Προς το περιεχόμενο

skroutz & εγγυηση info quest


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Επειδη ακουω πολλα, θελω να αγορασω το m 10 note lite και στο σκρουτζ το βρισκω κοντα στα 280 (amazon κανει 300) και αναφερει πως εχει 2 χρονια εγγυηση xiaomi και παραθετουν το εξης λινκ https://www.mi.com/global/service/support/warranty/gr.html . Υποθετω πως πρεπει να εχει εγγυηση info quest, αλλα πως το σιγουρευω; Αν παρω τηλεφωνο στο καταστημα και τους ρωτησω αυτο το πραγμα μπορουν να μου πουν ψεμματα; Ή πρεπει να παρω τηλεφωνο την info quest και να τους δωσω το ΙΜΕΙ αφου το αγορασω ωστε να μου πουν αν το καλυπτουν;

Δημοσ.

Την ίδια απορία έχω και εγώ, Πήγα σήμερα πλαισιο και media να πάρω το redmi note 9. Όταν τους έκανα παζάρι για την τιμή καθόσον στον σκρουτζ ξεκινάει σε φυσικό κατάστημα και παράδοση 1-3 εργάσιμες από 150 περίπου και αυτοί το δίνουν 200 μου άρχισαν τα χαζά. Τόσο καιρό η λογική τους ήταν ότι εφόσον υπάρχει καλύτερη τιμή σε φυσικό κατάστημα σου κάνουν έκπτωση, (εγγύηση χαμηλότερης τιμής κλπ). Τώρα στο πλαίσιο δεν κατέβασαν καθόλου την τιμή και μου είπαν ότι δεν μπορουν να γνωρίζουν άμα τα skroutzomagaza φέρνουν κινητά "παράλληλης εισαγωγής" και ότι άμα δεν είναι ελληνικά τότε θα μείνω 2 μηνες χωρις κινητο άμα πάθει κάτι γιατι άμα είναι αγορασμένο απο Γερμανία πχ. πρέπει να σταλεί στην Γερμανία. Στο media markt μου έδωσαν αρχικά 5% έκπτωση όταν αναφέρθηκα στον σκρουτζ και όταν πήγα στο ταμείο και διαμαρτυρήθηκα, μου έδωσαν έκπτωση 10%, Και αυτοί μου είπαν ότι μπορεί στα skroutzomagaza να είναι "παραεισαγωγής". 

Άμα είναι να μην έχουμε ελληνική εγγύηση ας αγοράζουμε από κίνα και τελείωσε η υπόθεση. 

Έχω στείλει ήδη ερώτημα στην xiaomi hellas (Info Quest Technologies) και περιμένω απάντηση όσον αφορά τις εγγυήσεις.

Δημοσ.

Τι να σου απαντήσει η info quest; απλά πράγματα είναι αν θες εγγύηση αγοράζεις από τα επίσημα σημεία πώλησης. 

Απο skroutz έχει την εγγύηση που δίνει το εκάστοτε κατάστημα. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, staurulinos είπε

Επειδη ακουω πολλα, θελω να αγορασω το m 10 note lite και στο σκρουτζ το βρισκω κοντα στα 280 (amazon κανει 300) και αναφερει πως εχει 2 χρονια εγγυηση xiaomi και παραθετουν το εξης λινκ https://www.mi.com/global/service/support/warranty/gr.html . Υποθετω πως πρεπει να εχει εγγυηση info quest, αλλα πως το σιγουρευω; Αν παρω τηλεφωνο στο καταστημα και τους ρωτησω αυτο το πραγμα μπορουν να μου πουν ψεμματα; Ή πρεπει να παρω τηλεφωνο την info quest και να τους δωσω το ΙΜΕΙ αφου το αγορασω ωστε να μου πουν αν το καλυπτουν;

https://www.xiaomi-greece.gr/sales-points

Το τι θα σου πουν στο τηλέφωνο ή τι παραθέτουν στο site ή τι φήμες κυκλοφορούν στο forum δεν έχει καμία σημασία. Αν κάνει 280€, δεν είναι εισαγωγής infoquest, να είσαι σίγουρος. Το you που ανήκει στην infoquest πουλάει το ίδιο κινητό (στα 128GB) 420 ευρώ. 

Το ένα που μπορείς να κάνεις, είναι να ζητήσεις IMEI όπως σου είπαν πιο πάνω και το άλλο να πάρεις απάντηση γραπτώς ότι όντως είναι εισαγωγής infoquest. Όχι ότι αν σου πουν ότι είναι θα λένε αλήθεια, απλά θα ζοριστούν παραπάνω να σου πουν περίμενε 2 μήνες αν χρειαστεί κάτι μετά. 

Επεξ/σία από Μακιαβέλλι
Δημοσ.

Καλημέρα 

πρίν από 3 χρόνια που έψαχνα και εγώ το ίδιο θέμα γιατί ήθελα να αγοράσω το mi note 2 (το πήρα από mi store στο golden hall τελικά )  η infoquest ήταν επίσημο κατάστημα πώλησης της xiaomi όχι αντιπρόσωπος της xiaomi με αποτέλεσμα να μην είναι υποχρεωμένη να παρέχει εγγύηση σε όλη τα προϊόντα της εταιρείας.

Δεν ξέρω εαν ισχύει ακόμα και σήμερα 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ακριβώς αυτό που λέει ο χρήστος 2011 από πάνω.

Μόλις μίλησα με την infoquest τηλεφωνικά, H infoquest δεν είναι αντιπροσωπεία της xiaomi στην Ελλάδα, Είναι επίσημος εισαγωγέας. Δεν υπάρχει αντιπροσωπεία στην Ελλάδα μου είπαν. Οπότε λογικό είναι, αφού είναι μόνο επίσημος εισαγωγέας να καλύπτει τα κινητά με αυτούς που συνεργάζεται.( γερμανο, πλαισιο, κλπ. αυτά που έχει στο σιτε της)

Μόλις βρήκα και αυτό το σιτε που τα γράφει ¨Π

https://www.doctorandroid.gr/2017/01/info-quest-xiaomi.html

 

Επεξ/σία από george1977
Δημοσ.

Xiaomi εκτός Infoquest , ενέχει ρίσκο μεγάλης καθυστέρησης και ταλαιπωρίας σε περίπτωση βλάβης / claim επισκευής σε εγγύηση με φθηνότερες μεν τιμές

Xiaomi από Infoquest, ή επίσημο κανάλι μεταπωλητών (Κωτσο, Πλαισιο κτλ) σημαίνει ότι αναλαμβάνει η Info τα της επισκευής κτλ (μαζί με το κατάστημα αναλόγως βλάβης) Αμεσότερη/ευκολότερη επαφή και θεωρητικά γρηγορότεροι χρόνοι επισκευής, καθώς και αμεσότερη αντικατάσταση εάν απαιτείται. Ακριβότερη αγορά, περισσότερο ίσως peace of mind, πάντα στην θεωρία.

Μεγαλύτερο ρίσκο, χαμηλότερη τιμή, χαμηλότερο ρίσκο, υψηλότερη τιμή.

Πιστεύω όμως, οτι έτσι η Xiaomi στην Ελλάδα, χάνει πάτημα. Επίσημη τιμή Ελλάδας με εγγύηση μπορεί να σημαίνει ότι παίρνεις ναυαρχίδα άλλης εταιρείας, παραεισαγωγή, αλλά με επίσημη εγγύηση (πχ Samsung).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εξελίξεις

Στο επίσημο site xiaomi https://www.mi.com/global/service/support/warranty/gr.html έχει ΣΤΟΙΧΕΊΑ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΈΝΩΝ ΚΈΝΤΡΩΝ ΕΠΙΣΚΕΥΏΝ XIAOMI. Πήρα τηλέφωνο λοιπόν σε κέντρο επισκευής στην Θεσσαλονίκη και μου είπαν ότι μόνο όσα κινητά είναι από infoquest έχουν εγγύηση. Τους ρώτησα.άμα πάρω ένα κινητό από Γερμανία δεν θα μπορώ να παω σε αυτούς? και μου είπαν οχι. Επειδή μου φάνηκε περίεργο όλο αυτό καθώς ναι μεν η infoquest είναι επίσημος εισαγωγέας. άλλα τα εξουσιοδοτημένα κέντρα επισκευής είναι από την xiaomi, πήρα σήμερα τηλέφωνο στον συνήγορο του πολίτη για διευκρινύσεις σχετικά με τις εγγυήσεις. http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_contact.html και φυσικά είχα δίκιο. Τα εξουσιοδοτημένα κέντρα επισκευής είναι υποχρεωμένα να δεχτούν τηλέφωνο αγορασμένο και απο την ΕΕ. Φυσικά όλα αυτά τηλεφωνικά. Μου είπαν να στείλω ένα έγγραφο ερώτημα το οποίο δεν ξέρω αμα θα μπω σε αυτή την διαδικασία. 

 

Μόλις είδα το εμαιλ μου μου απάντησαν από την infoquest. σας παραθέτω την απάντηση: 

______________________________________________________________________________

Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.
 
Η  Info Quest Technologies παρέχει 2 χρόνια εγγύηση και υποστήριξη στα προϊόντα που εμπορευόμαστε. Τα δύο έτη εγγύησης αφορούν τις συσκευές που εισήχθησαν στην Ελληνική αγορά από την Info Quest Technologies. Επιπλέον σαν επίσημος αντιπρόσωπος της Xiaomi μπορούμε να υποστηρίξουμε και συσκευές αγορασμένες από τα υπόλοιπα ευρωπαϊκά MiStores (αυτή τη στιγμή υπάρχουν στην Πολωνία, στην Ουκρανία και στην Σλοβακία). 
Τα εξουσιοδοτημένα καταστήματα μπορείτε να τα βρείτε στο παρακάτω http://www.xiaomi-greece.gr/sales-points. Αν η αγορά συσκευής πραγματοποιηθεί από μη επίσημο μεταπωλητή τότε η εγγύηση του προϊοντος είναι εγγύηση καταστήματος και το ίδιο το κατάστημα θα είναι αρμόδιο για οποιοδήποτε πρόβλημα εμφανίσει το προϊόν, είτε πρόκειται για έλεγχο είτε service της συσκευής.
 
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2119991515 , Δευτέρα – Κυριακή 9:00 – 21:00
Επεξ/σία από george1977
Δημοσ.

Ποσες φορες ρε παιδια πρεπει να το γραψουμε οτι δεν υπαρχει επισημη αντιπροσωπεια Xiaomi στην χωρα μας?Αρα αυτα που ισχυουν για τις αλλες εταιρειες που αν αγορασεις κινητο με χωρα προορισμου την Γερμανια,στο επισκευαζουν,στην Χιαομι δεν ισχυουν.

Η αγοραζεις κινητο απο αλυσιδα/καταστημα που συνεργαζεται με Infoquest,ή αγοραζεις απο Amazon,ή απο σκρουτζ/Κινα.

Δημοσ.

φίλε μου δεν διάβασες μάλλον προσεκτικά το ποστ μου πάνω.

*. Δεν υπάρχει αντιπρόσωπος xiaomi στην Ελλάδα, οκ

*. Η infoquest είναι επίσημος εισαγωγέας στην Ελλάδα. ΟΚ Το λέει και στην απάντησή της (Η  Info Quest Technologies παρέχει 2 χρόνια εγγύηση και υποστήριξη στα προϊόντα που εμπορευόμαστε)

*. Στο global site της xiaomi όσον αφορά τις εγγυήσεις και την χώρα Ελλάδα έχει 4 εξουσιοδοτημένα κέντρα επισκευών https://www.mi.com/global/service/support/warranty/gr.html  ενα εκ των οποίων είναι και η infoquest. (το γράφει και στην απάντησή της "Επιπλέον σαν επίσημος αντιπρόσωπος της Xiaomi μπορούμε να υποστηρίξουμε και συσκευές αγορασμένες από τα υπόλοιπα ευρωπαϊκά MiStores (αυτή τη στιγμή υπάρχουν στην Πολωνία, στην Ουκρανία και στην Σλοβακία).

Οπότε μάλλον στην Ευρωπαική Ένωση όπως το καταλαβαίνω επίσημοι ευρωπαϊκά Mi store δεν υπάρχουν στην Γερμανία, Ιταλία, κλπ παρα μόνο στην Ελλάδα Πολωνία ουκρανία και σλοβακία.

 

Να διευκρινίσω σε αυτό το σημείο πως είμαι υποστηρικτής των φυσικών καταστημάτων και συγχαίρω την infoquest που έχει φέρει αυτά τα κινητά στην Ελλάδα και στηρίζει μεγάλα καταστήματα όπως κωτσόβολος πλαισιο media κλπ. άλλα

1 Να δουλέψουν και τα μικρά μαγαζιά και 

2. Δεν είναι δυνατόν ένα φυσικό΄μικρό μαγαζί να δίνει το redmi note 9 147 Ε (το οποίο μου λες "με επιφύλαξη" ότι δεν έχει εγγύηση) και στα υποστηριζόμενα της info να πρέπει να δώσω 200 Ε. Οκ να πληρώσω κάτι παραπάνω για τον υπάλληλο και την όλη επιχείρηση άλλα μην με βάζεις με ένα κινητό να σου πληρώσω όλο το ρεύμα του μήνα που λέει ο λόγος.

Δημοσ.

Το μαγαζι δεν σου πουλαει το κινητο χωρις εγγυηση. Και ο λογος που στο πουλαει τοσο ειναι γιατι το αγοραζει αναλογα απο Κινα.

Και αρα αν παθει κατι το κινητο ή το στελνει Κινα ή αν εχουν καποιο service,αναλαμβανουν αυτοι την επισκευη.

Απο εκει και περα για να μην το κουραζουμε το θεμα και για να γυρισουμε σε αυτο που εγραψες εξ αρχης

Στις 7/9/2020 στις 6:17 ΜΜ, staurulinos είπε

Επειδη ακουω πολλα, θελω να αγορασω το m 10 note lite και στο σκρουτζ το βρισκω κοντα στα 280 (amazon κανει 300) και αναφερει πως εχει 2 χρονια εγγυηση xiaomi 

Αφου το βρισκεις σε τιμη οσο και απο Amazon και σε απασχολει η εγγυηση,το αγοραζεις με κλειστα ματια απο Amazon που σαν εγγυηση εχει καλυτερη ακομα και απο την infoquest.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Το μαγαζι δεν σου πουλαει το κινητο χωρις εγγυηση. Και ο λογος που στο πουλαει τοσο ειναι γιατι το αγοραζει αναλογα απο Κινα.

Και αρα αν παθει κατι το κινητο ή το στελνει Κινα ή αν εχουν καποιο service,αναλαμβανουν αυτοι την επισκευη.

Απο εκει και περα για να μην το κουραζουμε το θεμα και για να γυρισουμε σε αυτο που εγραψες εξ αρχης

Αφου το βρισκεις σε τιμη οσο και απο Amazon και σε απασχολει η εγγυηση,το αγοραζεις με κλειστα ματια απο Amazon που σαν εγγυηση εχει καλυτερη ακομα και απο την infoquest.

Άλλος έγραψες το αρχικο ποστ :P

Δημοσ.

Στον αλλο απαντησα και εγω(τουλαχιστον στο δευτερο κομματι που εκανα παραθεση) :P

Σε εσενα πηγαινε η απαντηση μου περι service .

Ειπαμε δεν υπαρχει επισημη αντιπροσωπεια της Xiaomi(ακομα)στην Ελλαδα.

Ο συνηγορος σου εδωσε σωστη απαντηση μενη οποια ομως δεν εφαρμοζεται στην περιπτωση της Xiaomi δε.

Θα επρεπε να το ειχες καταλαβει και ο ιδιος οτι ουτε οι ιδιοι δεν ξερουν τι λενε,οταν αλλα σου λενε τηλεφωνικα και αλλα μεσω email

Στις 8/9/2020 στις 11:34 ΠΜ, george1977 είπε

Μόλις μίλησα με την infoquest τηλεφωνικά, H infoquest δεν είναι αντιπροσωπεία της xiaomi στην Ελλάδα, Είναι επίσημος εισαγωγέας. Δεν υπάρχει αντιπροσωπεία στην Ελλάδα μου είπαν.

 

9 ώρες πριν, george1977 είπε

είδα το εμαιλ μου μου απάντησαν από την infoquest.

Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.
Επιπλέον σαν επίσημος αντιπρόσωπος της Xiaomi μπορούμε να υποστηρίξουμε και συσκευές αγορασμένες από τα υπόλοιπα ευρωπαϊκά MiStores (αυτή τη στιγμή υπάρχουν στην Πολωνία, στην Ουκρανία και στην Σλοβακία). 
 

Σε αυτο που εχουν δικιο και ισχυει ειναι στην περιπτωση που γινει η αγορα του κινητου απο καταστημα το οποιο δεν συνεργαζεται με την Infoquest.

Σκεψου πχ σαν να αγοραζεις απο το amazon,που αν παθει κατι το κινητο,το αναλαμβανουν αυτοι.

Ειπαμε μονο στην περιπτωση της Xiaomi,υπαρχει ολο αυτο το μπερδεμα με τις εγγυησεις.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...