verlemakos Δημοσ. 18 Μαρτίου Δημοσ. 18 Μαρτίου 4 ώρες πριν, mechpanos είπε Φάουλ κόκκινη κάρτα και αποβολή! 😂😂😂 Εξέταση στο VAR. Γνωρίζω ανάλογη περίπτωση που ο χρήστης είναι ικανοποιημένος, ούτως ή άλλως ανέφερα τις προϋποθέσεις ενός τέτοιου σεναρίου. Βασικά να σου περισσεύει ενέργεια και να έχεις μειώσει σημαντικά τίς απώλειες σου. Μην με φάτε ζωντανό οι αντλιολαγνοι!😎 1
mechpanos Δημοσ. 18 Μαρτίου Δημοσ. 18 Μαρτίου 49 λεπτά πριν, verlemakos είπε Εξέταση στο VAR. Απαλάσσεσαι λόγω αμφιβολιών, δεν είναι ξεκάθαρη η φάση! Παίζεται λέει ο διαιτητής!!! 1
verlemakos Δημοσ. 18 Μαρτίου Δημοσ. 18 Μαρτίου 2 ώρες πριν, alexander098 είπε Απορία σχετικά με αντλία σε συνδυασμό με ενδοδαπεδια. Σε σπίτι με διάφορα δάπεδα(μάρμαρο- μωσαϊκό- μουσαμά) πως θα μπορούσε να μπει ξηρής δόμησης ενδοδαπεδια; Θεωρείτε αξίζει περισσότερο από το να μπουν πάνελ; Κυρίως αυτό που σκέφτομαι είναι πως θα γίνει η δουλειά στη μαρμάρινη επιφάνεια. Επίσης η αντλία θεωρητικά πάντα δεν θα λειτουργεί και σε χαμηλότερα watt; Και εγώ από πάνελ πήγα σε ξηράς δόμησης, αφού αφαίρεσα το μάρμαρο και λίγο ελαφρομπετον από κάτω για να μην έχω πρόβλημα με τα ύψη στις πόρτες. Στην δική μου περίπτωση είχα εξοικονόμηση περίπου 30% με λέβητα αερίου. Προσοχή, πάντα γνώμη από μηχανικό, ιδίως για το αν η πλάκα σου αντέχει τα επιπλέον φορτία της ξηράς δόμησης σε περίπτωση σεισμού. Μερικοί την τοποθετούν χύμα πάνω στα παλιά πλακάκια ή μάρμαρα χωρίς να ρωτήσουν κανένα. Έγκλημα. Ένας μηχανικός μπορεί να σου κάνει και υπολογισμό απωλειών και να σου προτείνει σενάρια για διάφορα συστήματα θέρμανσης. Εφόσον έχεις αποφασίσει για αντλία και διαθέτεις το ανάλογο τίμημα, να είσαι σίγουρος ότι με σωστή μελέτη / επιλογή αντλίας / εγκατάσταση θα έχεις αναβαθμίσει την ποιότητα διαβίωσης σου και την αξία του ακινήτου σου και με χαμηλό κόστος λειτουργίας. 1
alexander098 Δημοσ. 18 Μαρτίου Δημοσ. 18 Μαρτίου 3 λεπτά πριν, verlemakos είπε Και εγώ από πάνελ πήγα σε ξηράς δόμησης, αφού αφαίρεσα το μάρμαρο και λίγο ελαφρομπετον από κάτω για να μην έχω πρόβλημα με τα ύψη στις πόρτες. Στην δική μου περίπτωση είχα εξοικονόμηση περίπου 30% με λέβητα αερίου. Προσοχή, πάντα γνώμη από μηχανικό, ιδίως για το αν η πλάκα σου αντέχει τα επιπλέον φορτία της ξηράς δόμησης σε περίπτωση σεισμού. Μερικοί την τοποθετούν χύμα πάνω στα παλιά πλακάκια ή μάρμαρα χωρίς να ρωτήσουν κανένα. Έγκλημα. Ένας μηχανικός μπορεί να σου κάνει και υπολογισμό απωλειών και να σου προτείνει σενάρια για διάφορα συστήματα θέρμανσης. Εφόσον έχεις αποφασίσει για αντλία και διαθέτεις το ανάλογο τίμημα, να είσαι σίγουρος ότι με σωστή μελέτη / επιλογή αντλίας / εγκατάσταση θα έχεις αναβαθμίσει την ποιότητα διαβίωσης σου και την αξία του ακινήτου σου και με χαμηλό κόστος λειτουργίας. Σε ευχαριστώ πολύ! Η αφαίρεση του μαρμάρου είναι μεγάλος μπελάς; Επίσης μπορείς να έχεις και ψύξη;
verlemakos Δημοσ. 18 Μαρτίου Δημοσ. 18 Μαρτίου 14 λεπτά πριν, alexander098 είπε Σε ευχαριστώ πολύ! Η αφαίρεση του μαρμάρου είναι μεγάλος μπελάς; Επίσης μπορείς να έχεις και ψύξη; Είναι δεν είναι μπελάς, το σωστό είναι να αποφορτισεις και να αλφαδιασεις την πλάκα σου πριν κάνεις οτιδήποτε. Όχι ψύξη, απαλό δροσισμο μέσω του δαπέδου θα έχεις. Αν κατοικείς σε περιοχή που έχει συχνούς καύσωνες και ταυτόχρονα έχεις μεγάλες απώλειες πιθανόν να μην μπορεί να σε καλύψει όπως ένα κλιματιστικό. Σε σπίτι με καλή μόνωση σου φτάνει και σου περισσεύει, και χωρίς να κυκλοφορείς τα νερά σε πολύ χαμηλή θερμοκρασία. Δεν είναι μόνο θέμα κατανάλωσης, αλλά και ασφάλειας (η υγρασία του χώρου συμπυκνώνεται στο δάπεδο, μοιάζει μονίμως σφουγγαρισμενο και γλιστράει επικίνδυνα κάποιες φορές) 1 1
marioboni Δημοσ. 18 Μαρτίου Δημοσ. 18 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 18 ώρες πριν, verlemakos είπε Πολύ ωραία. Έχω μόνο μια απορία: Πως καταναλώνεις συνολικά 300 κιλοβατώρες μηνιαία? Το yukai (9αρι και 12αρι) δεν μπορεί να πέσει κάτω από τα 200 watts στη θέρμανση και κάτω από τα 180 watts στην ψύξη (manual). Η ελάχιστη ημερήσια κατανάλωση για τα τρία yukai είναι 3 χ 0,2 kwh x 24 ώρες = 14,4 kwh (στην θέρμανση), άρα 432 kwh τον μήνα. Και υπάρχει και το 16αρι haori που δεν υπολογίστηκε στην παραπάνω εξίσωση. Μήπως λόγω ισχυρής μόνωσης σβήνουν για αρκετή ώρα ή έχεις συχνά on-off? Ή έχεις βρει τρόπο να παρέμβεις στις ρυθμίσεις τους για να ρίξεις κι άλλο την ελάχιστη κατανάλωση? (Με τρώει η περιέργεια αν συμβαίνει αυτό). Αν είχα τα τετραγωνικά σου και την σκεπή της μονοκατοικίας σου και εγκαθιστούσα φ/β με αποθήκευση ενέργειας, πιθανότατα θα με κάλυπτε και ένας ηλεκτρικός λέβητας το πολύ 5-6 kw σε ενδοδαπέδια και θα το ζέσταινε με λογική κατανάλωση το σπίτι με τέτιοα ισχυρή μόνωση που διαθέτει. Αγορά + εγκατάσταση περίπου 1500 ευρώ. Για αντλία αν υπολογίσεις αγορά + δοχείο αδρανείας + εγκατάσταση ++ η διαφορά είναι κάποιες (αρκετές) χιλιάδες ευρώ. Ίσως και να ήταν πλεονασμός η αντλία από την στιγμή που θα μπορούσα ήδη να παράγω μόνος μου την περισσότερη απαιτούμενη ενέργεια. Θα είχα και 2 επώνυμα / οικονομικά κλιματιστικά για το καλοκαίρι (ή για συμπληρωματική θέρμανση τις μέρες που η παραγωγή θα ήταν μειωμένη). Αν υπάρχει η δυνατότητα μέσω της σύμβασης με τον πάροχο, την περίσσεια των θερινών μηνών θα την διοχέτευα στο δίκτυο και θα είχα απόθεμα ενέργειας για τις μικρές και συννεφιασμένες μέρες του χειμώνα. Μπράβο σου για μια ακόμη φορά που επένδυσες σωστά και έκανες τα πράγματα τόσο εύκολα στο θέμα της θέρμανσης / ψύξης. Στην ουσία το σπίτι σου είναι ένα μικρό σκαλί κάτω από ένα σύγχρονο κτίριο nZEB ή ένα σχεδόν παθητικό κτίριο. Κατά την γνώμη μου, ένα σπίτι θεωρείται καλά μονωμένο όταν υπερκαλύπτει τις πρόσφατες προδιαγραφές / απαιτήσεις του ΚΕΝΑΚ (οι οποίες νομίζω ότι ισχύουν αναλόγως της γεωγραφικής θέσης, υψομέτρου, τοπικών μικροκλιματικών συνθηκών, κλπ.). Οι πρόσφατες απαιτήσεις τείνουν να εναρμονιστούν και να προσεγγίσουν τα πρότυπα της Ε.Ε. Αν οι απαιτήσεις του κανονισμού για την περιοχή σου είναι κέλυφος πάχους 8εκ. γραφιτούχας πολυστερίνης (νομίζω θεωρούν τον συντελεστή θερμοπερατότητας λ ίσο με 0,030-0,032, διορθώστε με αν κάνω λάθος), καλύτερα να αυξήσεις 15-20% το πάχος έτσι ώστε να βάλεις στην εξίσωση και την σταδιακή γήρανση των υλικών της θερμοπρόσοψης με την πάροδο του χρόνου. Από εκεί και πέρα, μπορείς να ανεβάσεις και άλλο το πάχος εφόσον αποφασίσεις ότι θέλεις να κάνεις σε βάθος χρόνου ακόμη μεγαλύτερη εξοικονόμηση χρημάτων για θέρμανση / ψύξη. Το κόστος του επιπλέον μονωτικού υλικού είναι μικρό σε σχέση με το κόστος της εγκατάστασης και των υπόλοιπων υλικών που παραμένει σταθερό ασχέτως πάχους. Νομίζω ότι ο κανονισμός απαιτεί για τις νέες οικίες έναν συγκεκριμένο συντελεστή θερμικής αντίστασης, έτσι ώστε η οικία να παραμένει όσο το δυνατόν ανεπηρέαστη από τις μεταβολές της εξωτερικής θερμοκρασίας. Αν ψάξεις στον ιστό θα βρεις πολύ αναλυτικές πληροφορίες, εγώ σου τα λέω μάλλον γενικά γιατί δεν είμαι και πολύ σχετικός. Το σίγουρο είναι ότι όσα και να επενδύσεις σε μόνωση, θα σου επιστραφούν πολλαπλάσια σε βάθος χρόνου. οφ τοπικ τα ελάχιστα που έχω δει είναι όσα και στην ψύξη, δηλαδή περίπου 145-150 στα yukai και περίπου 200 πάνω κάτω στο haori.Φυσικα και έχει ον οφ αλλά πίστεψέ με δεν το παίρνεις χαμπάρι καθόλου . Εννοείται δουλεύουν μόνιμα ρελαντί ακόμη και με θερμοκρασίες κοντά στο 0 ανεβάζουν ελάχιστα στις φωτό φαίνεται η περσινή κατανάλωση γιατί φέτος που είμαι δεύτερη χρονιά μέσα στο σπίτι δουλεύω φυσικό αέριο να δω πως θα πάει Μόνο τα πρωινά έχω αυτόματη ρύθμιση στο μεγάλο όταν ξυπνάμε τα μικρά για το σχολείο να ανεβάσει την θερμοκρασία στο σαλόνι από 22 σε 24 μέχρι να φύγουν γιατί είναι από τον ύπνο τις καθημερινές 150-160kw ανά μήνα το μεγάλο και 30-40 x3 τα μικρά 18 ώρες πριν, verlemakos είπε Πολύ ωραία. Έχω μόνο μια απορία: Πως καταναλώνεις συνολικά 300 κιλοβατώρες μηνιαία? Το yukai (9αρι και 12αρι) δεν μπορεί να πέσει κάτω από τα 200 watts στη θέρμανση και κάτω από τα 180 watts στην ψύξη (manual). Η ελάχιστη ημερήσια κατανάλωση για τα τρία yukai είναι 3 χ 0,2 kwh x 24 ώρες = 14,4 kwh (στην θέρμανση), άρα 432 kwh τον μήνα. Και υπάρχει και το 16αρι haori που δεν υπολογίστηκε στην παραπάνω εξίσωση. Μήπως λόγω ισχυρής μόνωσης σβήνουν για αρκετή ώρα ή έχεις συχνά on-off? Ή έχεις βρει τρόπο να παρέμβεις στις ρυθμίσεις τους για να ρίξεις κι άλλο την ελάχιστη κατανάλωση? (Με τρώει η περιέργεια αν συμβαίνει αυτό). Αν είχα τα τετραγωνικά σου και την σκεπή της μονοκατοικίας σου και εγκαθιστούσα φ/β με αποθήκευση ενέργειας, πιθανότατα θα με κάλυπτε και ένας ηλεκτρικός λέβητας το πολύ 5-6 kw σε ενδοδαπέδια και θα το ζέσταινε με λογική κατανάλωση το σπίτι με τέτιοα ισχυρή μόνωση που διαθέτει. Αγορά + εγκατάσταση περίπου 1500 ευρώ. Για αντλία αν υπολογίσεις αγορά + δοχείο αδρανείας + εγκατάσταση ++ η διαφορά είναι κάποιες (αρκετές) χιλιάδες ευρώ. Ίσως και να ήταν πλεονασμός η αντλία από την στιγμή που θα μπορούσα ήδη να παράγω μόνος μου την περισσότερη απαιτούμενη ενέργεια. Θα είχα και 2 επώνυμα / οικονομικά κλιματιστικά για το καλοκαίρι (ή για συμπληρωματική θέρμανση τις μέρες που η παραγωγή θα ήταν μειωμένη). Αν υπάρχει η δυνατότητα μέσω της σύμβασης με τον πάροχο, την περίσσεια των θερινών μηνών θα την διοχέτευα στο δίκτυο και θα είχα απόθεμα ενέργειας για τις μικρές και συννεφιασμένες μέρες του χειμώνα. Μπράβο σου για μια ακόμη φορά που επένδυσες σωστά και έκανες τα πράγματα τόσο εύκολα στο θέμα της θέρμανσης / ψύξης. Στην ουσία το σπίτι σου είναι ένα μικρό σκαλί κάτω από ένα σύγχρονο κτίριο nZEB ή ένα σχεδόν παθητικό κτίριο. Κατά την γνώμη μου, ένα σπίτι θεωρείται καλά μονωμένο όταν υπερκαλύπτει τις πρόσφατες προδιαγραφές / απαιτήσεις του ΚΕΝΑΚ (οι οποίες νομίζω ότι ισχύουν αναλόγως της γεωγραφικής θέσης, υψομέτρου, τοπικών μικροκλιματικών συνθηκών, κλπ.). Οι πρόσφατες απαιτήσεις τείνουν να εναρμονιστούν και να προσεγγίσουν τα πρότυπα της Ε.Ε. Αν οι απαιτήσεις του κανονισμού για την περιοχή σου είναι κέλυφος πάχους 8εκ. γραφιτούχας πολυστερίνης (νομίζω θεωρούν τον συντελεστή θερμοπερατότητας λ ίσο με 0,030-0,032, διορθώστε με αν κάνω λάθος), καλύτερα να αυξήσεις 15-20% το πάχος έτσι ώστε να βάλεις στην εξίσωση και την σταδιακή γήρανση των υλικών της θερμοπρόσοψης με την πάροδο του χρόνου. Από εκεί και πέρα, μπορείς να ανεβάσεις και άλλο το πάχος εφόσον αποφασίσεις ότι θέλεις να κάνεις σε βάθος χρόνου ακόμη μεγαλύτερη εξοικονόμηση χρημάτων για θέρμανση / ψύξη. Το κόστος του επιπλέον μονωτικού υλικού είναι μικρό σε σχέση με το κόστος της εγκατάστασης και των υπόλοιπων υλικών που παραμένει σταθερό ασχέτως πάχους. Νομίζω ότι ο κανονισμός απαιτεί για τις νέες οικίες έναν συγκεκριμένο συντελεστή θερμικής αντίστασης, έτσι ώστε η οικία να παραμένει όσο το δυνατόν ανεπηρέαστη από τις μεταβολές της εξωτερικής θερμοκρασίας. Αν ψάξεις στον ιστό θα βρεις πολύ αναλυτικές πληροφορίες, εγώ σου τα λέω μάλλον γενικά γιατί δεν είμαι και πολύ σχετικός. Το σίγουρο είναι ότι όσα και να επενδύσεις σε μόνωση, θα σου επιστραφούν πολλαπλάσια σε βάθος χρόνου. Επεξ/σία 18 Μαρτίου από marioboni
mechpanos Δημοσ. 18 Μαρτίου Δημοσ. 18 Μαρτίου ΚΑΛΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ αλλά πάντως αν θέλετε κρατήστε την συζήτηση περί αντλιών, για τα υπόλοιπα υπάρχει thread "επιλογή συστήματος θέρμανσης" 4
hliastsek Δημοσ. 19 Μαρτίου Δημοσ. 19 Μαρτίου Χωρις προηγουμενη επαφη με αντλιες θερμοτητας, εδω και καποιο καιρο στο σπιτι που μενω η θερμανση βασίζεται σε αντλια θερμοτητας και σωματα καλοριφερ. Οσο και αν ανεβαζω την θερμοκρασια, τα σωματα ειναι χλιαρα. Στο τελος την πιανει την θερμοκρασια αλλα αν το σπιτι ειναι κρυο το να παει απο πχ 18 βαθμους στους 22 αργει παρα πολυ (ισως και 2-3 μερες). ΕΙναι φυσιολογικο αυτο?
mechpanos Δημοσ. 19 Μαρτίου Δημοσ. 19 Μαρτίου 37 λεπτά πριν, hliastsek είπε Χωρις προηγουμενη επαφη με αντλιες θερμοτητας, εδω και καποιο καιρο στο σπιτι που μενω η θερμανση βασίζεται σε αντλια θερμοτητας και σωματα καλοριφερ. Οσο και αν ανεβαζω την θερμοκρασια, τα σωματα ειναι χλιαρα. Στο τελος την πιανει την θερμοκρασια αλλα αν το σπιτι ειναι κρυο το να παει απο πχ 18 βαθμους στους 22 αργει παρα πολυ (ισως και 2-3 μερες). ΕΙναι φυσιολογικο αυτο? Όχι, σε καμία περίπτωση!
SB_1957 Δημοσ. 19 Μαρτίου Δημοσ. 19 Μαρτίου 2 hours ago, hliastsek said: Χωρις προηγουμενη επαφη με αντλιες θερμοτητας, εδω και καποιο καιρο στο σπιτι που μενω η θερμανση βασίζεται σε αντλια θερμοτητας και σωματα καλοριφερ. Οσο και αν ανεβαζω την θερμοκρασια, τα σωματα ειναι χλιαρα. Στο τελος την πιανει την θερμοκρασια αλλα αν το σπιτι ειναι κρυο το να παει απο πχ 18 βαθμους στους 22 αργει παρα πολυ (ισως και 2-3 μερες). ΕΙναι φυσιολογικο αυτο? Η αντλία λειτουργεί συνέχεια ή μόνο κάποιες ώρες?
hliastsek Δημοσ. 19 Μαρτίου Δημοσ. 19 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Εχω ορισει την θερμοκρασια στους 20-11 και λειτουργει μονο οταν πεσει ο θερμοστατης μεσα στο σπιτι κατω απο την θερμοκρασια αυτη. Οταν πιασει θερμοκρασια οι στροφες της αντλιας (φτερωτη) πεφτουν πολυ και ισα ισα δουλευει. Την συγκριση την κανω με το καλοριφερ πετρελαιου που ειχα συνηθισει και τα σωματα ζεματουσαν. Επεξ/σία 19 Μαρτίου από hliastsek
bill987 Δημοσ. 20 Μαρτίου Δημοσ. 20 Μαρτίου 23 ώρες πριν, hliastsek είπε Εχω ορισει την θερμοκρασια στους 20-11 και λειτουργει μονο οταν πεσει ο θερμοστατης μεσα στο σπιτι κατω απο την θερμοκρασια αυτη. Οταν πιασει θερμοκρασια οι στροφες της αντλιας (φτερωτη) πεφτουν πολυ και ισα ισα δουλευει. Την συγκριση την κανω με το καλοριφερ πετρελαιου που ειχα συνηθισει και τα σωματα ζεματουσαν. Λόγω του ότι και εγώ άσχετος είμαι με τις αντλίες, ξεκίνα διάβασμα τις τελευταίες 50 σελίδες τουλάχιστον και θα καταλάβεις πως λειτουργούν οι αντλίες! Σύμφωνα με αυτά που έχω διαβάσει την δουλεύεις τελείως λάθος και θα κλάψεις όταν έρθει ο λογαριασμός ρεύματος!
filarhos Δημοσ. 21 Μαρτίου Δημοσ. 21 Μαρτίου Θα ρωτήσω σχετικά με ένα άλλο θέμα που αντιμετωπίζω με την αντλία και με άλλες συσκευές βέβαια. Έχω βάλει επιτηρητή τάσης γιατί όταν είχε έρθει ο ηλεκτρολόγος είδε 400+ V μεταξύ των τάσεων. Είδαμε τις προδιαγραφές της τριφασικής αντλίας, και τις επιβεβαίωσα με τον αντιπρόσωπο, 425V μεταξύ φάσεων. Το πρόβλημα είναι ότι ο ΔΕΔΔΗΕ πολύ συχνά ξεπερνάει το 425, που έχω βάλει και στον επιτηρητή. Η συχνότητα είναι δύο με τρεις φορές την ημέρα και μου βγάζει σφάλμα ότι δεν έχω μια φάση, γιατί ο επιτηρητής έχει κόψει λόγω υπέρτασης. Τους κάλεσα και ήρθε τεχνικός και μέτρησε εκείνη την στιγμή 420 στο κουτί τους και στην αντλία 425-426 λόγω φωτοβολταικών, αναμενόμενο. Το θέμα είναι ότι κάποιες φορές στο κουτί τους έχω δει και 440, +5-6 από το φ/β. Τελικά έκανα παράπονα και η απάντηση είναι ότι ο ΔΕΔΔΗΕ δίνει από 350 μέχρι και 480 ή κάτι τέτοιο και είναι εντός προδιαγραφών ότι στέλνουν. Κάπου βρήκα ότι όντως ο ΔΕΔΔΗΕ δίνει μεγάλο εύρος και στα 220V και στα 400V. Έχει κανείς παρόμοιο πρόβλημα; Υ.Γ. Υπάρχει λύση με σταθεροποιητή τάσης αλλά είναι μεγάλο και ακριβό μηχάνημα...
mechpanos Δημοσ. 21 Μαρτίου Δημοσ. 21 Μαρτίου 2 ώρες πριν, filarhos είπε Θα ρωτήσω σχετικά με ένα άλλο θέμα που αντιμετωπίζω με την αντλία και με άλλες συσκευές βέβαια. Έχω βάλει επιτηρητή τάσης γιατί όταν είχε έρθει ο ηλεκτρολόγος είδε 400+ V μεταξύ των τάσεων. Είδαμε τις προδιαγραφές της τριφασικής αντλίας, και τις επιβεβαίωσα με τον αντιπρόσωπο, 425V μεταξύ φάσεων. Το πρόβλημα είναι ότι ο ΔΕΔΔΗΕ πολύ συχνά ξεπερνάει το 425, που έχω βάλει και στον επιτηρητή. Η συχνότητα είναι δύο με τρεις φορές την ημέρα και μου βγάζει σφάλμα ότι δεν έχω μια φάση, γιατί ο επιτηρητής έχει κόψει λόγω υπέρτασης. Τους κάλεσα και ήρθε τεχνικός και μέτρησε εκείνη την στιγμή 420 στο κουτί τους και στην αντλία 425-426 λόγω φωτοβολταικών, αναμενόμενο. Το θέμα είναι ότι κάποιες φορές στο κουτί τους έχω δει και 440, +5-6 από το φ/β. Τελικά έκανα παράπονα και η απάντηση είναι ότι ο ΔΕΔΔΗΕ δίνει από 350 μέχρι και 480 ή κάτι τέτοιο και είναι εντός προδιαγραφών ότι στέλνουν. Κάπου βρήκα ότι όντως ο ΔΕΔΔΗΕ δίνει μεγάλο εύρος και στα 220V και στα 400V. Έχει κανείς παρόμοιο πρόβλημα; Υ.Γ. Υπάρχει λύση με σταθεροποιητή τάσης αλλά είναι μεγάλο και ακριβό μηχάνημα... Έχεις μετρητή να κάνει καταγραφή, να δεις τι εύρος διακύμανσης του φέρνει ο ΔΕΔΔΗΕ; Το ονομαστικό είναι το 400, με ένα +- 10%, οπότε θα έλεγα ότι μπορείς να βάλεις στα 430 και στα 440 ακόμα τον επιτηρητή σου, χωρίς πρόβλημα. Επίσης μπορείς να ρυθμίσεις λίγο παραπάνω το delay before trip. Τέλος μπορείς στο inverter των φωτοβολταϊκών, να χαμηλώσεις λίγο την τάση εξόδου ώστε να μην σου ανεβάζει την υπέρταση.
filarhos Δημοσ. 21 Μαρτίου Δημοσ. 21 Μαρτίου 1 hour ago, mechpanos said: Έχεις μετρητή να κάνει καταγραφή, να δεις τι εύρος διακύμανσης του φέρνει ο ΔΕΔΔΗΕ; Το ονομαστικό είναι το 400, με ένα +- 10%, οπότε θα έλεγα ότι μπορείς να βάλεις στα 430 και στα 440 ακόμα τον επιτηρητή σου, χωρίς πρόβλημα. Επίσης μπορείς να ρυθμίσεις λίγο παραπάνω το delay before trip. Τέλος μπορείς στο inverter των φωτοβολταϊκών, να χαμηλώσεις λίγο την τάση εξόδου ώστε να μην σου ανεβάζει την υπέρταση. Όχι δυστυχώς δεν έχω μετρητή με καταγραφή. Το θέμα είναι ότι η αντλία έχει όριο τα 425 κι έχει και εσωτερικό κόφτη. Μάλιστα στο 425 μου βγάζει η αντλία σφάλμα υπέρτασης συμπιεστή. Οπότε διαλέγω το σφάλμα με τον επιτηρητή. Τωρα για τα φ/β μίλησα με τον μηχανικό και μου είπε ότι δεν έχει πιο χαμηλά. Και όντως 2-3V είναι συνήθως, δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει 0... 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα