Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Από τις άλλες εταιρίες φύγαμε για να μην έχουμε την προσαύξηση του άρθρου 8.8, έχουμε και στη ΔΕΗ τέτοιο ρε παιδιά (ή με άλλο όνομα); 

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, topmar είπε

Από τις άλλες εταιρίες φύγαμε για να μην έχουμε την προσαύξηση του άρθρου 8.8, έχουμε και στη ΔΕΗ τέτοιο ρε παιδιά (ή με άλλο όνομα); 

Στο Γ1 απο 5/8

επίσης δεν έφυγες απο εταιρία με ρήτρα , αλλά απο πρόγραμμα με ρήτρα και οι άλλες εταιρίες έχουν σταθερά προγράμματα (μέχρι και Σεπ ήταν αρκετά ανταγωνιστικά)

Επεξ/σία από korakios
αναδιατύπωση...
  • Like 1
Δημοσ.

Οπότε για να καταλάβω ήταν θέμα του ΔΕΔΔΗΕ σε ποιο τιμολόγιο θα μπω; 

1 ώρα πριν, takoulou είπε

Καλησπέρα.. Δεν σημαίνει ότι ο υπάλληλος που έδωσες την μέτρηση ότι την περασε.. Έρχεται ο Δεδδηε και καταγραφεί την μέτρηση και για την ενεργοποίηση στον νέο παροχο.. 

Όταν άλλαξα τον παροχο μου ζήτησε την καταμέτρηση και την καταχώρησαν υποτίθεται! Δηλαδή είναι θέμα του ΔΕΔΔΗΕ σε ποιο τιμολόγιο θα με εντάξουν; 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, B. E. M. είπε

Οπότε για να καταλάβω ήταν θέμα του ΔΕΔΔΗΕ σε ποιο τιμολόγιο θα μπω; 

Όταν άλλαξα τον παροχο μου ζήτησε την καταμέτρηση και την καταχώρησαν υποτίθεται! Δηλαδή είναι θέμα του ΔΕΔΔΗΕ σε ποιο τιμολόγιο θα με εντάξουν; 

όχι , μη δίνεις σημασία , δεν έχει καμία σχέση ο ΔΕΔΔΗΕ

εσύ απο που κατάλαβες οτι σε έχουν σε νέες τιμές ???

Δημοσ.
4 ώρες πριν, ekrepali είπε

Κοιτα να τρέξεις το θέμα της ΕΔΑ στο myrae. Μην αφήσεις έτσι την οφειλή και τη βρεις μια μέρα ξαφνικά μπροστά σου

Φράγκο δεν θα πάρουν. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, Decano είπε

Φράγκο δεν θα πάρουν. 

Αν βγάλουν διαταγή πληρωμής και στείλουν τον ΔΕΔΔΗΕ να σου κόψουν το ρεύμα, θα τρέχεις σαν τρελός.

Αν δε θες να δώσεις φράγκο, ξεκίνα καταγγελίες από τώρα. Μπορείς να ζητήσεις μέχρι και ποινική ρήτρα και να πάρεις λεφτά.

Επεξ/σία από ekrepali
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Αν βγάλουν διαταγή πληρωμής και στείλουν τον ΔΕΔΔΗΕ να σου κόψουν το ρεύμα, θα τρέχεις σαν τρελός.

Αν δε θες να δώσεις φράγκο, ξεκίνα καταγγελίες από τώρα. Μπορείς να ζητήσεις μέχρι και ποινική ρήτρα και να πάρεις λεφτά.

Τους έχω κάνει καταγγελία. Ωστόσο λογαριασμό δεν έχουν βγάλει μετά από τόσο καιρό.

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, korakios είπε

όχι , μη δίνεις σημασία , δεν έχει καμία σχέση ο ΔΕΔΔΗΕ

εσύ απο που κατάλαβες οτι σε έχουν σε νέες τιμές ???

Στο ebill μου έβγαζε μέχρι πρότινος ότι ήταν ενεργοποιημένο το my home enter, μέχρι 30/11/2023 και τώρα χθες μου έβγαλε ότι είναι ενεργοποιημένο το ίδιο πρόγραμμα μέχρι 08/12/2023 και έτσι πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών που μου είπανε προφορικά ότι είμαι στο νέο τιμολόγιο! 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, B. E. M. είπε

πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών που μου είπανε προφορικά ότι είμαι στο νέο τιμολόγιο! 

μη δίνετε σημασία στο τι λέει ο σεκιουριτάς ,προϊστάμενος ,υπεύθυνος καθαρίστρια,  διευθυντής , υπάλληλος ,κεντρικά και γωνίες
περίμενε την έκδοση λογαριασμού και βλέπεις

απο τη στιγμή κιόλας που υπέγραψες το enter σε κατάστημα μέχρι 2/12 είσαι υπερκαλυμμένος

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, B. E. M. είπε

Στο ebill μου έβγαζε μέχρι πρότινος ότι ήταν ενεργοποιημένο το my home enter, μέχρι 30/11/2023 και τώρα χθες μου έβγαλε ότι είναι ενεργοποιημένο το ίδιο πρόγραμμα μέχρι 08/12/2023 και έτσι πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών που μου είπανε προφορικά ότι είμαι στο νέο τιμολόγιο! 

'Εχουν χάσει τη μπάλα (στην καλύτερη) ή ρίχνουν άδεια να πιάσουν γεμάτα από όποιον δεν ασχοληθεί (στη χειρότερη).

Εγώ μίλησα πάλι με ΔΕΗ, γιατί έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία από ΔΕΔΗΕΕ και βλέπουν ημερομηνία ενεργοποίησης του Home Online 30/11, αλλά εγώ στο ebill βλέπω ακόμη ότι το αίτημα είναι υπό εξέταση. Ενώ τη Δευτέρα μου είπαν ότι είναι τυπικό το να εμφανιστεί κανονικά στο ebill, σήμερα μου είπαν ότι όντως είναι ακόμη υπό εξέταση και λογικά αρχές τις άλλης εβδομάδας θα δω αλλαγή στο ebill.

Γιατί έχω ένα προαίσθημα ότι δεν θα δω ημερομηνία ενεργοποίησης 30/11 στο e-bill? :-(

Επεξ/σία από Geoponer
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, korakios είπε

μη δίνετε σημασία στο τι λέει ο σεκιουριτάς ,προϊστάμενος ,υπεύθυνος καθαρίστρια,  διευθυντής , υπάλληλος ,κεντρικά και γωνίες
περίμενε την έκδοση λογαριασμού και βλέπεις

απο τη στιγμή κιόλας που υπέγραψες το enter σε κατάστημα μέχρι 2/12 είσαι υπερκαλυμμένος

Ευχαριστώ φίλε μου! Μου δίνεις κουράγιο... 😆

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχοντας ενεργοποιήσει πάγια εντολή, απλά το αφήνουμε να πληρωθεί μόνο του και δεν κάνουμε καμία ενέργεια;

Εγώ πχ έχω έγκριση συναλλαγής ενεργή στην εφαρμογή της τράπεζας μου.

Αυτή δεν θα έρθει ποτέ και θα πληρωθεί αυτόματα ο λογαριασμός την ημέρα της λήξης του χωρίς να έρθει ειδοποίηση έγκρισης συναλλαγής;

Επεξ/σία από apache48
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα.Έκανα αίτηση για online 2 του μήνα.Μέσα σε 2 μέρες ενεργοποιήθηκε αλλα΄με τις νέες τιμές.Έχω πάρει πόσα τηλ στη Δεή και συνεχώς ή είναι υποεξέταση το θέμα ή θα λυθει σε 1-2 μέρες και φυσικά δουλειά δε γίνεται.

Σήμερα ήρθε και ο λογαριασμός φυσικά με τις νέες τιμές πήρα τηλ ξανά και άκρη δε βγαίνει, οπότε έστειλα στη ραε 

Η φόρμα που συμπλήρωσα ήταν φόρμα παραπόνων.Σωστά;

Πρέπει να κάνω κάτι άλλο;

Επεξ/σία από Jackv
Δημοσ.

Έιχα κάνει αίτηση για το enter από 17/11 υπέγραψα τη σύμβαση στις 24/11 και τους απεστειλα τα χαρτιά στις 25/11.3/12 ηρθε μνμ οτι τα δικαιολογητικα ειναι οκ,είδα στο e bill Ότι δεν έχει ενεργοποιηθεί το πρόγραμμα που έλεγε η σύμβαση που υπέγραψα.Τους ζήτησα να μου στείλουν το συμβόλαιο μου και μου απέστειλαν συμβόλαιο με το πρόγραμμα Γ1 οικιακό διαφορετικό από αυτό που είχα υπογράψει και τους είχα αποστείλει και μου λένε αυτο ειναι το συμβόλαιο σας,δεν έχει καν την υπογραφή μου,μόνον το έχουν υπογραψει απο πλευρά τους

Δε παίζονται πραγματικά. 

  • Sad 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...