Astreos Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Θεωρώ το Cruise Control απαραίτητο σε ένα αυτοκίνητο. Ξεκουράζει απίστευτα το να μην κρατάς συνέχεια το πόδι σου στο γκάζι. Το Adaptive Cruise Control ξέρω πως λειτουργεί, δεν το έχω δοκιμάσει, αλλά νιώθω κάπως άβολα να βασίζομαι στο αυτοκίνητο για μειώσεις και επιταχύνσεις μεταξύ άλλων αυτοκινήτων. Η ερώτησή μου είναι θεωρείτε το ACC απαραίτητο σε ένα καινούργιο αυτοκίνητο ή να μείνω με το απλό Cruise Control; Υπόψη ότι δεν κάνω πάρα πολλά ταξίδια σε εθνική.
NikosKallithea Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Σαφως και το acc ειναι απαραίτητο, στην ελλαδα ειδικά, γιατί δεν μπορείς να τρεξεις σταθερα με μια ορισμένη ταχύτητα λόγω των ασχετων που οδηγούν με οτι ταχύτητα γουστάρουν στην αριστερή.
G.bar Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Αcc φυσικά. Είναι μεγάλη ευκολία σε μικρά η μεγάλα ταξίδια, και αν δεις οτι δεν σε βολευει, ή δεν το εμπιστεύεσαι ή οτιδήποτε άλλο, υπάρχει ρύθμιση που απενεργοποιείται το radar και λειτουργει σαν απλό cruise control με σταθερ'η ταχύτητα.
paylidis Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 To acc το δοκιμασα σε test drive. Με φόβισε λιγο καθως ειχα συνηθισει στο απλο CC. Προτιμησα και παλι το απλό γιατι νιωθω ότι εχω καλυτερο ελεγχο του αυτοκινητου 3
paylidis Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 να επισημανω επισης οτι στα νεα αυτοκίνητα που εχουν αισθητηρες μπροστα για αυτοματο φρεναρισμα πρακτικα αν εχεις απλό CC και το αμαξι δει οτι πας να καρφωθείς θα φρεναρει απο μονο του ουτως ή αλλιως οποτε θα το απενεργοποιησει...
Haldol Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Φυσικά και ACC. Το σκέτο CC μου φαίνεται... τρομακτικό. Ακόμα θυμάμαι που πλακώθηκε στα φρένα ο μπροστά και το C4 του κολλητού μου γκάζαρε καταπάνω του! Το ACC είναι πολύ, πολύ, πολύ (το είπα ότι είναι ΠΟΛΥ;) πιο ασφαλές, γιατί βλέπει τι γίνεται στο δρόμο, δε πάει δίχως αύριο με μία φιξ ταχύτητα. Υπόψιν, ότι όπως και στο απλό CC, έτσι και στο ACC, υπάρχει override. Δηλαδή, αν δώσεις γκάζι με το πόδι, θα επιταχύνει. Αν φρενάρεις με το πόδι, θα κόψει (και θα ξεκομπλάρει και το ACC). Δεν "πάει μόνο του". Επεξ/σία 1 Σεπτεμβρίου 2020 από Haldol 1
ProponitisTouKanape Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Εγώ βρίσκω το CC άβολο, αμα πας 140-150 στην Εθνική (πριν τσιρίζετε, στα νόμιμα σημεία), νιώθεις σα να είσαι αποκομμένος απο το αυτοκίνητο, ειδικά αν έχει άλλα αυτοκίνητα τριγύρω οπότε θες γρήγορα αντανακλαστικά. Μόνο σε κάτι σημεία στην Ολλανδία που έχει 100 και πηγαίνουν όλοι σα πεθαμένοι το έβαζα, άντε και σε κανα κομμάτι της Autobahn που ήμουν ερημικά μόνος. Για Ελλάδα που ο καθένας κάνει ο,τι του κ@υλώσει, το θεωρώ οριακά τρομακτικό. Αν είναι να διαλέξεις, καλύτερα να πας σε adaptive... 1 1
Noobios Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Εγω προσωπικα βαριεμαι και να οδηγω με cc. Μονο Ιονια οδο το χρησιμοποιω 2 φορες τον χρονο που ειναι μια απεραντη ευθεια. Για καθημερινη χρηση στην Αθηνα που μενω δεν εχει κανενα απολυτως νοημα ουτε το cc ουτε το acc. Οποτε ουσιαστικα μιλας για κατι που θα χρησιμοποιεις 2 η 3 φορες τον χρονο η οσες φορες ταξιδευεις σε εθνικες. Σε εθνικες εννοουμε εκτος κηφισου που τρωμε καθε μερα εμεις και βριζουμε τα θεια. 1
filarhos Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Θα ήθελα να έχω acc και αυτόματο φρενάρισμα και όλα τα καινούρια ηλεκτρονικά καλούδια. Εγώ το χρησιμοποιώ συνέχεια και έχω το πόδι μου στο φρένο έτοιμος να φρενάρω.
Haldol Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 1 ώρα πριν, hountalas είπε Εσείς φρένο πατήσατε η περιμένατε? !! Πατήσαμε φρένο προφανώς, αλλά μάντεψε ποιος θα αντιδράσει πιο γρήγορα. Εγώ, ή το ACC; :) Από τη στιγμή που αφήνεις μέρος του ελέγχου του οχήματος στο... όχημα, καλύτερα αυτή η δυνατότητα να είναι όσο πιο πλήρης γίνεται.
agnostos13 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, Haldol είπε Φυσικά και ACC. Το σκέτο CC μου φαίνεται... τρομακτικό. Ακόμα θυμάμαι που πλακώθηκε στα φρένα ο μπροστά και το C4 του κολλητού μου γκάζαρε καταπάνω του! Το ACC είναι πολύ, πολύ, πολύ (το είπα ότι είναι ΠΟΛΥ πιο ασφαλές, γιατί βλέπει τι γίνεται στο δρόμο, δε πάει δίχως αύριο με μία φιξ ταχύτητα. Υπόψιν, ότι όπως και στο απλό CC, έτσι και στο ACC, υπάρχει override. Δηλαδή, αν δώσεις γκάζι με το πόδι, θα επιταχύνει. Αν φρενάρεις με το πόδι, θα κόψει (και θα ξεκομπλάρει και το ACC). Δεν "πάει μόνο του". Αν κοιμάσαι όρθιος (όχι εσύ συγκεκριμένα, ο κολλητός) όταν όδηγας και δεν κρατάς τις απαραίτητες αποστάσεις δεν είσαι ούτε για acc, ούτε για cc, ούτε για αυτοκίνητο γενικά! Όταν έρθουν τα αυτοκίνητα με autopilot ξανασυζητάμε... Επεξ/σία 1 Σεπτεμβρίου 2020 από agnostos13 1
NikosKallithea Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Εμένα με βολεύει πολύ το cc το χρησιμοποιώ σχεδόν πάντα στις εθνικές, ακόμα και με την μοτοσυκλέτα μου. Αυτό που βαριέμαι αφάνταστα και αποφεύγω παντα, και όπου μπορώ, είναι οι εθνικές. Το acc δεν το εχω σε κάποιο οχημα μου αλλα το εχω δοκιμάσει σε φίλο και είναι καταπληκτικό Επίσης να πω οτο το cc εχει ενα απίστευτο συνδιασμό αν έχεις αυτόματο σασμάν. Εκει τα σπαει, δεν υπάρχει! Μετα τα διόδια πατάς το cc και σε πάει στην προγραμματισμένη ταχύτητα σφαίρα ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΟ Βέβαια πρέπει να διαθέτεις και τους ίππους για να το απολαύσεις.
p_under Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Ερώτηση ενός άσχετου, Αν έχεις αδύναμο αμάξι ανεβοκατεβάζει ταχύτητες το αυτοκίνητο όταν έχεις ενεργοποιημένο ένα εκ των δύο βοηθημάτων; Πχ σε ανηφόρα αν βρει ζόρι.
paylidis Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 1 λεπτό πριν, p_under είπε Αν έχεις αδύναμο αμάξι ανεβοκατεβάζει ταχύτητες το αυτοκίνητο όταν έχεις ενεργοποιημένο ένα εκ των δύο βοηθημάτων; εαν ειναι αυτοματο ναι... στο χειροκινητο περιμενει εσενα οποτε δωρον αδωρον
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα