Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημερα σε ολους....ψαχνομαι για μεσσαιο αμαξακι γενικης χρησης, να μπορω να τα κανω λιγο πολυ ολα, και να εχει και λιγο αξιοπρεπη ισχυ...Δυστυχως με την παντοδυναμια της VAG, οπου ουσιαστικα καλυπτει πανω απο το 50% της αγορας κοιταω και στα μοντελα της αλλα γενικα, ακουω αρκετα θεματα και δεν ξερω αν αξιζει τον κοπο να παρω ενα αμαξι που ναι μεν οσο δουλευει θα εινα ευχαριστο, και μετα θα ζηταει λεφτα ολη την ωρα. 

 

Κοιταζω για μεταχειρισμενα κυριως golf mk6, leon mk2, τα μοντελα με τον ΕΑ888 κινητηρα στα 1800 κυβικα με τουρμπο και στην περιοχη των 100.000χλμ και περιπου 10ετιας (αποκλειω τα 2λιτρα καθοτι διαβαζω οτι εχουν την ταση να ειναι πιο ζημιαρικα, οποτε αν γνωριζετε κατι αλλο πειτε μου, μιας και ειναι ουσιαστικα ιδια μοτερ, απ οτι φαινεται). Το αμαξι θα αγοραστει απο το εξωτερικο και οχι απο Ελλαδα. Διαβαζω διαφορα θεματα οπως τεντωτηρες καδενας, προβλημα στην ιδια την καδενα που ξεχυλωνει καθε 100κ και θελει αλλαγη (!!!), υπερβολικη καταναλωση λαδιου απο τα ελατηρια στα πιστονια, και διαφορα αλλα ωραια. Να σημειωσω πως δε με ενδιαφερουν οι dsg εκδοσεις (μιας και, αν και τελειο σε λειτουργια, διαβαζω επισης για αρκετα θεματακια, και ξερω και κοσμο που ειχε θεματα στα διλιτρα κυριως).

 

Οπως καταλαβαινετε δεν ζηταω γνωμες fanboyz, αλλα αντικειμενικους ιδιοκτητες ή πρωην κατοχους. Ουτε haters ομως που απλα να κραζουν χωρις λογο.

Οποτε καθε ουσιαστικη γνωμη ευπροσδεκτη

 

Θενκς!

 

 

Spoiler

Αν καποιος γνωριζει και λιγα περι πρωτοδευτερου σταδιου, απολυτως αξιοπιστων tuning σε αυτα τα μοτερ, ειναι απολυτως ευπροσδεκτο να πει την γνωμη του :P

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1ον τα 2λιτρα ειναι περισσοτερο αξιοπιστα απο τους χαμηλου δυναμικης κινητήρες που ειναι φορτωμένοι μα ενα η δυο turbo!! το σημαντικο σε ολα τα οχηματα ειναι η συντήρηση και τα καυσιμα (και ο τροπος που χειρίζεστε το οχημα) το θεμα στα 2λιτρα ειναι τα τέλη κυκλοφοριας όχι η  καταναλωση (πχ με 320 Ε90 ειχα την ιδια καταναλωση με VW golf 1.4 2002). Κυασιμα παντα Vpower η παρομοια, 100αρα (με την Ε90 αλλα και το golf δεν ειχα ποτε προβλημα με τον κινητηρα, σε εταιρικο diesel μονο Dforce τις Agean, δεν εχω κανενα προβλημα με πανω απο 100,000χλμ, συναδελφοι που βαζουν ότι νανε ειναι με το check engine αναμενο).

Επεξ/σία από Dinos1973
Δημοσ.
3 ώρες πριν, hakunamatata είπε

Καλημερα σε ολους....ψαχνομαι για μεσσαιο αμαξακι γενικης χρησης, να μπορω να τα κανω λιγο πολυ ολα, και να εχει και λιγο αξιοπρεπη ισχυ...Δυστυχως με την παντοδυναμια της VAG, οπου ουσιαστικα καλυπτει πανω απο το 50% της αγορας κοιταω και στα μοντελα της αλλα γενικα, ακουω αρκετα θεματα και δεν ξερω αν αξιζει τον κοπο να παρω ενα αμαξι που ναι μεν οσο δουλευει θα εινα ευχαριστο, και μετα θα ζηταει λεφτα ολη την ωρα. 

Κοιταζω για μεταχειρισμενα κυριως golf mk6, leon mk2, τα μοντελα με τον ΕΑ888 κινητηρα στα 1800 κυβικα με τουρμπο και στην περιοχη των 100.000χλμ και περιπου 10ετιας (αποκλειω τα 2λιτρα καθοτι διαβαζω οτι εχουν την ταση να ειναι πιο ζημιαρικα, οποτε αν γνωριζετε κατι αλλο πειτε μου, μιας και ειναι ουσιαστικα ιδια μοτερ, απ οτι φαινεται). Το αμαξι θα αγοραστει απο το εξωτερικο και οχι απο Ελλαδα. Διαβαζω διαφορα θεματα οπως τεντωτηρες καδενας, προβλημα στην ιδια την καδενα που ξεχυλωνει καθε 100κ και θελει αλλαγη (!!!), υπερβολικη καταναλωση λαδιου απο τα ελατηρια στα πιστονια, και διαφορα αλλα ωραια. Να σημειωσω πως δε με ενδιαφερουν οι dsg εκδοσεις (μιας και, αν και τελειο σε λειτουργια, διαβαζω επισης για αρκετα θεματακια, και ξερω και κοσμο που ειχε θεματα στα διλιτρα κυριως).

Οπως καταλαβαινετε δεν ζηταω γνωμες fanboyz, αλλα αντικειμενικους ιδιοκτητες ή πρωην κατοχους. Ουτε haters ομως που απλα να κραζουν χωρις λογο.

Οποτε καθε ουσιαστικη γνωμη ευπροσδεκτη

Θενκς!

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Αν καποιος γνωριζει και λιγα περι πρωτοδευτερου σταδιου, απολυτως αξιοπιστων tuning σε αυτα τα μοτερ, ειναι απολυτως ευπροσδεκτο να πει την γνωμη του :P

Κοίταξε, ο συγκεκριμένος κινητήρας είχε βγάλει κάποια θεματα, ειδικά οι πρώτες εκδόσεις.

Τα 2λιτρα μοτέρ της περιόδου πολύ πιο αξιόπιστα, όπως και τα 1.4.

Με απέτρεψε και ο μηχανικός μου (ειδικευμενος στα vag) να πάρω το συγκεκριμένο μοτέρ σε Σκόντα yeti.

Ο 1.8 Είναι στο ιδανικό σημείο από ιποδυναμη και κυβικά αλλα δυστυχώς δεν είναι σαν τον 20vt

Εάν δεν σε πειράζει να πέσεις σε ιπποδύναμη 1.4 με 122 πολύ αξιόπιστος. (Και ο twincharger 150-160 αρκεί να προσέξεις την καδένα σε συγκεκριμένους κωδικούς)

Δημοσ.
1 ώρα πριν, imr είπε

Κοίταξε, ο συγκεκριμένος κινητήρας είχε βγάλει κάποια θεματα, ειδικά οι πρώτες εκδόσεις.

Τα 2λιτρα μοτέρ της περιόδου πολύ πιο αξιόπιστα, όπως και τα 1.4.

Με απέτρεψε και ο μηχανικός μου (ειδικευμενος στα vag) να πάρω το συγκεκριμένο μοτέρ σε Σκόντα yeti.

Ο 1.8 Είναι στο ιδανικό σημείο από ιποδυναμη και κυβικά αλλα δυστυχώς δεν είναι σαν τον 20vt

Εάν δεν σε πειράζει να πέσεις σε ιπποδύναμη 1.4 με 122 πολύ αξιόπιστος. (Και ο twincharger 150-160 αρκεί να προσέξεις την καδένα σε συγκεκριμένους κωδικούς)

γιατι σε απετρεψε? 1.8 και 2.0 ειναι πρακτικα ο ιδιος κινητηρας, και να σου πω την αληθεια διαβαζω πως το 2λιτρο ειχε περισσοτερα ''θεματα'' απο το 1.8

Δημοσ.
1 ώρα πριν, hakunamatata είπε

γιατι σε απετρεψε? 1.8 και 2.0 ειναι πρακτικα ο ιδιος κινητηρας, και να σου πω την αληθεια διαβαζω πως το 2λιτρο ειχε περισσοτερα ''θεματα'' απο το 1.8

Νομίζω αυτά που βρήκες είναι τα πιο κοινά θέματα. Και κάπου είχα δει ότι παραδόξως είχαν πιο πολλά θέματα αυτοί που μπαίνανε στα Audi για κάποιο λόγο.

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, NT1G είπε

Νομίζω αυτά που βρήκες είναι τα πιο κοινά θέματα. Και κάπου είχα δει ότι παραδόξως είχαν πιο πολλά θέματα αυτοί που μπαίνανε στα Audi για κάποιο λόγο.

Ξέρεις αν έχουν βγει αναβαθμισμένα παρτς; Γιατί αν έχουν βγάλει βελτιωμένο τεντωτηρα και καδενα, πάει να πει ότι αν κάνεις την αλλαγή δεν σε απασχολεί άλλο το θεμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, hakunamatata είπε

Ξέρεις αν έχουν βγει αναβαθμισμένα παρτς; Γιατί αν έχουν βγάλει βελτιωμένο τεντωτηρα και καδενα, πάει να πει ότι αν κάνεις την αλλαγή δεν σε απασχολεί άλλο το θεμα

Μπα όχι δεν ξέρω περισσότερα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, hakunamatata είπε

γιατι σε απετρεψε? 1.8 και 2.0 ειναι πρακτικα ο ιδιος κινητηρας, και να σου πω την αληθεια διαβαζω πως το 2λιτρο ειχε περισσοτερα ''θεματα'' απο το 1.8

Κυρίως λόγω καδένας και λαδιού. (Τον 1.8 που φόραγε το yeti συγκεκριμένα.) Όπως θα δεις υπάρχουν αρκετές διαφορετικές εκδοχές με τις τελευταίες να έχουν λύσει τα προβλήματα 

https://www.motorreviewer.com/engine.php?engine_id=118

Επεξ/σία από imr
Δημοσ.
9 ώρες πριν, imr είπε

Κυρίως λόγω καδένας και λαδιού. (Τον 1.8 που φόραγε το yeti συγκεκριμένα.) Όπως θα δεις υπάρχουν αρκετές διαφορετικές εκδοχές με τις τελευταίες να έχουν λύσει τα προβλήματα 

https://www.motorreviewer.com/engine.php?engine_id=118

οποτε κοιταω για τον εα888 3ης γενιας μονο? απο το 2011 περασε σε ολα τα μοντελα η εγινε σταδιακα η προσαρμογη?

Δημοσ.
2 ώρες πριν, hakunamatata είπε

οποτε κοιταω για τον εα888 3ης γενιας μονο? απο το 2011 περασε σε ολα τα μοντελα η εγινε σταδιακα η προσαρμογη?

 

Δεν ξέρω λεπτομέρειες πως τους ξεχωριζεις

Φαντάζομαι θα υπάρχουν κωδικοί που θα είναι πιο αξιόπιστοι και πιθανότατα υπάρχει βελτιωμένος κωδικός για την καδενα

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...