sonikk Δημοσ. 19 Αυγούστου Δημοσ. 19 Αυγούστου Ξέρει κάποιος ποια θεωρείται η φθηνότερη και η πιο τιμια εταιρεία leasing; Τίμια εννοώ να μην σου κάνουν πρόβλημα αν σου βρουν μια γρατσουνιτσα στον προφυλακτήρα όταν επιστρέψεις το αμάξι και σου ζητούν ένα χιλιάρικο. Αυτό το διάβασα από ένα σχόλιο που είχε κάνει κάποιος για την spotawheel.
basilis_k6 Δημοσ. 19 Αυγούστου Δημοσ. 19 Αυγούστου Στις 11/8/2025 στις 3:38 ΜΜ, EuphangeL είπε Μοντέλο Mercedes-Benz, τιμή αγοράς €56,500. Θέλω να μου πεις (γιατί πρέπει να συμφωνούμε σε αυτά), το κόστος για Μικτή ασφάλεια με κλοπή (περιοχή κέντρο Αθήνας), απαλλαγή €450 Όλα τα service (προγραμματισμένα και μη) πάντα σε επίσημο / εξουσιοδοτημένο κέντρο Αλλαγή ελαστικών κάθε 40,000 χιλιόμετρα Τιμή πώλησης ως μεταχειρισμένο στην περίοδο 5 χρόνων / 75,000 χιλιόμετρα Συμφωνείς οτι το κόστος για 1. 2. και 3. είναι ± €7200 και το 4. είναι ± €38000; εδω χανεις 25κ σε 5 χρονια 1 ώρα πριν, EuphangeL είπε Ναι, και η διαφορά που αναφέρω (€25k όφελος) είναι υπολογισμένη οχι με απλή προκαταβολή, αλλά "βαρβάτη" των €15k. ~€48k πραγματικό, τελικό κόστος απόκτησης και χρήσης στα 5 χρόνια συν ~€27k για να αγοράσεις καινούριο vs ~€34k πραγματικό, τελικό κόστος χρήσης στα 5 χρόνια συν ~€15k προκαταβολή για τη νέα σύμβαση εδω 48κ πως??
Barbattilas Δημοσ. 20 Αυγούστου Δημοσ. 20 Αυγούστου Σπάνια η σχεδόν ποτέ δεν συμφέρει το leasing σε ιδιώτη εκτός κι αν κάποιος έχει συμφωνήσει με τον εαυτό του ότι κάθε 3-4 χρόνια θέλει να αγοράζει ολοκαίνουργιο αμάξι γιατί βαριέται το παλιό και δεν τον το έχει, δεν θέλει να ασχολείται με παζάρια και ανταλλαγές, μεταπωλήσεις. Διαφορετικά κάθε 3-4 χρόνια πληρώνεις περισσότερα από όσα κοστίζει ένα αυτοκίνητο και δεν σου μενει τίποτε από μεταπωλητικη αξία μόνο η "ασφάλεια" του ότι δεν πληρώνεις για μηχανικές βλάβες, λάστιχα, και για λοιπά απρόοπτα σου έχουν αμάξι αντικατάστασης. Ωστόσο αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα το κόστος είναι μεγαλύτερο 1
EuphangeL Δημοσ. 20 Αυγούστου Δημοσ. 20 Αυγούστου (επεξεργασμένο) Στις 19/8/2025 στις 2:12 ΠΜ, basilis_k6 είπε εδω χανεις 25κ σε 5 χρονια Δεν είπα πουθενά οτι υπάρχει χασούρα 25κ σε 5 χρόνια Στις 19/8/2025 στις 2:12 ΠΜ, basilis_k6 είπε εδω 48κ πως?? Το τελικό κόστος απόκτησης και χρήσης στα 5 χρόνια είναι €48k -> (€56,500 + €7,000) - ~€15,000 από τις φοροελαφρύνσεις Συνεπώς, το πραγματικό κόστος απόκτησης και χρήσης στα 5 χρόνια είναι €48k συν ~€27k για να αγοράσεις καινούριο -> €75k vs Το τελικό κόστος χρήσης στα 5 χρόνια είναι €35k -> ~€48,000 (προκ. + μισθώματα) - ~€13,000 από τις φοροελαφρύνσεις Συνεπώς, το πραγματικό κόστος χρήσης στα 5 χρόνια είναι €35k συν ~€15k (προκ.) για να μισθώσεις καινούριο -> €50k Η διαφορά στην τσέπη τον 5ο χρόνο και 1 μέρα είναι ~€25k, χωρίς να μπει στον υπολογισμό το κέρδος που σου επιστρέφει το αρχικό κεφάλαιο που τελικά δεν έδωσες να αυγατίσει κάποιος άλλος, αλλά εσύ. Το λάθος που κάνουν οι περισσότεροι είναι οτι σκέφτονται: με την αγορά χάλασες €48k αλλά σου μένει το αμάξι και το πουλάς (€38,000 πώληση -> €29,640 καθαρό κέρδος), ενώ με το leasing χάλασες €35k (κοντά στο 80% του κόστους του να το αγόραζες σκέφτονται κάποιοι!) και δεν σου έμεινε και το αμάξι, αγνοώντας το σοβαρότατο κεφάλαιο που θα δώσεις για να πάρεις καινούριο, αφού το πουλήσεις και χάσεις και από το depreciation - εκτός αν σκοπεύεις να μείνεις χωρίς αυτοκίνητο. Επεξ/σία 21 Αυγούστου από EuphangeL 1
haHa Δημοσ. 22 Αυγούστου Δημοσ. 22 Αυγούστου Ειναι λαθος οι υπολογισμοι σου, γιατι υπολογιζεις 2 φορες αγορα αυτοκινητου ενω δεν υπολογιζεις 2 μισθωματα(παρα μονο την προκαταβολή). Για να είναι σωστη η συγκριση, κανε υπολογισμους για αυστηρα 5 χρόνια χρήση (αρα αγορα και πώληση στα 5 χρονια vs μισθωματα στα 5 χρόνια) ή αν θέλεις να μείνεις με το αυτοκίνητο, κανε υπολογισμους με 5 χρόνια χρήση (αρα αγορα χωρις πώληση στα 5 χρονια vs μισθωματα στα 5 χρόνια και αγορα του leasing στα 5 χρονια)
sonikk Δημοσ. 22 Αυγούστου Δημοσ. 22 Αυγούστου 6 ώρες πριν, haHa είπε Ειναι λαθος οι υπολογισμοι σου, γιατι υπολογιζεις 2 φορες αγορα αυτοκινητου ενω δεν υπολογιζεις 2 μισθωματα(παρα μονο την προκαταβολή). Για να είναι σωστη η συγκριση, κανε υπολογισμους για αυστηρα 5 χρόνια χρήση (αρα αγορα και πώληση στα 5 χρονια vs μισθωματα στα 5 χρόνια) ή αν θέλεις να μείνεις με το αυτοκίνητο, κανε υπολογισμους με 5 χρόνια χρήση (αρα αγορα χωρις πώληση στα 5 χρονια vs μισθωματα στα 5 χρόνια και αγορα του leasing στα 5 χρονια) Συγνώμη που επεμβαίνω αλλά δεν νομίζω οι εταιρίες leading να χάνουν. Πάντα στο τέλος βγαίνει μεγαλύτερο το κόστος με leasing είτε με εξαγορά είτε χωρις από αγορά εξαρχής. Ουσιαστικά το leasing είναι μια.κρφη ενοικίασης. Αν για παράδειγμα νοικιαζαμε ένα σπίτι για τριάντα χρόνια θα έβγαινε το κόστος πολύ παραπάνω από το να το αγοράσουμε. 2
malakudi Δημοσ. 22 Αυγούστου Δημοσ. 22 Αυγούστου Τα leasing στην Ελλάδα είναι κλοπή. Δείτε τιμές leasing που δίνει η VW στη Γερμανία, εκεί ναι μπορεί ένας ιδιώτης να επιλέγει leasing και να αλλάζει το αυτοκίνητο κάθε 4 χρόνια. Εδώ όχι. Ενδεικτικά, VW ID7 αξίας 54000 ευρώ, για 4 χρόνια με 25000 km το χρόνο, χωρίς προκαταβολή, 669 ευρώ το μήνα. Δηλαδή θα πληρώσεις 32000 ευρώ σε βάθος 4 ετών. 1
EuphangeL Δημοσ. 22 Αυγούστου Δημοσ. 22 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 13 ώρες πριν, haHa είπε Ειναι λαθος οι υπολογισμοι σου, γιατι υπολογιζεις 2 φορες αγορα αυτοκινητου ενω δεν υπολογιζεις 2 μισθωματα(παρα μονο την προκαταβολή). Ξανασκέψου το. Υπολογίζω ακριβώς τι έχει βγει από την τσέπη τον 5ο χρόνο + 1 μέρα. Αν υπολογίσω 2 μισθώματα (2 5ετίες δηλαδή εννοείς) θα πρέπει να υπολογίσω ακριβώς τι βγαίνει από την τσέπη τον 10ο χρόνο + 1 μέρα (a.k.a. 3η φορά αγορά αυτοκινήτου). Μόνο στην περίπτωση που αποφασίσεις να μείνεις χωρίς αυτοκίνητο από τότε και στο εξής, η σύγκριση θα γινόταν χωρίς την αγορά καινούριου και χωρίς την προκαταβολή στο leasing. Τότε ναι, η αγορά συμφέρει έναντι του leasing. Για κάποιο περίεργο λόγο στην Ελλάδα, υπολογίζετε τα χρήματα σαν μονάδες, και όχι σαν αξία. Επεξ/σία 22 Αυγούστου από EuphangeL
kostasbm Δημοσ. 22 Αυγούστου Δημοσ. 22 Αυγούστου leasing η δάνειο απο τράπεζα για αυτοκίνητο...σιγουρα δανειο γιατί αποπληρώνεις κάτι που θα σου μεινει δικό σου με το leasing θα πληρώσεις το δάνειο (δάνειο είναι στην ουσία με πολύ υψηλό τόκο) και στο τέλος δεν έχεις δικό σου αυτοκίνητο και μη ξεγελιόμαστε με τα σερβίς και άλλες παροχές γιατί τις έχεις ήδη πληρώσει στο μηνιάτικο.....γιαυτο και απευθύνεται σε επιχειρήσεις-επιχειρηματιες με τα ανάλογα έσοδα και απαλλαγές 2
haHa Δημοσ. 22 Αυγούστου Δημοσ. 22 Αυγούστου 2 ώρες πριν, EuphangeL είπε Ξανασκέψου το. Υπολογίζω ακριβώς τι έχει βγει από την τσέπη τον 5ο χρόνο + 1 μέρα. Αν υπολογίσω 2 μισθώματα (2 5ετίες δηλαδή εννοείς) θα πρέπει να υπολογίσω ακριβώς τι βγαίνει από την τσέπη τον 10ο χρόνο + 1 μέρα (a.k.a. 3η φορά αγορά αυτοκινήτου). Μόνο στην περίπτωση που αποφασίσεις να μείνεις χωρίς αυτοκίνητο από τότε και στο εξής, η σύγκριση θα γινόταν χωρίς την αγορά καινούριου και χωρίς την προκαταβολή στο leasing. Τότε ναι, η αγορά συμφέρει έναντι του leasing. Για κάποιο περίεργο λόγο στην Ελλάδα, υπολογίζετε τα χρήματα σαν μονάδες, και όχι σαν αξία. Το εχω σκεφτεί. Εσυ για καποιο λογο θεωρεις οτι βαζοντας ενα μεσαζοντα θα εχεις κερδος, θα έπρεπε να σε βαζει σε σκεψεις. Μπορεις αν θελεις να κανεις ξανα τους υπολογισμους για: Α) 5 χρονια(και οχι 5 χρόνια και 1 ημερα) Β) 5 χρόνια και 1 ημέρα αλλα με αγορα του leasing αυτοκινητου και αντίστοιχα κρατωντας αυτο που αγορασες μετρητοις Οταν υπολογισεις αυτα, τοτε θα είναι πιο ευκολο να δεις γιατι ειναι λαθος το σκεπτικό όπου υπολογιζεις φουλ αγορα 2ου αυτοκινητου για να βγει πλεονεκτικο το leasing. Ή για να το δουμε και πιο απλα, αν στην περίπτωση της αγορας 2ου αυτοκινήτου, την εκανες με δανειο, τοτε δια μαγειας στους υπολογισμους σου στα 5 χρονια και 1 ημερα θα ειχες μικρότερο κοστος. Δεν θα ηταν ομως αντιπροσωπευτικο. 1
d4mage Δημοσ. 22 Αυγούστου Δημοσ. 22 Αυγούστου (επεξεργασμένο) To leasing συμφέρει στις σωστές οργανωμένες χώρες με ανθρώπινα δικαιώματα. Εκεί κερδίζουν όλοι και το ίδιο το κράτος με νέους στόλους αυτοκινήτων με χαμηλούς ρύπους, συστήματα ασφαλείας και η εκάστοτε εταιρεία leasing άλλα και ο τελικός καταναλωτής που αποφασίζει να ξεκινήσει μια μίσθωση. Όταν υπάρχει ποιότητα ζωής, σωστή αναλογία φορολογίας και όρια "στο έτσι θέλω του καθενός" αυτό αρχίζει να έχει μια ουσία. Εκεί ο άλλος πάει το παίρνει κάνει τη δουλειά του, τα ταξίδια του και μετά το αλλάζει. Ελβετία, Σουηδία, Δανία, Αγγλία, Νορβηγία, Λουξεμβούργο έχουν αυτοκίνητα με leasing. Δεν τους ενδιαφέρει να επενδύσουν σε ακριβό αυτοκίνητο, πάνε πληρώνουν το ποσό που ζητάνε, βάζουν το κλειδί και ξεκινάνε. Έχουν σκάσει κατά καιρούς άτομα στον εργασιακό μου χώρο και όταν πιάναμε κουβέντα για το αυτοκίνητα μου λέγανε "δεν είναι δικό μου, σιγά μην πλήρωνα να αγοράσω αυτό το αυτοκίνητο". Στην Ελλάδα πρόσφατα ένας κύριος είχε leasing ένα T-Roc και το άφησε διότι ανέβηκε τρελά, πλήρωνε κάπου στα 280,00€ και τώρα έχει πάει 400,00€+ με ΦΠΑ, του ζητούσαν ένα μεγάλο ποσό για να το κρατήσει και πήγε και το πήρε καινούργιο. Προφανώς και δεν συμφέρει το leasing άλλα αυτό δεν σημαίνει πως συμφέρει να δώσεις 20,000€ για ένα χειροκίνητο 1.2 Corsa, ούτε και 45,000€ για ένα Q3 μπροστινής κίνησης που στην ουσία μιλάμε για ένα υπερυψωμένο Α3 που στην άμμο και στο χιόνι θα κολλήσει. Δυστυχώς στην Ελλάδα δεν είμαστε για πολλά και αναφέρομαι στο σύνολο, διότι έχουμε γεμίσει yaris cross τα οποία 9/10 θα τα κρατήσουν σχεδόν μια ζωή. Επεξ/σία 24 Αυγούστου από d4mage 1
EuphangeL Δημοσ. 23 Αυγούστου Δημοσ. 23 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 22 ώρες πριν, haHa είπε Το εχω σκεφτεί. Εσυ για καποιο λογο θεωρεις οτι βαζοντας ενα μεσαζοντα θα εχεις κερδος, θα έπρεπε να σε βαζει σε σκεψεις. Δεν έχεις κέρδος επειδή βάζεις μεσάζοντα. Έχεις κέρδος επειδή μετακυλίεις το κόστος χρηματοδότησης και του depreciation σε άλλον. Ταυτόχρονα, τα κόστη αυτά (χωρίς να είναι απευθείας δικά σου) περνάνε ως έξοδα για σένα. Ο μεσάζοντας μετακυλίει και αυτός τα κόστη του (+ το κέρδος του) σε 2. Στον μισθωτή και τον τελικό αγοραστή (του μεταχειρισμένου). Μάντεψε ποιος βγαίνει χαμένος. 22 ώρες πριν, haHa είπε Μπορεις αν θελεις να κανεις ξανα τους υπολογισμους για: Α) 5 χρονια(και οχι 5 χρόνια και 1 ημερα) Β) 5 χρόνια και 1 ημέρα αλλα με αγορα του leasing αυτοκινητου και αντίστοιχα κρατωντας αυτο που αγορασες μετρητοις Από αυτό που ρωτάς φαίνεται οτι πάλι δεν έχεις καταλάβει, αλλά ok: Α) Δεν αλλάζει τίποτα στους υπολογισμούς το 5 χρόνια vs 5 χρόνια και 1 μέρα. Αν έχεις πουλήσει το αγορασμένο σου αμάξι και χρησιμοποιήσεις το κέρδος για τους υπολογισμούς χωρίς να υπολογίσεις την αγορά καινούριου, έχεις μείνει χωρίς αυτοκίνητο, που όπως είπα πολλές φορές, αν σκοπεύεις αυτό να είναι το τελευταίο σου αμάξι, συμφέρει η αγορά (θα κάνω και εγώ το ίδιο με το τελευταίο μου αμάξι). Β) Αυτό είναι ένα εντελώς άλλο σενάριο, αν κάνεις λίγα χιλιόμετρα / σκοπεύεις να κρατήσεις το αυτοκίνητο για μια ζωή (πόσο δηλαδή; 10; 15 χρόνια;). For fun πάντως, αν κάνεις τους υπολογισμούς σε premium μοντέλα / τιμές (όπως αυτές που συζητάμε) και υπολογίσεις αγορά -> 10 χρόνια -> πώληση -> αγορά καινούριου vs 2 leasing 5ετίας, πάλι συμφέρει το leasing (με λιγότερη διαφορά, ~€13k) που στην προκειμένη-του leasing-έχεις καινούριο αμάξι στην 5ετία. Η διαφορά αντιστρέφεται σε πιο φθηνά μοντέλα / τιμές και είσαι €5-10k κερδισμένος στην περίπτωση αγοράς, αλλά πάλι στην περίπτωση του leasing, θα είχες καινούριο αμάξι στην 5ετία 22 ώρες πριν, haHa είπε Οταν υπολογισεις αυτα, τοτε θα είναι πιο ευκολο να δεις γιατι ειναι λαθος το σκεπτικό όπου υπολογιζεις φουλ αγορα 2ου αυτοκινητου για να βγει πλεονεκτικο το leasing. Ή για να το δουμε και πιο απλα, αν στην περίπτωση της αγορας 2ου αυτοκινήτου, την εκανες με δανειο, τοτε δια μαγειας στους υπολογισμους σου στα 5 χρονια και 1 ημερα θα ειχες μικρότερο κοστος. Δεν θα ηταν ομως αντιπροσωπευτικο. Αυτό είναι πάλι κάτι άλλο, από τους 3 τρόπους απόκτησης (αγορά - leasing - χρηματοδότηση) η λιγότερο συμφέρουσα. Για τον απλούστατο λόγο οτι η περίπτωση χρηματοδότησης (ή χρηματοδοτικής μίσθωσης) δεν έχει το ίδιο tax shield λογιστικά. Εαν είχε, θα ήταν ο 2ος καλύτερος τρόπος, μετά το leasing. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιον άλλο τρόπο για να στο δώσω να καταλάβεις. Είναι κάτι που πολύς κόσμος δεν καταλαβαίνει πάντως. Επεξ/σία 23 Αυγούστου από EuphangeL
haHa Δημοσ. 23 Αυγούστου Δημοσ. 23 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, EuphangeL είπε Δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιον άλλο τρόπο για να στο δώσω να καταλάβεις. Είναι κάτι που πολύς κόσμος δεν καταλαβαίνει πάντως. Μια χαρα εχω καταλαβει το λαθος υπολογισμο που κανεις. Στο 5 χρονια και 1 ημερα υπολογισμο που κανεις, δεν υπολογιζεις οτι στην περίπτωση αγορας εχεις δωσει μπροστα ενα κεφαλαιο καο αυτο εχει αξια(και μπορεις αν θελεις να το πουλησεις), ενω στο leasing έχεις υποχρεωσεις. Βασικα πράγματα. Για να το πουμε κι αλλιως: Κανε υπολογισμο οχι για τ χρόνια και 1 ημερα, αλλα για μονο 1 ημερα. Παλι θα βγει και καλα φθηνοτερο το leasing. Δεν είναι αυτη η πραγματικοτητα ομως. Τελος, για να δεις παλι το λαθος σου, κανε τον παρακάτω υπολογισμο(που θα αποφυγεις να κανεις) : Εστω οτι σκοπευεις να οδηγεις 20 χρονια ακομα και θελεις να αλλαζεις αυτοκινητα ανα 5 χρονια. Μπορεις να κανεις υπολογισμο για: α) αγορα και πωληση ανα 5 χρονια και πωληση του τελευταιου χωρις αγορα αλλου Β) leasing ανα 5 χρονια χωιρς νεο leasing στο τελος των 20 χρονων 11 λεπτά πριν, EuphangeL είπε Δεν έχεις κέρδος επειδή βάζεις μεσάζοντα. Έχεις κέρδος επειδή μετακυλίεις το κόστος χρηματοδότησης και του depreciation σε άλλον. . Καμια επιχείρηση δεν θα σε χρηματοδοτησει και δεν θα δεχθει το depreciation χωρις το ανάλογο τιμημα. Απο το μήνυμά σου φαινεται οτι νομιζεις οτι οι εταιρείες leasing το κανουν για την ψυχη της μανας τους. Οχι βέβαια, το κανουν γιατι κερδιζουν αισθητα απο τον ιδιωτη. Επεξ/σία 23 Αυγούστου από haHa
EuphangeL Δημοσ. 23 Αυγούστου Δημοσ. 23 Αυγούστου Στις 22/8/2025 στις 6:55 ΠΜ, sonikk είπε Ουσιαστικά το leasing είναι μια.κρφη ενοικίασης. Αν για παράδειγμα νοικιαζαμε ένα σπίτι για τριάντα χρόνια θα έβγαινε το κόστος πολύ παραπάνω από το να το αγοράσουμε. Αυτό είναι μια επίσης κλασσική μορφή παρανόησης: Εαν τα σπίτια είχαν deprecation και προσδόκιμο ζωής όμοιο με τα αυτοκίνητα, προφανέστατα θα ήταν πιο συμφέρον να τα νοικιάζεις. 10 λεπτά πριν, haHa είπε εχεις δωσει μπροστα ενα κεφαλαιο καο αυτο εχει αξια(και μπορεις αν θελεις να το πουλησεις) Έχει αξία το οτι έχεις δώσει μπροστά κεφάλαιο; Ok, I rest my case 🤷♂️ 10 λεπτά πριν, haHa είπε δεν υπολογιζεις οτι στην περίπτωση αγορας εχεις δωσει μπροστα ενα κεφαλαιο καο αυτο εχει αξια(και μπορεις αν θελεις να το πουλησεις), ενω στο leasing έχεις υποχρεωσεις. Βασικα πράγματα. Μμμάλιστα, τώρα μιλάς σωστά, επιτέλους. 'Αρα η αξία του να μην έχεις υποχρεώσεις έχει τιμή όση η διαφορά μεταξύ μετρητοίς και προκαταβολής για το premium SUV που συζητάμε, στη προκειμένη-δικιά μας άσκηση: €41,500 Πρόσεξε, πληρώνεις €41,500 για το να μην έχεις υποχρεώσεις, όχι για το αυτοκίνητο. Σορρυ, αλλά έχω πολύ πιο παραγωγικά πράγματα διαθέσιμα για αυτά τα €41,500.
teodor_ch Δημοσ. 23 Αυγούστου Δημοσ. 23 Αυγούστου Αναφορά σε κείμενο Το μηνιαίο μίσθωμα είναι σταθερό 582ευρώ/μήνα και αφορά σε 48μηνη μίσθωση με 15.000 χλμ/έτος με προκαταβολή 9.300€. Leasing HYUNDAI IONIQ 5 PREMIUM 58 KWH 170PS - από την xenakislease.gr Πάμε λίγο (χωρίς να έχω υπολογίσει φορολογικά κέρδη) 9.300 προκαταβολή + 48*582 = €37.236 Αγορά καινούργιου σήμερα €36.500 + 4*800 (μεικτή ασφάλεια) + 0 τέλη + μία αλλαγή λάστιχα €1000 + 2 σερβις των 250 = €41.200 Με φουλ εγγύηση στα 4 χρόνια με ~60.000χλμ μαξ δεν θα το πουλήσεις €20.000? Οπότε στη μία έδωσες €37.236 και δεν έχεις αμάξι. Στην άλλη έδωσες €4.000 παραπάνω και έχεις αμάξι που το πουλάς τουλάχιστον €20.000. Άρα έχει κοστίσει €16.000 λιγότερα η αγορά αντί το leasing. Πές ότι θές να αλλάξεις σε καινούργιο (το θεωρώ λάθος στην 4ετία αλλά πάμε παρακάτω) Στο leasing για να πάς στο επόμενο θα έχεις δώσει €37.200+ €9300 προκ. +1η δόση = €47.000 Με αγορά €41.200 - €20.000 + €41.200 = €62.400 Αλλά για τα επόμενα 4 χρόνια στο leasing €74.354 Με την αγορά €67.100 (και σου μένει αμάξι €20.000 τουλάχιστον). Διαφορά €27.254 πιο πολλά στο leasing. Δεν έχω υπολογίσει φορολογικά κέρδη (δεν ξέρω τί υπάρχει στον ιδιώτη), και βάζω το ηλίθιο σενάριο αγορά καινούργιου και πώληση στα 4 έτη που εκεί έχεις χάσει τα περισσότερα. Έβαλα και απομείωση αξίας στο μισό στα 4 χρόνια που δεν συμβαίνει με κανένα όχημα. Φορολογικά πρέπει να κερδίζεις πολλά για να σε συμφέρει. Με πληθωρισμό στο θεό και επιτόκια στο 0.1% εντός Ελλάδας (γιατί έξω είχε μέχρι και 4-5%) συμφέρει ακόμα περισσότερο η αγορά καινούργιου. Θα είναι ανεβασμένη και η τιμή πώλησης του ως μεταχειρισμένο. 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα