sam sam Δημοσ. 25 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2020 Γνωρίζει κανείς σε ποιους φορείς πρέπει να απευθυνθώ / με μήπως και γίνει μια αλλαγή στην στάση αρκετών eshops όσο αφορά την πραγματική αναγραφή της διαθεσιμότητας των εμπορευμάτων; Μόνο εμένα εκνευρίζει το να βλέπω κάτι σε ένα site, να κάνω παραγγελία ή τηλεφωνώ και να μου λένε πως έχει εξαντληθεί, ενώ στο site αναφέρετε ως διαθέσιμο;
zx1234r Δημοσ. 25 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2020 Κάνε παράπονο στον συνήγορο του καταναλωτή και καλή τύχη.
filip123go Δημοσ. 25 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2020 Μπορείς απλά να κάνεις ένα τηλέφωνο στο κατάστημα για να επιβεβαιώσεις την διαθεσιμότητα, κυρίως για να διαφυλάξεις την ψυχική σου υγεία. Από εκεί και πέρα δεν γίνεται πάντα με δόλο η λανθασμένη αναγραφή του αποθέματος. Πχ στον Σκρουτζ απ' ότι ξέρω δεν είναι live η ανανέωση της διαθεσιμότητας. Και σε πολλά "έτοιμα" σάιτ ο καταμετρητής του αποθέματος γίνεται χειροκίνητα. Και είναι λογικό εν μέρει. Κάνω εγώ μια κράτηση σε ένα προϊόν, αλλά δεν το πληρώνω ποτέ. Αυτό το βγάζεις από τη διαθεσιμότητα η όχι; 1
Salvation81 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2020 1 ώρα πριν, filip123go είπε Μπορείς απλά να κάνεις ένα τηλέφωνο στο κατάστημα για να επιβεβαιώσεις την διαθεσιμότητα, κυρίως για να διαφυλάξεις την ψυχική σου υγεία. Από εκεί και πέρα δεν γίνεται πάντα με δόλο η λανθασμένη αναγραφή του αποθέματος. Πχ στον Σκρουτζ απ' ότι ξέρω δεν είναι live η ανανέωση της διαθεσιμότητας. Και σε πολλά "έτοιμα" σάιτ ο καταμετρητής του αποθέματος γίνεται χειροκίνητα. Και είναι λογικό εν μέρει. Κάνω εγώ μια κράτηση σε ένα προϊόν, αλλά δεν το πληρώνω ποτέ. Αυτό το βγάζεις από τη διαθεσιμότητα η όχι; Παντα οχι, οτι γινεται γινεται ομως. Απλο μαρκετινγκ ειναι, καποιοι θα πληρωσουν με καρτα, αυτοι οι καποιοι μπορει να πανε στο καταστημα και στο τελος αντι να ζητησουν να επιστραφουν τα χρηματα τους να αγορασουν κατι αλλο (το ιδιο και με τα τηλεφωνα μετα που σου λενε συγνωμη δεν υπαρχει αλλα σας προτεινουμε αυτο - και καποιος μπορει να παρει κατι αλλο, ειδικα αν του δωσουν και 10-20ε κουπονι πχ). Ολα ειναι μελετημενα.
papp0us Δημοσ. 25 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2020 31 λεπτά πριν, sam sam είπε Γνωρίζει κανείς σε ποιους φορείς πρέπει να απευθυνθώ / με μήπως και γίνει μια αλλαγή στην στάση αρκετών eshops όσο αφορά την πραγματική αναγραφή της διαθεσιμότητας των εμπορευμάτων; Μόνο εμένα εκνευρίζει το να βλέπω κάτι σε ένα site, να κάνω παραγγελία ή τηλεφωνώ και να μου λένε πως έχει εξαντληθεί, ενώ στο site αναφέρετε ως διαθέσιμο; Δεν είναι πάντα εφικτό παιδιά να έχουν Live δεδομένα στοκ. Μην ξεχνάτε οτι πάρα πολλά απο το σκρουτζομάγαζα λειτουργούν B2B, δηλαδή αν δεν κάνετε εσείς την παραγγελία δεν το παίρνουν απο τον προμηθευτή. Επειδή έχω βοηθήσει γνωστό να στήσει μαγαζί, ακόμα και καθημερινά να συχρονίζουν το στοκ με τους προμηθευτές τους, μπορεί και πάλι να βρεθούν χωρίς διαθεσιμότητα ξαφνικά. Απο τους ίδιους προμηθευτές ψωνίζουν 200 μαγαζιά, ηλεκτρονικά η όχι. Πάντα ένα τηλεφωνάκι πριν την παραγγελία, δε χάθηκε ο κόσμος. 1
Hapatingo Δημοσ. 25 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2020 10 minutes ago, papp0us said: Δεν είναι πάντα εφικτό παιδιά να έχουν Live δεδομένα στοκ. Μην ξεχνάτε οτι πάρα πολλά απο το σκρουτζομάγαζα λειτουργούν B2B, δηλαδή αν δεν κάνετε εσείς την παραγγελία δεν το παίρνουν απο τον προμηθευτή. Επειδή έχω βοηθήσει γνωστό να στήσει μαγαζί, ακόμα και καθημερινά να συχρονίζουν το στοκ με τους προμηθευτές τους, μπορεί και πάλι να βρεθούν χωρίς διαθεσιμότητα ξαφνικά. Απο τους ίδιους προμηθευτές ψωνίζουν 200 μαγαζιά, ηλεκτρονικά η όχι. Πάντα ένα τηλεφωνάκι πριν την παραγγελία, δε χάθηκε ο κόσμος. Το να στήσεις επιχείρηση χωρίς απόθεμα είναι οτι χειρότερο. Είσαι ο περιττός μεσάζοντας. Επειδή μου έχει τύχει ανάλογη περίπτωση να μπω σε ένα site και ότι επέλεγα ήταν "κατόπιν παραγγελίας". Στη συνέχεια έψαξα λίγο το σιτε και πραγματικά σχεδόν όλοι οι κωδικοί ήταν κατόπιν παραγγελίας. Μια τέτοια κίνηση τι έχει σαν αποτέλεσμα? Τουλάχιστον για εμένα, άνοιξα το amazon και τα αγόρασα από εκεί.
papp0us Δημοσ. 25 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2020 3 λεπτά πριν, Hapatingo είπε Το να στήσεις επιχείρηση χωρίς απόθεμα είναι οτι χειρότερο. Είσαι ο περιττός μεσάζοντας. Επειδή μου έχει τύχει ανάλογη περίπτωση να μπω σε ένα site και ότι επέλεγα ήταν "κατόπιν παραγγελίας". Στη συνέχεια έψαξα λίγο το σιτε και πραγματικά σχεδόν όλοι οι κωδικοί ήταν κατόπιν παραγγελίας. Μια τέτοια κίνηση τι έχει σαν αποτέλεσμα? Τουλάχιστον για εμένα, άνοιξα το amazon και τα αγόρασα από εκεί. Μωρε μαζί σου, αλλα δεν αλλάζει το γεγονός οτι το 75% των σκρουτζομάγαζων δουλεύουν έτσι. Ακόμα και αυτά που τα έχουν άμεσα διαθέσιμα, δε σημαίνει οτι τα έχουν στοκ, την επόμενη μέρα τα παραλαμβάνουν απο τον προμηθευτή και στα στέλνουν οι περισσότεροι ούτε που καταλαβαίνουν διαφορά. Δε μιλάω φυσικά για μαγαζία του στυλ "πληρωσε τώρα, σε 30 εργάσιμες βλέπουμε".
Hapatingo Δημοσ. 25 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2020 2 minutes ago, papp0us said: Μωρε μαζί σου, αλλα δεν αλλάζει το γεγονός οτι το 75% των σκρουτζομάγαζων δουλεύουν έτσι. Ακόμα και αυτά που τα έχουν άμεσα διαθέσιμα, δε σημαίνει οτι τα έχουν στοκ, την επόμενη μέρα τα παραλαμβάνουν απο τον προμηθευτή και στα στέλνουν οι περισσότεροι ούτε που καταλαβαίνουν διαφορά. Δε μιλάω φυσικά για μαγαζία του στυλ "πληρωσε τώρα, σε 30 εργάσιμες βλέπουμε". Αν δεν το καταλαβαίνουμε είναι καλό. Το άσχημο είναι να το καταλάβουμε, να έχουμε πληρώσει και πάνω σε όλα αυτά να επικαλεσθούν και την αργοπορία λόγο ιου. Το ακόμα χειρότερο είναι να έχουν το προϊόν κατόπιν παραγγελίας και όταν το αγοράσεις να σου πουν ότι καταργήθηκε και οτι δεν θα το ξαναφέρει ο προμηθευτής τους. Αντί οι ίδιοι να ενημερώνουν την βάση δεδομένων τους, γινόμαστε εμείς πειραματόζωα για δωρεάν ανανέωση της λίστας κωδικών τους. 1
papp0us Δημοσ. 25 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2020 5 λεπτά πριν, Hapatingo είπε Αν δεν το καταλαβαίνουμε είναι καλό. Το άσχημο είναι να το καταλάβουμε, να έχουμε πληρώσει και πάνω σε όλα αυτά να επικαλεσθούν και την αργοπορία λόγο ιου. Το ακόμα χειρότερο είναι να έχουν το προϊόν κατόπιν παραγγελίας και όταν το αγοράσεις να σου πουν ότι καταργήθηκε και οτι δεν θα το ξαναφέρει ο προμηθευτής τους. Αντί οι ίδιοι να ενημερώνουν την βάση δεδομένων τους, γινόμαστε εμείς πειραματόζωα για δωρεάν ανανέωση της λίστας κωδικών τους. Για αυτό ακριβώς, λέω τηλεφωνάκι πριν, ακόμα και αν κάνεις αγορά απο το Public. Έχω σώσει τα νεύρα μου άπειρες φορές με αυτό το απλό τρικ. Ούτε φωνές ούτε γκρίνια, ούτε κατάρες. Δεν το έχετε, ωραία, παρακάτω. 1
StamTheMan Δημοσ. 26 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2020 Εγω εχω παρομοιο προβλημα απο το κιτρινο μαγαζι,γιατι ακομα και σε απλα πραματα οπως καλωδια mini/micro usb που παραγγελνω για να τα δινω δωρο οταν πουλαω καμια κονσολα, τυγχανει να μην εχουν 2ο ή 3ο κομματι διαθεσιμο. Την εχω πατησει κανα δυο φορες,που ειχα παραγγελια με σκληρους,παστες και τα εν λογω καλωδια,και καθυστερουσε η παραγγελια επειδη..δεν ειχαν διαθεσιμο το 2ο καλωδιο!! Πλεον οταν κανω παραγγελια και βαζω παραπανω απο 1-2 απο τον ιδιο κωδικο,τους γραφω στα σχολια να στειλουν οτι εχουν διαθεσιμο.
sam sam Δημοσ. 26 Αυγούστου 2020 Μέλος Δημοσ. 26 Αυγούστου 2020 Αν γράφει "κατόπιν παραγγελίας" είναι επιτρεπτό. Το πρόβλημα είναι να σου γράφει άμεσα διαθέσιμο και απλά να σε κοροϊδευουν και να μην έχουν τίποτα.
mary Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 Πρόβλημα όλων των ηλεκτρονικών μαγαζιών σε οποιαδήποτε χώρα. Εξαρτάται κατά βάση από τον άνθρωπο που χειρίζεται το στοκ και να ξέρει τι του γίνεται όσον αφορά τους προμηθευτές. ΠΡΆΓΜΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΆ ΔΎΣΚΟΛΟ. Ακόμα και τηλέφωνο να πάρεις κατά 99% θα απαντήσει άτομο που δεν θα ξέρει με σιγουριά. Οποίο μαγαζί είναι τυπικό στο στοκ που έχει, μόνο έτσι θα πάει μπροστά
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα