Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, thanospetr είπε

Η γραμμή ήταν ήδη στην ΔΕΗ αλλά σε άλλο όνομα. Η αλλαγή ονόματος και περάσματος σε myhome online (γελάω) έγινε μέσω econtract.

Εμένα ήταν νέα μίσθωση κατοικίας όπου στην οποία η προηγούμενη δεν είχε κάνει διακοπή του ρεύματος σε άλλη ιδιωτική εταιρία που ήταν. Όποτε εκανα econtract αλλαγή παρόχου. 

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, thanospetr είπε

Η γραμμή ήταν ήδη στην ΔΕΗ αλλά σε άλλο όνομα. Η αλλαγή ονόματος και περάσματος σε myhome online (γελάω) έγινε μέσω econtract.

Το econtract είναι χειρότερο κι απ΄ το (ήδη χάλια) ebill σαν υπηρεσία (απ' ότι έχω καταλάβει από εδώ μέσα : αργοπορία στου φουλ)...Πού να το ήξερες βέβαια και μάλλον θα είχες και τους λόγους σου να το έκανες έτσι (αντί να πας σε κατάστημα για το Έντερ) και πού να φανταζόσουν ότι θα πέρναγε πάνω από μήνας κι ακόμη τίποτα...Η αλλαγή ονόματος πάντως, καθώς μεσολαβεί ο ΔΕΔΔΗΕ, είναι σχεδόν το ίδιο παλούκι καθυστέρησης με την αλλαγή παρόχου...Εμένα πέρσι Φλεβάρη, κα'να μήνα κάνανε).

Έκανες παράπονο στην ΔΕΗ (επίσημα, μέσα από την σχετική φόρμα της, όχι τηλέφωνα και μέιλ); Αν όχι, για κάνε, ΜΠΑΣ και...(και μετά, αφού περάσουν 10 ακόμη μέρες, απευθύνσου στην ΡΑΕ - συνήθως κινητοποιούνται οι πάροχοι όταν βλέπουν "ΡΑΕ"...)

Δημοσ.
1 ώρα πριν, ppmarkos είπε

Ακριβώς το ίδιο είμαι κι εγώ. Ενώ έλεγε υπό εξέταση χάθηκαν οι επιλογές. Είχα κρατήσει φωτό από το ιστορικό. Τα παρέθεσα στην καταγγελία όλα τα στοιχεία που είχα και αναμένω. Όσοι είστε στην ίδια κατάσταση στείλτε μου ένα πμ να σας έχω άμεσα διαθέσιμους να σας ενημερώσω για οποία εξέλιξη να κινηθείτε άμεσα. 

Τά ίδια ακριβώς κ εγώ από 20/11 e contract κ μου στείλανε Γ1

Δημοσ.
52 λεπτά πριν, washcloud είπε

Το econtract είναι χειρότερο κι απ΄ το (ήδη χάλια) ebill σαν υπηρεσία (απ' ότι έχω καταλάβει από εδώ μέσα : αργοπορία στου φουλ)...Πού να το ήξερες βέβαια και μάλλον θα είχες και τους λόγους σου να το έκανες έτσι (αντί να πας σε κατάστημα για το Έντερ) και πού να φανταζόσουν ότι θα πέρναγε πάνω από μήνας κι ακόμη τίποτα...Η αλλαγή ονόματος πάντως, καθώς μεσολαβεί ο ΔΕΔΔΗΕ, είναι σχεδόν το ίδιο παλούκι καθυστέρησης με την αλλαγή παρόχου...Εμένα πέρσι Φλεβάρη, κα'να μήνα κάνανε).

Έκανες παράπονο στην ΔΕΗ (επίσημα, μέσα από την σχετική φόρμα της, όχι τηλέφωνα και μέιλ); Αν όχι, για κάνε, ΜΠΑΣ και...(και μετά, αφού περάσουν 10 ακόμη μέρες, απευθύνσου στην ΡΑΕ - συνήθως κινητοποιούνται οι πάροχοι όταν βλέπουν "ΡΑΕ"...)

Προηγουμένως, έκανα μια αλλαγή παρόχου από econtract σχετικά σύντομα και χωρίς απρόοπτα όπου μπήκε μια χαρά στο online.

Στο θέμα της αλλαγής ονόματος, έχω την εντύπωση πως από κοντά ζητάνε πολλά χαρτιά ενώ από econtract ήταν πιο φιλική η διαδικασία. 

Έχω την εντύπωση πως το μήνυμα ότι αρχικά το αίτημα είναι σε εξέλιξη είναι bug του συστήματος και καθόμαστε και περιμένουμε... Μετά από μέρες αυτό λήγει και δυστυχώς αφού πέρασε η ημερομηνία για το παλιό τιμολόγιο εγκλωβιστήκαμε εδώ πέρα!

Δημοσ.
1 ώρα πριν, thanospetr είπε

Έχω την εντύπωση πως το μήνυμα ότι αρχικά το αίτημα είναι σε εξέλιξη είναι bug του συστήματος και καθόμαστε και περιμένουμε... Μετά από μέρες αυτό λήγει και δυστυχώς αφού πέρασε η ημερομηνία για το παλιό τιμολόγιο εγκλωβιστήκαμε εδώ πέρα!

...αν πάντως έχεις κρατήσει στοιχεία του πότε έκανες το αίτημα, λογικά (κι απ' όσα έχω δει εδώ μέσα), ΕΣΤΩ και με "φασαρία" (αν πχ σου σκάσει λογαριασμός Γ1 ή τιμές/όροι από 3/12 και μετά και θα πρέπει να κάνεις παράπονο/καταγγελία ΡΑΕ κτλ), θα δικαιωθείς. Προφανώς είναι και το "πότε" ένα θέμα, αλλά...

Τί να πω, υπομονή.

Δημοσ.

Μου ήρθε ο  εκκαθαριστικός για 2 μήνες ρεύμα, 850 ευρώ...Από λάθος της ΔΕΗ με βάλανε στο Γ1Ν και όχι στο home online..Τους ενημέρωσα και μου είπαν θα το δούν..Εντωμεταξύ στις 18 Ιανουαρίου πληρώνεται η πάγια εντολή...Τι κάνουμε σε αυτή τη περίπτωση ;; Αν δεν πληρωθεί η πάγια εντολή ( δεν υπάρχουν χρήματα να τραβήξει από το λογαριασμό ) θα έχω κάποια επίπτωση ;;

Δημοσ.
36 λεπτά πριν, giorgos_76 είπε

Τους ενημέρωσα και μου είπαν θα το δούν

σήμερα αμφισβήτηση

σε 10 εργάσιμες αν δεν απαντήσουν ,καταγγελία ΡΑΕ και άργησες με τα τηλ και ομιλιτά

αν απαντήσουν θετικά , σε περίπτωση που τραβήξουν λάθος ποσό ,σταματάς κάθε επικοινωνία με ΔΕΗ και μόνο μέσω ΡΑΕ

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, korakios είπε

σήμερα αμφισβήτηση

σε 10 εργάσιμες αν δεν απαντήσουν ,καταγγελία ΡΑΕ και άργησες με τα τηλ και ομιλιτά

αν απαντήσουν θετικά , σε περίπτωση που τραβήξουν λάθος ποσό ,σταματάς κάθε επικοινωνία με ΔΕΗ και μόνο μέσω ΡΑΕ

Τους έστειλα Αίτηση Αμφισβήτησης όπως μου είχατε πεί..Προς τιμήν τους μου απάντησαν απο το customercare σε μια μέρα...Μου είπαν ότι όντως έγινε λάθος και κανονικά θα έπρεπε να είμαι στο homeonline όπως ήταν πρίν τις 2/12...Μέχρι να λυθεί όμως το πρόβλημα , ενδέχεται να μου τραβήξουν αυτό το ποσό των 850 ευρώ στις 24 του μηνός...Δεν μπορώ να δώσω αυτό το ποσό, έστω και αν μου το επιστρέψουν αργότερα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, giorgos_76 είπε

Μου ήρθε ο  εκκαθαριστικός για 2 μήνες ρεύμα, 850 ευρώ...Από λάθος της ΔΕΗ με βάλανε στο Γ1Ν και όχι στο home online..Τους ενημέρωσα και μου είπαν θα το δούν..Εντωμεταξύ στις 18 Ιανουαρίου πληρώνεται η πάγια εντολή...Τι κάνουμε σε αυτή τη περίπτωση ;; Αν δεν πληρωθεί η πάγια εντολή ( δεν υπάρχουν χρήματα να τραβήξει από το λογαριασμό ) θα έχω κάποια επίπτωση ;;

...είσαι 100% βέβαιος ότι είναι ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ το λάθος...; Το λέω γιατί το Home Online είναι ένα κι ένα για να κάνει κάποιο λάθος ο ΧΡΗΣΤΗΣ (του ebill κατά βάση, αλλά όχι μόνο), σχετικά με την ενεργοποίησή του (και να καταλήξει στο Γ1) και θυμάμαι να έχω πετύχει 1-2 περιπτώσεις εδώ μέσα που ΝΟΜΙΖΑΝ ότι έφταιγε η άλλη πλευρά αλλά τελικά ήταν δικό τους το λάθος...Και το λέω για να ξέρεις τί να περιμένεις και να μην εκπλαγείς αν κάτι δεν πάει όπως νόμιζες...(Δεν σε ξέρω, ούτε και την περίπτωσή σου, και φυσικά δεν εννοώ ότι ΕΣΥ φταις, αλλά σου τονίζω το ενδεχόμενο...ΜΑΚΑΡΙ να είναι ξεκάθαρα υπαιτιότητα ΔΕΗ και να δικαιωθείς.)

Κατά τ' άλλα, μάλλον από την ΔΕΗ πρέπει να (ρωτήσεις και να) πάρεις υπεύθυνη απάντηση του τί πρέπει να κάνεις σχετικά με την πάγια. Λογικά όμως, πρέπει ούτως ή άλλως να πληρωθεί ο λογαριασμός (που μάλλον εννοείς ότι σου έχει ήδη έρθει), ακόμη κι αν είναι με την "ρήτρα" του Γ1, γιατί αν τελικά φταις εσύ για το Γ1, και δεν πληρώσεις (επειδή πχ ΘΕΩΡΕΙΣ ότι δεν φταις) με σκεπτικό να πας σε άλλο πάροχο, θα σου κόψουν το ρεύμα (ναι, από τον άλλο πάροχο, για το χρέος στη ΔΕΗ...).  Ένα παραπάνω που με βάση αυτό που είπες (ότι είναι δικό τους λάθος) κι έχεις τον φόβο μην χάσεις τελικά το Online (ΑΝ είναι να αναγνωρίσουν δικό τους λάθος και να το διορθώσουν) αν δεν βρει χρήματα να τραβήξει το σύστημα. Σε αυτή την περίπτωση φυσικά θα πρέπει να αιτηθείς/να περιμένεις να διορθώσουν τα πάντα (να σε βάλουν στο Ονλάιν, να είναι με τις παλιές τιμές, να σε τιμολογήσουν σωστά και τέλος μετά παό κι εγώ δεν ξέρω πόσο, να σου επιστέψουν - ως πιστωτικό μάλλον - το υπερβάλλον ποσό του Γ1...). Με άλλα λόγια, "έμπλεξες" και θα πρέπει να πληρώσεις προκαταβολικά το δικό τους λάθος.

Αλλά επειδή πλησιάζει ο χρόνος της πληρωμής, δεν νομίζω πως μπορείς να κάνεις κι αλλιώς, πχ να υποβάλλεις ένσταση στην ΔΕΗ και καταγγελία στη ΡΑΕ για όλο αυτό, αλλά δεν έχεις χρόνο να το κάνεις, και στο μεταξύ, αν αφήσεις απλήρωτο τον λογαριασμό, πιθανώς να τα μπλέξεις ακόμα περισσότερο τα πράγματα.

Γνώμη μου (χωρίς να είμαι ειδικός) : α) Δευτέρα στείλε επίσημο παράπονο στην ΔΕΗ β) πάρε τους τηλέφωνο να ρωτήσεις τί πρέπει να κάνεις με την πληρωμή αφού ακόμα "το βλέπουν" και το περιθώριο έχει στενέψει - το ίδιο κάνε και στις 17 γ) αν μέχρι τις 18 δεν σου έχουν πει τί, άσε λεφτά να τραβήξει η παγια δ) στις 20 (αν δεν έχουν ακόμη απαντήσει στο επίσημο παράπονο) κάνε καταγγελία στην ΡΑΕ, και μετά βλέποντας και κάνοντας...

edit : έγραφα και πηγαινοερχόμουν και μέχρι να ποστάρω, έγραψες κι εσύ (καινούρια πράγματα...) ΚΑΙ ο κοράκιος...

Ε αφού είναι 100% δικό τους θέμα τελικά, εγώ θα έλεγα να μιλήσεις μαζί τους Δευτέρα και να τους πεις πως λόγω της επικείμενης πάγιας που ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ να πληρώσεις στις 18, θ' αναγκαστείς να κάνεις καταγγελία στην ΡΑΕ ώστε να να διασφαλίσεις ότι αν δεν πληρώσεις δεν θα σε βάλουν για διακοπή (περισσότερο για να τους "ταρακουνήσεις" θα το κάνεις, όχι ότι θα σου το κόβανε τόσο σύντομα...). Αν μπορείς πάνε και σε κατάστημα και ζήτα να δεις κάποιον προιστάμενο και όχι απλό υπάλληλο. Εγώ τουλάχιστον αυτό θα έκανα, γιατί αν περιμένεις μέσω τηλεφώνων και "συστημικών διαδικασιών", φέξε μου...Δεν ξέρω, ΙΣΩΣ να σου προτείνουν να βάλεις ΜΕΡΟΣ των χρημάτων (υπολόγισε εσύ πόσο ΠΕΡΙΠΟΥ θα πλήρωνες με το Ονλάιν και πρότεινέ τους το).

Εναλλακτικά, δεν πληρώνεις τίποτα, κάνεις αυτό που σου είπε ο κοράκιος, και απλά περιμένεις πότε θα ξεκαθαρίσουν το όλο ζήτημα και ΜΕΤΑ, ΑΦΟΥ σου βγάλουν τον "σωστό λογαριασμό", πληρώνεις τότε 1η φορά...(Απλά μέχρι ΤΟΤΕ, θα είσαι στα καρφιά....)

 

- - - - - - - - - - -- - - - - - - - - -

 

1 ώρα πριν, giorgos_76 είπε

Εντωμεταξύ στις 18 Ιανουαρίου πληρώνεται η πάγια εντολή

 

29 λεπτά πριν, giorgos_76 είπε

ενδέχεται να μου τραβήξουν αυτό το ποσό των 850 ευρώ στις 24 του μηνός

..................?

Επεξ/σία από washcloud
Δημοσ.

Φίλε σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον...Το λάθος είναι ξεκάθαρα της ΔΕΗ..άλλωστε το παραδέχτηκαν και οι ίδιοι στο email...Όταν μπαίνεις πρώτη φορά στο ebill, αν θυμάμαι καλά δηλώνεις την πιστωτική κάρτα για τα πάγια, αφού πρώτα επιλέξεις πρόγραμμα...Είχα διαλέξει σαφώς home online και είχε γίνει κανονικά η έγκριση μετά απο 2-3 μέρες...Για κάποιο λόγο μέσα στο Νοέμβριο, δεν ήταν τσεκαρισμένο...Το ότι ήθελα home online το δήλωσα και στην αίτηση...Για κάποιες μέρες ( μέσα στον Οκτώβριο) μου κράτησαν τιμές με home online και έγινε και η επιστροφή των 30 ευρώ...

Θα περιμένω email από ΔΕΗ την Δευτέρα , να δώ τι θα κάνω με τον λογαριασμό..Δεν θα το αφήσω έτσι...Θα πάω και απο κοντά..Ελπίζω να μου στείλουν καινούριο ( με τις κανονικές τιμές ) εκκαθαριστικό μέχρι τις 24..

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, giorgos_76 είπε

Φίλε σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον...Το λάθος είναι ξεκάθαρα της ΔΕΗ..άλλωστε το παραδέχτηκαν και οι ίδιοι στο email...Όταν μπαίνεις πρώτη φορά στο ebill, αν θυμάμαι καλά δηλώνεις την πιστωτική κάρτα για τα πάγια, αφού πρώτα επιλέξεις πρόγραμμα...Είχα διαλέξει σαφώς home online και είχε γίνει κανονικά η έγκριση μετά απο 2-3 μέρες...Για κάποιο λόγο μέσα στο Νοέμβριο, δεν ήταν τσεκαρισμένο...Το ότι ήθελα home online το δήλωσα και στην αίτηση...Για κάποιες μέρες ( μέσα στον Οκτώβριο) μου κράτησαν τιμές με home online και έγινε και η επιστροφή των 30 ευρώ...

Θα περιμένω email από ΔΕΗ την Δευτέρα , να δώ τι θα κάνω με τον λογαριασμό..Δεν θα το αφήσω έτσι...Θα πάω και απο κοντά..Ελπίζω να μου στείλουν καινούριο ( με τις κανονικές τιμές ) εκκαθαριστικό μέχρι τις 24..

Μην περιμένεις να βγει καινούριος λογαριασμός. Πιστεύω θα διορθώσουν το λάθος στον επόμενο λογαριασμό πιστώνοντας τα χρήματα. Αν όμως από εσενα τα τραβήξουν, θα έχεις μεγάλο πιστωτικό υπόλοιπο. 

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, yazidis είπε

Μην περιμένεις να βγει καινούριος λογαριασμός. Πιστεύω θα διορθώσουν το λάθος στον επόμενο λογαριασμό πιστώνοντας τα χρήματα. Αν όμως από εσενα τα τραβήξουν, θα έχεις μεγάλο πιστωτικό υπόλοιπο. 

τι επίπτωση θα έχω αν δεν πληρώσω ;; Είναι μεγάλο το ποσό...

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, giorgos_76 είπε

Το λάθος είναι ξεκάθαρα της ΔΕΗ..άλλωστε το παραδέχτηκαν και οι ίδιοι στο email...

Αφού παραδέχονται το λάθος δεν χάνεις κάτι να ζητήσεις ακύρωση και επανέκδοση του σωστά αυτή την φορά.

Αν θέλουν, γίνετε.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, giorgos_76 είπε

τι επίπτωση θα έχω αν δεν πληρώσω ;; Είναι μεγάλο το ποσό...

Σε αυτό δε θέλω να απαντήσω, γιατί δε μπορώ να γνωρίζω 100% τι μπορεί να γίνει. Με χρεωστική κάρτα έχεις βάλει την πάγια ή με πιστωτική;

Δημοσ.
2 ώρες πριν, giorgos_76 είπε

Μου ήρθε ο  εκκαθαριστικός για 2 μήνες ρεύμα, 850 ευρώ...Από λάθος της ΔΕΗ με βάλανε στο Γ1Ν και όχι στο home online..Τους ενημέρωσα και μου είπαν θα το δούν..Εντωμεταξύ στις 18 Ιανουαρίου πληρώνεται η πάγια εντολή...Τι κάνουμε σε αυτή τη περίπτωση ;; Αν δεν πληρωθεί η πάγια εντολή ( δεν υπάρχουν χρήματα να τραβήξει από το λογαριασμό ) θα έχω κάποια επίπτωση ;;

Για ΠΟΣΗ διαφορά μιλάμε, σε σχέση με το online ?

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...