Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με Laptop Lenovo και αντιπροσωπεία


chriskorombos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλησπέρα παιδία, έχω ένα πρόβλημα με ένα λαπτοπ lenovo και θα ήθελα την γνώμη σας.

Η ιστορία έχει ώς εξής, αγόρασα ενα λαπτοπ απο την Lenovo , πιο συγκεκριμένα ένα IdeaPad 330s, το οποίο απο την πρώτη μέρα που το παρέλαβα η μια εκ των 2 θυρών usb έτσι και κουνιόταν στο απειροελάχιστο έχανε την επαφή και εκανε αποσύνδεση της συσκευής . Η άλλη θύρα απο την άλλη ρε δεν πα να την τραβά ο hulk δεν αποσυνδέεται με τίποτα. στην αρχή το άφησα να περάσει έτσι λέω δεν βαρίεσαι.
Έπειτα παρατήρησα ότι το wifi το οποίο έπιανε το το λαπτοπ σε διπλανό δωμάτιο απο το modem ήταν με το ζόρι 1mbps έχοντας vdsl 30mbps, όταν το λάπτοπ δε βρισκόταν δίπλα στο modem full σήμα και ταχύτητα, και πάλι λέω μπορεί απλά να μην είναι καλής ποιότητας η κάρτα δικτύου και απλά αγόρασα μια κεραία usb tp link όπου και έπιανα μέγιστο σήμα και ταχύτητα.
ΕΕ και εν τέλη ήρθε και το κερασάκι στην τούρτα οπού έπειτα απο μερικούς μήνες χρήσης η οθόνη για παντελώς άγνωστο λόγο ξεκίνησε να εμφανίζει κάποιες ακαριαίες λάμψεις σαν ένα φλας φωτογραφικής μηχανής που σε χτυπάει στα μάτια και σε στραβώνει. η λάμψεις συμβαίνουν σε εντελώς άκυρες χρονικές στιγμές διαρκούν κλάσματα του δευτερολέπτου και δεν αφήνουν κανένα απολύτως σημάδι ότι συνέβησαν πάρα μόνο τα μάτια σου που πονάνε.

 

Ξεκίνησα τότε την επικοινωνία μου με το τεχνικό τμήμα της lenovo όπου και με προέτρεψαν στο να κάνουμε εργοστασιακό reset το λαπτοπ , να σιγουρευτώ πως όλοι η driver ειναι περασμένοι κλπ. το ακόμα πιο περίεργο της υπόθεσης είναι πως όταν χρησιμοποίησα των σειριακό αριθμό για να μπώ στο site της lenovo για να κατεβάσω τους driver που μου είπανε απο το τεχνικό τμήμα, μου έδειχνε πως η εγγύηση του λάπτοπ είχε ξεκινήσει αρκετούς μήνες νωρίτερα απο την αγορά του λάπτοπ. Η απάντησή τους ήταν πως η εγγύηση ξεκινάει λέει την ημερομηνία κατασκευής του λάπτοπ (ότι νανε?) και πως δεν έχει σημασία εφόσον έχω την απόδειξη αγοράς.( έστω ότι τους πιστεύω ότι κάτι τέτοιο ισχύει και δεν μου πουλήσανε κάποιο ελαττωματικό το οποίο επιστράφηκε και ξανα πουλήσανε "επισκευασμένο" ως καινούργιο.)

(το λάπτοπ ξέχασα να αναφέρω βρίσκεται σε άριστη κατάσταση απο θέμα χρήσης)

το στέλνω λοιπόν για επισκευή, επικοινωνούν μαζί μου και αρχίζουν τα γνωστά δεν μπορούμε να διαπιστώσουμε κάποιο πρόβλημα μπλα μπλα αφού του είπα και ξανά είπα, καλώς λένε θα αλλάξουμε την μητρική για να επισκευαστή η θύρα usb γιατί σε τέτοιες λέει περιπτώσεις δεν κολλάνε άλλο usb πάνω στην πλακέτα αλλά αλλάζουν όλη την μητρική. -  οκ το επισκευάσαμε, αλλάξαμε μητρική, το παίρνετε πίσω....

το λάπτοπ επιστρέφει ακριβώς όπως έφυγε το usb να κουνίετε λές και δουλεύει σε καμπαρέ, το wifi να μην έχει σήμα και η οθόνη να εξακολουθεί με αυτές τις περίεργες λάμψεις.

επικοινωνώ πάλι μαζί τους και με προτρέπουν σε έλεγχο τον driver!!!! μα καλά λέω μου στείλατε το λαπτοπ χωρίς να ενημερώσετε drivers έπειτα απο αλλαγή μητρικής? - μπορεί να βγήκε κάποιος καινούριος λέει στο μεσοδιάστημα (ασχολίαστο....)

φεύγει το λάπτοπ λοιπόν για 2η φορά για επισκευή , αυτή την φορά με μια σελίδα γραμμένη από εμένα οπού ανέφερα κατά γράμμα όλα τα προβλήματα και με βίντεο μέσα στο λάπτοπ απο το προβληματικό usb και την κάρτα δικτύου δύστυχος δεν κατάφερα να καταγράψω το πρόβλημα της οθόνης γιατι την μία το έκανε πριν προλάβω να βάλω το κινητό να γράφει την άλλη μου τελείωνε η μνήμη κοκ. 

με παίρνουν τηλέφωνο , - εγώ λέει βάζω δικό μου usb εδώ και δεν κουνιέται καθόλου ( στο βίντεο τους δίχνω 4-5 διαφορετικά usb και σκληρούς δίσκους που αποσυνδέονται στην προβληματική θύρα χωρίς κανένα πρόβλημα στην άλλη). επίσης λέει στο δικό μας ίντερνετ μου πιάνει φουλ ταχύτητα στα 10 μέτρα. επίσης λέει η οθόνη το ξέρω λέει το πρόβλημα είναι οι drivers της AMD δεν είναι κάτι θα το φτιάξω.

-ότι και να κάνεις του λέω αν δεν επισκευαστεί η οθόνη και το usb δεν το δέχομαι πίσω το λάπτοπ ότι και να λες για το usb σου....

-δεν μπορώ να δικαιολογήσω επισκευή χωρίς βλάβη ... καλά το κρατάω κανα 2 μέρες ακόμα και βλέπουμε...

με ενημερώνουν μετα οτι θα προχωρούσαν σε νέα αλλαγή μητρικής...

(ελπίζω εγώ πως την πρώτη είπαν ψέματα για την αλλαγή δεν τους παίρνει άλλο τώρα θα το φτιάξουν)

επιστρέφει το λάπτοπ ΞΑΝΑ ΟΠΩΣ ΕΦΥΓΕ.....

η ερώτηση μου σε εσάς ... τι να κάνω ρε παιδία?
ανάθεμα η θύρα usb κομμάτια να γίνει βάζω το usb απο το ποντίκι που εξέχει μερικά χιλιοστά δεν μπορεί να κουνηθεί κατά λάθος και δεν αποσυνδέεται, στα τσακίδια και η σάπια κάρτα δικτύου βάζω κεραία ή παίρνω ένα repeater , αλλά η οθόνη με το flash που σου στραβώνει και σε πονάνε τα μάτια δεν υποφέρεται θα προκαλέσει καμία ζημιά στα μάτια και θα έχουμε άλλα μετά.

Ζήτω συγγνώμη για το σεντόνι και σας ευχαριστώ για οποιαδήποτε απάντηση και βοήθεια εκ των προτέρων..

ΥΓ. άν θέλετε να δέιτε το βίντεο με το usb να σας παραθέσω link απο το youtube που ανέβασα.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με ποιους ακριβως έχεις μιλήσει στη lenovo? 

Κάνε ένα τηλεφωνο στη CPI , στον ταύρο. 

Και στείλε ενα μαιλ στο επίσημο της lenovo και αν υπάρξει θέμα με την εγγυηση στέλνεις σκαναρισμένη την απόδειξη αγοράς και έχεις αυτόματα 2 χρόνια από την αγορά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλησπέρα και σε ευχαριστώ για την απάντηση σου.

Με την CPI μίλαγα και τις 2 φορές, συγγνώμη αν το παρέλειψα , δεν μου είπαν κάτι σχετικά με την εγγύηση να μην με καλύπτει αλλά 2/2 λένε ότι αλλάξανε μητρική με όλα τα προβλήματα να επιμένουν....το θεωρείτε εσέις λογικό? 2 "καινούριες" μητρικες οπού η θύρα usb έχει το ίδιο πρόβλημα + τα αλλά 2 που ανέφερα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από τη στιγμή που υποτίθεται πως γίνεται αλλαγή μητρικής δεν μπορείς να κάνεις κάτι παραπάνω. 

Δοκίμασε να μιλήσεις με το support της lenovo και όχι με τον αντιπρόσωπο στο service μήπως αλλάξει κάτι. Προφανώς κάτι πάει πάρα πολύ λάθος σε όλη τη διαδικασία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μα η όλη ιστορία είναι οτι παίρνω τηλέφωνο στο support της lenovo μου λένε τα περιέργα περι drivers και έπειτα στέλνουν αίτημα επισκευής, στέλνω εγώ το λαπτοπ στο CPI οπού με καλούν μετά αυτοι (απο το CPI) να μου πουν τα δικά τους περιέργα (την πρώτη φορά λέει ο ενας θα πατήσω λίγο το λαμάκι να σφύξει,  αλλά μετά "άλλαξε" μητρική , την 2η φορά ο 2ος λέει δεν βλέπω κάποιο πρόβλημα και εκείνος όμως "άλλαξε" μητρική, και εν τέλη επιστρέφη το λαπτόπ όμως το είχα στείλει χωρίς να έχει επιδιορθωθεί τίποτα.

όλο αυτό φανταστείτε έχει γίνει επί 2 , 2 φορές υποστηρίζουν οτι αλλάξανε μητρική χωρίς να έχει επισκευαστεί τίποτα ....  τι να πώ δεν ξέρω , προσωπικά το κόβω κομματάκι χλωμό να έχει αλλαχτεί μητρική 2 φορες και 2/2 να είναι ακριβώς όπως το έστειλα ... 

 

EDIT : όταν αναφέρεσαι στο support της Lenovo εννοείς το ελληνικό support η κάποιο ξένο?

Επεξ/σία από chriskorombos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου φαίνεται πολυ περίεργο. Τις 2 φορές που το χρειάστηκα για dell και lenovo laptop πήγα κατευθείαν στη CPI βεβαια και δεν μίλησα με τις εταιρίες. 

Εννοούσα το τηλέφωνο που έχει το lenovo.com/gr για την υποστηριξη. Μίλησε με τη λενοβο για τις επιλογές που έχεις από τη στιγμή που δεν έχει επισκευαστεί. Αυτό που παρουσιάζεις ξέρω ότι έχει γίνει σε πάρα πολύ κόσμο και σε όλες τις εταιρίες, αλλά υποψιάζομαι πως το κάνουν γιατί δεν υπάρχει ανταλλακτικό/οθόνη/μητρική. 

Αν τραβήξει το θέμα παραπάνω θα είναι υποχρεωμένοι να το φτιάξουν ή να σου δώσουν άλλο λαπτοπ, έστω factory refubrished. Σε κάθε περίπτωση μην το αφήσεις. Καταλαβαίνω ότι μένεις χωρίς λάπτοπ αλλά μπορεί να έχεις κάτσει σε τεχνικό που δεν θέλει να μπλέξει ή σε κάποιο κώλυμα με την πολιτική λόγω πανδημίας. 

Ζήτα να σου δώσει η Lenovo επιλογές είτε για επισκευή ή αλλαγή. Αν πάει ξανά service μην το αφήσεις να φύγει αν σου πουν πράγματα στον αέρα. Τυπικά θέλει αλλαγή μητρικής και οθόνης με βάσει το πως έχει αντιμετωπιστεί αντίστοιχο θέμα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχικα σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου και τις απαντήσεις σου,

σε αυτό το τηλέφωνο καλώ απο το lenovo.com/gr, τώρα όσον αφορά να μην το αφήσω να φύγει και την προηγούμενη φορά που τους είπα πως δεν το δέχομαι αν δεν επισκευαστεί, έπειτα απο αυτή την τηλεφωνική μας επικοινωνία , απλά έλαβα ενα email μετά απο 2 μέρες οτι "παρέλαβαν τα ανταλακτικά" και άλλο ένα μετά από αλλες 2 πως ηταν έτοιμο και οτι μου το επιστρέφανε, οταν με καλέσανε για να προγραματίσουν την επιστροφή τους λέω μην έρθει πάλι αφτιαχτώ, και μου λένε δεν μπορώ να δω έγω ιστορικό αλλα βλέπω πως άλλαξε πλακέτα... και μετά όπως σας τα έχω πεί πιο πάνω... να το ανοίξω για να βάλω σημάδι η να κάνω δικό μου έλεγχο σε κάποιο s/n π.χ εννόειτε πως δεν γίνεται γιατι θα χαθεί η εγγύηση.. οπότε...  δεν ξέρω τι άλλο μπορώ να τους πώ για την επιστροφή , δηλαδή μου λέει επισκευάστικε αλλάξαμε μητρική... τι λέω έγω? δεν σε πιστεύω, δεν το παίρνω πίσω? είναι λίγο περίεργο το θέμα

αα εν το μεταξύ την τελευτάια φορά που μου το στείλανε πίσω είχανε προσθέση και ένα αρχείο με και καλά κάτι αποτελέσματα απο κάποιο software για έλεγχο προβλημάτων και όλα ήταν με check πως δούλευαν απροβλημάτιστα... (γιατί ασφαλώς το software θα εμφανίσει προβλήματα του hardware)( με τα χρόνους ελέγχου να μην ξεπερνάνε τα 120 sec)

δηλαδή απ ότι κατάλαβα αυτοί δεν κοιτάγανε το ότι το usb αποσυνδέται αν κουνηθεί αλλά το ότι δεν παρουσίαζει διακοπές κατα την διάρκεια λειτουργείας του...

επίσης για κάποιον άλλο λόγο δεν αναγράφουν πουθένα για τα άλλα προβλήματα, λες και το μόνο πρόβλημα που τους ενδιαφέρει είναι το usb το οποίο και δεν επισκευάζουν

τι να πώ θα κάνω άλλο ένα τηλέφωνο αύριο να δώ τι θα γίνει... γιατι ασφαλώς με ενοχλέι η κοροϊδία ....

(εν το μεταξύ δεν μου το βγάζουν απο το μυαλό οτι το λάπτοπ που μου στείλανε έιναι απο επιστροφή και δήθεν επισκευασμένο και σε ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ... καθώς δεν πιστεύω οτι η εγγύηση ενώς προιόντος ταχα ξεκινάει την ημέρα παρασκευής του οπως μου είπε ένας εκέι , και όχι την ημέρα αγοράς του, η όταν θα δηλώσει ο αγοραστής το serial number στο site μάζι με την ημερομηνία αγοράς)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 20/9/2020 στις 12:59 ΜΜ, chriskorombos είπε

(εν το μεταξύ δεν μου το βγάζουν απο το μυαλό οτι το λάπτοπ που μου στείλανε έιναι απο επιστροφή και δήθεν επισκευασμένο και σε ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ... καθώς δεν πιστεύω οτι η εγγύηση ενώς προιόντος ταχα ξεκινάει την ημέρα παρασκευής του οπως μου είπε ένας εκέι , και όχι την ημέρα αγοράς του, η όταν θα δηλώσει ο αγοραστής το serial number στο site μάζι με την ημερομηνία αγοράς)

Κι ομως ετσι ειναι, όταν φτιαχνουν το λαπτοπ και το προοριζουν για την ευρωπαικη αγορα περνανε την εγγυηση και αυτη γραφει απο την ημερα καταστκευης, μετην αποδειξη ενημερωνεται η διετια.

Τωρα το θεμα που εχεις με το usb ειναι οντως περιεργο..αν αλλαξε το service την μητρικη ή οχι δεν ξερω πως μπορεις να το δεις αλλα τους drivers σωστα τους προτεινουν πριν το στειλεις για επισκευη μπας και λυθει το θεμα σε 1 λεπτο.

Η οθονη εφτιαξε?

Επεξ/σία από Maverickj13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καλημέρα, σε ευχαριστώ για την πληροφορία σχετικά με την εγγύηση..

δυστυχώς τίποτα δεν έχει φτιάξει ακόμα, το έστειλα τρίτη φορά για να το φτιάξουν , κι είμαι ακόμα στο περίμενε, για αυτό και δεν έγραψα κάποια ενημέρωση, καθώς δεν έχω κάτι ουσιώδες .Το μόνο που μου έιπαν είναι πως αν για 3 φορες συνεχόμενα δεν επισκευαστεί το ίδιο πρόβλημα τότε γίνεται αίτημα αντικατάστασης...  θα ξαναγράψω μόλις έχω νέα... και σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον!

Επεξ/σία από chriskorombos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

καλημέρα παιδία, δεν σας ξέχασα, το λάπτοπ το έλαβα πίσω εχθές. αυτή την φορά "έγινε" αλλαγή μητρικής monitor , καλώδιο monitor, κεραια wifi .

Ως αποτέλεσμα 20 μέρες μετά η θύρα usb τα ιδιά, το wifi από 1 στα 30 τώρα πιάνει 8/30 αλλά συνέχεια αποσυνδέεται χωρίς λόγο και αιτία , και κάποιες φορές απαιτείται και επανεκκίνηση του λαπτοπ για να ξεκολλήσει, η οθόνη δεν ξέρω αν δουλεύει σωστά καθώς το λάπτοπ είναι μη λειτουργισμό σε αυτή την κατάσταση, ααα και επίσης μου γύρισε πίσω με το mousepad ξεχαρβαλωμένο , να βουλιάζει στην κάτω δεξιά πλευρά και να κολλάνε τα κουμπιά ή να μην κάνουν σωστή επαφή.

 

ασφαλώς και επικοινώνησα ξανά μαζί τους και μου είπανε να το στείλω 4η φορά πίσω για να το ελέγξουν ξανα! και να μου το στείλουν πίσω χωρίς να το έχουν "επισκευάσει", εις γνώση τους αύτη την φορά, μαζί με ένα χαρτί αντικατάστασης για να , επικοινωνήσω με το κατάστημα που έγινε αγορά και να συνεννοηθώ μαζί τους ώστε να μου στείλουν η το ίδιο σε καινούργιο (αν υπάρχει) ή άλλο αντίστοιχης αξίας.

σήμερα-άυριο περιμένω να το έρθουν να το ξαναπάρουν... να δούμε τι θα γίνει

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλησπέρα παιδιά, τελικά μου κόψανε φόρμα αντικατάστασης του λάπτοπ .

το θέμα μπορεί να κλειδωσει ευχαριστώ για το ενδιαφέρων και την βοήθεια σας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...