Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχω ένα κάπως παρόμοιο θέμα σε matiz του 2002. Όταν ζεσταίνεται (δηλαδή μετά απο 10-15 λεπτά στην κίνηση), αρκετές φορές αρχίζει να μπερδεύει στο ρελαντί και να σβήνει. Παίρνει αμέσως μετά, αλλά δεν ανεβάζει εύκολα στροφές, ακούγεται να δουλεύει κάπως διακεκομμένα και συνεχίζει να σβήνει στο ρελαντί. Φυσικά μυρίζει άκαυτη. Αν το αφήσω σβηστό για κανένα 5λεπτο, συνήθως ξεκινάει να δουλεύει καλά μέχρι την επόμενη φορά που θα το ξανακάνει.

Ο μάστορας άλλαξε αισθητήρα εκκεντροφόρου, το είδε γενικά αρκετά αλλά δεν κατάφερε να βρει τι είναι. Μάλλον κάτι ηλεκτρολογικό μου λέει, αλλά τί;

Οπότε ήθελα να ρωτήσω αν έχετε καμιά ιδέα για το τί να κάνω μήπως διορθωθεί..

Δημοσ.
51 λεπτά πριν, pan05 είπε

Έχω ένα κάπως παρόμοιο θέμα σε matiz του 2002. Όταν ζεσταίνεται (δηλαδή μετά απο 10-15 λεπτά στην κίνηση), αρκετές φορές αρχίζει να μπερδεύει στο ρελαντί και να σβήνει. Παίρνει αμέσως μετά, αλλά δεν ανεβάζει εύκολα στροφές, ακούγεται να δουλεύει κάπως διακεκομμένα και συνεχίζει να σβήνει στο ρελαντί. Φυσικά μυρίζει άκαυτη. Αν το αφήσω σβηστό για κανένα 5λεπτο, συνήθως ξεκινάει να δουλεύει καλά μέχρι την επόμενη φορά που θα το ξανακάνει.

Ο μάστορας άλλαξε αισθητήρα εκκεντροφόρου, το είδε γενικά αρκετά αλλά δεν κατάφερε να βρει τι είναι. Μάλλον κάτι ηλεκτρολογικό μου λέει, αλλά τί;

Οπότε ήθελα να ρωτήσω αν έχετε καμιά ιδέα για το τί να κάνω μήπως διορθωθεί..

Προγανως θελει ψαξιμο και μπορει και να μη βρεθει .

Σε μερικα Opel με παρομοια θεματα ήταν ακόμη και ο εγκέφαλος .

Θέλει χρονο ψαξιμο και δεδομενα να πάρει με διαγνωστικο , και προφανως να του το παρουσιασει .

Μπορει και απο καποιο καλώδιο/φισα να εχει φθαρει .

Όταν το παρουσιαζει αναβει ενδειξη βλάβης ;

Δημοσ.

Του το έκανε και το είδε και αυτός. Είμαι Θεσσαλονίκη, ξέρεις κάποιον που θα μπορούσε να ασχοληθεί;

Βλάβη μετά και την αλλαγη του αισθητήρα εκκεντροφόρου δεν έχει βγάλει ξανά. 

Πριν απο αυτό είχε βγάλει αν θυμάμαι καλά βαλβίδα ρελαντί, αισθητήρα εκκεντροφόρου και ίσως και άλλα, δεν μπορώ να θυμηθώ ακριβώς αυτή τη στιγμή. Πάντως τα έβγαζε σε διαφορετικές φάσεις.

Δημοσ.
12 ώρες πριν, pan05 είπε

Του το έκανε και το είδε και αυτός. Είμαι Θεσσαλονίκη, ξέρεις κάποιον που θα μπορούσε να ασχοληθεί;

Βλάβη μετά και την αλλαγη του αισθητήρα εκκεντροφόρου δεν έχει βγάλει ξανά. 

Πριν απο αυτό είχε βγάλει αν θυμάμαι καλά βαλβίδα ρελαντί, αισθητήρα εκκεντροφόρου και ίσως και άλλα, δεν μπορώ να θυμηθώ ακριβώς αυτή τη στιγμή. Πάντως τα έβγαζε σε διαφορετικές φάσεις.

Συνηθως είναι αντλία βενζίνης - μπεκ όταν ζεστενεται πολύ η μηχανή . Μπορει να φταίει βέβαια και κάτι άλλο , όπως κάποιος αισθητήρας θερμοκρασίας αέρα που μπορεί να αλλάζει τον ψεκασμό αλλά δεν είμαι σίγουρος αν το συγκεκριμένο έχει τέτοιο ή κάποιο maf. Επισης έχω δει σε κάποια αμάξια που έχουν το πολλαπλασιαστή στο μπουζί , το coil να ζεστενεται και το μπουζί να μην δίνει καλό σπινθήρα. Ας ξεκινήσει ο μάστορας σου από τα πρώτα αντλία μπεκ  και μετά το πας σε κάποιον ηλεκτρολόγο να δει τα υπόλοιπα.

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 9/6/2025 στις 9:17 ΜΜ, meletis_m είπε

Μπορεί και κάποιο σωληνάκι από αντλία καυσίμου. 

Έχει γίνει πρόσφατα εργασία στη αντλία καυσίμου; 

 

Τελικά ενα σωληνάκι μπροστά στον κινητηρα στη βαλβιδα αναθυμιάσεων είχε σκάσει απο την πολυκαιρία και δημιουργησε ολο το θεμα με τον αερα στο ντεποζιτο και την διαρροή βενζίνης απ την υπερχείλιση... φτιάχτηκε το σωληνακι και ολα καλα

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...