μετα απευθυνονται στη τραπεζα τησ Ελλαδοσ οπου ασκει κυρωσεις αν δεν απαντησουν σ αλλεσ 45 μερεσ το συνολο 90. εγω μετα αν εφτανε εκει το πραγμα θα επρεπε να παρω την αποφαση αυτη να τη τρεξω στα δικαστήρια και να βρω το δικιο μου και πραγματικα και τωρα να χα το χρονο και το χρημα θα το κανα. ενασ δικηγόρος που ασχολείται με το αντικειμενο θα μου εβγαζε αποζημιωσεισ για ψυχικη οδυνη, διαφυγοντα κερδη, αθετηση συμβασησ, απωλειεσ δικεσ μου απ το γεγονος κλπ κλπ αλλα ποιος το κανει ολο αυτο να τρεξω χρονια σε δικαστηρια με αμφιβολο αποτελεσμα περα των χρηματων μου. αναφορικα και μονο παρομοια περιπτωση σε αγγλικη τραπεζα που χω λογαριασμο λυθηκε σε λιγεσ ωρεσ και για ενα ποσο 100 λιρεσ μου εδωσαν και 20 λιρεσ δωρο για τη ταλαιπωρια. δεν ρωτησαν τι πως που καν μολισ τουσ εστειλα αποδεικτικα και ειδαν ποσα μου λειπουν πρωτα αποζημιωσαν εμενα και μετα θα εκαναν τον οποιοδηποτε εσωτερικο δικο τουσ ελεγχο.
kostasbm Δημοσ. 14 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2020 11 ώρες πριν, Nezoski7 είπε εννοειτε πως ρωτησα σε καταστημα και στα κεντρικα πηγα στην αιολου. η απαντηση ειναι να καταχωρησω ενα αιτημα προσ το "αρμοδιο" τμημα που ακομα δεν μου το εχει κατονομασει καποιος, οπως και εχω κανει και να περιμενω απαντηση. δεν μπορει να μου λυσει κατι το καταστημα εφοσον δεν ηταν συναλλαγη που συνεβη στο Χ καταστημα. μακαρι να ηταν τοσο ευκολο το να βγαλω ακρη . επικοινωνησα και με τον μεσολαβητη και αυτο που μου παν ειναι οτι πρακτικα αυτοι μετα απευθυνονται στη τραπεζα τησ Ελλαδοσ οπου ασκει κυρωσεις αν δεν απαντησουν σ αλλεσ 45 μερεσ το συνολο 90. εγω μετα αν εφτανε εκει το πραγμα θα επρεπε να παρω την αποφαση αυτη να τη τρεξω στα δικαστήρια και να βρω το δικιο μου και πραγματικα και τωρα να χα το χρονο και το χρημα θα το κανα. ενασ δικηγόρος που ασχολείται με το αντικειμενο θα μου εβγαζε αποζημιωσεισ για ψυχικη οδυνη, διαφυγοντα κερδη, αθετηση συμβασησ, απωλειεσ δικεσ μου απ το γεγονος κλπ κλπ αλλα ποιος το κανει ολο αυτο να τρεξω χρονια σε δικαστηρια με αμφιβολο αποτελεσμα περα των χρηματων μου. αναφορικα και μονο παρομοια περιπτωση σε αγγλικη τραπεζα που χω λογαριασμο λυθηκε σε λιγεσ ωρεσ και για ενα ποσο 100 λιρεσ μου εδωσαν και 20 λιρεσ δωρο για τη ταλαιπωρια. δεν ρωτησαν τι πως που καν μολισ τουσ εστειλα αποδεικτικα και ειδαν ποσα μου λειπουν πρωτα αποζημιωσαν εμενα και μετα θα εκαναν τον οποιοδηποτε εσωτερικο δικο τουσ ελεγχο. καλά έκανες αλλά σου λεω ειλικρινά τα τελευταία 35 χρόνια που ήμουν σε Τράπεζα ,ότι παράπονο η σύσταση ερχόταν από την Τράπεζα της Ελλάδος τα περισσότερα είχαν επιλυθεί γιατί έρχονταν μετά από 1 η 2 μηνες και μέχρι να γίνει απάντηση στα ερωτήματα πέρναγε ένα 3μηνο,γιατί και αυτοί μη νομίζεις ότι τους ενδιαφέρει γιατί είναι διακοσμητικός ο ρόλος τους τώρα πια.....και κάνουν δουλειές μπακάλικου.
The_Judas Δημοσ. 15 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) Στις 26/6/2020 στις 12:34 ΠΜ, Hannibal_Lector είπε Δυστυχώς και άσχετα από ότι πιστεύει ο καθένας πολιτικά, οι τράπεζες κάνουν κουμάντο στην αγορά και η πολιτική τους είναι αν σας αρέσει αλλιώς δεν έχει. Εμένα μου έτυχε το εξής πριν από λίγο καιρό, καθώς έκανα κατάθεση σε ΑΤΜ κόλλησε το μηχάνημα την ώρα που πήρε τα λεφτά χωρίς να ολοκληρώσει την συναλλαγή και φυσικά χωρίς να πιστωθούν στον λογαριασμό μου. Από την εξυπηρέτηση πελατών μου είπαν να μην ανησυχώ να πάω την άλλη μέρα στο υποκατάστημα να κάνω αίτημα και μόλις ... ανοίξουν το ΑΤΜ θα πιστωθούν τα λεφτά, ήτανε Πέμπτη και τα λεφτά φάνηκαν Δευτέρα, 4 μερούλες η Εθνική τα γλεντούσε αλλά για μένα ήταν στον "αέρα".! Δηλαδή και χάσιμο χρόνου για μένα για φταίξιμο της τράπεζας και 4 μέρες τα λεφτά μου ...χαμένα! Μιλώντας με κάποιον γνωστό που είναι τεχνικός ΑΤΜ μου είπε ότι έχει συμβεί μπροστά του το ίδιο θέμα , ο πελάτης κάλεσε την αστυνομία και οι αστυνομικοί δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα! Το πιο αστείο, και στον φίλο μου έτυχε το ίδιο όταν δοκιμάζοντας να κάνει μια συναλλαγή σε ΑΤΜ για να δοκιμάσει το νέο μηχάνημα αυτό κόλλησε και πήρε πίσω τα λεφτά του μετά από 15 μέρες! Απλά οι τράπεζες έχουν ορίσει ένα πλαίσιο που είναι καλυμμένες νομικά από παντού και σε κάθε περίπτωση, και έχει γίνει αποδεκτό από το κράτος (πολύ κακώς) το πλαίσιο αυτό να είναι εντελώς υπέρ των τραπεζών ακόμη και σε προβλήματα από τελείως δική τους ευθύνη και εμείς να ευχόμαστε να μην μας τύχει. Υ.Γ. Η Revolut μου στέλνει εδώ και περίπου 1 χρόνο μηνύματα ζητώντας νέο αποδεικτό για την ταυτοποίηση , απλά δεν κάνω κάτι και παίζει κανονικά. Υ.Γ2. Curve σαν ψηφιακό πορτοφόλι , αλλά και Payoneer που την έχω 4 χρόνια και με είναι πολύ χρηστική παντού. Καταλαβαίνεις ότι πρόκειται για ένα τραπεζικό ίδρυμα με εκατομμύρια πελάτες οπότε είναι δυσκίνητο στα γραφειοκρατικά θέματα. Αν δεν γίνει ο έλεγχος δεν μπορεί ο υπάλληλος να σου πει "πάρε πίσω τα λεφτά σου". Λάθη συμβαίνουν παντού. Προφανώς και δεν πρόκειται να συλλάβει η αστυνομία για κλοπή τον υπάλληλο ή τον δ/ντη επειδή κόλλησε το μηχάνημα. Ούτε πρόκειται να χάσεις τα χρήματά σου. Αλλά ακόμη και αν τα χάσεις μπορείς να κινηθείς νομικά εναντίον τους. Επεξ/σία 15 Ιουλίου 2020 από The_Judas
Hannibal_Lector Δημοσ. 15 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2020 5 ώρες πριν, The_Judas είπε Καταλαβαίνεις ότι πρόκειται για ένα τραπεζικό ίδρυμα με εκατομμύρια πελάτες οπότε είναι δυσκίνητο στα γραφειοκρατικά θέματα. Αν δεν γίνει ο έλεγχος δεν μπορεί ο υπάλληλος να σου πει "πάρε πίσω τα λεφτά σου". Λάθη συμβαίνουν παντού. Προφανώς και δεν πρόκειται να συλλάβει η αστυνομία για κλοπή τον υπάλληλο ή τον δ/ντη επειδή κόλλησε το μηχάνημα. Ούτε πρόκειται να χάσεις τα χρήματά σου. Αλλά ακόμη και αν τα χάσεις μπορείς να κινηθείς νομικά εναντίον τους. Εσύ καταλαβαίνεις ότι η Τράπεζα τα λεφτά τα έχει και τα κάνει ότι θέλει άσχετα αν εμένα δεν μου εμφανίζονται στον λογαριασμό απο δική μου κατάθεση? πολύ εύκολα δίνεις άφεση αμαρτιών στο τραπεζικό ίδρυμα που υπάρχει γιατί έχουμε όλοι τα λεφτά μας εκεί, αλλά εγώ δεν είμαι ίδρυμα ... για να κάνω δωρεά σε Τράπεζες τα λεφτά μου ούτε για 1 λεπτό. Δεν μίλησε κανένας για συλλήψεις, αλλά αν αντίστοιχα εγώ δεν εξοφλήσω κάποια οφειλή , απο το πρώτο λεπτό αρχίζουν οι ποινές και ο τόκος. Επίσης για ποιο λόγω πρέπει εγώ σαν πελάτης να κάνω οτιδήποτε για λάθος της τράπεζας? Ωραία λογική σου κρατάνε τα λεφτά και αν δεν στα δώσουν κιόλας πάνε στα δικαστήρια, για τράπεζες μιλάμε όχι για ... μπαρμπούτι
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα