Προς το περιεχόμενο

Αχ... παλιοζωή χωρίς Amazon Prime


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ.

Γεια χαρά 

Είμαι Έλληνας και γύρισα Ελλάδα/Αθήνα μετά απο πολλά χρόνια ζωής (10+) στο εξωτερικό στην Αμερική. Ακόμα μαθαίνω ξανά από την αρχή πολλά πράγματα και προσαρμόζομαι στα Ελληνικά δεδομένα αλλά ήθελα να ρωτήσω κάτι για τις ηλεκτρονικές αγορές. Ποια είναι η πολιτική επιστροφής αγορών μέσω internet όταν έχει ανοιχτεί το κουτί;

Στην Αμερική σχεδόν τα πάντα μπορούν να επιστραφούν πολύ εύκολα είτε ταχυδρομικά αν η αγορά ήταν μέσω ιντερνετ, είτε σε κάποιο κατάστημα αν αγοράστηκε απο μαγαζί.  Καθώς ασχολούμαι και με την τεχνολογία, ναι μεν διαβάζω ή βλεπω reviews πριν πάρω κάτι, αλλα γενικά προτιμώ να το τεστάρω να δω αν μου κάνει και μετά το κρατάω. Για παράδειγμα τον Νοέμβριο που έψαχνα για οθόνη για ενα laptop, παρήγγειλα ηλεκτρονικά τις 3ς διαφορετικές που με ενδιέφεραν τις δοκίμασα για λίγες μέρες και κράτησα αυτή που με βόλεψε περισσότερο. Το ίδιο έκανα κ όταν έψαχνα πληκτρολόγιο κ ποντίκι κ πολλά άλλα, πήρα 2-3 διαφορετικά κ κράτησα μόνο ενα. Γενικά αυτό είναι ψιλο στανταρ στην Αμερική ιδιώς με εταιρίες σαν την Amazon με την υπηρεσία prime με δωρεάν επιστροφές. Αυτό το θεωρώ life saver σε καταστάσεις που όσα reviews κ να διαβάσεις κάποια πράγματα πρέπει να τα δεις απο κοντά κ στην πράξη ή σε χρήση.

Στην Ελλάδα πως είναι η κατάσταση;

Γενικά βρήκα το site skroutz.gr και έχει βοηθήσει αρκετά στο να βρώ πράγματα που ψάχνω αλλά ακόμα έχω ενδιασμούς στο να παραγγείλω πράγματα για τα οποία δεν είμαι σίγουρος γιατί φοβάμαι μήπως τελικά δεν μου κάνουν. Παράδειγμα με αντικείμενα που θέλω να τεστάρω 2-3 διαφορετικά μοντέλα πριν κατασταλάξω για το σπίτι είναι powerline adapter, LTE modem, κ mesh APs και πολλά άλλα. 

Απο τα ηλεκτρονικά καταστήματα τεχνολογίας, υπάρχει κάποιο με γενικά καλή φήμη στις επιστροφές; 


Ευχαριστώ

Α.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, notist είπε

Εδώ θα σου βγάλουν το λάδι και θα γυρίσεις μια ώρα αρχύτερα στην Αμερική 

ακριβως, δεν ξερει οτι γυρισε στην Αφρικη μαλλων, θα του παρει καιρο να καταλαβει, σε βλεπω στην καλυτερη με καμια μηνυση για απατη. :D

Επεξ/σία από Lacepo
Δημοσ.

Εδώ θα τα ξεχάσεις αυτά που ήξερες, δυστυχώς!

Αυτά που ισχύουν στην Αμερική και στην Β.Ευρώπη εδώ είναι αδιανόητα!

Μόνο αν αγοράσεις κάτι από Lidl μπορείς να το επιστρέψεις μέσα σε 3 μήνες χωρίς ερωτήσεις και γιατί. Το μόνο που θέλουν να μάθουν είναι αν είναι χαλασμένο ή όχι!

Αλλά δεν νομίζω να σε καλύπτει σε αυτά που θέλεις!

  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ.

Καλύτερα να συνεχίσεις να αγοράζεις από Amazon, αλλιώς τα νευρα σου θα γίνουν τσανταλια.

Δημοσ.

Ολα τα σαιτ εχουν καπου γραμμενη την πολιτικη επιστροφων. Βεβαια ως γνησιοι ελληνες εννοειτε οτι δεν ισχύει σχεδον τιποτα απο αυτα που γραφουν. Σαν γενικος κανονας ισχυει οτι δεν επιστρέφει πισω τιποτα που ειναι λειτουργικο.

Βεβαια αυτο ειναι πταισμα μπροστά σε αλλα που θα συναντήσεις στην Ελλάδα. Γενικως ειναι οπως την αφησες. Ουτε το κοκκινο λαμπακι δεν εχουμε αλλαξει απο τοτε, ακομα καμμενο είναι. 

Επισκέπτης
Δημοσ.

Επιστρέφονται βασικά τα πάντα, κατόπιν καταγγελίας.

Σου προτείνω το πρώτο πράγμα που θα κάνεις να γραφτείς σε ένωση καταναλωτών, θα είσαι ο καλύτερος τους πελάτης.

 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, latebeat είπε

έψαχνα για οθόνη για ενα laptop, παρήγγειλα ηλεκτρονικά τις 3ς διαφορετικές που με ενδιέφεραν τις δοκίμασα για λίγες μέρες και κράτησα αυτή που με βόλεψε περισσότερο.

Στην Ελλάδα πως είναι η κατάσταση;

Στην Ελλαδα κραταμε ενα πηρουνι,πριν απο καθε παραγγελια.

Δημοσ.

Μην αγοράζεις από Σκρουτζ, πάρε από καμιά αγγελια ιδιώτη στο Facebook, αν δεν σου κάνει πάρε τηλ τον πωλητή και πες του ότι αυτό δεν μου κάνει τα λεφτα μου πίσω και θα σε φτιάξω εγώ. Μετά μην ξεχάσεις να διαβάσεις τον πόνο του πωλητή στο insomnia και να παρακολουθήσεις την πορεία.

Ευχης έργον. 

 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...