Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπορεί να έχει γραφτεί κάπου. Προσωπική εμπειρία από apple pencil. Χαλάει λίγο πριν τα δύο χρόνια. Το πάω στον συνεργάτη (εκεί με παρέπεμψε η τηλεφωνική υποστήριξη). Ο συνεργάτης μου αναφέρει ότι τα apple pencil δεν επισκευάζονται μόνο αλλάζουν με καινούρια, επίσης έχει περάσει το ένα έτος (εγγύηση της Apple), συνεπώς πρέπει να απευθυνθώ στον πωλητή. Μιλάω με τον πωλητή και μου αναφέρει ότι στην περίπτωση της Apple επιστρέφω το προϊόν στον πωλητή και μετά αυτοί το προωθούν στην Apple. Έτσι έγινε. Σήμερα παρέλαβα καινούριο apple pencil. Σε ερώτηση προς το κατάστημα μου είπαν ότι δεν πλήρωσαν απολύτως τίποτα.

Επεξ/σία από Ather
  • Απαντ. 185
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Η ερωτηση μου εμενα ειναι αν η εγυηση ειναι μεταβιβασιμη.. Δηλαδη αν αγορασω εγω κατι απο ενα μαηαζι που με καλυπτει 2 χρονια π.χ και ο πουλησω εγω στον εναν χρονο σε αλλον , εαν βγαλει καποιο προβλημα η συσκευη εντος αυτου του ενος υπολοιπομενου χρονου ο ανθρωπος που το πουλησα παει με την γραπτη ή ηλεκτρονικη εγγυηση και την εκμεταλλευεται χωρις κανενα προβλημα? Το λεω γιατι ενας γνωστος μου μου ειπε αν το προιον δεν ειναι και τοσο φτηνο π,χ 500ε+ τα καταστηματα το ψαχνουν πιο πολυ και οτι βαση νομου η εγγυηση δεν μεταβιβαζεται.. Εχετε καμια εμπειρια σχετικα?

  • 10 μήνες μετά...
Δημοσ.

Εξάρτημα υδραυλικό ήταν ελαττωματικό απο τότε που τοποθετηθηκε. Ενημερωθηκε ο πωλητής εξαρχής. Ο Αμερικάνος κατασκευαστής αναφερέι 3 χρονια εγγύηση στο site και στο φυλλάδιό του. Η  αντιπροσωπεία στην Ελλάδα, λέει ότι δεν παρέχει εγγύηση (!) διότι το εξάρτημα δοκιμαστηκε στο εργοστάσιο ότι δουλεύει σωστά. 

Μπορεί ο εδώ αντιπροσωπος να αγνοεί τον κατασκευαστή και να κανει ότι θέλει, να μη  δίνει δηλ. καθόλου (εμπορική) εγγύηση;

 

 

Δημοσ.

Όχι απλά προσπαθεί να αποφύγει την διαδικασία (πότε αγοράστηκε?). Καλό είναι να επικοινωνήσεις και με τον κατασκευαστή και να αναφέρεις τι έχει γίνει μήπως σε εξυπηρετήσουν απευθείας. Επίσης να δεις μήπως είναι λογιότερα χρόνια για ευρωπαϊκά κράτη γιατί καμία φορά κάμπιες εταιρίες είτε αυξάνουν είτε ελαττώνουν το χρόνο της εγγύησης.

Επίσης δες και έλα σε επικοινωνία με τους παρακάτω φορείς:

https://kataggelies.mindev.gov.gr/

https://www.synigoroskatanaloti.gr/el

https://www.gov.gr/upourgeia/oloi-foreis/sunegoros-tou-katanalote

https://europa.eu/youreurope/business/dealing-with-customers/consumer-contracts-guarantees/consumer-guarantees/index_el.htm

https://www.gov.gr/sdg/consumer-rights/consumer-rights-and-guarantees/general/statutory-warranty

Δημοσ.
12 ώρες πριν, pomgr είπε

Η  αντιπροσωπεία στην Ελλάδα, λέει ότι δεν παρέχει εγγύηση (!) διότι το εξάρτημα δοκιμαστηκε στο εργοστάσιο ότι δουλεύει σωστά.

Κάποια στιγμή πρέπει να κάτσω να κάνω συλλογή με τις παπάτζες που λένε αυτοί στα διάφορα καταστήματα για να αποφύγουν τις συμβατικές υποχρεώσεις τους. 

Δημοσ.
15 ώρες πριν, pomgr είπε

Η  αντιπροσωπεία στην Ελλάδα, λέει ότι δεν παρέχει εγγύηση (!) διότι το εξάρτημα δοκιμαστηκε στο εργοστάσιο ότι δουλεύει σωστά.

No shit sherlock πεστου, δηλαη αν ειχε δοκιμαστει στο εργοστασιο και ΔΕ δουλευε σωστα, θα το στελνανε για πωληση εξαρχης;

Τι μαλακιες ακουμε...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...