Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδια καλησπερα!

Με αφορμη ενα προαφατο γεγονος που μου συνεβη, ηθελα να ρωτησω εαν γινεται ενα μαγαζι να σου κανει μηνυση για συκοφαντική δυσφήμιση σε περιπτωση που γραψεις ενα αληθινο κακο review.

Επειδή έχω καταλάβει οτι σε ολο αυτο το θεμα με τα reviews αποτι φαίνεται το να γραψεις κατι κακο που συνέβη στη πραγματικοτητα μονο επιπλέον ζημειωμενος θα βγεις και οτι πλέον δεν υπαρχει ελευθερια του λογου.

 

Δημοσ.

Ειναι ο λογος σου εναντια του λογου τους, αν δε ειναι και μεγαλη εταιρεια... φροντισε να μπορεις να αποδειξεις αυτα που λες αλλιως ...συκοφαντικη δυσφημιση

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 18/7/2020 στις 12:36 ΠΜ, ioannemi είπε

Παιδια καλησπερα!

Με αφορμη ενα προαφατο γεγονος που μου συνεβη, ηθελα να ρωτησω εαν γινεται ενα μαγαζι να σου κανει μηνυση για συκοφαντική δυσφήμιση σε περιπτωση που γραψεις ενα αληθινο κακο review.

Επειδή έχω καταλάβει οτι σε ολο αυτο το θεμα με τα reviews αποτι φαίνεται το να γραψεις κατι κακο που συνέβη στη πραγματικοτητα μονο επιπλέον ζημειωμενος θα βγεις και οτι πλέον δεν υπαρχει ελευθερια του λογου.

Προφανώς και μπορεί. Κάποιες φορές είναι θεμιτό βέβαια και κάποιες όχι. Πάρε παράδειγμα το κατάστημα της Apple εδώ Αθήνα που έκανε αγωγή πριν κάμποσα χρόνια σε χρήστη ζητώντας 200.000 ευρώ επειδή δεν του άρεσαν τα λεγόμενα του.

Επεξ/σία από l337
Δημοσ.

Γενικά ο καθένας μπορεί να σου κάνει μήνυση για οποιονδήποτε λόγο, αν θα μπορεί να σταθεί σε δικαστήριο είναι άλλο πράγμα.

Αν γίνεις πιο συγκεκριμένος θα μπορείς να έχεις μεγαλύτερη βοήθεια.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Αναλόγως τι θα πεις. Αν πεις ότι το φαγητο άργησε και ηταν κρυο τι μήνυση να σου κανει ;; για πιο σοβαρά οντως θες αποδείξεις

Εχω ακούσει και για απειλές μέσω τηλεφώνου από μαγαζάτορα με παγωτά λόγω κακής κριτικής...

Τα κακης ποιότητας μαγιαζα ας κοιταξουν να φτιάξουν τις υπηρεσίες τους και ας αφήσουν τη συκοφαντική δυσφήμιση διότι αυτός είναι ο σκοπός της κακης κριτικής 

  • Thanks 1
Δημοσ.

Εξαρτάται πόσο εύκολα αποδεικνύεται, αυτό που θες να πεις για την εταιρία ή κατάστημα στο review.

Για να μη χαλάω το θέμα, βάζω τη δικιά μου ιστορία:
 

Spoiler

Και θα πω και τη δική μου ιστορία, που συνέβη πριν αρκετό καιρό.

Λόγω ασθένειας συγγενούς, αναγκάστηκα να "μετακομίσω" σε μεγάλο νοσοκομείο, ως συνοδός. Αναγκαστικά, επειδή και το σπίτι που με φιλοξενούσε δεν ήταν πολύ κοντά, έψαξα να βρω κάποιο κατάστημα με φαγητό στο οποίο να τρώω καθημερινά. Ρώτησα, πήγα και δοκίμασα και μου είπαν και καλά λόγια.

Έμεινα στο νοσοκομείο 22 μέρες. Πρέπει να έφαγα περίπου 15 φορές από το συγκεκριμένο μαγαζί. Το μαγαζί να πω είχε της ώρας, μαγειρευτά, γύρο κλπ. Ποτέ δεν αντιμετώπισα πρόβλημα με το φαγητό, πάντα ήταν πεντανόστιμα ως και την τελευταία μέρα.

Την τελευταία μέρα πριν φύγω, γίνεται το αναπάντεχο, ομαδική τροφική δηλητηρίαση από το φαγητό τους. Ευτυχώς, κατά σύμπτωση, εγώ δεν είχα φάει από εκεί εκείνη τη φορά. Κανένας δεν παραπονέθηκε για το φαγητό, προφανώς είχε να κάνει με ακαθαρσίες στο χώρο προετοιμασίας. Τα γνωστά συμπτώματα διήρκησαν ένα βράδυ μόνο.

Πώς έπρεπε να πράξω; Κατάλαβα ότι ήταν δύσκολο να το αποδείξω, θα μπορούσε κάλλιστα να μου πει αυτός ότι έφαγα και κάτι από αλλού, ότι τσιμπήσαμε κάποιο ιό στο νοσοκομείο κλπ.

Το άφησα να περάσει έτσι.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...