Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Retromaniac είπε

Λάθος κανείς στο ότι θεωρείς ότι μπορείς να έχεις μόνο κλίσεις και όχι επιτάχυνση. Μπορείς να έχεις ότι επιτάχυνση θες μέχρι 1g, ανάλογα με την κλίση. Πχ βουτάς την μύτη λίγο, το κάθισμα γυρίσει μπροστά λίγο. Στρίβεις λίγο δεξιά και το κάθισμα παίρνει κλίση αριστερά... Όλα γίνονται μέχρι 1g

ΟΚ

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Retromaniac είπε

Λάθος κανείς στο ότι θεωρείς ότι μπορείς να έχεις μόνο κλίσεις και όχι επιτάχυνση. Μπορείς να έχεις ότι επιτάχυνση θες μέχρι 1g, ανάλογα με την κλίση. Πχ βουτάς την μύτη λίγο, το κάθισμα γυρίσει μπροστά λίγο. Στρίβεις λίγο δεξιά και το κάθισμα παίρνει κλίση αριστερά... Όλα γίνονται μέχρι 1g

η κλίση προς οποιαδήποτε κατεύθυνση δεν είναι ακριβώς το ίδιο με 1g?

Θέλω να πω καμία οικιακή συσκευή δεν μπορεί να αποδώσει την κάθετη επιτάχυνση 1g γιατί το αποτέλεσμα θα ήταν η αίσθηση έλλειψης βαρύτητας και προς το παρόν το καταφέρνουν μόνο σε ελεγχόμενες πτήσεις εκπαιδευτικών αεροπλάνων.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, k_dinos είπε

η κλίση προς οποιαδήποτε κατεύθυνση δεν είναι ακριβώς το ίδιο με 1g?

Θέλω να πω καμία οικιακή συσκευή δεν μπορεί να αποδώσει την κάθετη επιτάχυνση 1g γιατί το αποτέλεσμα θα ήταν η αίσθηση έλλειψης βαρύτητας και προς το παρόν το καταφέρνουν μόνο σε ελεγχόμενες πτήσεις εκπαιδευτικών αεροπλάνων.

Δεν κατάλαβα τι ακριβώς λες. Η επιτάχυνση που νιώθεις είναι ανάλογη της κλισης. Σε κλίση 90 μοιρων μπροστά θα νιώσεις 1g. Σε 45 μοιρες θα νιώσεις λιγότερο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 ώρες πριν, Retromaniac είπε

Δεν κατάλαβα τι ακριβώς λες. Η επιτάχυνση που νιώθεις είναι ανάλογη της κλισης. Σε κλίση 90 μοιρων μπροστά θα νιώσεις 1g. Σε 45 μοιρες θα νιώσεις λιγότερο.

Δεν είναι ακριβώς έτσι. Στα αεροσκάφη την επιτάχυνση την θεωρούμε ως προς τον εγκάρσιο του αεροσκάφους. οπότε και με 90 μοίρες μπορεί να έχει 9g επιτάχυνση.

έχει να κάνει με το πόσο γρήγορα θες να αλλάξεις την πορεία του αεροσκάφους. δηλαδή μπορείς να πετάς χωρίς κλίση και να νιώθεις 0g αν σπρώχνεις το χειριστήριο μπροστά. 

μπορεί να έχει κλίση 90 μοίρες και επειδή τραβάς το χειριστήριο πίσω για μέγιστες επιδόσεις στροφής να έχεις 9g (μια δύναμη 9 φορές την δύναμη της βαρύτητας)

βασικά είναι θέμα έλξης χειριστηρίου και ταχύτητας του αεροσκάφους.

Επεξ/σία από karaLRS
Δημοσ.
3 ώρες πριν, karaLRS είπε

Δεν είναι ακριβώς έτσι. Στα αεροσκάφη την επιτάχυνση την θεωρούμε ως προς τον εγκάρσιο του αεροσκάφους. οπότε και με 90 μοίρες μπορεί να έχει 9g επιτάχυνση.

έχει να κάνει με το πόσο γρήγορα θες να αλλάξεις την πορεία του αεροσκάφους. δηλαδή μπορείς να πετάς χωρίς κλίση και να νιώθεις 0g αν σπρώχνεις το χειριστήριο μπροστά. 

μπορεί να έχει κλίση 90 μοίρες και επειδή τραβάς το χειριστήριο πίσω για μέγιστες επιδόσεις στροφής να έχεις 9g (μια δύναμη 9 φορές την δύναμη της βαρύτητας)

βασικά είναι θέμα έλξης χειριστηρίου και ταχύτητας του αεροσκάφους.

Δεν είναι ακριβώς έτσι τι; Σε τι διαφωνούμε;

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Δεν είναι ακριβώς έτσι τι; Σε τι διαφωνούμε;

Λες ότι είναι ανάλογη της κλίσης. Εγώ λέω είναι ανάλογη της έλξης. Το ίδιο λέμε; 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, karaLRS είπε

Λες ότι είναι ανάλογη της κλίσης. Εγώ λέω είναι ανάλογη της έλξης. Το ίδιο λέμε; 

Ναι δεν διαφωνούμε σε αυτά που λες. Εγώ μιλάω για το κάθισμα προσομοίωσης, ότι η επιτάχυνση είναι ανάλογη της κλίσης. Δεν μίλαγα για το αεροπλάνο.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...