Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα. Ένας ανέφερε ότι στο EBILL ενώ έγραφε λήξη προγράμματος 28/11/23 ξαφνικά γράφει 12/12/23.. 

Και μένα το ίδιο γράφει. Πλάκα θα έχει να μας βάλουν με την νέα τιμή.. 

 

Εν αναμονή του πρώτου λογαριασμού. 

 

 

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, conne είπε

Καλημέρα. Ένας ανέφερε ότι στο EBILL ενώ έγραφε λήξη προγράμματος 28/11/23 ξαφνικά γράφει 12/12/23.. 

Και μένα το ίδιο γράφει. Πλάκα θα έχει να μας βάλουν με την νέα τιμή.. 

 

Εν αναμονή του πρώτου λογαριασμού. 

 

 

Αποχωρεις αζημιως.

  • Confused 2
Δημοσ.

Παιδιά κάτι τρέχει σίγουρα. Έκανα αίτηση αρχές Νοέμβρη. Παρότι είχα καταθέσει όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά μου ζητούσαν να τους τα ξαναστείλω ή καθηστερούσαν πολύ. Τελικώς λέει ενεργοποίηση έγινε μια μέρα μετά την αλλαγή της τιμολογιακής πολιτικής. Να σημειώσω, δεν ενημερώθηκα ποτέ για την ενεργοποίηση από τους ίδιους και τελικά κατάφερα να βγάλω άκρη καλώντας τον ΔΕΔΔΗΕ. Τους καλώ πάλι την επόμενη και επιβεβαιώνουν ότι υπάγομαι στην νέα τιμολογιακή πολιτική. Τελικώς, έστειλα στο τμήμα παραπόνων αλλά απάντηση δεν έχω λάβει.

Κάποιος κακόπιστος ίσως έλεγε ότι είχαν καλή προσφορά εν μέσω αβεβαιώτητας στις τιμές για να τραβήξουν κόσμο και ότι αισχεμένα υπήρχε καθυστέρηση. 

Θέλω να πιστεύω ότι ήταν ειλικρινές λάθος και πως θα διορθωθεί από πλευράς τους.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, DeusVult είπε

Παιδιά κάτι τρέχει σίγουρα. Έκανα αίτηση αρχές Νοέμβρη. Παρότι είχα καταθέσει όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά μου ζητούσαν να τους τα ξαναστείλω ή καθηστερούσαν πολύ. Τελικώς λέει ενεργοποίηση έγινε μια μέρα μετά την αλλαγή της τιμολογιακής πολιτικής. Να σημειώσω, δεν ενημερώθηκα ποτέ για την ενεργοποίηση από τους ίδιους και τελικά κατάφερα να βγάλω άκρη καλώντας τον ΔΕΔΔΗΕ. Τους καλώ πάλι την επόμενη και επιβεβαιώνουν ότι υπάγομαι στην νέα τιμολογιακή πολιτική. Τελικώς, έστειλα στο τμήμα παραπόνων αλλά απάντηση δεν έχω λάβει.

Κάποιος κακόπιστος ίσως έλεγε ότι είχαν καλή προσφορά εν μέσω αβεβαιώτητας στις τιμές για να τραβήξουν κόσμο και ότι αισχεμένα υπήρχε καθυστέρηση. 

Θέλω να πιστεύω ότι ήταν ειλικρινές λάθος και πως θα διορθωθεί από πλευράς τους.

Άμα θέλανε δεν έλεγαν νέες τιμές από 03 Δεκεμβρίου αλλά από 30 Νοεμβρίου.

  • Confused 1
Δημοσ.
58 λεπτά πριν, conne είπε

Καλημέρα. Ένας ανέφερε ότι στο EBILL ενώ έγραφε λήξη προγράμματος 28/11/23 ξαφνικά γράφει 12/12/23.. 

Και μένα το ίδιο γράφει. Πλάκα θα έχει να μας βάλουν με την νέα τιμή.. 

 

Εν αναμονή του πρώτου λογαριασμού. 

 

 

Ελπίζω να έχετε κρατήσει screenshots με τις παλιές ημερομηνίες απ'τη κεντρική σελίδα του ebill και το ιστορικό επιλογών, θα σας κάνει τη ζωή πολύ ευκολότερη.

Δημοσ.

Καλησπέρα σας.Ενώ τελευταία στο e bill εγραφε για το προγραμμα online ότι το αίτημα είναι υπό εξέταση,σήμερα είδα ότι το προ'ι'ον είναι ενεργό εώς 07/12/2022...Ένας χρόνος δηλαδή...

Τελευταία επικοινωνία που είχα πριν μία εβδομάδα με είχαν διαβεβαιώσει ότι θα είμαι με τις παλιές τιμές αφού είχα πάρει εγκριση 30 Νοεμβρίου.Τελευταία μέρα δηλαδή για την Δεή!

Από την στιγμή που το προ'ι'ον είναι ενεργό για ένα χρονο σημαίνει ότι είμαι με τις καινούργιες τιμές???

Γιατί τόσο μπάχαλο να μην μπορούμε να καταλάβουμε σε ποιο πρόγραμμα είμαστε??

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, johnmlrs είπε

Τελευταία επικοινωνία που είχα πριν μία εβδομάδα με είχαν διαβεβαιώσει ότι θα είμαι με τις παλιές τιμές αφού είχα πάρει εγκριση 30 Νοεμβρίου.Τελευταία μέρα δηλαδή για την Δεή!

μη δίνετε σημασία στο τι λέει ο σεκιουριτάς ,προϊστάμενος ,υπεύθυνος καθαρίστρια,  διευθυντής , υπάλληλος ,κεντρικά και γωνίες

7 λεπτά πριν, johnmlrs είπε

Από την στιγμή που το προ'ι'ον είναι ενεργό για ένα χρονο σημαίνει ότι είμαι με τις καινούργιες τιμές???

ναι

7 λεπτά πριν, johnmlrs είπε

Γιατί τόσο μπάχαλο να μην μπορούμε να καταλάβουμε σε ποιο πρόγραμμα είμαστε??

στο καινούριο

παράπονο με κοινοποίηση

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, korakios είπε

στο καινούριο

παράπονο με κοινοποίηση

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες...

Θα βγάλω άκρη στο τέλος?Στις 26/11/21 τους είχα στείλει υπογεγραμμένα όλα τα έγγραφα συμβόλαια...☹️

Δημοσ.
Μόλις τώρα, johnmlrs είπε

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες...

Θα βγάλω άκρη στο τέλος?Στις 26/11/21 τους είχα στείλει υπογεγραμμένα όλα τα έγγραφα συμβόλαια...☹️

στη χειρότερη θα συνεχιστεί καταγγελία μέσω ΡΑΕ , αλλά υποθέτω θα σου απαντήσουν θετικά και υπεύθυνα (λόγω κοινοποίησης)

δεν ξέρω αν είχες κάνει ενεργοποίηση της κάρτας μέσω ebill στο online πιο μπροστά απο 2/12, η ΔΕΗ το απαιτούσε , αλλά το βλέπεις σε 2η φάση ανάλογα την απάντηση

 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, korakios είπε

στη χειρότερη θα συνεχιστεί καταγγελία μέσω ΡΑΕ , αλλά υποθέτω θα σου απαντήσουν θετικά και υπεύθυνα (λόγω κοινοποίησης)

δεν ξέρω αν είχες κάνει ενεργοποίηση της κάρτας μέσω ebill στο online πιο μπροστά απο 2/12, η ΔΕΗ το απαιτούσε , αλλά το βλέπεις σε 2η φάση ανάλογα την απάντηση

 

Την κάρτα την ενεργοποίησα στις 2/12/21 αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατι να συμβαίνει αυτό!!!Πολύς κόσμος ταλαιπωρείται χωρίς λόγο...

Δημοσ.
Μόλις τώρα, johnmlrs είπε

Την κάρτα την ενεργοποίησα στις 2/12/21 αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατι να συμβαίνει αυτό!!!Πολύς κόσμος ταλαιπωρείται χωρίς λόγο...

έπεσε πρωτόγνωρη δουλειά για υπαλλήλους και ηλεκτρονικό σύστημα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

18 ώρες πριν, killer_instinct είπε

Στην αρχή έβλεπα στο e-bill: "Το προϊόν είναι ενεργό έως 01/12/2022", ενώ σήμερα που μπήκα βλέπω: "Το προϊόν είναι ενεργό έως 14/12/2022". Το έχει πάθει κι άλλος αυτό; Ανησυχώ μήπως μου φορέσουν τις άλλες χρεώσεις. Να στείλω ένα προληπτικό email; Να τους πάρω τηλέφωνο; Τι προτείνετε;

...είσαι σίγουρος για την πρώτη ημερομηνία; ΜΗΠΩΣ έγραφε "έως 01/12/2023"...; Γιατί στην περίπτωση που σου λέω ('23), το σύστημα αρχικά σε είχε καταγράψει με τις παλιές τιμές (και όρους = 24μηνη σύμβαση). Γενικά ν' ακολουθήσεις τα βήματα που σου είπε ο korakios (χρήση της φόρμας παραπόνου δηλαδή). ΛΟΓΙΚΑ, θα ΣΕ βάλουν στο "παλιό", αργά ή γρήγορα, και στην χειρότερη "απλώς" θα παιδευτείς μέχρι να τους πείσεις ότι έχεις δίκιο και να το ξεκαθαρίσουν...

 

16 ώρες πριν, trobinhood είπε

Έχω κατανάλωση 3050KW το 4μηνο ,τριφασικό κ VOlton ΗΟΜΕ . Ο λογαριασμός του μήνα ήρθε χωρίς μέτρηση (ΕΝΑΝΤΙ) 977 KW κ ΟΤΣ 209 ευρώ !!

Μπορεί κάποιος να μου πεί άν πάω στο Online/ENTER τί απ αυτά δε θά χω ? Δλδ το ΟΤΣ δε θα υπάρχει καθόλου ? Θα υπάρχει αλλά θα έιναι μικρότερο ?

3Κ kWh/4μηνο αντιστοιχούν (όπως έχουν τα πράγματα) σε ~500 εκκαθαριστικό (εντελώς μπακάλικα/ενδεικτικά στο λέω) και περίπου ένα επιπλέον 500άρικο(+) ρήτρα (υπ' όψιν να κοιτάς ΚΑΙ αν σου βάλανε ή όχι τις κυβερνητικές εκπτώσεις που δικαιούσαι για τις πρώτες 300kWh κάθε μήνα).

Τα Online/Enter είναι σταθερής τιμολόγησης της kWh. Δηλαδή "ΟΤΣ" (ή αλλιώς "ρήτρα αναπροσαρμογής τιμών" ΔΕΝ υπάρχει). Γι' αυτό άλλωστε τα πληρώνεις εξ' αρχής ακριβότερα (αλλά εκεί που έχει πάει η τιμή χονδρικής του ρεύματος, καλύτερα τα σταθερά, για τους επόμενους μήνες τουλάχιστον. Κι αν τυχόν ξαναγίνουν συμφέροντα τα κυμαινόμενης τιμής, στην χειρότερη πληρώνεις το πολύ 60€ και πας σε κυμαινόμενο, είτε ΔΕΗ είτε άλλου παρόχου).

 

17 ώρες πριν, cpc464 είπε

Είχε πάρει τους γονείς κάποια τηλεφωνική εταιρεία και τους έπεισε να πάνε στο MY HOME ENTER+ απο οικιακό τιμολόγιο ΔΕΗ, κέρδισαν την ρήτρα αναπροσαρμογής που σημαίνει πώς έχουν ένα κέρδος γύρω στα 50€ το τετράμηνο αλλά χάνουν από τα πάγια, δεν είχαν ποτέ πάνω από 1600 kw το τετράμηνο άρα πληρώνουν 180€ αντί για 175€ ανά 1000kwh του οικιακού και κερδίζουν την ρήτρα που είναι γύρω στο 50αρι, με πάγιο στα 5.5 το μήνα είναι 50-22=28€ κέρδος έναντι του οικιακού.

Χάθηκα λίγο με τους υπολογισμούς σου, αλλά με ~1600kWh/4μηνο, άρα γύρω στα 350€/μηνο εκκαθαριστικό αυτή τη στιγμή η ρήτρα είναι περίπου άλλα τόσα. Δηλαδή όχι 50, αλλά 350 (μπακάλικα κι ενδεικτικά στα λέω, αλλά ΠΕΝΗΝΤΑ ΤΟ 4ΜΗΝΟ που είπες, με την καμμία. 50 τον μήνα, μπορεί). Ειδικά στη ΔΕΗ, τουλάχιστον δεν είναι στον θεό τα πάγια των σταθερών της. Στους άλλους παρόχους να δεις τί γίνεται (Ήρωνας πχ που το πάει κλιμακωτά με κατανάλωση, 17.5€/μήνα για την συγκεκριμένη κλίμακα). Συνεπώς από την μία ναι, σου παίρνουν (στην ΔΕΗ) κάποια λεφτά πίσω με τα πάγια, όπως το έθεσες - από την άλλη τα προγράμματα "ρήτρας" είναι εντελώς αυτοκτονία (για την ώρα).

 

18 ώρες πριν, harrysvr είπε

Τοσο πολυ δουλεια τελευταια? οι λογαριασμοι έβγαιναν 8 καθε μηνα , εχουμε φτασει 18 και δεν εχω λαβει τιποτε, πως θα ξερω τι θα πληρωσω τελος μηνα? Συμβαινει και σε αλλους αυτο?

...μάλλον σε όλους. Και δεν είναι απλώς "πολύ δουλειά", επικρατεί ένα γενικό μπάχαλο με όσα (γενικώς) γίνονται στον τομέα της ενέργειας. Συν ότι προσπαθούν να προλάβουν να βάλουν και τις κυβερνητικές εκπτώσεις μέσα. Γενικά στη μηχανοργάνωση ολωνών πρέπει μέχρι και μπουνιές να πέφτουν αυτό το διάστημα...

 

17 ώρες πριν, akismei είπε

για αλλαγη προμηθευτη σε Δεη απο Ελιν, θα μπορουσα να κανω το συμβολαιο ηλεκτρονικα ή εχει κολλησει το συστημα;;

...ούτε να το συζητάς το "ηλεκτρονικά". Δεν έχει κολλήσει μεν,,,αλλά με τους ρυθμούς που πάει, την μετάβαση να μην την περιμένεις πριν το Πάσχα...Ο μόνος τρόπος για να "εξασφαλίσεις" τις τρέχουσες τιμές (που λήγουν 31/12) σε σταθερό ΔΕΗ, είναι να πας σε κατάστημα και να υπογράψεις εκεί (το Έντερ). Και πάλι οριακά, αφού είσαι από άλλο πάροχο (και κατά πάσα πιθανότητα η μετάβασή σου θα γίνει ΜΕΤΑ την πρωτοχρονιά), αλλά θα μετρήσει το ότι πήγες σε κατάστημα κι υπέγραψες πριν την λήξη προθεσμίας. ΠΙΘΑΝΩΣ μετά την πρωτοχρονιά θα χρειαστεί να κάνεις αίτημα παραπόνου, ότι δεν σ' έχουν ενεργοποιήσει με τις προ 31-12-21 τιμές, αλλά τελικά, θα διακαιωθείς. Αν μπορείς, πάνε Δευτέρα κι όλας σε κατάστημα. Πιο κάτω γράφω σε άλλον πώς να κλείσεις ραντεβού.

 

16 ώρες πριν, trobinhood είπε

Όσον αφορά την επιλογή online ή enter λέτε ? Ή κάτι άλλο ?

"Δεν υπάρχει κάτι άλλο" - Έντερ σε κατάστημα ΔΕΗ (πρέπει να κλείσεις ραντεβού - έχει κι απόγευμα αλλά το θέμα είναι η διαθεσιμότητα - μέσα από εφαρμογή του site της ΔΕΗ), για να προλάβεις ΟΡΙΑΚΑ την λήξη τους (31/12), επειδή είσαι από άλλο πάροχο και θ' αργήσει η μετάβαση. Δευτέρα αν μπορείς να είσαι σε κατάστημα (με ραντεβού, αλλιώς θα φας τρελή ουρά και ίσως και να μην προλάβεις να μπεις κι όλας). Επιλέγεις στην εφαρμογή τους κατάστημα και βλέπεις διαθεσιμότητα. Διάλεξε μετά και άλλο κατάστημα που ίσως να σε βολεύει, αν στο πρώτο δεν έχει άμεση διαθεσιμότητα. 

 

15 ώρες πριν, gemis XTX είπε

Ναι δεν φταίω εγώ που καθυστέρησε η ΔΕΗ να μου το γυρίσει σε online.. Άρα το σκεπτικό τους ότι το τρεναρουνε όσο παει για να χρεώνουνε Γ1 και να βάζουνε ρήτρα για να τα αρπάζουνε είναι νταβατζιλικι και δε θα το αφήσω έτσι! 

...εσύ μπορεί να μη φταις, αλλά δεν σε βοηθάει το απλά να το λες. Ακολούθησε τα βήματα του korakios για παράπονο/αμφισβήτηση και πιθανώς θα διακαιωθείς.

...η δική μου γνώμη είναι ότι δεν πρόκειται περί "σκεπτικού", αλλά περί παράπλευρου,,,κέρδους. Πιο πολύ ρόλο παίζει η ανοργανωσιά τους. Το αποτέλεσμα, φυσικά, το ίδιο είναι. Και στις 2 περιπτώσεις. Κι αυτό που σε ενδιαφέρει, είναι το αποτέλεσμα. Κάνε εσύ τα νομίμως δικαιούμενά σου βήματα που είπαμε, και θα δικαιωθείς.

 

10 ώρες πριν, yiankap είπε

Ακολουθώντας το παράδειγμα του @liakjim ενεργοποίησα τη πάγια πληρωμη από το e-bill φοβούμενος ότι από την άλλη βδομάδα που κλείνω μήνα θα μου έρθει λογαριασμός με το Γ1Ν και θα παίζει καμια ρήτρα....Ελπίζω τελικά να ενεργοποιηθεί εγκαίρως. Λεπτομέρεια η κάρτα είναι στο όνομά μου και το ρεύμα στο όνομα της συζύγου. Παίζει ρόλο; 

...αν θυμάμαι καλά (από εδώ μέσα), δεν παίζει ρόλο σε ποιανού όνομα είναι η κάρτα που δηλώθηκε. Όχι έστω για τον λόγο που σε απασχολεί.

 

9 ώρες πριν, GREGORYMO είπε

Αποχωρεις αζημιως.

...ξανασκέψου τί του είπες. Είναι σαν να σου λέει "γρατζούνισα το χέρι και τρέχει αίμα" και του λες "ακρωτηρίασέ το".

 

9 ώρες πριν, conne είπε

Καλημέρα. Ένας ανέφερε ότι στο EBILL ενώ έγραφε λήξη προγράμματος 28/11/23 ξαφνικά γράφει 12/12/23.. Και μένα το ίδιο γράφει. Πλάκα θα έχει να μας βάλουν με την νέα τιμή.. Εν αναμονή του πρώτου λογαριασμού. 

...ακόμη και στον 1ο λογαριασμό να λέει νέες τιμές, πρέπει να το κυνηγήσεις με τα "παράπονο/κοινοποίηση" στην υπογραφή του korakios. Ένα παραπάνω που αναφέρεις σύμβαση 2ετους διάρκειας, και 2ετή είχαν μόνο τα Εντερ/Ονλάιν τα προ της 3/12. Δηλαδή μάλλον θα είσαι εντάξει, ακόμη κι αν χρειαστεί να κάνεις αίτημα παραπόνου για να το εξετάσουν από το σχετικό τμήμα. Για την ακρίβεια, από την στιγμή που ήδη είδες την αλλαγή στο ebill, μάλλον καλό θα ήταν εκ των προτέρων να κάνεις το "παράπονο" να δεις τί θα σου απαντήσουν. Ίσως έτσι να προλάβεις περαιτέρω "μπλέξιμο".

 

8 ώρες πριν, DeusVult είπε

Παιδιά κάτι τρέχει σίγουρα. Έκανα αίτηση αρχές Νοέμβρη. Παρότι είχα καταθέσει όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά μου ζητούσαν να τους τα ξαναστείλω ή καθηστερούσαν πολύ. Τελικώς λέει ενεργοποίηση έγινε μια μέρα μετά την αλλαγή της τιμολογιακής πολιτικής. Να σημειώσω, δεν ενημερώθηκα ποτέ για την ενεργοποίηση από τους ίδιους και τελικά κατάφερα να βγάλω άκρη καλώντας τον ΔΕΔΔΗΕ. Τους καλώ πάλι την επόμενη και επιβεβαιώνουν ότι υπάγομαι στην νέα τιμολογιακή πολιτική. Τελικώς, έστειλα στο τμήμα παραπόνων αλλά απάντηση δεν έχω λάβει.

Κάποιος κακόπιστος ίσως έλεγε ότι είχαν καλή προσφορά εν μέσω αβεβαιώτητας στις τιμές για να τραβήξουν κόσμο και ότι αισχεμένα υπήρχε καθυστέρηση. 

Θέλω να πιστεύω ότι ήταν ειλικρινές λάθος και πως θα διορθωθεί από πλευράς τους.

Μετά το πέρας 10ημέρου (χωρίς απάντηση από ΔΕΗ, αν εννοείς ότι στη ΔΕΗ έστειλες αίτημα), στέλνεις αίτημα ΚΑΙ στην ΡΑΕ, κοινοποιώντας τους το "παράπονο" που ήδη έχεις στείλει (και δεν έχεις λάβει απάντηση) στην ΔΕΗ.

...ότι θέλουν να τραβήξουν κόσμο, είναι το μόνο σίγουρο. Αλλά τις τιμές τις είχαν ούτως ή άλλως καιρό, (πολύ) πριν μάλιστα το "κακό που έγινε στις τιμές του ρεύματος". Για την ακρίβεια τότε γελάγανε όλοι με αυτές (και καλά κάνανε γιατί ΤΟΤΕ τα κυμαινόμενα συνέφεραν). Εσκεμμένη καθυστέρηση, σε τί; Βασικά αυτό που έγινε, είναι ότι πέσανε "όλοι" (από όσους πιάσανε τί γίνεται) τελευταία στιγμή να μπούνε στα σταθερά της ΔΕΗ, κι επειδή τα συστήματά τους (κι η στελέχωση/οργάνωση) είναι ούτως ή άλλως ένα μπιπ και μισό (όπως όλα στη χώρα). Δεν λέγεται "ειλικρινές λάθος", αλλά "γουέλκαμ του Μπανανία" μάλλον...Τουλάχιστον πάντως, από όσα βλέπουμε εδώ, προσπαθούν να βάλουν με τις παλιές τιμές όσους το αιτήθηκαν πριν τις 3/12 (...αλλά χρειάζεται σκούντημα εκ μέρους των πελατών - συνεπώς "Μπανανία Ρηλόουντηντ"...)

 

8 ώρες πριν, johnmlrs είπε

Καλησπέρα σας.Ενώ τελευταία στο e bill εγραφε για το προγραμμα online ότι το αίτημα είναι υπό εξέταση,σήμερα είδα ότι το προ'ι'ον είναι ενεργό εώς 07/12/2022...Ένας χρόνος δηλαδή...

Τελευταία επικοινωνία που είχα πριν μία εβδομάδα με είχαν διαβεβαιώσει ότι θα είμαι με τις παλιές τιμές αφού είχα πάρει εγκριση 30 Νοεμβρίου.Τελευταία μέρα δηλαδή για την Δεή!

Από την στιγμή που το προ'ι'ον είναι ενεργό για ένα χρονο σημαίνει ότι είμαι με τις καινούργιες τιμές???

Γιατί τόσο μπάχαλο να μην μπορούμε να καταλάβουμε σε ποιο πρόγραμμα είμαστε??

...διότι "Αυτοί Είμαστε".....

Κάνε αίτημα παραπόνου και ζήτα να εξετάσουν την περίπτωσή σου και να το διορθώσουν, καθώς αν το αφήσεις χωρίς "παράπονο", πιθανώς (πιθανότατα...;) θα μείνεις με τις νέες τιμές...Μη βασίζεσαι στις τηλεφωνικές επικοινωνίες, είτε είναι για καλό, είτε για κακό. Γραπτά, και πάντα να κρατάς αντίγραφα, screenshots (κι από ebill και τις "αλλαγές" του) όπως τόνισε ήδη λίγα ποστ πριν ο ekrepali κτλ....

Επεξ/σία από washcloud
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, DeusVult είπε

Που θες να καταλήξεις;

Θεωρω ότι σκοπός τους ήταν να τραβήξουν πελάτες και όχι να ξεγελάσουν. Τι εννοω ξεγελάσουν ?

Να σε βάλουν να τρέχω και μετά να σου πουν: δεν πρόλαβες !!!

ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ.

Βέβαια, δεν περίμεναν και αυτό τον σκοτωμό αιτήσεων που ξεπέρασε κάθε πρόβλεψη.

 Σε κάθε περίπτωση θεωρώ ότι όποιος και να φταίει η ΔΕΗ θα πάρει πολιτική απόφαση λόγω ψήφων και θα τους απορροφήσει όλους.

ΥΓ. Δεν είμαι νομικός αλλά ακούω κάτι επιχειρήματα αφού έκανα αίτηση την τάδε ημερομηνία, η ΔΕΗ ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ να με δεχθεί πελάτη κτλ.

Θα μπορούσε πχ να εγκριθεί η αίτηση αλλά να υπήρχαν ψιλά γράμματα που δεν τα πρόσεξε ο πελάτης (όχι ΝΕΕΣ τιμές). Εκεί ΤΙ θα γινόταν ? Το προφανές !! Ο πελάτης θα αποχωρούσε η όχι ? Εδώ, λένε όλοι, να ακυρωθεί ο τιμοκατάλογος.

  • Confused 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...