Προς το περιεχόμενο

Γνώμες για σκουτερ


Aris47

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα στην ομαδα, θα ηθελα γνωμες για το συγκεκριμένο σκουτερ ή αν εχετε εσείς κατι να προτεινετε. Το σκουτερ που κοιταζω είναι το Sym jet 14 125 κυβικα το οποίο βγαίνει και αερόψυκτο και υδρόψυκτο..νομιζω το υδρόψυκτο εχει καλύτερη απόδοση και abs ενω το αερόψυκτο ειναι cbs. Η διαφορα τιμής δεν ειναι και μεγάλη..η χρήση που το θέλω ειναι για μεσα στην πόλη βόλτες και για δουλειά κανω εξωτερικες εργασιες πχ παραδώσεις συστημενων μικρων δεμάτων και λοιπα.. ξερω καποιοι θα πειτε για παπί ισως αλλα θελω κατι ποιο ανετο σε σκουτερ. Εχω δει και τα honda pcx αλλα προσωπικα δεν μαρεσουν και ειναι τσιμπιμενα σε τιμη και δεν θέλω να παω για μεταχειρισμενο. Αγορω μαμα και το δίνω σαν πρώτο χέρι αργότερα. Πιστευω η Sym έχει βελτιωθεί. Και αντικειμενικά εχει σχετικα καλύτερες τιμές σε αυτην την κατηγορία απο οσο ξερω. Επισης εχω τσεκαρει και τα Sym Symphony st,sr,s. Προς το παρόν το σκέφτομαι ακομα και γενικα δεν θελω να δωσω παραπάνω λεφτα για κατι αλλο. Θελω να ακουσω γνωμες απο τους πιο εμπειρους αν για αυτα που θέλω να κανω καθημερινες μετακινήσεις εντος πολης και καμια βολτα ποια θα ηταν η καλύτερη επιλογη. Χαμηλή κατανάλωση θελω και αξιοπιστία. Η αληθεια ειναι οτι το sym jet μαρεσει αρκετα κ στον σχεδιασμο που εχει και φαίνεται πολυ ανετο και απο κοντα. Το θεμα ειναι αν θα μου ειναι αξιοπιστο στο δρομο και σαν υλικο και ποιο μοντελο θα ηταν καλυτερο a/c ή l/c ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, Aris47 είπε

Καλησπέρα στην ομαδα, θα ηθελα γνωμες για το συγκεκριμένο σκουτερ ή αν εχετε εσείς κατι να προτεινετε. Το σκουτερ που κοιταζω είναι το Sym jet 14 125 κυβικα το οποίο βγαίνει και αερόψυκτο και υδρόψυκτο..νομιζω το υδρόψυκτο εχει καλύτερη απόδοση και abs ενω το αερόψυκτο ειναι cbs. Η διαφορα τιμής δεν ειναι και μεγάλη..η χρήση που το θέλω ειναι για μεσα στην πόλη βόλτες και για δουλειά κανω εξωτερικες εργασιες πχ παραδώσεις συστημενων μικρων δεμάτων και λοιπα.. ξερω καποιοι θα πειτε για παπί ισως αλλα θελω κατι ποιο ανετο σε σκουτερ. Εχω δει και τα honda pcx αλλα προσωπικα δεν μαρεσουν και ειναι τσιμπιμενα σε τιμη και δεν θέλω να παω για μεταχειρισμενο. Αγορω μαμα και το δίνω σαν πρώτο χέρι αργότερα. Πιστευω η Sym έχει βελτιωθεί. Και αντικειμενικά εχει σχετικα καλύτερες τιμές σε αυτην την κατηγορία απο οσο ξερω. Επισης εχω τσεκαρει και τα Sym Symphony st,sr,s. Προς το παρόν το σκέφτομαι ακομα και γενικα δεν θελω να δωσω παραπάνω λεφτα για κατι αλλο. Θελω να ακουσω γνωμες απο τους πιο εμπειρους αν για αυτα που θέλω να κανω καθημερινες μετακινήσεις εντος πολης και καμια βολτα ποια θα ηταν η καλύτερη επιλογη. Χαμηλή κατανάλωση θελω και αξιοπιστία. Η αληθεια ειναι οτι το sym jet μαρεσει αρκετα κ στον σχεδιασμο που εχει και φαίνεται πολυ ανετο και απο κοντα. Το θεμα ειναι αν θα μου ειναι αξιοπιστο στο δρομο και σαν υλικο και ποιο μοντελο θα ηταν καλυτερο a/c ή l/c ;

Το αεροψυκτο με cbs είναι το προηγούμενο μοντέλο στην ουσία, το lc abs είναι τι νεότερο και πρέπει να είναι euro 4

Ανάμεσα σε Jet και symphony θα προτιμούσα το 2ο καθαρά και μόνο γιατί είναι πιο μαζεμένο οπότε ευκολότερος χειρισμός μέσα στη πόλη (ειδικά σε συνδιασμο με της 16 άρες ζάντες)

Επεξ/σία από Inuyasha
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φυσικα υδροψυκτο με abs και δισκοφρενα εμπρος-πισω. ο κοσμος παει μπροστα. οχι πισω. θα επαιρνες αυτοκινητο χωρις υδραυλικο τιμονι? χωρις κλιματισμο? αυτα θεωρουνται στανταρ στην εποχη μας. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
26 λεπτά πριν, xsterg είπε

Φυσικα υδροψυκτο με abs και δισκοφρενα εμπρος-πισω. ο κοσμος παει μπροστα. οχι πισω. θα επαιρνες αυτοκινητο χωρις υδραυλικο τιμονι? χωρις κλιματισμο? αυτα θεωρουνται στανταρ στην εποχη μας. 

 

26 λεπτά πριν, xsterg είπε

Φυσικα υδροψυκτο με abs και δισκοφρενα εμπρος-πισω. ο κοσμος παει μπροστα. οχι πισω. θα επαιρνες αυτοκινητο χωρις υδραυλικο τιμονι? χωρις κλιματισμο? αυτα θεωρουνται στανταρ στην εποχη μας. 

Και η έκδοση cbs δισκοφρενα έχει μπρος πίσω απλά με σύστημα συνδιασμενης πέδησης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Inuyasha είπε

Και η έκδοση cbs δισκοφρενα έχει μπρος πίσω απλά με σύστημα συνδιασμενης πέδησης

Έχει μόνο μπροστά ABS και επειδή είχα μηχανάκι με CBS και έχω οδηγήσει και με ABS, για τα δικά μου κριτήρια, θα προτιμούσα το CBS. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Υπαρχει κανείς που να το χει ο ιδιος ή κανας γνωστος και ξερει να μου πει εντυπωσεις; 

4 λεπτά πριν, thanasisxask είπε

Έχει μόνο μπροστά ABS και επειδή είχα μηχανάκι με CBS και έχω οδηγήσει και με ABS, για τα δικά μου κριτήρια, θα προτιμούσα το CBS. 

Δεν υποτίθεται οτι το abs ειναι καλυτερο και πιο ασφαλες; Προσωπικά τείνω προς το υδρόψυκτο abs μπρος πισω.. πιστεύω μια αλλαγή στα λάστιχα θα χρειαστεί οταν αρχισουν οι βροχες και ολα καλα.. απλα ηθελα να βρω καποιον να εχει μια εμπειρία να μου πει τις εντυπωσεις του.

Επεξ/σία από Aris47
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Suzuki Address είναι τίμιο αλλά όπως και το αντίστοιχο Honda Vision είναι αυτόματα παπάκια στην ουσία με φρένα drum πίσω. Εγώ αν κατέληγε σε κάτι τέτοιο θα επέλεγα το Honda που έχει και το start stop σύστημα κι εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση.

 

Το SYM έχει καλύτερη πιο άνεση θέση οδήγησης, χώρους σε σελα, καλύτερη ιπποδύναμη και φρένα.

 Το υδρόψυκτο είναι πιο σύγχρονο αλλά σε περίπτωση βλάβης ή πτώσης πολύ πιο ακριβό στην επισκευή (λίγο κάτω από 300 κάνει το ψυγείο). Το αερόψυκτο λίγο πιο αξιόπιστο, λίγο πιο αδύναμο και με CBS.

Εγώ επέλεξα το SYM Symphony 200i ABS Top Box. Αρκετοί προτιμούν CBS από ABS μόνο στο μπροστινό τροχό. Οι απόψεις διίστανται.

Νομίζω όμως πως όλοι προτιμούν ABS και στους δύο τροχούς!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οσο πιο πολυ ασφαλεια τοσο το καλυτερο. Βλεπω παρα πολλοι εχουν pcx. ... προσωπικά δεν ήταν απο τις πρωτες επιλογες μου αλλα εχουν βγει πολλα για πουλημε με σχετικα λιγα χλμ..ειχε κανεις το συγκεκριμένο ή να το χει δοκιμάσει; Από γνωστούς μου εχω ακουσει αρκετα καλά λόγια..δεν καίει χαμηλο κοστος σερβις κ αν το προσεχεις αντεχει σαν σκυλι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Aris47 είπε

Οσο πιο πολυ ασφαλεια τοσο το καλυτερο. Βλεπω παρα πολλοι εχουν pcx. ... προσωπικά δεν ήταν απο τις πρωτες επιλογες μου αλλα εχουν βγει πολλα για πουλημε με σχετικα λιγα χλμ..ειχε κανεις το συγκεκριμένο ή να το χει δοκιμάσει; Από γνωστούς μου εχω ακουσει αρκετα καλά λόγια..δεν καίει χαμηλο κοστος σερβις κ αν το προσεχεις αντεχει σαν σκυλι.

Εξαιρετικό αλλά για την πόλη και μόνο και για μικρά αναστήματα. Για εμένα πχ που είμαι σχεδόν 1.90 είναι σε αναλογίες και τιμόνι, σαν playmobil... Ακόμη και το SYMPHONY 200i μου φαίνεται σχετικά μικρό σε διαστάσεις.  

 

Οπότε πέρασε από αντιπροσωπείες γιατί από την οθόνη άλλα βλέπεις, αλλά φαντάζεσαι ενώ στην πράξη από τη θεωρία μπορεί να χάνεις τον χρόνο σου με μοντέλα που δεν το σκεφτόμουν καν.

Ανάποδα τώρα, κάτι που δεν είχες καν στο μυαλό σου μπορεί από κοντά να σε κερδίσει και να καταλήξεις σε αυτό.

 

Κατέληξε στα κυβικά, την τιμή, τα χαρακτηριστικά (AΒS, CBS, αδιάφορο) και δες τι σου βγάζει το car. Περιπλανήσου να δεις τι παίζει στην αγορά και δεν θα χάσεις.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...