Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, ge0rgi0s είπε

όχι , δεν έχω

Κάνε αυτό που είπε ο φίλος k.perdikoulis με το phonebanking.

Επίσης,στην πλατφόρμα έχει μια καρτέλα "πληρωμές".Ρίξε μια ματιά αν υπάρχει κάτι και εκεί.

Επεξ/σία από Delavia
  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, k.perdikoulis είπε

θα σου ζητήσει τα στοιχεία της κάρτας,

εάν δεν έχω ούτε κάρτα ? 

Την κατάθεση του ποσού δανείου την κάνω με μεταφορά ebanking από λογαριασμό άλλης τράπεζας στο λογαριασμό δανείου της EUROBANK   και από εκεί τα τραβάνε αυτοί . 

στην καρτέλα πληρωμές ενώ διαλέγω την ταυτότητα οφειλής και επωνυμία πιστωτή πατάω αναζήτηση και δεν βγάζει τίποτα , δεν βρέθηκαν εγγραφές 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, ge0rgi0s είπε

εάν δεν έχω ούτε κάρτα ? 

Την κατάθεση του ποσού δανείου την κάνω με μεταφορά ebanking από λογαριασμό άλλης τράπεζας στο λογαριασμό δανείου της EUROBANK   και από εκεί τα τραβάνε αυτοί . 

Έχεις και την επιλογή επίσκεψης σε ταμείο να βγάλεις κινήσεις λογαριασμών.

Στις πληρωμές της πλατφόρμας έχει κάτι?

Επεξ/σία από Delavia
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Delavia είπε

Έχεις και την επιλογή επίσκεψης σε ταμείο να βγάλεις κινήσεις λογαριασμών

αυτό ήθελα να αποφύγω..:) . 

στην καρτέλα πληρωμές ενώ διαλέγω την ταυτότητα οφειλής και επωνυμία πιστωτή πατάω αναζήτηση και δεν βγάζει τίποτα , δεν βρέθηκαν εγγραφές

Επεξ/σία από ge0rgi0s
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, ge0rgi0s είπε

στην καρτέλα πληρωμές ενώ διαλέγω την ταυτότητα οφειλής και επωνυμία πιστωτή πατάω αναζήτηση και δεν βγάζει τίποτα , δεν βρέθηκαν εγγραφές

Βάσει αυτού δεν πρέπει να έχει γίνει κάποια πληρωμή.Δεν χρειάζεται να πας σε κατάστημα,θα φαινόταν και εδώ η πληρωμή... 

Για αρχή δοκίμασε να στείλεις μήνυμα στην πλατφόρμα γιατί δεν ξεκίνησαν οι πληρωμές σου παρότι έχεις πάρει έγκριση. 

Αν και από τη στιγμή που σου έχουν ανοίξει λογαριασμό για την επιδότηση,αργά ή γρήγορα θα ξεκινήσουν και οι πληρωμές...

Επεξ/σία από Delavia
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, ge0rgi0s είπε

χρειάζεται να κάνω εγώ κάτι ή είναι λογικό από 28/11 να είναι σε αυτό το status η αίτηση? 

Η αίτηση σου δείχνει μια χαρά εγκεκριμένη.Παίζει ρόλο και η κάθε τράπεζα.Η Eurobank είναι λίγο ζόρικη, θα στο επιβεβαιώσουν όλοι όσοι έχουν την τύχη να είναι πελάτες της. Στείλε εσύ ένα μήνυμα στην πλατφόρμα να δεις τι θα απαντήσουν(αργούν λιγάκι)και περίμενε μήπως αρχίσουν οι πληρωμές της επιδότησης σου την τελευταία εργάσιμη του Φεβρουαρίου. 

Επεξ/σία από Delavia
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, ge0rgi0s είπε

μήνυμα στην πλατφόρμα εννοείς βοήθεια-->ερωτήματα--->προσθήκη ? ή έχει και άλλο τρόπο ? 

Ακριβώς έτσι.

Καλή τύχη 😉

Επεξ/σία από Delavia
  • Thanks 1
Δημοσ.

Καλημέρα,

Επικοινώνησα με Eurobank ύστερα από αίτημα που είχα κάνει για τη ληξιπρόθεσμη δανειακή οφειλή που φαίνεται ενώ υπάρχουν τα χρήματα διαθέσιμα στο λογαριασμό μου.

Μου είπαν ότι όσο διαρκεί το πρόγραμμα Γέφυρα όλες οι πληρωμές δανείων μετατίθενται για το τέλος του μήνα, οπότε για το Φεβρουάριο τα χρήματα θα τα τραβήξουν στο τέλος του μήνα μαζί με τα χρήματα που θα βάλει το κράτος.

Έως τέλος Φεβρουάριου θα φαινόμαστε ληξιπρόθεσμοι όμως είναι ενήμεροί για το θέμα και προσπαθούνε να το διορθώσουνε!

Τα χρήματα που μπήκαν από το πρόγραμμα γέφυρα στο τέλος Ιανουάριου ήταν για τη δόση του Ιανουάριου.

Στην ερώτηση που έκανα ότι εγώ(όπως και οι περισσότεροί που έχουμε δάνειο στην Eurobank)για τον μήνα Ιανουάριο(1-1-21) είχα δώσει ολόκληρο το ποσό της δόσης,

η απάντηση που πήρα είναι ότι στο τέλος του προγράμματος θα πιστωθούν στο λογαριασμό μας η οποία διαφορά προκύπτει από το ποσό του Ιανουαρίου!

Τι να πω, δεν ξέρω τι να πιστέψω.

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.
31 λεπτά πριν, geolan1980 είπε

Έως τέλος Φεβρουάριου θα φαινόμαστε ληξιπρόθεσμοι όμως είναι ενήμεροί για το θέμα και προσπαθούνε να το διορθώσουνε!

Για να προσπαθούν να το διορθώσουν σημαίνει πως είναι λάθος και δεν θα έπρεπε να συμβαίνει....(λέω εγώ τώρα...)

Δημοσ.
Στις 2/2/2021 στις 10:59 ΠΜ, totis13 είπε

Στο [email protected] και ως μήνυμα μέσω της πλατφόρμας web banking (Προφίλ-->Μηνύματα-->Νέο Μήνυμα). 

Εγω παντως που ρωτησα στο υποκαταστημα της EUROBANK που με εξυπηρετει πηρα την συνηθη απαντηση. Δεν ξερουμε, δεν γνωριζουμε, δεν εχει ερθει καμια ενημερωση. Παρτε τηλεφωνο στην γραμμη για την γεφυρα

Δημοσ.
Στις 2/2/2021 στις 2:27 ΜΜ, totis13 είπε

Έχεις το όνομα, έχεις και τη χάρη.

ΣΤΟΛΙΣΕ ΤΟΥΣ

Μην τους αφήσεις σε χλωρό κλαρί. Σε περίπτωση που δεν το πάρεις, να είναι αυτονόητο ότι θα σου κουρέψουν, αντιστοίχως της επιδότησης που έχασες, το δάνειο.

Ελπίζω να βρεις την άκρη.

Η πλάκα είναι ότι το δάνειο δεν το έχω σε αυτούς. Είναι σε άλλη τράπεζα. Σε αυτούς έχω μόνο λογαριασμό μισθοδοσίας. Μύλος η υπόθεση.

Δημοσ.

Κάλημερα σας..... @##$#%&6 την Εurobank μου μέσα...!!!   Και εμένα ενφανίστηκε ληξιπρόθεσμη οφειλή στο δεύτερο δάνειο που εξυπηρετώ  ενώ είχα λεφτά μέσα.... και με ενημέρωσαν για τέλος του μήνα..μπλα μπλα μπλα.....  Τελικά τραβήχτηκαν τα λεφτά  αλλά όχι απο εμένα αλλα  απο τον ειδικο λογαριασμό στο τέλος του μήνα..... Δηλαδή εγώ είναι σαν να μην πλήρωσα τίποτα απο την τσέπη μου.... χα χα χα Ρε τι τραβάμε... το ίδιο  και σήμερα με το άλλο δάνειο.... πάλι δεν τράβηξαν λεφτα απο εμένα και φαινεται το 10% σαν ληξιπρόθεσμο....  τι να πω.... τους έστειλα μηνυμα....

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...