Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, definitio είπε

Σύμφωνα με αυτό το πίνακα, δεν θα έπρεπε να έχω χρέωση 0,0069 για τις πρώτες 1600kwh κι όχι για τις πρώτες 800;

Η πηγή;

Aυτή ήταν κατανάλωση 4μηνου ; 

Τιμές για τις ρυθμιζόμενες έχουν όλοι οι πάροχοι, είναι κοινές 

δες πχ από ΔΕΗ 

https://www.dei.gr/Documents2/MYHOMEENTER/26112021/myHomeEnter_repriced_202112.pdf

 

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Τελικά αξίζει να μπει κανείς σε ένα από τα δύο προγράμματα έστω και τώρα; Το χειμώνα λόγω μωρού θα ξεπεράσουμε άνετα τις 1500Kw στον εκκαθαριστικό λογαριασμό.

Έχουμε ΚΟΤΒ και ο τελευταίος με 1417kw μας ήρθε 150€ με τη ρήτρα να είναι 120€ και με τρομάζει τι ρήτρα μπορεί να έρθει από Γενάρη και μετά...

Δημοσ.
3 ώρες πριν, telis είπε
Το προϊόν είναι ενεργό έως 12/12/2022
Οπότε δεν είμαι στο παλαιό τιμολόγιο. Πως ξεκινάω το κυνήγι για να με βάλουν στο παλιό;

παράπονο

35 λεπτά πριν, shape είπε

Κάλεσα εχθές την εξυπηρέτηση πελατών και τους ρώτησα αν θα έχω τις παλιές ή τις νέες τιμές και μου είπαν τις νέες.

μη δίνετε σημασία στο τι λέει ο σεκιουριτάς ,προϊστάμενος ,υπεύθυνος καθαρίστρια,  διευθυντής , υπάλληλος ,κεντρικά και γωνίες

1 ώρα πριν, definitio είπε

Ήρθε ο καθυστερημένος (δίμηνος για κάποιο λόγο) νέος λογαριασμός....~180€ αξία ρεύματος, ~140€ ρυθμιζόμενες χρεώσεις

να βάλεις νυχτερινό

7 λεπτά πριν, afragorn είπε

Τελικά αξίζει να μπει κανείς σε ένα από τα δύο προγράμματα έστω και τώρα; Το χειμώνα λόγω μωρού θα ξεπεράσουμε άνετα τις 1500Kw στον εκκαθαριστικό λογαριασμό.

Έχουμε ΚΟΤΒ και ο τελευταίος με 1417kw μας ήρθε 150€ με τη ρήτρα να είναι 120€ και με τρομάζει τι ρήτρα μπορεί να έρθει από Γενάρη και μετά...

https://www.insomnia.gr/forums/topic/745862-δεη-myhome-onlineenter/?do=findComment&comment=58970956

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
51 λεπτά πριν, shape είπε

Καλησπέρα σε όλους.

Δυστυχώς την πάτησα κι εγώ με το myHomeOnline της ΔΕΗ όπως οι περισσότεροι.

  • Στην δική μου περίπτωση η αίτηση έγινε 24/11
  • Στις 29/11 έστειλα τα δικαιολογητικά.
  • Στις 9/12 μου έστειλαν οτι λείπει ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΑΛΛΟΥ ΠΑΡΟΧΟΥ & ΑΠΟΔΕΙΞΗ, τα οποία δεν μου τα είχαν ζητήσει αρχικά. Τα έστειλα την ίδια ημέρα.
  • Στις 11/12 μου έστειλαν ότι έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς ο έλεγχος των εγγράφων σας και προωθήθηκε εντολή στον ΔΕΔΔΗΕ, η οποία εκτιμάται ότι θα υλοποιηθεί εντός 2 εργάσιμων ημερών.

Στο ebill είναι επιλεγμένο το myHomeOnline και εμφανίζει την ένδειξη "το αίτημα σας για το ΔΕΗ myHome Online είναι υπό εξέταση"Φυσικά ο τιμοκατάλογος από κάτω αναφέρει τις νέες τιμές.

Η σύμβαση αναφέρει ημερομηνία 24/11, αλλά δεν αναφέρει πουθενά το πρόγραμμα Online, ούτε έχει επισυναπτόμενο τιμοκατάλογο.

Κάλεσα εχθές την εξυπηρέτηση πελατών και τους ρώτησα αν θα έχω τις παλιές ή τις νέες τιμές και μου είπαν τις νέες.
Όταν τους ανέφερα ότι η σύμβαση αναφέρει 24/11 μου είπαν ότι αυτό δεν έχει σχέση και εφαρμόζεται ο τιμοκατάλογος που ισχύει την ημέρα της ενεργοποίησης. 

Τι προτείνετε, μπορώ να προχωρήσω σε καταγγελία παρόλο που δεν αναγράφεται το πρόγραμμα στην σύμβαση; 

Αν ναι, μπορώ αν το κάνω τώρα ή θα πρέπει να περιμένω πρώτα να ενεργοποιηθεί;

Προσοχή: Η αίτηση με τη σύμβαση είναι διαφορετικά πράγματα και μπορεί να διαφέρουν πολύ χρονικά.

Δεν θέλω να σε απογοητεύσω, αλλά από τη στιγμή που

1. τα τελευταία δικαιολογητικά (λογαριασμός άλλου παρόχου και απόδειξη) υποβλήθηκαν μετά την αλλαγή των χρεώσεων (2/12)

2. ο έλεγχος των εγγράφων ολοκληρώθηκε πολύ αργότερα,

3. Η σύμβαση που υπέγραψες δεν αναφέρει καν το Home Online

τα πράγματα είναι μάλλον δύσκολα.

Και στη δική μου περίπτωση που υπέγραψα 24/11 (αίτηση 11/11) και 29/11 έστειλε η ΔΕΗ στο ΔΕΔΗΕΕ για τα περαιτέρω, στο e-bill δείχνει ακόμη και σήμερα ότι το Home Online είναι υπό εξέταση. Σε τηλεφωνική επικοινωνία με τη ΔΕΗ μου είπαν ότι βλέπουν στο σύστημά τους ημερομηνία ενεργοποίησης την 30/11 και από τότε είμαι πελάτης ΔΕΗ, οπότε προώθησαν το πρόβλημα στο αρμόδιο τμήμα.

Αν δεν δούμε κάτι γραπτά όμως δεν αλλάζει τίποτα, ούτε για σένα, ούτε για μένα, ούτε για κανέναν.

Επεξ/σία από Geoponer
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Geoponer είπε

Προσοχή: Η αίτηση με τη σύμβαση είναι διαφορετικά πράγματα και μπορεί να διαφέρουν πολύ χρονικά.

μετρά κάποιος 30 μέρες απο την  ημερομηνία αποστολής της προσφοράς (απο τη ΔΕΗ)

τόση διάρκεια μπορεί να έχει η προσφορά

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Geoponer είπε

Προσοχή: Η αίτηση με τη σύμβαση είναι διαφορετικά πράγματα και μπορεί να διαφέρουν πολύ χρονικά.

Δεν θέλω να σε απογοητεύσω, αλλά από τη στιγμή που

1. τα τελευταία δικαιολογητικά (λογαριασμός άλλου παρόχου και απόδειξη) υποβλήθηκαν μετά την αλλαγή των χρεώσεων (2/12)

2. ο έλεγχος των εγγράφων ολοκληρώθηκε πολύ αργότερα,

3. Η σύμβαση που υπέγραψες δεν αναφέρει καν το Home Online

τα πράγματα είναι μάλλον δύσκολα.

Και στη δική μου περίπτωση που υπέγραψα 24/11 (αίτηση 11/11) και 29/11 έστειλε η ΔΕΗ στο ΔΕΔΗΕΕ για τα περαιτέρω, στο e-bill δείχνει ακόμη και σήμερα ότι το Home Online είναι υπό εξέταση. Σε τηλεφωνική επικοινωνία με τη ΔΕΗ μου είπαν ότι βλέπουν στο σύστημά τους ημερομηνία ενεργοποίησης την 30/11 και από τότε είμαι πελάτης ΔΕΗ, οπότε προώθησαν το πρόβλημα στο αρμόδιο τμήμα.

Αν δεν δούμε κάτι γραπτά όμως δεν αλλάζει τίποτα, ούτε για σένα, ούτε για μένα, ούτε για κανέναν.

Ενεργοποίηση 1/12 αλλά μέχρι 30/11/22 (!) Αυτο το "αρμόδιο τμήμα".... Οταν τους ρώτησα ποιο ακριβώς είναι αυτό το τμήμα η απάντηση ήταν.... "Ε, μια ομάδα ανθρώπων ..."  .... Έφυγε παραπονο τλκ .... Και ως δια μαγείας αυτή τη φορά (με  κοινοποίηση σε rae από όπου πήρα και απάντηση για αριθμό πρωτοκόλλου, και λοιπούς) που προτείνει ο κοκρακιος σε προηγούμενο post) μου απάντησαν αμέσως (πρώτη φορά αυτο....) ότι θα ελέγξουν τη παροχη μου και θα μου απαντήσουν σε ποιο πρόγραμμα είμαι και σε ποιο τιμολόγιο 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα. 
 

Ελαβα απάντηση μέσω email στο παράπονο που είχα στείλει στη ΔΕΗ  με τη σχετική φόρμα και είχα κοινοποιήσει σε ΡΑΕ, συνήγορο καταναλωτή και αλλά. 
 

Η απάντηση είναι η παρακάτω. Το πρώτο σκέλος δεν καταλαβαίνω. @korakiosπως το βλέπεις;

 

https://ibb.co/2Zk4mbz

Επεξ/σία από ppmarkos
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, ppmarkos είπε

Η απάντηση είναι η παρακάτω. Το πρώτο σκέλος δεν καταλαβαίνω. @korakiosπως το βλέπεις;

το πρώτο σκέλος σου λέει οτι τιμολογείσαι με Γ1 και ρήτρα μέχρι να καταφέρουν να επεξεργαστούν το αίτημα,  προσωπικά αν υπέγραφα online δε θα δεχόμουν ούτε μισή κιλοβατώρα να μπει στο Γ1

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@korakios Ωραια, ούτε εγώ το δέχομαι. Τι κάνω;

Μπορώ να απαντήσω στο email τους αλλά το θέμα είναι ότι δεν έχουν κοινοποίηση σε ΡΑΕ και άλλους να δουν την απάντηση. 
 

 

Επεξ/σία από ppmarkos
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, ppmarkos είπε

Ωραια, ούτε εγώ το δέχομαι. Τι κάνω;

 

1 λεπτό πριν, astrolavosg είπε

Όταν έρθει ο λογαριασμός αμφισβήτηση του για τίς όποιες κιλοβατώρες σε χρέωσαν με Γ1. 

 

Επεξ/σία από astrolavosg
  • Like 1
Δημοσ.

Πάντως με αυτά που βλέπουμε ως τώρα , καλύτερα όσοι απέστειλαν τα δικαιολογητικά οριακά πριν τις 2/12 , να αποστείλουν παράπονο στη ΔΕΗ και μετά myRae.gr αν δεν βγάλουν άκρη. 

Μην το αφήσουν γιατί κατά πάσα πιθανότητα είτε θα μείνουν στο Γ1 είτε θα ενεργοποιήσουν το MyHomeOnline με τις νέες χρεώσεις.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

και μόλις μου ήρθε και εμένα η απάντηση..... από ότι φαίνεται γνωρίζουν το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί...

"Το αίτημα σας για το προϊόν MyHomeOnline κατατέθηκε πριν την αλλαγή του τιμοκαταλόγου στις 3/12. Σας διαβεβαιώνουμε ότι θα γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες από πλευράς μας ώστε να ενεργοποιηθεί το προϊόν με τον τιμοκατάλογο που ίσχυε έως και 2/12"

 

Όπερ σημαίνει ότι είμαι στον νέο τιμοκατάλογο (από δική τους χαζομάρα) και περιμένω μεταφορά στον παλιό ... Σωστά @korakios ? άρα απλά περιμένουμε ε? 

τλκ καταλήγω πως είναι θέμα τύχης, όπου κάτσει η μπίλια..... φαντάζομαι χιλιάδες αιτήσεις να περιμένουν διεκπαιρέωση από καμια 100αριά υπαλλήλους με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει (και χωρίς καμιά διάθεση δικαιολόγησης του χάους που έχει δημιουργηθεί από τους χειρισμούς της ΔΕΗ....) και από όσους κάτσει στραβά αυτή η ριμάδα η μπίλια, όσοι το πάρουν πρέφα και κινηθούν αναλόγως "λογικά" θα βγάλουν άκρη.... 

 

O φίλος @ppmarkos τρώει Γ1 και ρήτρα, εγώ νέες τιμές.... και πόσοι άλλοι ακόμα.... ότι να'ναι.... αντε να δουμε τί θα δούμε.... καλή υπομονή σε όλους (μας) και καλά ξέτελα που λέμε και στο νησί.... 

Επεξ/σία από fasmatikos
  • Like 2
Δημοσ.
51 λεπτά πριν, ppmarkos είπε

@korakios Ωραια, ούτε εγώ το δέχομαι. Τι κάνω;

Μπορώ να απαντήσω στο email τους αλλά το θέμα είναι ότι δεν έχουν κοινοποίηση σε ΡΑΕ και άλλους να δουν την απάντηση.

email είναι , δεν μπορείς να κάνεις κοινοποίηση την απάντηση που θα δώσεις ?

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, matrixtv1 είπε

Εχει καποιος προβλημα με το ebill να μην μπορει να συνδεθει?

 

εγώ συνδέομαι κανονικά.

άσχετα αν δε γράφει μέσα αυτά που θέλω/έπρεπε να γράφει...

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...