Προς το περιεχόμενο

Επιλογή γραφίδας για μάθημα εξ αποστάσεως


Spitzenklasse

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Φϊλοι συμforumίτες, καλησπέρα σας!

Θα ήθελα τα φώτα σας πριν προβώ στην αγορά μιας γραφίδας που είναι βέβαιο ότι θα μου χρειαστεί - εκπαιδευτικός γαρ - στα μαθήματα εξ αποστάσεως, αν και όποτε χρειαστεί να γίνουν και τη φετινή χρονιά.

Εκείνο που με ενδιαφέρει πρωτίστως είναι το μέγεθος της επιφάνειας "γραφής". Επειδή είμαι καθηγητής γερμανικών, θα χρειαστεί να αντικαταστήσω / υποκαταταστήσω τον παραδοσιακό πίνακα του φροντιστηρίου με τη γραφίδα, όσο βέβαια αυτό είναι δυνατό και για το λόγο αυτό θα ήθελα να θέσω ως προτεραιότητα το μέγεθος γιατί είμαι μαθημένος (αναγκασμένος, συνηθισμένος, πέστε το όπως θέλετε) να γράφω πολλά πράγματα και να κάνω διαγράμματα και επεξηγηματικά σχήματα.

Πέραν όμως αυτού είναι λογικό ότι θα υπάρχουν και άλλες παράμετροι, τις οποίες κάποιος πρέπει να λάβει υπόψη πριν από μία τέτοια αγορά. Αν εξαιρέσουμε τον παράγοντα κόστος που πιστεύω ότι "ό,τι πληρώνεις, παίρνεις", υπάρχει κάτι άλλο καθοριστικό που μου ξεφεύγει, πχ. η ταχύτητα αποκρίσεως ή το βάρος της γραφίδας; Μπορεί αυτά που ανέφερα να  είναι υπερβολικά για κάποιους αλλά θα με βοηθούσε αφάνταστα αν μπορούσατε να προτείνατε και κάποια μοντέλα που είτε γνωρίζετε είτε έχετε ήδη αγοράσει για δική σας χρήση.

Χίλια ευχαριστώ για την ανταπόκριση και τον χρόνο που θα αφιερώσετε για την απάντησή σας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μηπως δε θες γραφιδα, και θες ενα διαδραστικο πινακα αφης;

https://www.skroutz.gr/c/2362/Pinakes-Afis.html?o=πινακες+αφης&order_by=pricevat&order_dir=asc&page=1

ειχε εναν τετοιο πινακα ενας καθηγητης μαθηματικών στο φροντιστήριο το 2009 και χωρις μελανι, μέσω ενος προτζεκτορα, οτι "εγραφε" φαινοταν στον πινακα. Ετσι μπορουσε και να σβηνει οσες φορες ηθελεκαι να γυρναει σε προηγουμενες "σελιδες"