Προς το περιεχόμενο

Συμφέρει το leasing για ιδιώτη;


fragma

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 hours ago, theopan said:

Παρέθεσα ακόμα και συγκεκριμένα νούμερα σε πραγματικό παράδειγμα κολλητού μου για leasing του 2019 παραπάνω. Παρέλειψα να πω ότι για επέκταση της μίσθωσης για 1 ακόμα χρόνο του ζήτησαν +150€ στο μίσθωμα! Από Leaseplan αυτά. Αν βρήκες εσύ την εταιρία που συμφέρει συγχαρητήρια. Και κάντε ό,τι θέλετε ο καθένας τέλος πάντων. Αλλά μην λέμε και ότι συμφέρει και ιδιώτη τώρα και παίρνουμε στο λαιμό μας αδαείς.

Άρα το παράδειγμα του κολλητού σου με συγκεκριμένα νούμερα, συγγνώμη συγκεκριμένα, πρέπει να "μετράει" περισσότερο από το δικό μου παράδειγμα με συγκεκριμένα νούμερα;

Πιο πάνω έκανες γενικεύσεις με το παράδειγμα του κολλητού σου λέγοντας ότι δεν υπάρχει συγκεκριμένη και προσυμφωνημένη τιμή εξαγοράς, ότι "δεν έκανα συμφέρον "deal"" και γενικά ήσουν απόλυτος ότι σε καμία περίπτωση δε συμφέρει και θα μου δώσουν την τιμή του car.gr και δεν ξέρω τι. Ψάξε πρώτα τι υπάρχει και μετά κάνε γενικεύσεις σε τόσο απόλυτο βαθμό.

Ακόμα και τώρα μου λες ότι "εμείς" (ποιοι δηλαδή;) παίρνουμε κόσμο στο λαιμό μας , κυρίως "αδαείς" (καλά που είσαι και εσύ ο μη αδαής να τους προστατεύσεις δηλαδή), λες και οποιοσδήποτε δεν θα κοιτάξει την προσφορά που θα πάρει συγκεκριμένα, συγγνώμη συγκεκριμένα, αλλά θα πάρει μια απόφαση από το τι λέω εγώ ή εσύ εδώ μέσα. Ακόμα και για τα πολύ συγκεκριμένα πράγματα που λέω μου λες με κάποιο βαθμό ειρωνείας, ότι καλά αφού εγώ βρήκα την εταιρία που συμφέρει "συγχαρητήρια". Λες και η κάθε εταιρία αυτού του είδους, είδε σε εμένα τη μεγάλη ευκαιρία και θα αλλάξει τους όρους επειδή βρήκε τον φραγκάτο που θα πάρει 30 αυτοκίνητα πολυτελείας.

Και για να το κλείσω από την πλευρά μου, δεν είπα τι να κάνει κανένας, ούτε αν τον συμφέρει ή όχι. Αλλά όταν υπάρχει κάτι στην αγορά (στην Ελλάδα αλλά και διεθνώς) κάποια ανάγκη καλύπτει , με κάποιο κόστος βέβαια. Το αν το χρειάζομαι, εγώ , εσύ , ο δίπλα είναι άλλη κουβέντα. Και το ότι βόλεψε εμένα ή δεν βόλεψε το φίλο σου δε σημαίνει απαραίτητα ότι θα κάνει το ίδιο με οποιονδήποτε άλλον. Ή κυρίως αν δεν αντιλήφθηκε τους όρους που υπέγραφε, αφού μου λες δεν είχε συγκεκριμένη τιμή αγοράς μετά την 4ετία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 159
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 hours ago, theopan said:

Επίσης όλοι σας οι επαγγελματίες που λέτε ότι περνάτε ολόκληρο το μίσθωμα ως έξοδο έχετε υπόψη σας ότι είναι "ρισκαδόρικο" αυτό. Πρέπει να μπορείτε να αποδείξετε ότι το αυτοκίνητο χρησιμοποιείται κατά 100% για τις ανάγκες της επιχείρησής σας πράγμα το οποίο -προφανώς- δεν συμβαίνει ή δεν μπορείτε να το αποδείξετε. Οπότε κανονικά πρέπει να γίνει φορολογική αναμόρφωση και μάλιστα με "αόριστο" (πλέον γιατί το συγκεκριμένο 70-30% που ίσχυε παλιά καταργήθηκε από όσο ξέρω) πλην όμως υψηλό ποσοστό...

Αυτό που γράφεις δεν ξέρω αν ισχύει, ο λογιστής μου τουλάχιστον δεν μου το είπε, που είναι ψείρας και μου έχει "κόψει" πολύ πιο ανώδυνα πράγματα. Και κλείνω ήδη τον 2ο χρόνο μίσθωσης. περνώ κανονικά όλο το μίσθωμα ως έξοδο, έχω κάνει φορολ. δηλώσεις, κλπ.

Κι έπειτα κατ' αναλογία (εκτός αν ισχύουν άλλοι κανόνες), τόσες εταιρείες που δίνουν ΙΧ σε στελέχη τους και τα χρησιμοποιούν συνέχεια και παντού, δεν θα αντιμετώπιζαν παρόμοιο πρόβλημα με το είδος χρήσης;

Επεξ/σία από tasanton
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 hours ago, panostza said:

Η σιγουριά θα σε φάει. Τιμή εξαγοράς ακριβής περιλαμβάνεται στη σύμβαση. Όχι ότι θυμηθεί να ζητήσει η εταιρεία.

Βασικά η προσυμφωνημένη τιμή εξαγοράς μετά το τέλος της σύμβασης είναι κάτι προαιρετικό, δεν περιλαμβάνεται πάντα, και το πιο σύνηθες είναι η σύμβαση να μην περιλαμβάνει κάτι τέτοιο.

Κατά τα άλλα είναι εντελώς άκυρο αυτό που κάνουν κάποιοι (όχι εσύ), δλδ που συγκρίνουν το πόσο πουλάνε οι εταιρείες leasing τα μεταχειρισμένα τους σήμερα με το πόσο είχαν όταν ήταν καινούργια βγάζοντας το συμπέρασμα ότι το leasing δεν συμφέρει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κουράστηκα και βαριέμαι να αναλύω (αυτονόητα και γνωστά θέματα). Αν σας ενδιαφέρει διαβάστε το άρθρο  εδώ και θα λυθούν πολλές απορίες και μάλλον θα προβληματιστείτε :  https://www.gocar.gr/news/feed/39360,Leasing_aytokinhtoy_Symferei_gia_atomikh.html
Επισημαίνω ξανά ότι βγήκαμε offtopic. Για ιδιώτη ο οποίος δεν μπορεί να κάνει τίποτα από τα παραπάνω η απάντηση είναι μάλλον προφανής.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια χαρά τα λέει το άρθρο που αναφέρεις (και μάλιστα για την περίπτωση της λειτουργικής μίσθωσης που σημαίνει όχι εξαγορά).

Το ίδιο άρθρο παραπέμπει σε άλλο που ενδιαφέρει τους ιδιώτες:
https://www.gocar.gr/news/feed/37986,Leasing_Ti_kerdizei_enas_idiwths_apo_th_.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανένα οικονομικό όφελος δεν υπάρχει για ιδιώτη πέρα μόνο για αυτόν που μπορεί να περάσει τη δαπάνη του μηνιαίου μισθώματος στα έξοδά της επιχείρησης του. Με ένα χαρτί και μολύβι είναι πολύ εύκολο να το διαπιστώσει κανείς. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 27/4/2024 στις 10:21 ΠΜ, panostza είπε

 

 

Στον @vasilllisαν ρωτούσες εμένα. €4300 προκαταβολή περίπου και €399,28 μηνιαία δόση (όλα μέσα και ΦΠΑ). Τουτέστιν €23χιλ στην 4ετία. Μετά το πέρας της 4ετίας επιλογή για επέκταση 2 ετών ή αγορά με προκαθορισμένη τιμή . Δεν έχω πρόχειρη την σύμβαση αλλά θυμάμαι περί τα €23-24χιλ. Στο σύνολο δλδ €47-48χιλ όπως είπα για αυτοκίνητο €37χιλ.

Τι να πω.Ετσι όπως τα λες ,με χαρτί και μολύβι δεν βλέπω να υπάρχει μεγάλη οικονομική διαφορά.

Αυτό που ανάρτησα πάντως από την hertz, έχει 415 τον μήνα και 10000 προκαταβολή για το ίδιας αξίας αυτοκίνητο(είχα κάνει λάθος και δεν είχα υπολογίσει ΦΠΑ στην προκαταβολή).

Αυτό που καταλαβαίνω είναι οι εταιρίες leasing ουσιαστικά είναι εταιρειες χρηματοδότησης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, vasilllis said:

Τι να πω.Ετσι όπως τα λες ,με χαρτί και μολύβι δεν βλέπω να υπάρχει μεγάλη οικονομική διαφορά.

Αυτό που ανάρτησα πάντως από την hertz, έχει 415 τον μήνα και 10000 προκαταβολή για το ίδιας αξίας αυτοκίνητο(είχα κάνει λάθος και δεν είχα υπολογίσει ΦΠΑ στην προκαταβολή).

Αυτό που καταλαβαίνω είναι οι εταιρίες leasing ουσιαστικά είναι εταιρειες χρηματοδότησης.

Ουσιαστικά ναι εταιρείες χρηματοδότησης είναι. Οι μεγάλες είναι θυγατρικές τραπεζών.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να μην το κουράζετε πολύ, τα 9 στα 10 "leasing" που γίνονται τα τελευταία χρόνια -και μάλλον όλα όσα διαφημίζονται σε διάφορες καταχωρήσεις σε fb κλπ.- είναι "λειτουργικές μισθώσεις". Χωρίς επίσημη (ή συμφέρουσα) δυνατότητα εξαγοράς κλπ. Οι "χρηματοδοτικές" έχουν εκλείψει σχεδόν τελείως γιατί δύσκολα περνάει πια τον -πολύ- αυστηρότερο πιστωτικό έλεγχο που απαιτούν αυτές ένας ελ. επαγγελματίας (ή ιδιώτης-φυσικό πρόσωπο).

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 26/04/2024 at 09:41, tasanton said:

Κοίτα, η μεταξύ μας υπο-συζήτηση έγινε γιατί πιο πάνω έγραψες, λίγο απόλυτα, ότι το leasing γενικώς δεν συμφέρει. Προσπάθησα να σου πω ότι - υπό προϋποθέσεις - μια χαρά λειτουργεί. Ποιες είναι αυτές: α) να σου μειώνει αρκετά το φόρο και β) να έχεις τη φιλοσοφία ότι δεν θες δικό σου ΙΧ και ότι κάνεις χρήσης της υπηρεσίας.

Στη δική μου περίπτωση φαίνεται να λειτουργεί έτσι. Το ΙΧ που είχα κάποτε μου το έκλεψαν και με τα λεφτά της ασφάλειας αναγκαστικά πήρα ένα αντίστοιχο μεταχειρισμένο. Κι επειδή τα έξοδα συντήρησης ανέβηκαν, αποφάσισα ότι δεν θέλω να "ξαναπαρκάρω" 25Κ στο δρόμο. Πούλησα το μεταχειρισμένο και μπήκα στη λογική του Leasing και μάλιστα χωρίς καν προκαταβολή. Όσο τα δεδομένα μου το επιτρέπουν, μια χαρά το βλέπω.

Για την εξαγορά εξακολουθώ να διαφωνώ. Αν π.χ. είναι να πληρώσω 10Κ για να το πουλήσω 11Κ, σιγά τα ωά για να μπω σε ολόκληρη διαδικασία μεταβίβασης, αγγελίας, κλπ κλπ.

Ε κάτσε, γλιτώνεις και αυτά που θα πλήρωνες στο λιζιγκ.

On 26/04/2024 at 20:28, panostza said:

Το κόστος κεφαλαίου (και δάνειο να έπαιρνα τόκο θα πλήρωνα) και το "μη άγχος" ότι το ακριβό (για εμένα) αυτοκίνητο δεν μου ανήκει. Προφανώς θα πληρώσω παραπάνω (btw τα έξοδα είναι λίγο παραπάνω αλλά οκ).

Απλώς ήθελα να πω ότι δεν θα έχω πληρώσει μια φορά το αυτοκίνητο στα 4 χρόνια και άλλη μια όταν (αν) το πάρω σαν κυριότητα.

Άμα έχεις άγχος για το ακριβό, όπως λες αυτοκίνητο, δεν θα έπρεπε ενιγουει να κανείς τόσο ακριβό λεαζιγκ εξ αρχής. Επίσης εντύπωση μου κάνει η πολύ τιμή που πληρώνεις, 50% σε 4 χρόνια είναι αρκετά χαμηλή τιμή, συνήθως 60+% βλέπω τουλάχιστον στην Ελλάδα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...