Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχω αρχίσει και καταλαβαίνω πως λειτουργεί η επιδότηση στη Eurobank.

Απλό είναι. Δείτε το παρακάτω βίντεο και θα καταλάβετε.

 

 

  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, pegaman είπε

Η επίσκεψη στο κατάστημα θέλει ραντεβού ή θεωρείται ότι είναι κίνηση που γίνεται στο ταμείο;;

 

Ευχαριστώ

Όχι δεν χρειάζεται ραντεβού.πηγα σε μια υπάλληλο σε γραφείο και με εξυπηρέτησε.Αν και θα έπρεπε να το έχει λύσει το θέμα η eurobank γιατί αναγκάστηκα να πάρω μια ώρα άδεια για να τρέχω στο κατάστημα.

 

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, geodi11 είπε

Όχι δεν χρειάζεται ραντεβού.πηγα σε μια υπάλληλο σε γραφείο και με εξυπηρέτησε.Αν και θα έπρεπε να το έχει λύσει το θέμα η eurobank γιατί αναγκάστηκα να πάρω μια ώρα άδεια για να τρέχω στο κατάστημα.

 

Εγώ πήγα αλλά ο υπάλληλος στο γραφείο δεν με εξυπηρέτησε λέγοντας μου ότι είσαστε εντάξει.

Για να μην μακρυγορω άκρη δεν έβγαλα και ο ίδιος έπαιρνε τη γραμμή εξυπηρέτησης, την εσωτερική, όπου περίμενε πάνω από 30 λεπτά χωρίς απάντηση.

Στην απλή ερώτηση γιατί δεν τραβάει χρήματα από το λογαριασμό εξυπηρέτησης απάντηση λογική δεν πήρα.

Μπαχαλο...

 

Μόνιμη επωδός... Το κράτος φταίει γιατί τα βάζει στις 26 του μήνα. Έλεος ας μην κατηγορουμε για όλα το κράτος κύριοι της Eurobank!!

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, pegaman είπε

Εγώ πήγα αλλά ο υπάλληλος στο γραφείο δεν με εξυπηρέτησε λέγοντας μου ότι είσαστε εντάξει.

Για να μην μακρυγορω άκρη δεν έβγαλα και ο ίδιος έπαιρνε τη γραμμή εξυπηρέτησης, την εσωτερική, όπου περίμενε πάνω από 30 λεπτά χωρίς απάντηση.

Στην απλή ερώτηση γιατί δεν τραβάει χρήματα από το λογαριασμό εξυπηρέτησης απάντηση λογική δεν πήρα.

Μπαχαλο...

 

Μόνιμη επωδός... Το κράτος φταίει γιατί τα βάζει στις 26 του μήνα. Έλεος ας μην κατηγορουμε για όλα το κράτος κύριοι της Eurobank!!

Μάλλον ήμουν τυχερός γιατί αυτή η υπάλληλος μίλησε με τα κεντρικά και της επιβεβαίωσαν ότι μπορεί να τραβήξει τα λεφτά από τον λογαριασμό εξυπηρέτησης του δανείου και αυτό έκανε αμέσως μετά.Συμπερασμα είναι αναλόγως που θα πέσεις.δεν υπάρχει μια κοινή γραμμή από την eurobank για να λύσει το πρόβλημα του κόσμου.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, geodi11 είπε

Μάλλον ήμουν τυχερός γιατί αυτή η υπάλληλος μίλησε με τα κεντρικά και της επιβεβαίωσαν ότι μπορεί να τραβήξει τα λεφτά από τον λογαριασμό εξυπηρέτησης του δανείου και αυτό έκανε αμέσως μετά.Συμπερασμα είναι αναλόγως που θα πέσεις.δεν υπάρχει μια κοινή γραμμή από την eurobank για να λύσει το πρόβλημα του κόσμου.

 

Μιλώντας με το europhone banking μου ανέφεραν ρητά ότι υπάρχει οδηγία εάν κάποιος οφειλέτης θέλει να εξοφλήσει την οφειλή νωρίτερα από το τέλος του μήνα, αυτό μπορεί να γίνει σε κατάστημα . Αμ έλα που σε εμενα  δεν έγινε όμως...

Κάτι άλλο όμως που μου είπε με προβλημάτισε ακόμη περισσότερο. Αφορά όσους είχαμε πληρώσει κανονικά τη δόση Ιανουαρίου και στις 19-20 λαβέ το μνμ από το πρόγραμμα Γέφυρα και έγινε η καταβολή από το κράτος στις 26/1. 

Μου είπε λοιπόν, ενώ τον προηγούμενο μήνα μου είχαν πει ότι θα γίνει συμψηφισμός, ότι συμφωνα με νεότερη ενημέρωση θα γίνει αφαίρεση του ποσού αυτού από το αληκτο κεφάλαιο. Πάνε καλά;;;;

Εύχομαι να μη ισχυει κάτι τέτοια γιατί τότε θα πρόκειται, να το πω κομψά, για αστοχία. Δλδ θα αφαιρέσουν κάτι που έδωσα εγώ τώρα , από κάτι που θα αποπληρώσω σε 20 χρόνια πχ...

Τα συμπεράσματα δικά σας

 

 

Επεξ/σία από pegaman
Δημοσ.
6 ώρες πριν, pegaman είπε

Μου είπε λοιπόν, ενώ τον προηγούμενο μήνα μου είχαν πει ότι θα γίνει συμψηφισμός, ότι συμφωνα με νεότερη ενημέρωση θα γίνει αφαίρεση του ποσού αυτού από το αληκτο κεφάλαιο. Πάνε καλά;;;;

Εύχομαι να μη ισχυει κάτι τέτοια γιατί τότε θα πρόκειται, να το πω κομψά, για αστοχία. Δλδ θα αφαιρέσουν κάτι που έδωσα εγώ τώρα , από κάτι που θα αποπληρώσω σε 20 χρόνια πχ...

Τα συμπεράσματα δικά σας

 

 

Ναι αλλά έτσι θα γλυτώσεις 20 χρόνια σε τόκους που θα εβγαζε αυτό το ποσό που μπορεί να ηταν άλλα τόσα και περισσότερα ;)

Προφανως έχει ένα θεμα η διαχειριση των δανειων στην Eurobank αλλά αν το κανουν ετσι το μονο θέμα νομίζω είναι ότι αντι να τα περάσουν σε μια δόση πχ και αποπληρωθούν οι τόκοι με την πρώτη λυση θα πληρώσεις εσυ τους τόκους μιας δόσης. Γενικότερα δε χάνεις κάτι νομίζω :)

Δημοσ.
3 ώρες πριν, agnostos99 είπε

Ναι αλλά έτσι θα γλυτώσεις 20 χρόνια σε τόκους που θα εβγαζε αυτό το ποσό που μπορεί να ηταν άλλα τόσα και περισσότερα ;)

Προφανως έχει ένα θεμα η διαχειριση των δανειων στην Eurobank αλλά αν το κανουν ετσι το μονο θέμα νομίζω είναι ότι αντι να τα περάσουν σε μια δόση πχ και αποπληρωθούν οι τόκοι με την πρώτη λυση θα πληρώσεις εσυ τους τόκους μιας δόσης. Γενικότερα δε χάνεις κάτι νομίζω :)

Ναι μεν αλλά 😉

Το σημαντικότερο θέμα , για εμένα τουλάχιστον, είναι ότι έχει καταστεί αφερεγγυα σαν τράπεζα.

Ερασιτεχνικοί χειρισμοί βάζοντας τον πελάτη σε ταλαιπωρία χωρίς να υπάρχει προφανής λόγος.

Όσο για την αφαίρεση από το κεφάλαιο, εάν το 55.800€ γίνει 55.650€ με διάρκεια αποπληρωμής τα 22 χρόνια, δεν είναι κάτι σημαντικό ως όφελος. Αν βγάλουμε εκτός κάδρου το πρόγραμμα Γέφυρα, εγώ καλούμε να καταβάλω 13 δόσεις αντί 12 για ένα χρόνο. Είναι και θέμα cash flow. 

Δημοσ.
13 ώρες πριν, pegaman είπε

Ναι μεν αλλά 😉

Το σημαντικότερο θέμα , για εμένα τουλάχιστον, είναι ότι έχει καταστεί αφερεγγυα σαν τράπεζα.

Ερασιτεχνικοί χειρισμοί βάζοντας τον πελάτη σε ταλαιπωρία χωρίς να υπάρχει προφανής λόγος.

Όσο για την αφαίρεση από το κεφάλαιο, εάν το 55.800€ γίνει 55.650€ με διάρκεια αποπληρωμής τα 22 χρόνια, δεν είναι κάτι σημαντικό ως όφελος. Αν βγάλουμε εκτός κάδρου το πρόγραμμα Γέφυρα, εγώ καλούμε να καταβάλω 13 δόσεις αντί 12 για ένα χρόνο. Είναι και θέμα cash flow. 

Συμφωνω γι αυτο ειπα εξαλλου το μονο θεμα ειναι οτι θα πρεπει να πληρωσεις εσυ τη μια φορα, οποτε αν δεν εχεις ειναι προβλημα. Τωρα για την τραπεζα ειλικρινα τι να πω μου κανει εντυπωση πως δε μπορει να διαχειριστει ενα τοσο απλό θέμα και οι λοιπές μπορούν με δεδομένο μάλιστα ότι έχει ενα από τα πιο πρόσφατα συστήματα σαν τραπεζα συγκριτικά με τις υπόλοιπες. Τι να πω :(

Δημοσ.

Καλημερα

Πηγα μολις σε καταστημα eurobank

Χωρις ραντεβου

Απευθυνθηκα σε υπαλληλο σε γραφειο, οχι στο ταμειο. Του ανεφερα οτι φαινομαι δυο δοσεις ληξιπροθεσμος επειδη δεν τις τραβηξε το συστημα και μου "καθαρισε" την οφειλη μεσα σε 1' λεπτο

 

Τον ρωτησα αν θα διορθωθει το προβλημα μελλοντικα αλλα δεν τον ακουσα καθολου σιγουρο.. 
 

 

 

D3CE2DA1-0E5E-470C-9693-C4CE3EF9BDE3.jpeg

Δημοσ.
37 λεπτά πριν, lkthgr είπε

Καλημερα

Πηγα μολις σε καταστημα eurobank

Χωρις ραντεβου

Απευθυνθηκα σε υπαλληλο σε γραφειο, οχι στο ταμειο. Του ανεφερα οτι φαινομαι δυο δοσεις ληξιπροθεσμος επειδη δεν τις τραβηξε το συστημα και μου "καθαρισε" την οφειλη μεσα σε 1' λεπτο

 

Τον ρωτησα αν θα διορθωθει το προβλημα μελλοντικα αλλα δεν τον ακουσα καθολου σιγουρο.. 
 

 

 

D3CE2DA1-0E5E-470C-9693-C4CE3EF9BDE3.jpeg

Έτσι έγινε κι εμένα τελικά μετά τη δεύτερη επίσκεψη.

Ας το φτιάξουν να γίνεται μέσω europhone banking τουλάχιστον, αφού δεν μπορούν να το κάνουν αυτόματα.

 

Δημοσ.

Παιδιά, η Εθνική είναι πολύ σωστή όσον αφορά το συγκεκριμένο θέμα. Έβγαλα κωδικό e-banking στον συγγενή μου μέσα σε 10 λεπτά (user name-το password το δημιουργεί ο δικαιούχος) και στην οθόνη εμφανίστηκαν όλοι οι λογαριασμοί (δανείου και επιδότησης), καθώς και η κατάσταση του δανείου, δηλ. αν υπάρχουν ληξιπρόθεσμες δόσεις ή όχι, με δυνατότητα πληρωμής τους μέσω ειδικού πεδίου. Επίσης, διαπίστωσα ότι, επειδή είχαν μπει εγκαίρως τα χρήματα της επιδότησης για τον Φεβρουάριο, με αποτέλεσμα στον ειδικό λογαριασμό να εμφανίζονται αθροιστικά με τα αντίστοιχα του Ιανουαρίου, η δόση του Φεβρουαρίου τραβήχτηκε αποκλειστικά από τον ειδικό λογαριασμό, όπου και έχει μείνει ένα υπόλοιπο, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί για την πληρωμή της δόσης του Μαρτίου. Εννοείται πως πιστώσαμε κατάλληλα και τον λογαριασμό του δανείου (πληρώνεται στις 27 κάθε μήνα) και τώρα θα μπορούμε πλέον να παρακολουθούμε τις κινήσεις και των δύο λογαριασμών και να ενεργούμε κατάλληλα. 

  • Like 1
Δημοσ.
17 ώρες πριν, marva είπε

Παιδιά, η Εθνική είναι πολύ σωστή όσον αφορά το συγκεκριμένο θέμα. Έβγαλα κωδικό e-banking στον συγγενή μου μέσα σε 10 λεπτά (user name-το password το δημιουργεί ο δικαιούχος) και στην οθόνη εμφανίστηκαν όλοι οι λογαριασμοί (δανείου και επιδότησης), καθώς και η κατάσταση του δανείου, δηλ. αν υπάρχουν ληξιπρόθεσμες δόσεις ή όχι, με δυνατότητα πληρωμής τους μέσω ειδικού πεδίου. Επίσης, διαπίστωσα ότι, επειδή είχαν μπει εγκαίρως τα χρήματα της επιδότησης για τον Φεβρουάριο, με αποτέλεσμα στον ειδικό λογαριασμό να εμφανίζονται αθροιστικά με τα αντίστοιχα του Ιανουαρίου, η δόση του Φεβρουαρίου τραβήχτηκε αποκλειστικά από τον ειδικό λογαριασμό, όπου και έχει μείνει ένα υπόλοιπο, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί για την πληρωμή της δόσης του Μαρτίου. Εννοείται πως πιστώσαμε κατάλληλα και τον λογαριασμό του δανείου (πληρώνεται στις 27 κάθε μήνα) και τώρα θα μπορούμε πλέον να παρακολουθούμε τις κινήσεις και των δύο λογαριασμών και να ενεργούμε κατάλληλα. 

Δεν παίρνει μαθήματα και η Eurobank λέω εγώ;;

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους και καλή εβδομάδα, τελικά και εγώ απευθύνθηκα σε καταστήματα της Eurobank και έκανα κατάθεση το ποσό της ληξιπρόθεσμης δόσης. Καλό είναι κάποια στιγμή να φτιάξουν το σύστημα για να μην έχουμε κάθε μήνα το πάρε δώσε στο κατάστημα. Thanks για την ενημέρωση IKthgr και Pegaman.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μου ήρθε ειδοποίηση πως τράβηξαν τα στοιχεία από τη τράπεζα και πράγματι μπήκα και έχουν εμφανιστεί νέες καρτέλες αριστερά.

Επίσης στο κωδικό αίτησης πλέον υπάρχει ένα πράσινο λαμπάκι δίπλα του ενώ στη καρτέλα Οφειλές έχει κόκκινο Χ στο Οφειλή Επιδεκτική Επιδότησης.

Δεν έχω καταλάβει αν πήρα την επιδότηση. Έχει κάποιος παρόμοια εμπειρία?

Screenshot_2021-03-11 Επιδότηση Δανείων Κύριας Κατοικίας Πληγέντων Κορωνοϊού.png

Screenshot_2021-03-11 Επιδότηση Δανείων Κύριας Κατοικίας Πληγέντων Κορωνοϊού(2).png

Screenshot_2021-03-11 Επιδότηση Δανείων Κύριας Κατοικίας Πληγέντων Κορωνοϊού(1).png

Επεξ/σία από Despotas
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Despotas είπε

Μου ήρθε ειδοποίηση πως τράβηξαν τα στοιχεία από τη τράπεζα και πράγματι μπήκα και έχουν εμφανιστεί νέες καρτέλες αριστερά.

Επίσης στο κωδικό αίτησης πλέον υπάρχει ένα πράσινο λαμπάκι δίπλα του ενώ στη καρτέλα Οφειλές έχει κόκκινο Χ στο Οφειλή Επιδεκτική Επιδότησης.

Δεν έχω καταλάβει αν πήρα την επιδότηση. Έχει κάποιος παρόμοια εμπειρία?

Screenshot_2021-03-11 Επιδότηση Δανείων Κύριας Κατοικίας Πληγέντων Κορωνοϊού.png

Screenshot_2021-03-11 Επιδότηση Δανείων Κύριας Κατοικίας Πληγέντων Κορωνοϊού(2).png

Screenshot_2021-03-11 Επιδότηση Δανείων Κύριας Κατοικίας Πληγέντων Κορωνοϊού(1).png

Όπως βλέπω τον πίνακα, η πράσινη ένδειξη σημαίνει ότι έχει ελεγχθεί και επιβεβαιωθεί η εξασφάλιση του δανείου με προσημείωση ή υποθήκη, ενώ η κόκκινη ότι, δυστυχώς, η συγκεκριμένη οφειλή δεν επιδοτείται. Κοίταξε όμως στη Συνεισφορά Δημοσίου, όπου κανονικά πρέπει να υπάρχει η σχετική απόφαση. Επίσης, κοίταξε στο πεδίο Ενέργειες. Ίσως σου δίνεται η δυνατότητα επανεξέτασης του αιτήματός σου. 

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...