Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
6 ώρες πριν, messinia3 είπε

Πως βρισκουμε τις συγκεκριμενες ημερομινιες που επιτρεπεται να καταχωρήσουμε μετρήσεις στο ΔΕΔΔΗΕ?

Στο ebill της ΔΕΗ μου λέει 12-16 Φεβρουαρίου, αλλά στο site του ΔΕΔΔΗΕ μου ζητάει απλά αριθμό παροχής και μετά μου λέει να καταχωρήσω μετρήσεις.Μπορώ ή δε θα μου επιτρέψει?

Τελευταίος εκκαθαριστικός 21/12 αν παίζει κάποιο ρόλο. 

Αν όντως σε αφήνει το site του ΔΕΔΔΗΕ και δεν λέει ημερομηνίες τότε μπορείς να βάλεις την καταμέτρηση. Θα σου βγει εκκαθαριστικός.

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
9 ώρες πριν, washcloud είπε

...είσαι σίγουρη ότι ότι αυτό ήταν το νόημα της ερώτησής του...; 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

 "έχω το Ονλάιν, έχω και ΚΟΤ-ερο,,,πάμε μια βόλτα;" φάση;  😂

 

Το παλιό Έντερ δεν έπαιρνε ΚΟΤ.

Το παλιό Ονλάιν, έπαιρνε (στην πράξη).

Το νέο Έντερ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΟΤ.

Το νέο Ονλάιν,,,μένει να δείξει.

Άρα εσύ είσαι κομπλέ (σαν ομάδες αίματος τα παραπάνω....Είναι σα να είσαι "ΑΒ" με το νέο Εντερ ;ρ)

Αν βοηθαει επειδη εστειλα ερωτημα για αυτο στο facebook με πηραν τηλεφωνο και μου ειπαν οτι και τα 2 περνουν κανονικα....βεβαια ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ μου το ειπαν οχι γραπτα

48 λεπτά πριν, adi32 είπε

Πότε καταχωρείς μετρήσεις για να έρχονται οι έναντι με βάση αυτές? 

Στο γραφει στο ebill οταν μπεις (τουλαχιστον ετσι το κανει εμενα)

Δημοσ.

Σε ερώτηση μου στην εξυπηρέτηση πελατών, για το αν το myhome enter χρεώνει εγγύηση σε υφιστάμενους πελάτες ( κλασσικά Γ1 οικιακό ), η απάντηση ήταν πως όχι, αφού ήδη έχω πλήρωσει εγγύηση όταν έκανα την πρώτη σύνδεση μου στη ΔΕΗ. Επειδή ούτε στους όρους αλλά και στον τιμοκατάλογο του enter αναφέρει οτιδήποτε για εγγύηση, τους πίστεψα και το ενεργοποίησα. 

Διαβάζω τώρα από εδώ, πως έχει εγγύηση 100 ευρώ. Τελικά τι ισχύει βρε παιδιά; Υπάρχει κάπου γραμμένο στο site της ΔΕΗ και δε το βλέπω/βρίσκω;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, magdalhnh said:

Σε ερώτηση μου στην εξυπηρέτηση πελατών, για το αν το myhome enter χρεώνει εγγύηση σε υφιστάμενους πελάτες ( κλασσικά Γ1 οικιακό ), η απάντηση ήταν πως όχι, αφού ήδη έχω πλήρωσει εγγύηση όταν έκανα την πρώτη σύνδεση μου στη ΔΕΗ. Επειδή ούτε στους όρους αλλά και στον τιμοκατάλογο του enter αναφέρει οτιδήποτε για εγγύηση, τους πίστεψα και το ενεργοποίησα. 

Διαβάζω τώρα από εδώ, πως έχει εγγύηση 100 ευρώ. Τελικά τι ισχύει βρε παιδιά; Υπάρχει κάπου γραμμένο στο site της ΔΕΗ και δε το βλέπω/βρίσκω;

Κάποιος που είναι στο Γ1 ήδη και έχει πληρώσει δεν θα την πάρει πίσω την εγγύηση. Αν πάει κάποιος στο online δεν θα χρεωθεί γιατί απαιτεί έτσι και αλλιώς πάγια εντολή. Στο εντερ αρχικά χρεώνεται γ εγγύηση και μετά με ενεργοποίηση της πάγιας εντολής επιστρέφεται. Βέβαια διάβασα ότι εάν κάποιος εκ του πονηρού πάει μετά και διακόψει την πάγια την ξανά χρεώνουν.

On 08/02/2022 at 20:37, washcloud said:

Αν εισαι Γ1 κι έχεις εγγύηση από παλιά, καμμία.

Αν είσαι Γ1 χωρίς εγγύηση, 130 το Ονλάιν, 100 το Έντερ.

Αν είσαι από άλλο πάροχο, το Ονλάιν τζαμπέ, το Έντερ 100 (αλλά αν βάλεις αυτόματη εξόφληση με κάρτα, τα παίρνεις πίσω).

 

Επεξ/σία από marmagia
Δημοσ.

Επικοινώνησα δεύτερη φορά μαζί τους πριν λίγο και είπαν πως, αν δεν υπάρχει προηγούμενη οφειλή στο Γ1, δε θα χρεωθεί εγγύηση στο enter. 

Αν υπάρχει οφειλή ή ρύθμιση οφειλής σε δόσεις ακόμα κι αν η ρύθμιση πληρώνεται εμπρόθεσμα ( αυτό εννοείται βέβαια, γιατί αλλιώς την χάνεις ) τότε μόνο χρεώνεται εγγύηση 100 ευρώ, η οποία επιστρέφεται αν κάνεις πάγια εντολή. 

Δεν έχω οφειλές αλλά τελικά τι θα ισχύσει θα το μάθω στον πρώτο εκκαθαριστικό, μήνες μετά δλδ. 

Πάγια εντολή προτιμώ να αποφύγω.

Δημοσ.

Στο Γ1 που ήμουν μέχρι πριν λίγες μέρες και το άλλαξα σε enter , μου είπαν οτι αφού έχω πληρώσει ήδη εγγύηση απο παλιά, δεν θα πληρώσω άλλη. Και είμαι σε διακανονισμό επίσης.

Λογαριασμό δεν έχω δει ακόμα, για να είμαι σίγουρος, αλλά έτσι μου είπαν.

Δημοσ.

Από 29/10 στο πρόγραμμα home online και με τικαρισμενη την επιλογή Μηνιαίος Λογαριασμός, έχω λάβει μόνο έναν (!) λογαριασμό στις 24/12. Με την εξυπηρέτηση πελατών δεν βγάζω άκρη καθώς μου λένε να περνάω εγώ τις ενδείξεις ενώ η πλατφόρμα του ebill με αφήνει συγκεκριμένες ημερομηνίες. Κάθε 3 μήνες νομίζω. Συμβαίνει σε κάποιον άλλον; 

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, fotodv7 είπε

Από 29/10 στο πρόγραμμα home online και με τικαρισμενη την επιλογή Μηνιαίος Λογαριασμός, έχω λάβει μόνο έναν (!) λογαριασμό στις 24/12. Με την εξυπηρέτηση πελατών δεν βγάζω άκρη καθώς μου λένε να περνάω εγώ τις ενδείξεις ενώ η πλατφόρμα του ebill με αφήνει συγκεκριμένες ημερομηνίες. Κάθε 3 μήνες νομίζω. Συμβαίνει σε κάποιον άλλον; 

29/11 ενεργοποιημένο το online ήρθε λογαριασμός 18/12 εκκαθαριστικός με όλα οκ χρεώσεις και λοιπά , στο ebill όλα τσεκαρισμένα αλλά λογαριασμός δεν έχει έρθει άλλος ακόμα ένδειξη ανα δίμηνο δίνει ημερομηνίες το ebill , έδωσα τώρα αρχές Φεβρουαρίου και η άλλη μέτρηση την έχει βγάλει για αρχές Απριλίου 

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, dimostr είπε

29/11 ενεργοποιημένο το online ήρθε λογαριασμός 18/12 εκκαθαριστικός με όλα οκ χρεώσεις και λοιπά , στο ebill όλα τσεκαρισμένα αλλά λογαριασμός δεν έχει έρθει άλλος ακόμα ένδειξη ανα δίμηνο δίνει ημερομηνίες το ebill , έδωσα τώρα αρχές Φεβρουαρίου και η άλλη μέτρηση την έχει βγάλει για αρχές Απριλίου 

Κι εμενα το ιδιο ανα διμηνο τα βγαζει ολα ενω κανονικα θα επρεπε να τα βγαζει ανα μηνα.Και τον λογαριασμο αλλα και για την καταχωρηση της ενδειξης.Το αφηνω ως εχει μιας και με βολευει.

Χθες κιολας εκδοθηκε ο 2ος λογαριασμος με δικες μου ενδειξεις.

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, HERTHAN είπε

Κι εμενα το ιδιο ανα διμηνο τα βγαζει ολα ενω κανονικα θα επρεπε να τα βγαζει ανα μηνα.Και τον λογαριασμο αλλα και για την καταχωρηση της ενδειξης.Το αφηνω ως εχει μιας και με βολευει.

Χθες κιολας εκδοθηκε ο 2ος λογαριασμος με δικες μου ενδειξεις.

Και σε μένα ακριβώς τα ίδια, και καταχώρηση και λογαριασμός ανά δίμηνο. Στην εξυπηρέτηση πελατών τηλεφωνικά, πάντα προωθούν το αίτημά μου και μετά δεν γίνεται τίποτα (Ναι Κοράκιε, ξέρω). Δουλεύει κολλητή μου φίλη στην εξυπηρέτηση και ακόμα και αυτή το προώθησε σε άλλο τμήμα, δεν γνωρίζουν τίποτα ούτε οι υπάλληλοι ούτε οι team leaders. Κατάφερε κανείς να του έρχεται όντως μηνιαίος; Κι αν ναι, πως;

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, theo156 είπε

Και σε μένα ακριβώς τα ίδια, και καταχώρηση και λογαριασμός ανά δίμηνο. Στην εξυπηρέτηση πελατών τηλεφωνικά, πάντα προωθούν το αίτημά μου και μετά δεν γίνεται τίποτα (Ναι Κοράκιε, ξέρω). Δουλεύει κολλητή μου φίλη στην εξυπηρέτηση και ακόμα και αυτή το προώθησε σε άλλο τμήμα, δεν γνωρίζουν τίποτα ούτε οι υπάλληλοι ούτε οι team leaders. Κατάφερε κανείς να του έρχεται όντως μηνιαίος; Κι αν ναι, πως;

Αν δεν σ'ενοχλει που ειναι διμηνο μην ξανασχολεισαι με κανεναν.

Αν τωρα θες να το αλλαξεις για να σου ερχεται καθε μηνα μιλα καλυτερα με το ebill μηπως μπορεσουν και στο αλλαξουν αυτοι χειροκινητα.

Αλλο ενα παλικαρι ειχε το ιδιο θεμα αλλα δεν ξερω καθολου αν εκανε κατι και το αλλαξε.

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, HERTHAN είπε

Αν δεν σ'ενοχλει που ειναι διμηνο μην ξανασχολεισαι με κανεναν.

Αν τωρα θες να το αλλαξεις για να σου ερχεται καθε μηνα μιλα καλυτερα με το ebill μηπως μπορεσουν και στο αλλαξουν αυτοι χειροκινητα.

Αλλο ενα παλικαρι ειχε το ιδιο θεμα αλλα δεν ξερω καθολου αν εκανε κατι και το αλλαξε.

Με το ebill συνδέθηκα και προώθησαν το αίτημά μου... Τι να πω. Τελευταία λύση είναι να πάω σε κατάστημα μπας και γίνει κάτι. Με 500ε μισθό δυσκολεύομαι με το δίμηνο να μου έρχεται 150 ευρώ λογαριασμός

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα, ενεργοποίησα το home enter στα τέλη του Νοεμβρίου 21, πρόλαβα τις τιμές. Βγήκαν δύο λογαριασμοί με δικές μου μετρήσεις τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο. Μου έκανε εντύπωση πως η τιμή της κιλοβατόρας έχει μικρή διαφορά στους λογαριασμούς.

Η διαφορά δεν είναι μεγάλη, αλλά δεν θα έπρεπε να είναι πάντα η ίδια; Τι μπορεί να συμβαίνει, είναι φυσιολογικό;  

07.01.22:

  • Πάγια Χρέωση 1,80€
  • kWh 223X0,10502€/kWh 23,42€
  • kWh 83X0,07892€/kWh 6,55€

08.02.22:

  • Πάγια Χρέωση 1,35
  • kWh 129X0,10504€/kWh 13,55€
  • kWh 44X0,07886€/kWh  3,47€

 

 

Επεξ/σία από st@kas
Δημοσ.
4 ώρες πριν, magdalhnh είπε

Διαβάζω τώρα από εδώ, πως έχει εγγύηση 100 ευρώ. Τελικά τι ισχύει βρε παιδιά;

...το "έχει ή δεν έχει εγγύηση" κάποιο από τα σταθερά της, κατ' αρχάς εξαρτάται από το εάν υπήρχε (και υπάρχει) από παλιά πληρωμένη εγγύηση (και δεν έχει συμψηφιστεί λόγω οφειλής).

Για πελάτες που πάνε τώρα ΔΕΗ από άλλο πάροχο στο Ονλάιν, δεν υπάρχει εγγύηση. Για αυτούς που πάνε στο Έντερ, υπάρχει (αν δεν κάνω κάποιο λάθος) και είναι 100€ (τα οποία μπορεί να πάρει κάποιος πίσω ως πίστωση σε επόμενο/επόμενους λογαριασμούς ενεργοποιώντας την πάγια εντολή εξόφλησης).

Για υφιστάμενους πελάτες (προφανώς σε Γ1) που για κάποιον λόγο δεν έχουν εγγύηση από παλιότερα, για το Ονλάιν ζητάνε 130 (θυμάμαι πχ κάποιον εδώ πριν μήνες που του ζητήσανε, υποδεικνύοντάς του έγγραφο το οποίο τόνιζε ότι η μη καταβολή εγγύησης ισχύει "για νέους πελάτες ΔΕΗ" = για προερχόμενους από άλλο πάροχο). Και για το Έντερ 100, και νομίζω ισχύει και για αυτούς το ότι ΑΝ πουν να ενεργοποιήσουν την πάγια στο Έντερ, τα παίρνουν πίσω.

Το ζουμί (αφού είσαι από παλιότερα ΔΕΗ), για 'σένα, είναι ότι αφού έχεις εγγύηση "να τρέχει" από παλιά, δεν θα σου έρθει κάτι να πληρώσεις (όπως και σου είπαν).

5 ώρες πριν, ison είπε

Αν βοηθαει επειδη εστειλα ερωτημα για αυτο στο facebook με πηραν τηλεφωνο και μου ειπαν οτι και τα 2 περνουν κανονικα....βεβαια ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ μου το ειπαν οχι γραπτα

...το θέμα απλώς είναι ότι επειδή στην σελίδα του Ονλάιν ΔΕΝ αναφέρουν κάτι περί ΚΟΤ (ενώ στην σελίδα του Έντερ, ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ = δεχεται ΚΟΤ), ενώ προ 3/12 αντίστοιχα στην σελίδα του Έντερ ΑΝΕΦΕΡΑΝ ότι ΔΕΝ δεχόταν ΚΟΤ (άρα κάνανε αλλαγές που τις περάσανε και στην σχετική σελίδα), άρα θα περίμενε κανείς όποια αλλαγή (μια "τράμπα" πχ μεταξύ των προγραμμάτων σχετικά με το ποιο δέχεται ΚΟΤ) να την αναφέρουν. Το πράγμα περιπλέκεται καθώς ΟΥΤΕ στην σελίδα του "παλιού" Ονλάιν αναφερόταν ότι δέχεται (ή ότι δεν δέχεται τεσπα) ΚΟΤ, και όμως ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ, όσοι είχανε μπει στο παλιό Ονλάιν, αυτό δέχτηκε το ΚΟΤ κανονικά...

Το κερασάκι είναι ότι από 3/12 και μετά, πολλοί που ΡΩΤΗΣΑΝ την ΔΕΗ με τηλέφωνο, πήραν την απάντηση ότι,,,ΔΕΝ δέχεται ΚΟΤ (ενώ κάποιοι άλλοι ότι ΔΕΧΕΤΑΙ). Άρα άντε να βγάλεις (ασφαλές) συμπέρασμα για το ΝΕΟ Ονλάιν...

Το ιδανικό (εκτός από μαρτυρίες ΟΛΩΝΩΝ που έχουν μπει από 3/12 στο Ονλάιν - που μέχρι στιγμής δεν έχουμε) θα ήταν μία γραπτή απάντηση που να υποδεικνύει κάποιο επίσημο έγγραφο ΔΕΗ όπου να τονίζεται απαρέγκλιτα η όποια γραμμή της εταιρίας, για να είμαστε 100% βέβαιοι... 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...