Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, CheOnWeb είπε

Πρώτον, 1 χρόνο δίνει ο κατασκευαστής. Το κατάστημα δίνει δύο χρόνια, όπως υποχρεούται. Το ότι το κατάστημα λοιπόν δίνει από υποχρέωση 2 χρόνια, δηλαδή προσφέρει κάτι ακόμα παραπάνω στον πελάτη απ’ ότι ο κατασκευαστής αλλά το αποκρύπτει αντί να το διαφημίζει και εσύ δεν βλέπεις τίποτα αντιεπεγγελματικο και πονηρό, δεν θα το καταλάβω ό,τι κι αν μου πεις, πόσω μάλλον όταν μου λες ότι δεν ξέρω τον νόμο! Αδελφέ, τι να πω.... καλημέρα και καλή καρδιά. 

 

Υποχρεουται το καταστημα; Δεν νομιζω. 1 χρονο αν δινει ο κατασκευαστης, γιατι το καταστημα να δωσει (αν δεν θελει) αλλον 1 χρονο. Να στο πω αλλιως, τα iphone που εχουν 1 χρονο εγγυηση κατασκευαστη και ο Γερμανος πχ δεν δινει παραπανω, γιατι το κανει αφου οπως λες υποχρεουται;

  • Απαντ. 79
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ παραιτούμαι παιδιά. Τα έχουμε συζητήσει εκατό φορές στο Insomnia και οι νόμοι ευτυχώς είναι διαθέσιμοι στο Internet, ψάξτε το αν θέλετε, αλλιώς δεν τρέχει τίποτα, καλά να ‘μαστε. 

Ορίστε, έκανα και τον κόπο για όποιον βαριέται. 
https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

Επεξ/σία από CheOnWeb
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βάσει νομοθεσίας είναι 2 χρόνια η εγγύηση,ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αναφέρουν 1 χρόνο τα καταστήματα. 

Όπως και να έχει εφόσον η infoquest καλύπτει και 2 χρόνο, όπως μου είπαν ύστερα από τηλεφώνημα που τους έκανα, αν το τηλέφωνο προορίζεται για την αγορά της Ευρώπης, μένω σε αυτό.

Απλά τελικά θα επιλέξω να κάνω την αγορά από κατάστημα με περισσότερη κίνηση στο κέντρο της Αθήνας, με καλυτερο όνομα,έστω για το ψυχολογικό της υπόθεσης. Οι οποίοι τουλάχιστον μου παραδέχτηκαν τηλεφωνικά ότι ισχύει και ο 2ος χρόνος, αν είναι με απόδειξη. 

Update 

Κάλεσα και τη document, επίσημο σέρβις Apple και μου τα είπαν αλλιώς.Ο 2ος χρόνος δεν έχει να κάνει με αυτούς, εφόσον η συσκευή δεν προορίζεται για την ελληνική αγορά, ασχέτως, αν είναι ευρωπαϊκή συσκευή. Για το 2ο χρόνο απευθύνομαι στο κατάστημα μου ανέφεραν... Μύλος... 

Άντε βγάλε ακρη... 

Επεξ/σία από 26ska
  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, CheOnWeb είπε

Εγώ παραιτούμαι παιδιά. Τα έχουμε συζητήσει εκατό φορές στο Insomnia και οι νόμοι ευτυχώς είναι διαθέσιμοι στο Internet, ψάξτε το αν θέλετε, αλλιώς δεν τρέχει τίποτα, καλά να ‘μαστε. 

Ορίστε, έκανα και τον κόπο για όποιον βαριέται. 
https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

To ΄χετε συζητήσει 100 φορές, αλλά δεν το έχεις καταλάβει. Η νομική εγγύηση δεν είναι εγγύηση. Η νομική εγγύηση σου δίνει ένα διάστημα (2 χρόνια) μέσα στο οποίο μπορείς να καταγγείλεις ελάττωμα που υπήρχε την μέρα της παράδοσης

Δες την τρίτη ερώτηση εδώ:

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/faq/index_el.htm

  • Το τηλέφωνο που αγόρασα μόλις πριν από έναν χρόνο σταμάτησε να λειτουργεί. Ο έμπορος όμως αρνείται να το επισκευάσει δωρεάν. Έχω διετή νομική εγγύηση;

    Η νομική εγγύηση ισχύει για δύο χρόνια σε όλη την ΕΕ. υπό ορισμένες όμως προϋποθέσεις.

    Η νομική εγγύηση καλύπτει ελαττώματα που θεωρείται ότι υπήρχαν κατά τη στιγμή της παράδοσης και έγιναν εμφανή μέσα στην επόμενη διετία. Ωστόσο, η επίμαχη περίοδος είναι οι 6 μήνες μετά την αγορά του προϊόντος:

    • κάθε ελάττωμα που εμφανίζεται εντός εξαμήνου θεωρείται ότι υπήρχε κατά τη στιγμή της παράδοσης. Στην περίπτωση αυτή, ο πωλητής οφείλει να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει το τηλέφωνό σας δωρεάν ή να σας επιστρέψει τα χρήματα εάν είναι αδύνατη η επισκευή ή η αντικατάστασή του.
    • Μετά την πάροδο έξι μηνών, μπορείτε ακόμη να θεωρήσετε υπεύθυνο τον πωλητή για κάθε ελάττωμα που θα εμφανιστεί μέχρι το τέλος της διετούς περιόδου της εγγύησης. Ωστόσο, ο πωλητής μπορεί να σας ζητήσει να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά την παράδοση του προϊόντος. Κάτι τέτοιο είναι συχνά δύσκολο και θα πρέπει μάλλον να απευθυνθείτε σε τεχνικό εμπειρογνώμονα.
1 ώρα πριν, 26ska είπε

Βάσει νομοθεσίας είναι 2 χρόνια η εγγύηση,ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αναφέρουν 1 χρόνο τα καταστήματα. 

Όπως και να έχει εφόσον η infoquest καλύπτει και 2 χρόνο, όπως μου είπαν ύστερα από τηλεφώνημα που τους έκανα, αν το τηλέφωνο προορίζεται για την αγορά της Ευρώπης, μένω σε αυτό.

Απλά τελικά θα επιλέξω να κάνω την αγορά από κατάστημα με περισσότερη κίνηση στο κέντρο της Αθήνας, με καλυτερο όνομα,έστω για το ψυχολογικό της υπόθεσης. Οι οποίοι τουλάχιστον μου παραδέχτηκαν τηλεφωνικά ότι ισχύει και ο 2ος χρόνος, αν είναι με απόδειξη. 

Update 

Κάλεσα και τη document, επίσημο σέρβις Apple και μου τα είπαν αλλιώς.Ο 2ος χρόνος δεν έχει να κάνει με αυτούς, εφόσον η συσκευή δεν προορίζεται για την ελληνική αγορά, ασχέτως, αν είναι ευρωπαϊκή συσκευή. Για το 2ο χρόνο απευθύνομαι στο κατάστημα μου ανέφεραν... Μύλος... 

Άντε βγάλε ακρη... 

Είναι απλό: ξεκινάς από το ότι "είναι 2 χρόνια η εγγύηση" που δεν ισχύει. Η νομοθεσία είναι απλή: έχεις 6 μήνες νομική εγγύηση, και από εκεί και πέρα ότι θέλει, όποιος θέλει, όσο θέλει.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, petasis said:

Η νομοθεσία είναι απλή: έχεις 6 μήνες νομική εγγύηση

Επανέρχομαι, λόγω "συμμετοχής" του @haHa και μόνο, που θα ήθελα, αν δεν βαριέται, να διαβάσει όλο το νήμα και να με διορθώσει.

Δείξε από πού συμπέρανες ότι δεν ξέρω τον νόμο σε παρακαλώ.

Η νομική εγγύηση είναι 2 χρόνια, με τους όρους που έχει. Το ότι ο όρος περί 6 μηνών σου δίνει λιγότερες ελπίδες να σου το επισκευάσουν μετά το πέρας αυτών δεν σημαίνει ότι η νομική εγγύηση είναι 6 μήνες. Η πρότασή σου είναι λάθος και μου δίνεις και link το οποίο αρχίζει με τη φράση:
Πότε αρχίζει η διετής νομική εγγύηση;

Πες μου σε παρακαλώ, πού είπα εγώ ότι η νομική έχει την ίδια ισχύ με τη εμπορική;

Επίσης, αν αρνηθείς ως πωλητής ότι παρέχεις τη νομική εγγύηση και ο πελάτης σου δείξει τον νόμο, η απάντησή σου θα είναι ότι μετά τους 6 μήνες πρέπει να αποδείξει αυτός ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά την παράδοση; Και αυτό το θεωρείς επαγγελματικό και νόμιμο; Το ότι ο νόμος τον υποχρεώνει να παρέχει τη νομική εγγύηση (μία επιπλέον παροχή προς τον πελάτη δηλαδή) και αυτός το αρνείται, μπορεί να εξηγηθεί με δύο τρόπους. 1) Είναι τελείως ηλίθιος 2) Θέλει να αποφύγει την υποχρέωση. Διάλεξε ένα απ' τα δύο και πήγαινε να ψωνίσεις από 'κει.

Εγώ το μόνο συμπέρασμα που έβγαλα είναι ότι μπήκες στο νήμα να κάνεις τον έξυπνο.

Επεξ/σία από CheOnWeb
Δημοσ.

Την έκανα την αγορά... Με γεια μου! 

Στο κατάστημα που ψώνισα μου ανέφερε ο πωλητής ότι ένας είναι ο χρόνος εγγύησης, ο δεύτερος εφόσον το κινητό ειναι σε τέλεια κατάσταση, χωρίς χτυπήματα κτλ συνήθως καλύπτεται από τα εξουσιοδοτημενο σέρβις. 

Τώρα ποιος έχει δίκιο,ποιος άδικο,ελπίζω να μην χρειαστεί να το μάθω. 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, CheOnWeb είπε

Επανέρχομαι, λόγω "συμμετοχής" του @haHa και μόνο, που θα ήθελα, αν δεν βαριέται, να διαβάσει όλο το νήμα και να με διορθώσει.

Δείξε από πού συμπέρανες ότι δεν ξέρω τον νόμο σε παρακαλώ.

Η νομική εγγύηση είναι 2 χρόνια, με τους όρους που έχει. Το ότι ο όρος περί 6 μηνών σου δίνει λιγότερες ελπίδες να σου το επισκευάσουν μετά το πέρας αυτών δεν σημαίνει ότι η νομική εγγύηση είναι 6 μήνες. Η πρότασή σου είναι λάθος και μου δίνεις και link το οποίο αρχίζει με τη φράση:
Πότε αρχίζει η διετής νομική εγγύηση;

Πες μου σε παρακαλώ, πού είπα εγώ ότι η νομική έχει την ίδια ισχύ με τη εμπορική;

Επίσης, αν αρνηθείς ως πωλητής ότι παρέχεις τη νομική εγγύηση και ο πελάτης σου δείξει τον νόμο, η απάντησή σου θα είναι ότι μετά τους 6 μήνες πρέπει να αποδείξει αυτός ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά την παράδοση; Και αυτό το θεωρείς επαγγελματικό και νόμιμο; Το ότι ο νόμος τον υποχρεώνει να παρέχει τη νομική εγγύηση (μία επιπλέον παροχή προς τον πελάτη δηλαδή) και αυτός το αρνείται, μπορεί να εξηγηθεί με δύο τρόπους. 1) Είναι τελείως ηλίθιος 2) Θέλει να αποφύγει την υποχρέωση. Διάλεξε ένα απ' τα δύο και πήγαινε να ψωνίσεις από 'κει.

Εγώ το μόνο συμπέρασμα που έβγαλα είναι ότι μπήκες στο νήμα να κάνεις τον έξυπνο.

Επειδή δεν ξέρεις τον νόμο, καλύτερα να μην με χαρακτηρίζεις. Ο πωλητής ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΝΟΜΙΚΗ ΕΓΓΥΗΣΗ. Ο πωλητής αναφέρει πάντα την εμπορική εγγύηση.

Θα μας πεις και έξυπνους ενώ έχεις άγνοια.

  • Confused 1
Δημοσ.
8 minutes ago, petasis said:

Επειδή δεν ξέρεις τον νόμο, καλύτερα να μην με χαρακτηρίζεις. Ο πωλητής ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΝΟΜΙΚΗ ΕΓΓΥΗΣΗ. Ο πωλητής αναφέρει πάντα την εμπορική εγγύηση.

Θα μας πεις και έξυπνους ενώ έχεις άγνοια.

Έχω αρχίσει να πιστεύω ότι λέμε το ίδιο πράγμα αλλά έχεις κάνει cross τις σχέσεις:
Εμπορική εγγύηση= Κατασκευαστής (π.χ. Apple)

Νομική εγγύηση=Έμπορος (πωλητής)

Αλλιώς δεν εξηγείται. 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, CheOnWeb είπε

Έχω αρχίσει να πιστεύω ότι λέμε το ίδιο πράγμα αλλά έχεις κάνει cross τις σχέσεις:
Εμπορική εγγύηση= Κατασκευαστής (π.χ. Apple)

Νομική εγγύηση=Έμπορος (πωλητής)

Αλλιώς δεν εξηγείται. 

Όταν λέω ότι δεν τα ξέρεις...

Νομική εγγύηση = πωλητής (και μόνο). Όχι έμπορος (τι είναι ο "έμπορος"; )

Εμπορική εγγύηση = προαιρετική για πωλητή/κατασκευαστή/εισαγωγέα.

Μπορείς να έχεις από 0 έως πολλές εμπορικές εγγυήσεις, διαφορετικές μεταξύ τους. Μπορεί το κατάστημα να σου δώσει ένα χρόνο εμπορική, και ο κατασκευαστής 5. Μπορεί και να μη σου δώσει κανείς τίποτα. Ο κάθε ένας αναφέρει την εμπορική του εγγύηση. Ο πωλητής πρέπει να σου δώσει την εμπορική του εγγύηση γραπτώς ή να σου δώσει γραπτώς ότι δεν δίνει εγγύηση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
53 minutes ago, petasis said:

Όταν λέω ότι δεν τα ξέρεις...

Νομική εγγύηση = πωλητής (και μόνο). Όχι έμπορος (τι είναι ο "έμπορος"; )

Εμπορική εγγύηση = προαιρετική για πωλητή/κατασκευαστή/εισαγωγέα.

Μπορείς να έχεις από 0 έως πολλές εμπορικές εγγυήσεις, διαφορετικές μεταξύ τους. Μπορεί το κατάστημα να σου δώσει ένα χρόνο εμπορική, και ο κατασκευαστής 5. Μπορεί και να μη σου δώσει κανείς τίποτα. Ο κάθε ένας αναφέρει την εμπορική του εγγύηση. Ο πωλητής πρέπει να σου δώσει την εμπορική του εγγύηση γραπτώς ή να σου δώσει γραπτώς ότι δεν δίνει εγγύηση.

«Έμπορο» εννοώ το εμπορικό κατάστημα. 

Πες μου κάτι μήπως βγάλουμε άκρη.

Το netmobiles είναι ή δεν είναι ο πωλητής; 

Τη νομική εγγύηση των 2 χρόνων σύμφωνα με τη νομοθεσία, ποιος έχει υποχρέωση να την παρέχει;
 

8 hours ago, 26ska said:

Κάλεσα και τη document, επίσημο σέρβις Apple και μου τα είπαν αλλιώς.Ο 2ος χρόνος δεν έχει να κάνει με αυτούς, εφόσον η συσκευή δεν προορίζεται για την ελληνική αγορά, ασχέτως, αν είναι ευρωπαϊκή συσκευή. Για το 2ο χρόνο απευθύνομαι στο κατάστημα μου ανέφεραν... Μύλος... 

Άντε βγάλε ακρη... 

Σωστά σου είπαν. Αν το αγοράσεις απ' αυτούς, αυτοί θα καλύψουν τον 2ο χρόνο, όπως αναφέρουν και στο site τους.
Αν το αγοράσεις απ' το netmobiles, πρέπει να τον καλύψουν αυτοί, ασχέτως τι λέει η κυρία στο τηλέφωνο και ο φίλος μας εδώ.
Στην πράξη όμως, απ' ό,τι λένε όλοι εδώ, θα τον καλύψει η Infoquest.

 

 

 

1 hour ago, petasis said:

Ο πωλητής αναφέρει πάντα την εμπορική εγγύηση.

 

53 minutes ago, petasis said:

Νομική εγγύηση = πωλητής (και μόνο)

Ξεκαθάρισε κι αυτό αν θέλεις.

Επεξ/σία από CheOnWeb
Δημοσ.

To netmobiles είναι ο πωλητής. Αν χρειαστεί να κάνεις χρήση της νομικής εγγύηση, ο netmobiles σε καλύπτει υποχρεωτικά από τον νόμο. Δεν μπορείς να επικαλεστείς την νομική εγγύηση από οποιοδήποτε άλλο (εισαγωγέα, κατασκευαστή). Ο πωλητής είναι υπεύθυνος και μόνο.

Ο πωλητής μπορεί να είναι οποιοσδήποτε (και ιδιώτης). Η νομική εγγύηση ισχύει και για συναλλαγές μεταξύ ιδιωτών. Αν αγοράσεις κάτι από αγγελία στο ινσομνια για παράδειγμα, ο πωλητής υποχρεούται σε νομική εγγύηση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, 26ska είπε

Την έκανα την αγορά... Με γεια μου! 

Στο κατάστημα που ψώνισα μου ανέφερε ο πωλητής ότι ένας είναι ο χρόνος εγγύησης, ο δεύτερος εφόσον το κινητό ειναι σε τέλεια κατάσταση, χωρίς χτυπήματα κτλ συνήθως καλύπτεται από τα εξουσιοδοτημενο σέρβις. 

Τώρα ποιος έχει δίκιο,ποιος άδικο,ελπίζω να μην χρειαστεί να το μάθω. 

Με γεια ! Πια η διαφορά στην τιμή από Netmobiles?

Για την ιστορία , χθες τους έστειλα ένα email όπου με το "γάντι" ρώτησα αν μπορούσαν να μου δώσουν τον σειριακό η το IMEI της συσκευής που θα παραλάβω για να τσεκαρω αν είναι λετζιτ , και απέφυγαν να μου απαντήσουν με συνοπτικές διαδικασίες ( από ότι φαίνεται ) γιατί πριν την κλήση μου είχαν στείλει email ( από ότι φαίνεται όχι αυτοματοποιημένο ) να τους καλέσω για την επιβεβαίωση της παραγγελίας .

Παρόλαυτα με κάλεσαν για την επιβεβαίωση  αργότερα , και να με ενημερώσουν οτι θα παραλάβω σε 4 με 7 εργάσιμες.

Δυστυχώς όμως ήμουν στην δουλειά και δεν μπορούσα να τους ρωτήσω για το θέμα του IMEI.

Βλέπω και μου έχουν έρθει δύο email , πλην αυτών της επιβεβαίωσης παραγγελίας με τo status , όποτε θα το έχω στο νου μου , και μόλις πάει προς παράδοση θα τους πάρω ένα τηλ να τους τα ζαλίσω λίγο.

Αυτά προς το παρών.

 

Επεξ/σία από Mr^Robot
Δημοσ.

Update

Η παραγγελία έγινε Τετάρτη μεσημέρι 19/08 . 

Σήμερα 25/08  , 18:00 το απόγευμα μου ηρθε γραπτό μήνυμα οτι η παραγγελία μου απεστάλη με Acs , και παράδοση αύριο 26/08 .

Το μονο παράπονο μέχρι στιγμής , ειναι πως δεν μου απάντησαν στο email για αυτα που τους ρώτησα οπως αναφέρω στο παραπάνω ποστ , αλλα επίσης δεν πρόλαβα και πριν την αποστολή της συσκευής να επικοινωνήσω μεσω τηλεφώνου για να τους ξανα ρωτήσω το τι θα μπορούσε να γίνει . 

Θα δω αν με αφήσουν στο κισε της ACS αύριο να ανοίξω το πακέτο πριν πληρώσω , για να ελέγξω τον σειριακό  .

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Mr^Robot είπε

Update

Η παραγγελία έγινε Τετάρτη μεσημέρι 19/08 . 

Σήμερα 25/08  , 18:00 το απόγευμα μου ηρθε γραπτό μήνυμα οτι η παραγγελία μου απεστάλη με Acs , και παράδοση αύριο 26/08 .

Το μονο παράπονο μέχρι στιγμής , ειναι πως δεν μου απάντησαν στο email για αυτα που τους ρώτησα οπως αναφέρω στο παραπάνω ποστ , αλλα επίσης δεν πρόλαβα και πριν την αποστολή της συσκευής να επικοινωνήσω μεσω τηλεφώνου για να τους ξανα ρωτήσω το τι θα μπορούσε να γίνει . 

Θα δω αν με αφήσουν στο κισε της ACS αύριο να ανοίξω το πακέτο πριν πληρώσω , για να ελέγξω τον σειριακό  .

Πώς θα ελέγξεις το σειριακό;Δεν υπάρχει τροπος,από όσο έψαξα να δεις για που προορίζεται η συσκευή από το IMEI.

Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι με το Apple ID αφού ενεργοποίησεις τη συσκευή να δεις από την εγγύηση ότι δεν έχει ξαναενεργοποιηθει.

Επεξ/σία από 26ska

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...